Klopt, een SC is echt een aparte tak van sport. Niet elke user heeft daarnaast zin/tijd/behoefte om onderdeel uit te gaan maken van een soort fok-vriendenclub en daarnaast is het nauwelijks terug te lezen of bij te houden gezien de doorloopsnelheid van die topics.quote:Op woensdag 20 februari 2019 07:16 schreef Chia het volgende:
[..]
Die interessante conversaties buiten de kaders kunnen ook gewoon hier hoor R&P / [R&P SC] lentekriebels
Eventueel lokquote je degene uit het datingtopic waar je offtopic op wilt reageren even.
Alleen zodra er het label SC op een topic zit haken sommigen kennelijk af, ondanks hun drang om te delen.
R&P sc heeft een lagere doorloopsnelheid dan het datingtopic eerst had.quote:Op woensdag 20 februari 2019 07:19 schreef DesertGlory het volgende:
[..]
Klopt, een SC is echt een aparte tak van sport. Niet elke user heeft daarnaast zin/tijd/behoefte om onderdeel uit te gaan maken van een soort fok-vriendenclub en daarnaast is het nauwelijks terug te lezen of bij te houden gezien de doorloopsnelheid van die topics.
Dat is niet altijd zo geweest in ieder geval. Zegt misschien ook wel wat.quote:Op woensdag 20 februari 2019 07:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
R&P sc heeft een lagere doorloopsnelheid dan het datingtopic eerst had.
Dat is sinds de herintroductie van die sc zo geweest.quote:Op woensdag 20 februari 2019 07:27 schreef DesertGlory het volgende:
[..]
Dat is niet altijd zo geweest in ieder geval. Zegt misschien ook wel wat.
Ik dacht dat we een beetje vriendelijk moesten zijn voor newbiesquote:Op woensdag 20 februari 2019 07:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is sinds de herintroductie van die sc zo geweest.
Dat je het verschil tussen de twee sc’s niet weet zegt misschien ook wel wat.
je kunt toch prima zeggen 'vandaag gaan steengrillen en bowlen met thea. Het was onze 3e date. Op papier is ze perfect maar ze is erg rustig en daardoor heb ik niet dat wow gevoel en ga ik twijfelen' en daar kunnen mensen prima op reageren in het hier een nu zo van 'wat zou je dan graag nog meer van haar zien? Ga je op 4e date? Laat thea wel merken dat ze jou ziet zitten' etcquote:Op woensdag 20 februari 2019 07:17 schreef DesertGlory het volgende:
[..]
Dit is wel een hele beperkte uitleg van wat ik probeer te zeggen.
Ik zie niet in hoe je een conversatie kunt aangaan als je het beiden enkel over je eigen geplande (concrete) date mag hebben.
Is maar net wat je er zelf van maakt. In principe mag er voor elke vorm van offtopic naar uitgeweken worden en heeft het niks te maken met de rest van de 'vrienden-club' die er toevallig ook post.quote:Op woensdag 20 februari 2019 07:19 schreef DesertGlory het volgende:
[..]
Klopt, een SC is echt een aparte tak van sport. Niet elke user heeft daarnaast zin/tijd/behoefte om onderdeel uit te gaan maken van een soort fok-vriendenclub en daarnaast is het nauwelijks terug te lezen of bij te houden gezien de doorloopsnelheid van die topics.
Ik ben zelf helemaal niet zo van de dating reeks hoor, maar ik stoor me wel bijzonder aan het feit dat mods teksten verwijderen, puur omdat ze het zelf triest/kansloos vinden. Daar lijkt het namelijk wel een beetje op.quote:Op woensdag 20 februari 2019 08:00 schreef Allures het volgende:
[..]
je kunt toch prima zeggen 'vandaag gaan steengrillen en bowlen met thea. Het was onze 3e date. Op papier is ze perfect maar ze is erg rustig en daardoor heb ik niet dat wow gevoel en ga ik twijfelen' en daar kunnen mensen prima op reageren in het hier een nu zo van 'wat zou je dan graag nog meer van haar zien? Ga je op 4e date? Laat thea wel merken dat ze jou ziet zitten' etc
En als het topic weer loopt denk ik echt niet dat het meteen op slot gaat als iemand een keer zegt 'had je dat vorig jaar ook niet met dat meisje uit Dordrecht?'
