100% waar vriendquote:Op maandag 11 februari 2019 10:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
Elke gek zijn gebrek zeg ik altijd maar..
Dat is wel erg voorbarigquote:Op maandag 11 februari 2019 10:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Lekker zonnetje vandaag liefjes.....kom maar door met de lente!
Go go go Naatje!quote:Op maandag 11 februari 2019 10:14 schreef naatje_1 het volgende:
Soms, soms heb ik gewoon goede ingevingen. Zij is druk met haar scriptie, ik moet druk zijn met mijn scriptie, dus waarom gaan we niet gewoon samen studeren
Dit klinkt als een bijzonder slecht idee eigenlijk.quote:Op maandag 11 februari 2019 10:14 schreef naatje_1 het volgende:
Soms, soms heb ik gewoon goede ingevingen. Zij is druk met haar scriptie, ik moet druk zijn met mijn scriptie, dus waarom gaan we niet gewoon samen studeren
in welk opzicht?quote:Op maandag 11 februari 2019 10:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit klinkt als een bijzonder slecht idee eigenlijk.
winter dusquote:Op maandag 11 februari 2019 10:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tis al half februari hoor
praktisch ookquote:Op maandag 11 februari 2019 10:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Theoretisch wel ja......
buiten misschienquote:
nee, dan moet ik me omdraaien.quote:Op maandag 11 februari 2019 10:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kun je niet naar buiten kijken?
Studeren gaat toch beter alleen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |