Tja er is geen SC meer zeg poepoe. Topic is halfdood, en het beetje leven dat er nog is, is voor de helft nog steeds SCquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:19 schreef madam-april het volgende:
[..]
Op de een of andere manier lukt het de users in die topics wel om niet te verzanden in sc en het toch ontopic te houden.
Ik zou het op z'n beloop laten.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet de bedoeling. En ook niet de intentie geweest.
Het is in dat topic ook geen kwestie van steeds alles weghalen, dat specifieke topic is eruit gefilterd. Met een reden.
Hoe zou jij het graag zien? Had de discussie beter kunnen blijven staan? Enkel een waarschuwing? Want aan alle keuzes zitten voor- en nadelen en dan is t afwegen wat zwaarder weegt.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom wil je in het datingtopic posten als je toch niet date?
Wie zegt dat ik niet date?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom wil je in het datingtopic posten als je toch niet date?
Waarom is het zo erg dat het geen stormloop topic is? Dat is D&A ook niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja er is geen SC meer zeg poepoe. Topic is halfdood, en het beetje leven dat er nog is, is voor de helft nog steeds SC
Post dan over die dates als je zo graag in dat topic wil posten. En wil je daar niet over posten dan post je niet. Het is goddomme geen hogere wiskunde ofzoquote:
quote:
Dat is inderdaad primaquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:24 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik zou het op z'n beloop laten.
Wie heeft er verder last van als mensen een dating gerelateerde discussie voeren in een topic over dating apps dat minder streng gemodereerd zou worden.
Het begon gewoon over tinder en uiterlijk etc wat prima bij het topic aansloot.
Dat dan weer niet en die posts zijn denk ik ook verwijderd (ik kan ze niet terug zien).quote:Die incel draafde daarna een paar posts wat door.
Ok, als ie dat vaker doet dan ban je hem een tijdje.
Dat laatste is wel het idee iddquote:Je hebt dat ene dating topic wat al streng gemodereerd wordt en waar je alleen maar over daadwerkelijke dates mag posten.
Laat mensen in dat andere topic dan al het andere posten, zolang het maar in de verte iets met daten te maken heeft.
Het punt met dat soort discussies, is dat het snel omslaat in misogyne posts, en daar zijn we (o.a. door eerdere gebeurtenissen) streng op en verwijderen dat sneller.quote:Die incel uitte zijn frustraties over het feit dat ie nooit een date kon krijgen en dat ie boos is op vrouwen en er waren meerdere mensen daarop aan het reageren, wat dus inhoudt dat meerdere mensen interesse in die discussie hadden. Om het dan maar als mod dood te maken, want mag niet, lijkt me de plank een beetje misslaan.
Dan krijg je een sc en dat is niet de bedoeling..quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is het geen idee om alle dategerelateerde topics te sluiten en een nieuwe reeks te starten voor vrijgezelle mensen die alle facetten van het vrijgezelle leven vrijuit kunnen bespreken. Misschien is 'Singles' een leuke naam?
Ik ben weer terug op R&Pquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:28 schreef Kreator het volgende:
[..]. Goeie grap.
Verder snap ik niet wat Samzz ineens weer aan het modden is. Lijkt me niet handig. Je bent weg, of je bent mod toch? Of heb ik wat gemist.
Verder kansloze discussie. Tijd voor wat bans.
Hiermee is de discussie over t datingtopic wel klaar, me dunkt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Post dan over die dates als je zo graag in dat topic wil posten. En wil je daar niet over posten dan post je niet. Het is goddomme geen hogere wiskunde ofzo
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben weer terug op R&P. Maar dat is nog niet officieel bekendgemaakt.
Jammer. Dan wordt het weer kut. Het was net weer een beetje op de rit.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig zijn CoolGuy en AlwaysHappy er ook.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jammer. Dan wordt het weer kut. Het was net weer een beetje op de rit.
Vanwaar die haat, slaat toch nergens op?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
zij is naast ons mod, dus we hebben er 3 op RenP. Maar AH en ik zijn er ook nog.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Welkom terugquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het slaat nergens op dat je daar niet mag praten over dategerelateerde dingen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Waarom is het zo erg dat het geen stormloop topic is? Dat is D&A ook niet.
Dat ben ik wel met je eens, maar het verzandde steeds in sc en dat bleef doorgaan ondanks waarschuwingen..quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het slaat nergens op dat je daar niet mag praten over dategerelateerde dingen.
Mag wel, mits het om dategerelateerde dingen van een concrete date gaat, en niet een eventuele potentiele heel misschien in de verre toekomst mogelijk geplande date.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het slaat nergens op dat je daar niet mag praten over dategerelateerde dingen.
Dus je mag alleen ergens posten als je eigen situatie gerelateerd is aan het onderwerp?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Post dan over die dates als je zo graag in dat topic wil posten. En wil je daar niet over posten dan post je niet. Het is goddomme geen hogere wiskunde ofzo
Dateverslagen dusquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag wel, mits het om dategerelateerde dingen van een concrete date gaat, en niet een eventuele potentiele heel misschien in de verre toekomst mogelijk geplande date.
Wat doe je jezelf aanquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
in 1 post zeg je dat Samzz zich er niet mee moet bemoeien, en vervolgens geef je zelf je oordeel over wat er moet gebeuren?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:28 schreef Kreator het volgende:
[..]. Goeie grap.
Verder snap ik niet wat Samzz ineens weer aan het modden is. Lijkt me niet handig. Je bent weg, of je bent mod toch? Of heb ik wat gemist.
Verder kansloze discussie. Tijd voor wat bans.
Singles topic was ook sc topic.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Lees paar posts terug iets over single topic?
Is dat misschien niet een idee afgezien van het datinggedoetopic. iets waar singles het kunnen hebben over het single zijn en alles wat daar bij hoort. bedoel ik niet zozeer een magnetronmaaltijd eten alleen op de bank ofzo maar idd misschien meer hoe je er uit komt als je dat zou willen.
Lange zin... Maar is dat niet wat? Serieuze vraag?
Preciesquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Singles topic was ook sc topic.
Als er bijna alles besproken mag worden, wordt het vanzelf een sc. Zo simpel is 't.. Hoe je het topic ook gata noemen.
Want op den duur zal 't gaan over die magnetronmaaltijd. En als men er tegen die tijd wat van zegt, krijg je "ja maar dat gaat ook over het single leven" etc etc.
Ze hengelen naar mod status omdat ze logisch nadenken? Omdat ze een andere mening hebben?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:29 schreef Godshand het volgende:
Cue_&Krea hengelen naar mod status. Want even offtopic is niet erg, zolang men weer snel ontopic gaat.
Maar goed, deze discussie kunnen we in den treure blijven voeren...
Omdat ze meer post in R&P feedback hebben dan de gemiddelde mod.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ze hengelen naar mod status omdat ze logisch nadenken? Omdat ze een andere mening hebben?
wij zijn zo slim, zij zo dom.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 06:30 schreef Chia het volgende:
Ik snap best dat Cue en Krea balen dat de er zo'n groot deel van de mensen te dom is om te snappen hoe het nu zit met dat topic en dat het topic keer op keer is vergald met de SC van die figuren.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 06:40 schreef dop het volgende:
[..]
Of is er toch iets anders aan de hand?
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 06:40 schreef dop het volgende:
[..]
wij zijn zo slim, zijn zo dom.
Zou het werkelijk zo in elkaar zitten?
Of is er toch iets anders aan de hand?
het gaat niet over genoeg of niet genoeg.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 06:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er zijn nu twee topics en een SC. Wanneer is het wel genoeg?
Als jullie dan gezellig naar elkaar gaan kijken in PM/DM, dan kan t hier over feedback gaanquote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:00 schreef dop het volgende:
[..]
het gaat niet over genoeg of niet genoeg.
Wat kun je hebben van een ander, wat moet je inperken en wat is onderdeel van de emoties rond het daten.
Kun je naar jezelf kijken zoals je naar de ander kijkt.
Je deed niks fout, reeksen kunnen alleen mods doen. Dus dat ga ik even voor je doenquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:32 schreef kree het volgende:
deed even wat fout denk.
Kunnen jullie deze linken?
R&P / Opgenomen zijn / intramuraal
R&P / Opgenomen zijn / intramuraal #2
Dankjequote:Op donderdag 28 februari 2019 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je deed niks fout, reeksen kunnen alleen mods doen. Dus dat ga ik even voor je doen.
de onwil die je in deze post steltquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:42 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Waarom zouden we iemand willen helpen die met opzet liegt over zijn leeftijd in de hoop op puttytang en als hij het kan krijgen hij zijn leugen moet oplossen?
Dat is een vraag. Ik help hem daarvoor en daarna zelfs. Volgens mij bedoel je meer de onwil om het met jullie eens te zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:46 schreef Nizno het volgende:
ik neem je even mee hier heen
[..]
de onwil die je in deze post stelt
[..]
nee hoor, of je het wil laten oplossen door hem opnieuw te laten liegen of niet dat is niet aan mij om daar je op aan te spreken.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:47 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Dat is een vraag. Ik help hem daarna en ervoor zelfs. Volgens mij bedoel je meer de onwil om het met jullie eens te zijn
omdat ik anders een topic nog verder zou laten ontsporen met een discussie over wat nou precies de hele spraakverwarring was en het niet meer over TS gingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |