Mag ik vragen wat voor een psychose en hoe jong?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:31 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoelt, mijn eerste verkering heeft een soort psychose en is gedwongen opgenomendat spookt steeds door je hoofd.
Wat is je mening over Lucky Fonz III?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:17 schreef ijs_beer het volgende:
Mja. Je kunt verder weinig doen.
Nu maar weer over iets anders hebben hoor. Anders blijf ik er mee bezig. :
Dat ik daar al heel lang niks meer van geluisterd of gekeken heb.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat is je mening over Lucky Fonz III?
Dat laatste is het ook ja. Dat je bij leeftijdsgenoten die je gekend hebt, waarbij zoiets gebeurd, sterker aan je eigen vergankelijkheid denkt.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:36 schreef ijs_beer het volgende:
![]()
Ik pak even de reactie van George er uit hoor, maar jullie zijn allemaal lief.
[..]
Ook heftig, dat je gaat bedenken van wat had kunnen zijn? Of hoe vergankelijk het allemaal is. Want dat laatste heb ik nu een beetje.
Hij heeft een nieuw album uit en ik ben onder andere erg te spreken over het nummer App Me:quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat ik daar al heel lang niks meer van geluisterd of gekeken heb.paar jaar terug wel grappig.
(goed onderwerp)
Da's idd wel een leuk nummer. Zal morgen eens de rest van dat album luisteren.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij heeft een nieuw album uit en ik ben onder andere erg te spreken over het nummer App Me:
App Me, a song by Lucky Fonz III on Spotify
Die lyrics zijn echt heerlijk
Niet alles is te pruimen hoor, van dat albumquote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:28 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Da's idd wel een leuk nummer. Zal morgen eens de rest van dat album luisteren.
Ik me alvast maar schrap.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet alles is te pruimen hoor, van dat albumJe moet er van houden bij bepaalde nummers
Edit: misschien niet zo tactisch nuquote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb jij nog ontdekkingen gedaan de afgelopen tijd?
Ik zie niet in hoe dat liedje niet tactisch isquote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Edit: misschien niet zo tactisch nu
Ja. Maar dat is een Italiaans songfestivalnummer, heb het daar straks in Kreators reviewtopic gepost. Dus weet niet of je dat wat vind.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb jij nog ontdekkingen gedaan de afgelopen tijd?
Halve finale wel dacht ikquote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:39 schreef Peter het volgende:
Was er nu al een meet/ sjoelmeet/halvefinalemeet gepland?
Die Irama?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja. Maar dat is een Italiaans songfestivalnummer, heb het daar straks in Kreators reviewtopic gepost. Dus weet niet of je dat wat vind.verder niet veel tijd gehad om muziek of radio te luisteren de laatste weken. (Buiten ESFshizzle)
Ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die Irama?Niet helemaal mijn ding nee
Maar, ik heb het bijna helemaal afgeluisterd
Zie ook nu dat ie komende week in de Melkweg gaat optreden.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja.vind ik heel wat hoor.
![]()
Oh, wel eens naar Witt Lowry geluisterd? Is Hishop, maar niet van die bliepjeshop. Ik hou niet zo enorm van hiphop maar die kerel vind ik dan wel goed eigk.
Nope, nooit, suggestie?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja.vind ik heel wat hoor.
![]()
Oh, wel eens naar Witt Lowry geluisterd? Is Hishop, maar niet van die bliepjeshop. Ik hou niet zo enorm van hiphop maar die kerel vind ik dan wel goed eigk.
Als maten charteren niet lukt kan je altijd nog overwegen om solo te gaanquote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zie ook nu dat ie komende week in de Melkweg gaat optreden.hmm. Ff over nadenken en kijken of er nog kaarten zijn en of ik maten kan charteren.
Doe even de groeten als je in Amsterdam bent dan.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zie ook nu dat ie komende week in de Melkweg gaat optreden.hmm. Ff over nadenken en kijken of er nog kaarten zijn en of ik maten kan charteren.
Rescue en kindest regards zijn m'n favo's. Denk ik. Althans dat komt nu in me op.quote:
rtrt, ik had het mezelf niet vergeven als ik niet naar Marc Rebillet was geweest omdat er geen anderen te charteren waren om daarheen te gaan...quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als maten charteren niet lukt kan je altijd nog overwegen om solo te gaan. Dat is minder leuk dan met vrienden, maar mogelijk leuker dan thuis blijven zitten
True true.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als maten charteren niet lukt kan je altijd nog overwegen om solo te gaan. Dat is minder leuk dan met vrienden, maar mogelijk leuker dan thuis blijven zitten
*Onthouden probeert.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doe even de groeten als je in Amsterdam bent dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |