abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 12 februari 2019 @ 23:53:46 #176
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_184985001
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 23:52 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

*Onthouden probeert. :P
Of je even heel de stad de groeten wilt doen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 23:54:43 #177
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_184985022
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 23:47 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Ja. :D vind ik heel wat hoor. ^O^

Oh, wel eens naar Witt Lowry geluisterd? Is Hishop, maar niet van die bliepjeshop. Ik hou niet zo enorm van hiphop maar die kerel vind ik dan wel goed eigk.
Ik las Hislop en kon al niet geloven dat Ian Hislop in de muziek zat, maar het bleek om hiphop te gaan. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator dinsdag 12 februari 2019 @ 23:55:22 #178
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_184985031
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 23:50 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Rescue en kindest regards zijn m'n favo's. Denk ik. Althans dat komt nu in me op.
Rescue opstaan, het is niet helemaal mijn ding. Als ik voor rap/hiphop ga kom ik al gauw bij het wat stevigere werk uit :+
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 12 februari 2019 @ 23:55:30 #179
39237 crew  H_T
2733
pi_184985033
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 23:51 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

rtrt, ik had het mezelf niet vergeven als ik niet naar Marc Rebillet was geweest omdat er geen anderen te charteren waren om daarheen te gaan...
Rtrt?

Anyway, in het begin vond ik het soms wat lastig om sociale dingen alleen te doen, maar het heeft me toch zat leuke momenten opgeleverd O+ En hoeveel praat je nou echt met elkaar als je samen naar de bioscoop gaat?

Inmiddels heb ik weken alleen in het buitenland gezeten en vind ik het heerlijk O+ Alleen bij het avondeten is het soms wat saai, want alleen in een 'echt' restaurant zitten vind ik niet zo. Al is dat met een (puzzel)boek voor tijdens het wachten ook prima te doen :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator dinsdag 12 februari 2019 @ 23:57:24 #180
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_184985063
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 23:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Rtrt?

Anyway, in het begin vond ik het soms wat lastig om sociale dingen alleen te doen, maar het heeft me toch zat leuke momenten opgeleverd O+ En hoeveel praat je nou echt met elkaar als je samen naar de bioscoop gaat?

Inmiddels heb ik weken alleen in het buitenland gezeten en vind ik het heerlijk O+ Alleen bij het avondeten is het soms wat saai, want alleen in een 'echt' restaurant zitten vind ik niet zo. Al is dat met een (puzzel)boek voor tijdens het wachten ook prima te doen :)
retweet, retweet

Bioscoop kan inderdaad ook prima alleen, toen ik nog recensies deed moest dat gewoon ook. En met uitgaan maak je op een gegeven moment toch connectie met bepaalde mensen, is mijn ervaring. Maar alleen in het buitenland zitten zou ik nog echt niet kunnen...
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator woensdag 13 februari 2019 @ 00:00:37 #181
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184985113
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 23:55 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Rescue opstaan, het is niet helemaal mijn ding. Als ik voor rap/hiphop ga kom ik al gauw bij het wat stevigere werk uit :+
Meh. Ik schiet niet raak vandaag. Hmm. (Die echte harde hiphop vind ik dan An weer niet te pruimen, hoewel ie ook welsteverige nummers heeft geloof ik)

Ehrm. Mja. Ik weet ff niks meer. -O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator woensdag 13 februari 2019 @ 00:04:12 #182
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_184985165
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 00:00 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Meh. Ik schiet niet raak vandaag. Hmm. (Die echte harde hiphop vind ik dan An weer niet te pruimen, hoewel ie ook welsteverige nummers heeft geloof ik)

Ehrm. Mja. Ik weet ff niks meer. -O-
Ik heb een vrij duidelijke KINK-smaak :P 3fm zonder de hits, alles wat daar voorbij komt is heerlijk te pruimen :s)
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator woensdag 13 februari 2019 @ 00:05:07 #183
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_184985173
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 00:00 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Meh. Ik schiet niet raak vandaag. Hmm. (Die echte harde hiphop vind ik dan An weer niet te pruimen, hoewel ie ook welsteverige nummers heeft geloof ik)

Ehrm. Mja. Ik weet ff niks meer. -O-
Wat is eigenlijk het laatste concert waar je bent geweest?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 13 februari 2019 @ 00:06:46 #184
39237 crew  H_T
2733
pi_184985202
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 23:57 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

retweet, retweet

Bioscoop kan inderdaad ook prima alleen, toen ik nog recensies deed moest dat gewoon ook. En met uitgaan maak je op een gegeven moment toch connectie met bepaalde mensen, is mijn ervaring. Maar alleen in het buitenland zitten zou ik nog echt niet kunnen...
Eerste keer solo in het buitenland ben ik bewust naar Ierland gegaan en ben daar in een hostel gaan zitten (dat was in 2010). Ierland staat bekend als gastvrij, en in een hostel heb je sowieso aanspraak van je kamergenoten. Met die groep ben ik 1 avond in de pub geweest, verder heb ik een paar keer bij de dagelijkse filmavond gezeten die ze daar hadden en als ik geen zin had in contact dan hoefde dat ook niet. Dat beviel prima :)

Eerste solotrip daarna was door Engeland heen, toen ging ik wat meer rondreizen zonder plan vooraf. Ik had een tent mee en heb toen wat op campings gestaan. maar was ook wel eens zo koud/nat/moe (het blijft Engeland) dat ik besloot dat de camping die dag helemaal het heenenweer kon krijgen. Zoveel duurder was een goedkoop hotel/motel toch niet. Ook dat ging prima, dus de trip erna heb ik de tent thuisgelaten (was weer door Engeland) en later de sprong in het diepe gewaagd door naar Amerika op vakantie te gaan. Die trip hadden wat fouten in de planning zitten, maar bij de trips daarna heb ik die er redelijk uit weten te krijgen. Ik weet nu dat twee weken solo voor mij wat te lang is, maar anderhalve week is bijvoorbeeld prima. Zo kom ik elke keer weer achter wat nieuws :)

De volgende geplande trip gaat naar een nieuw land. Als ik alles geregeld krijg wordt dat Canada O+ Kan ik die afvinken, en dan misschien volgende keer Azie. Of Europa, want hier in de buurt is ook nog genoeg te zien :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 13 februari 2019 @ 00:07:09 #185
39237 crew  H_T
2733
pi_184985205
quote:
14s.gif Op woensdag 13 februari 2019 00:05 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk het laatste concert waar je bent geweest?
NOFX in november ;)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator woensdag 13 februari 2019 @ 00:07:59 #186
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184985216
quote:
14s.gif Op woensdag 13 februari 2019 00:05 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk het laatste concert waar je bent geweest?
Ik heb 2018 eigenlijk weinig concerten bezocht, realiseer ik me nu.... Wat festivals van de zomer, beetje lokale dingen, stonden nog best leuke bandjes af en toe.

Jij?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator woensdag 13 februari 2019 @ 00:10:23 #187
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_184985249
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Eerste keer solo in het buitenland ben ik bewust naar Ierland gegaan en ben daar in een hostel gaan zitten (dat was in 2010). Ierland staat bekend als gastvrij, en in een hostel heb je sowieso aanspraak van je kamergenoten. Met die groep ben ik 1 avond in de pub geweest, verder heb ik een paar keer bij de dagelijkse filmavond gezeten die ze daar hadden en als ik geen zin had in contact dan hoefde dat ook niet. Dat beviel prima :)

Eerste solotrip daarna was door Engeland heen, toen ging ik wat meer rondreizen zonder plan vooraf. Ik had een tent mee en heb toen wat op campings gestaan. maar was ook wel eens zo koud/nat/moe (het blijft Engeland) dat ik besloot dat de camping die dag helemaal het heenenweer kon krijgen. Zoveel duurder was een goedkoop hotel/motel toch niet. Ook dat ging prima, dus de trip erna heb ik de tent thuisgelaten (was weer door Engeland) en later de sprong in het diepe gewaagd door naar Amerika op vakantie te gaan. Die trip hadden wat fouten in de planning zitten, maar bij de trips daarna heb ik die er redelijk uit weten te krijgen. Ik weet nu dat twee weken solo voor mij wat te lang is, maar anderhalve week is bijvoorbeeld prima. Zo kom ik elke keer weer achter wat nieuws :)

De volgende geplande trip gaat naar een nieuw land. Als ik alles geregeld krijg wordt dat Canada O+ Kan ik die afvinken, en dan misschien volgende keer Azie. Of Europa, want hier in de buurt is ook nog genoeg te zien :)
Ik denk dat ik het vooralsnog niet aandurf om buiten de westerse landen te trekken, cultuurshock toen ik naar Jeruzalem heeft me toch voor een groot deel de das om gedaan :@ Maar hetzelfde geldt voor mij dan ook voor alleen reizen, ik moet deze vakantie eerst maar eens zien of ik een vakantie kan regelen die zonder m'n ouders is :P
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator woensdag 13 februari 2019 @ 00:12:01 #188
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_184985268
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 00:07 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Ik heb 2018 eigenlijk weinig concerten bezocht, realiseer ik me nu.... Wat festivals van de zomer, beetje lokale dingen, stonden nog best leuke bandjes af en toe.

Jij?
Laatste concertding is dus Marc Rebillet + Karel in Skatecafé Paradiso begin februari. Dat was echt ubervet en top _O_ Maar daarvoor is mijn laatste concert Trentemoller in de melkweg en dat was nog in 2017 als ik me niet vergis. Ben wel sinds september met een groepje de Liquicity events aan het afgaan (drum n bass)
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 13 februari 2019 @ 00:13:04 #189
39237 crew  H_T
2733
pi_184985278
quote:
14s.gif Op woensdag 13 februari 2019 00:10 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het vooralsnog niet aandurf om buiten de westerse landen te trekken, cultuurshock toen ik naar Jeruzalem heeft me toch voor een groot deel de das om gedaan :@ Maar hetzelfde geldt voor mij dan ook voor alleen reizen, ik moet deze vakantie eerst maar eens zien of ik een vakantie kan regelen die zonder m'n ouders is :P
Lang, lang geleden ben ik al eens in Thailand geweest. Wat dat betreft durf ik het wel aan, maar als ik naar Azie ga wordt het waarschijnlijk toch Japan of Zuid-Korea :P Eerste vakantie zonder ouders deed ik met een schoolvriend toen ik 16 was, die was in hostels in Engeland. Daarna duurde het weer jaren, omdat ik toen alles zelf zou moeten betalen en dat was toch wel duur :@ :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator woensdag 13 februari 2019 @ 00:16:52 #190
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_184985309
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Lang, lang geleden ben ik al eens in Thailand geweest. Wat dat betreft durf ik het wel aan, maar als ik naar Azie ga wordt het waarschijnlijk toch Japan of Zuid-Korea :P Eerste vakantie zonder ouders deed ik met een schoolvriend toen ik 16 was, die was in hostels in Engeland. Daarna duurde het weer jaren, omdat ik toen alles zelf zou moeten betalen en dat was toch wel duur :@ :P
Ja, kosten zijn wel een dingetje heh :D Ik ben nog nooit zonder ouders op vakantie geweest, tenzij studiereizen met studievereniging meegerekend worden (we gaan dit jaar naar Sloveniė, dat gaat echt vet worden weer _O_ ), maar m'n ouders hebben afgelopen zomer aangegeven aankomende zomer de vaste traditie van kamperen in de europese berggebieden niet door te zetten, dus ik moet soort van wel als ik dat of iets soortgelijks wil :P
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 13 februari 2019 @ 00:36:16 #191
39237 crew  H_T
2733
pi_184985500
Boek op tijd naar iets waar easyJet, Transavia of zoiets naar toe gaat en ga daar in een hostel zitten (of eventueel op een camping) en het hoeft niet zoveel te kosten :) Als het iets Oostblokkerigs is vallen de dagelijke kosten ook wel te overzien, maar daar staan soms wat lagere standaarden tegenover.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator woensdag 13 februari 2019 @ 00:43:16 #192
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_184985562
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 00:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Boek op tijd naar iets waar easyJet, Transavia of zoiets naar toe gaat en ga daar in een hostel zitten (of eventueel op een camping) en het hoeft niet zoveel te kosten :) Als het iets Oostblokkerigs is vallen de dagelijke kosten ook wel te overzien, maar daar staan soms wat lagere standaarden tegenover.
Ik ben natuurcampings gewend waar je soms nog steeds je eigen wc rol naartoe mee moet nemen, wat bedoel je met lage standaard? :P
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 13 februari 2019 @ 00:44:51 #193
39237 crew  H_T
2733
pi_184985571
quote:
14s.gif Op woensdag 13 februari 2019 00:43 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ik ben natuurcampings gewend waar je soms nog steeds je eigen wc rol naartoe mee moet nemen, wat bedoel je met lage standaard? :P
Dan is er niks aan de hand :s)

Ooit ben ik in Oekraine gestopt bij een tankstation waar je een rondje om de wc kon lopen. Dat ding was niet aan/in een muur gebouwd, maar stond midden in het kamertje. Dat was raar, maar als je al niet gewend bent dat er een wc is dan zal dat je weinig uitmaken :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator woensdag 13 februari 2019 @ 00:46:31 #194
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_184985582
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 00:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Dan is er niks aan de hand :s)

Ooit ben ik in Oekraine gestopt bij een tankstation waar je een rondje om de wc kon lopen. Dat ding was niet aan/in een muur gebouwd, maar stond midden in het kamertje. Dat was raar, maar als je al niet gewend bent dat er een wc is dan zal dat je weinig uitmaken :P
Oh, er is wel een WC, je moet alleen wel je eigen voorzieningen mee brengen, dat bedoel ik meer :+
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 13 februari 2019 @ 00:49:22 #195
39237 crew  H_T
2733
pi_184985601
Ook ooit in Praag geweest met de studievereniging. Dat was ver voor internet op je telefoon zo goed was als nu, dus ik had een wat en hoe mee. Die had het erover dat een van de traditionele gerechten gestoofde varkenslong in roomsaus was. Dat wilde ik wel overslaan. Maar dan zit je ergens voor de lunch waar geen Engelse menukaarten zijn en de ober al trots is dat hij je kan vertellen dat je voor de lunch keus hebt uit rund en varken zonder verdere details te geven en dan laat je de hoop maar varen.

Ook een keer in Andorra een salade met kippenmaag besteld. Dat had ik verkered verstaan en dus wist ik het niet, tot een maat het nog eens herhalade. Smaakte overigens best prima, maar het idee was wel wat gek.

En nu hou ik op, voor ik nog meer als Sieneke ga klinken :@
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 13 februari 2019 @ 00:50:40 #196
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_184985611
quote:
14s.gif Op woensdag 13 februari 2019 00:43 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ik ben natuurcampings gewend waar je soms nog steeds je eigen wc rol naartoe mee moet nemen, wat bedoel je met lage standaard? :P
Maar er was dan wel een wc? Da's dan nog best luxe. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator woensdag 13 februari 2019 @ 00:52:37 #197
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_184985622
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 00:50 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Maar er was dan wel een wc? Da's dan nog best luxe. :P
in de staatsbosbeheercampings heb je ook altijd sanitair. Heel veel mensen zijn echter van dat uitgebreid sanitair gewend enzo
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  woensdag 13 februari 2019 @ 00:59:01 #198
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_184985672
quote:
14s.gif Op woensdag 13 februari 2019 00:52 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

in de staatsbosbeheercampings heb je ook altijd sanitair. Heel veel mensen zijn echter van dat uitgebreid sanitair gewend enzo
Ik heb nog wel, vele jaren geleden, op campings gestaan waar dat niet zo was.
Moest je met je schepje het bos in.

Al moet ik wel zeggen dat ik blij ben dat dit niet veel meer voor komt. Eigen rol meenemen of niet, ik verkies toch een pot boven een braamstruik zeg maar.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 13 februari 2019 @ 01:11:55 #199
39237 crew  H_T
2733
pi_184985756
Toch jammer dat we nog niet aan een nieuw deel toe zijn. 'Kakken in de brandnetels' leek me wel een geschikte TT :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 13 februari 2019 @ 01:16:21 #200
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_184985788
quote:
6s.gif Op woensdag 13 februari 2019 01:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Toch jammer dat we nog niet aan een nieuw deel toe zijn. 'Kakken in de brandnetels' leek me wel een geschikte TT :P
Geschikt zeker, leuk minder (op het moment zelf iig :P )
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')