Maar dan moet het niet gewoon steeds lekker het zelfde cirkeltje praten over je patronen worden zoals het nu vaak wel was. Dat en sc
Klopt hoor. Alleen hadden wij iets andere issues, voornamelijk incel-problemen, wat verschoof naar ongecontroleerd slowchatten toen het incelgeneuzel weg was. En dat laatste wordt nu aangepakt.quote:Op woensdag 20 februari 2019 08:38 schreef Elvi het volgende:
Volgens mij krijgt CoolGuy nu overal de schuld van, terwijl er hetzelfde beleid was tijdens Sting en Samzz. Zelfs tijdens Moblo, Re en CC alleen hadden we toen 3 aparte topics.
Het is ook onzin de schuld bij jou te leggen. Inperken van SC is al sinds jaar en dag een probleem en er werden steeds andere insteken geprobeerd en niks werkte echt afdoende. En het huidige beleid lijkt wel te werken.quote:Op woensdag 20 februari 2019 08:45 schreef CoolGuy het volgende:
Ik weet niet wat hier aan de hand is, en prima dat ik overal de schuld van krijg maar ik ben gisteren op een nieuw project begonnen bij een nieuwe klant, dus ik heb gisteren en vandaag niets gemod voor zover ik me kan herinneren, en al helemaal niet in het datingtopic?
Ja dat weet ik, ik weet ook niet over welke posts dit dan zou moeten gaan, of van wie, maar het schijnt de laatste tijd hip te zijn mij de schuld te geven, of het nou klopt of niet. Hoe dan ook, het huidige beleid lijkt wel te werken ja. Like I said, wie wat dan ook gemod heeft; goed bezig.quote:Op woensdag 20 februari 2019 08:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook onzin de schuld bij jou te leggen. Inperken van SC is al sinds jaar en dag een probleem en er werden steeds andere insteken geprobeerd en niks werkte echt afdoende. En het huidige beleid lijkt wel te werken.
Hou je sterk, broeder. Keep ya head up.quote:Op woensdag 20 februari 2019 08:45 schreef CoolGuy het volgende:
Ik weet niet wat hier aan de hand is, en prima dat ik overal de schuld van krijg maar ik ben gisteren op een nieuw project begonnen bij een nieuwe klant, dus ik heb gisteren en vandaag niets gemod voor zover ik me kan herinneren, en al helemaal niet in het datingtopic?
Maar als een collega in dat topic heeft lopen modden, dan zal dat waarschijnlijk terecht zijn geweest.
Ik snap het nog niet, kan iemand het vanaf het begin nog een keer uitleggen?quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:24 schreef Kreator het volgende:
Misschien moet iemand ook een keer zeggen dat de discussie nu wel een keer klaar is en daar ook naar handelen.
Of gaan we elke user tot in den treure uitleggen wat en waarom?
Maar waarom kan dat dan niet gewoon in 1 topic dan, lekker vrij en ieder sneeuwvlokje mag doen wat hij/zij wil.quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:28 schreef Cue_ het volgende:
Er is nu een SC
Een recente date topic
en opnieuw een datingapp/site topic, waar (volgens mij) zowat alles weer mag
en nog wordt er gezeurd en gevraagd en gedaan. De vraag is eerder wanneer het ooit goed is voor de users
Dit klopt niet. Er wordt gekeken of een tekst echt offtopic is of niet. Meestal worden mods op posts n a.v. een of meerdere TR's geatteneerd. En als de post dan offtopic is, dan gaat deze weg.quote:Op woensdag 20 februari 2019 08:34 schreef DesertGlory het volgende:
[..]
Ik ben zelf helemaal niet zo van de dating reeks hoor, maar ik stoor me wel bijzonder aan het feit dat mods teksten verwijderen, puur omdat ze het zelf triest/kansloos vinden. Daar lijkt het namelijk wel een beetje op.
Dat is geprobeerd, een en ander losser te laten, dat ging faliekant mis, topics werden overgenomen, op gegeven moment werden er dates met hoeren gepost, dates met vaste partners, profielen van vreemden werden geanalyseerd. Er werd koffie gedronken, het was gezellig. Ehm. Sja.quote:Als die mensen nu zin hebben om daar over te praten, laat ze lekker? Ze doen toch niemand kwaad en kennelijk speelt die behoefte bij een bepaalde groep mensen, waarom die behoefte dan de kop indrukken?
Dit is een hele voorbarige opmerking. R&P wordt niet door een persoon gemod, dat gebeurt met een team. Met back up van het FA team. Het spijt me zeer, maar voor iemand die én net om de hoek komt kijken én zelf beweert niet van de datingreeks te zijn, kom je wel met stevige woorden aanzetten.quote:Ik heb zelf namelijk nog steeds heel sterk het gevoel dat dit beleid vooral bij figuren zoals CoolGuy vandaan komt (of i.i.g. door. hem op deze manier wordt vertaald in dit beleid), die zich verheven lijkt te voelen boven fokkers die dat soort discussies voeren en het daarom maar allemaal verwijdert c.q. laat verwijderen door zijn hulpjes. Puur omdat het hem zelf niet aan staat, of omdat hij het zelf geen leuke / treurige discussie vindt.
Dat is dus o.a. wat aan de hand was. Dat is succesvol de kop in gedrukt. Toen kwam de SC. Zie hierboven.quote:Kijk als het echt zo'n vrouwenhaat-discussie wordt waarin mensen onheus bejegend worden of wanneer bepaalde users (zoals in het verleden ook wel is voorgevallen) weken lang het topic kapen en alleen maar blijven terugvallen in conclusies als ''ik ben zo zielig, er is geen hoop voor mij'', om twee weken later weer precies hetzelfde bandje af te spelen, dan is het m.i. logisch om die user een keer aan te pakken.
Dat gebeurt dan ook niet. Eén mod maakt geen beslissing. Dit is gebeurd n.a.v. wensen van users, overleg met het team en de FA's.quote:Maar nu is er wel een bepaalde behoefte die er is/was die de kop wordt ingedrukt. Ik vind dat niet terecht, want wie is een mod nu om op eigen houtje even te zeggen : hier heb ik geen zin in, weg ermee? Dan misbruik je m.i. een beetje je bevoegdheid als mod. Dit uiteraard tenzij het buiten de grenzen van beschaafdheid gaat qua aard van de post/taalgebruik.
Joh, het topic is nu opgesplitst, waardoor de concrete dates in vakje 1 staan en de rest in vakje 2.quote:Op woensdag 20 februari 2019 08:34 schreef DesertGlory het volgende:
[..]
Ik ben zelf helemaal niet zo van de dating reeks hoor, maar ik stoor me wel bijzonder aan het feit dat mods teksten verwijderen, puur omdat ze het zelf triest/kansloos vinden. Daar lijkt het namelijk wel een beetje op.
Als die mensen nu zin hebben om daar over te praten, laat ze lekker? Ze doen toch niemand kwaad en kennelijk speelt die behoefte bij een bepaalde groep mensen, waarom die behoefte dan de kop indrukken?
Ik heb zelf namelijk nog steeds heel sterk het gevoel dat dit beleid vooral bij figuren zoals CoolGuy vandaan komt (of i.i.g. door. hem op deze manier wordt vertaald in dit beleid), die zich verheven lijkt te voelen boven fokkers die dat soort discussies voeren en het daarom maar allemaal verwijdert c.q. laat verwijderen door zijn hulpjes. Puur omdat het hem zelf niet aan staat, of omdat hij het zelf geen leuke / treurige discussie vindt.
Kijk als het echt zo'n vrouwenhaat-discussie wordt waarin mensen onheus bejegend worden of wanneer bepaalde users (zoals in het verleden ook wel is voorgevallen) weken lang het topic kapen en alleen maar blijven terugvallen in conclusies als ''ik ben zo zielig, er is geen hoop voor mij'', om twee weken later weer precies hetzelfde bandje af te spelen, dan is het m.i. logisch om die user een keer aan te pakken.
Maar nu is er wel een bepaalde behoefte die er is/was die de kop wordt ingedrukt. Ik vind dat niet terecht, want wie is een mod nu om op eigen houtje even te zeggen : hier heb ik geen zin in, weg ermee? Dan misbruik je m.i. een beetje je bevoegdheid als mod. Dit uiteraard tenzij het buiten de grenzen van beschaafdheid gaat qua aard van de post/taalgebruik.
Omdat er een groep is die meer op heeft met freedom of speech en een groep die meer op heeft met een heel afgebakend systeem.quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar waarom kan dat dan niet gewoon in 1 topic dan, lekker vrij en ieder sneeuwvlokje mag doen wat hij/zij wil.
Het was sarcasme.quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Omdat er een groep is die meer op heeft met freedom of speech en een groep die meer op heeft met een heel afgebakend systeem.
Kom op, het is nu echt voor ieder wat wils.
Met dit nieuwe beleid op het datingtopic begrijp ik wel beter hoe journalisten in Turkije en Iran zich moeten voelen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Omdat er een groep is die meer op heeft met freedom of speech en een groep die meer op heeft met een heel afgebakend systeem.
Kom op, het is nu echt voor ieder wat wils.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |