Er komt dan een moment dat je pas 's middags begint...quote:Op maandag 11 februari 2019 09:40 schreef haags_kwartiertje het volgende: [..] hoe vroeger hoe beter.
Oh dat is dan wel heel erg op tijd Met de autoquote:Op maandag 11 februari 2019 09:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij is gewoon met de auto en was 30 kilometer hier vandaan. Dan moet hij al om half 9 zijn vertrokken ofzo. Maar wat je zegt, ik zou dan ook nog ff een rondje gelopen of wat gaan halen.
Maar het is goedgekomen
Kan bij mijn bedrijf weinig kwaad.quote:Op maandag 11 februari 2019 09:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan begin je op een gegeven moment om 1 uur snachts al met werken
Agggggggmedquote:Op maandag 11 februari 2019 09:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Brand brand brand er is niets aan de hand
quote:Op maandag 11 februari 2019 09:50 schreef Driepink het volgende:
Anders hebben we @:flippiee altijd nog
100% waar vriendquote:Op maandag 11 februari 2019 10:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
Elke gek zijn gebrek zeg ik altijd maar..
Dat is wel erg voorbarigquote:Op maandag 11 februari 2019 10:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Lekker zonnetje vandaag liefjes.....kom maar door met de lente!
Go go go Naatje!quote:Op maandag 11 februari 2019 10:14 schreef naatje_1 het volgende:
Soms, soms heb ik gewoon goede ingevingen. Zij is druk met haar scriptie, ik moet druk zijn met mijn scriptie, dus waarom gaan we niet gewoon samen studeren
Dit klinkt als een bijzonder slecht idee eigenlijk.quote:Op maandag 11 februari 2019 10:14 schreef naatje_1 het volgende:
Soms, soms heb ik gewoon goede ingevingen. Zij is druk met haar scriptie, ik moet druk zijn met mijn scriptie, dus waarom gaan we niet gewoon samen studeren
in welk opzicht?quote:Op maandag 11 februari 2019 10:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit klinkt als een bijzonder slecht idee eigenlijk.
winter dusquote:Op maandag 11 februari 2019 10:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tis al half februari hoor
praktisch ookquote:Op maandag 11 februari 2019 10:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Theoretisch wel ja......
buiten misschienquote:
nee, dan moet ik me omdraaien.quote:Op maandag 11 februari 2019 10:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kun je niet naar buiten kijken?
Studeren gaat toch beter alleen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |