abonnement Unibet Coolblue
pi_185296343
Ik heb al een topic gestart vandaag, maar dit lijkt me beter.

Ik was benieuwd of er hier ook mensen zijn die opgenomen zitten.
Ik ben zelf nu meer dan een jaar opgenomen zou het leuk vinden om met mensen te kunnen praten over opgenomen zijn of andere psychische problemen.

Welkom :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OP is van @Mo0nlight :)
Do what you love, love what you do!
pi_185296352
oeps maakte hem dicht. maargoed deel 2
Do what you love, love what you do!
pi_185309386
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 13:23 schreef kree het volgende:
oeps maakte hem dicht. maargoed deel 2
Dankjewel kree! En even terug komen op je post.. het is inderdaad fijn om zo af en toe os te chatteb
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_185317858
Het is weer weekend dus tijd voor verlof. Momenteel zit ik in de bus om naar huis te gaan voor mijn moeders verjaardag
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
  vrijdag 1 maart 2019 @ 14:50:12 #5
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_185320547
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 12:21 schreef Mo0nlight het volgende:
Het is weer weekend dus tijd voor verlof. Momenteel zit ik in de bus om naar huis te gaan voor mijn moeders verjaardag
Wens haar maar een hele fijne dag namens iedereen hier in dit topic. ;) Zal ze vast leuk vinden.
soooo, da's mooi!
pi_185325403
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 14:50 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Wens haar maar een hele fijne dag namens iedereen hier in dit topic. ;) Zal ze vast leuk vinden.
Haha dankjewel ;) hoe gaat het met jou?
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
  vrijdag 1 maart 2019 @ 18:48:41 #7
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_185325459
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 18:45 schreef Mo0nlight het volgende:

[..]

Haha dankjewel ;) hoe gaat het met jou?
Vermoeid, maar okee.
soooo, da's mooi!
pi_185325644
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Vermoeid, maar okee.
Gelukkig :*
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
  vrijdag 1 maart 2019 @ 18:58:50 #9
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_185325669
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 18:57 schreef Mo0nlight het volgende:

[..]

Gelukkig :*
En met jou?
soooo, da's mooi!
pi_185325693
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

En met jou?
afwisselend. Ene keer voel ik me super top en de andere dag voel ik me alleen maar slecht. Als ik diep ga nadenken voel ik me suïcidaal
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
  vrijdag 1 maart 2019 @ 19:01:14 #11
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_185325711
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 19:00 schreef Mo0nlight het volgende:

[..]

afwisselend. Ene keer voel ik me super top en de andere dag voel ik me alleen maar slecht. Als ik diep ga nadenken voel ik me suïcidaal
Waarom zou je er een einde aan willen maken dan?
soooo, da's mooi!
pi_185325842
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Waarom zou je er een einde aan willen maken dan?
Ik zie het nut van het leven niet zo in. Ik vraag me steeds dingen af van waarom ik leef en wat ik hier op de wereld doe...maar ik moet echt niet te diep gaan nadenken dan word het erger :(
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
  vrijdag 1 maart 2019 @ 19:11:31 #13
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_185325890
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 19:08 schreef Mo0nlight het volgende:

[..]

Ik zie het nut van het leven niet zo in. Ik vraag me steeds dingen af van waarom ik leef en wat ik hier op de wereld doe...maar ik moet echt niet te diep gaan nadenken dan word het erger :(
Dat zijn diepe gedachten. Je bent nog jong, je gaat je weg in het leven nog wel vinden, ondanks je huidige situatie.
soooo, da's mooi!
pi_185326041
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Dat zijn diepe gedachten. Je bent nog jong, je gaat je weg in het leven nog wel vinden, ondanks je huidige situatie.
Ik hoop het. Ik zie het allemaal nogal somber in. Alles word ook negatief in Mn hoofd..
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
  vrijdag 1 maart 2019 @ 19:26:43 #15
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_185326145
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 19:20 schreef Mo0nlight het volgende:

[..]

Ik hoop het. Ik zie het allemaal nogal somber in. Alles word ook negatief in Mn hoofd..
Ik weet hoe dat voelt. Ben zelf ook vaak genoeg suicidaal geweest. Het klinkt misschien als een cliché, maar ik ben op mijn depressiefst veel kleine dingen in het leven gaan waarderen. Bloeiende bomen, vogels die overvliegen, dat soort dingen. Niet zozeer meer dingen die met mensen te maken hebben. Ik werd zo zwart in mijn hoofd, omdat ik veel dingen een enorme teleurstelling vond en daar ben ik toch weer grotendeels vanaf gekomen. Ik kan mij ook erg verheugen op het komende voorjaar, dan is die grijze winterdeken weer even weg.
soooo, da's mooi!
pi_185326244
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 19:26 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Ik weet hoe dat voelt. Ben zelf ook vaak genoeg suicidaal geweest. Het klinkt misschien als een cliché, maar ik ben op mijn depressiefst veel kleine dingen in het leven gaan waarderen. Bloeiende bomen, vogels die overvliegen, dat soort dingen. Niet zozeer meer dingen die met mensen te maken hebben. Ik werd zo zwart in mijn hoofd, omdat ik veel dingen een enorme teleurstelling vond en daar ben ik toch weer grotendeels vanaf gekomen. Ik kan mij ook erg verheugen op het komende voorjaar, dan is die grijze winterdeken weer even weg.
Wat fijn dat je zo kan genieten van kleine dingen. Hoe is dat je zo gelukt? Ik hou ooo van de zon maar vanwege al mijn littekens durf ik niet goed in een T-shirt te lopen .. ja zie je weer wat negatiefs ...
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
  vrijdag 1 maart 2019 @ 19:40:34 #17
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_185326322
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 19:35 schreef Mo0nlight het volgende:

[..]

Wat fijn dat je zo kan genieten van kleine dingen. Hoe is dat je zo gelukt? Ik hou ooo van de zon maar vanwege al mijn littekens durf ik niet goed in een T-shirt te lopen .. ja zie je weer wat negatiefs ...
Ik heb de kans gehad om afstand van dingen te nemen en door na te mogen denken over wie ik ben wat ik wel met mijn leven en dat hielp enorm. Plus met wat hulp van medicatie, al ben ik daar al weer lang mee gestopt. Plus een hoop therapie heeft ook wel gewerkt tot aan een bepaalde hoogte. Ik ben mezelf leren waarderen en dat ik er ook toe doe, al denk ik in mijn hoofd van niet. Ik gunde mezelf niets, totdat ik te horen kreeg dat een hoop mensen mij wel gaan missen als ik er niet meer zou zijn. Dat deed wel wat met mij.

Tegen littekens kunnen maar twee dingen werken: 1. accepteren dat je ze hebt en daar weer schijt aan hebben, al is dat de moeilijkste. 2. Neem tattoo's. Ik deed dat ook. :P
soooo, da's mooi!
pi_185326401
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 19:40 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Ik heb de kans gehad om afstand van dingen te nemen en door na te mogen denken over wie ik ben wat ik wel met mijn leven en dat hielp enorm. Plus met wat hulp van medicatie, al ben ik daar al weer lang mee gestopt. Plus een hoop therapie heeft ook wel gewerkt tot aan een bepaalde hoogte. Ik ben mezelf leren waarderen en dat ik er ook toe doe, al denk ik in mijn hoofd van niet. Ik gunde mezelf niets, totdat ik te horen kreeg dat een hoop mensen mij wel gaan missen als ik er niet meer zou zijn. Dat deed wel wat met mij.

Tegen littekens kunnen maar twee dingen werken: 1. accepteren dat je ze hebt en daar weer schijt aan hebben, al is dat de moeilijkste. 2. Neem tattoo's. Ik deed dat ook. :P
Ik vind het echt super knap van je en ben stiekem een beetje jaloers. Wat voor medicatie had je?
Ik heb Mn ene arm ook al een sleeve maar de littekens zitten werkelijk overal
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
  vrijdag 1 maart 2019 @ 19:48:25 #19
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_185326447
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 19:45 schreef Mo0nlight het volgende:

[..]

Ik vind het echt super knap van je en ben stiekem een beetje jaloers. Wat voor medicatie had je?
Ik heb Mn ene arm ook al een sleeve maar de littekens zitten werkelijk overal
Niets om jaloers op te zijn. Jouw tijd komt ook nog wel, let maar op. Ik heb verschillende medicatie gehad, waaronder verschillende types anti depressieva en anti psychotica zoals Lamotrigine en Quetiapine.
soooo, da's mooi!
pi_185326607
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 19:48 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Niets om jaloers op te zijn. Jouw tijd komt ook nog wel, let maar op. Ik heb verschillende medicatie gehad, waaronder verschillende types anti depressieva en anti psychotica zoals Lamotrigine en Quetiapine.
Lief van je :*
Lamotrigine en quetiapine ken ik wel. Ik heb zelf heel veel medicatie waaronder anti psychotica olanzapine. En anti depressiva fluoxetine en dan nog de rest ...
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
  vrijdag 1 maart 2019 @ 19:57:49 #21
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_185326646
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 19:56 schreef Mo0nlight het volgende:

[..]

Lief van je :*
Lamotrigine en quetiapine ken ik wel. Ik heb zelf heel veel medicatie waaronder anti psychotica olanzapine. En anti depressiva fluoxetine en dan nog de rest ...
Ach ja. :) Je slikt wel zwaar spul btw.
soooo, da's mooi!
pi_185330068
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 19:57 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Ach ja. :) Je slikt wel zwaar spul btw.
Ja ik heb ook best wel hoge doseringen dan heb ik nog pregabaline en mirtazapine en nog een maagbeschermer maar tot nu toe weet ik niet meer wat nou wel helpt en wat niet en dat is best lastig
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
  zaterdag 2 maart 2019 @ 09:52:42 #23
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_185336827
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 21:59 schreef Mo0nlight het volgende:

[..]

Ja ik heb ook best wel hoge doseringen dan heb ik nog pregabaline en mirtazapine en nog een maagbeschermer maar tot nu toe weet ik niet meer wat nou wel helpt en wat niet en dat is best lastig
Het is ook lastig. Die medicatie kunnen wel het gevoel van je ellendig voelen wel wegnemen, maar het doet niets aan de negatieve gedachten. En zie dan maar eens uit die neerwaartse spiraal te komen.
soooo, da's mooi!
pi_185337949
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 09:52 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Het is ook lastig. Die medicatie kunnen wel het gevoel van je ellendig voelen wel wegnemen, maar het doet niets aan de negatieve gedachten. En zie dan maar eens uit die neerwaartse spiraal te komen.
Ja precies .. en door wat ik niet weet wat er wel of niet werkt lijken de medicatie zo nutteloos..
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_185340770
Weer een dagje thuis. Straks naar vrijwilligerswerk alhoewel ik me stiekem best wel suïcidaal voel
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')