Wat doe je jezelf aanquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben weer terug op R&P. Maar dat is nog niet officieel bekendgemaakt.
in 1 post zeg je dat Samzz zich er niet mee moet bemoeien, en vervolgens geef je zelf je oordeel over wat er moet gebeuren?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:28 schreef Kreator het volgende:
[..]. Goeie grap.
Verder snap ik niet wat Samzz ineens weer aan het modden is. Lijkt me niet handig. Je bent weg, of je bent mod toch? Of heb ik wat gemist.
Verder kansloze discussie. Tijd voor wat bans.
Singles topic was ook sc topic.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Lees paar posts terug iets over single topic?
Is dat misschien niet een idee afgezien van het datinggedoetopic. iets waar singles het kunnen hebben over het single zijn en alles wat daar bij hoort. bedoel ik niet zozeer een magnetronmaaltijd eten alleen op de bank ofzo maar idd misschien meer hoe je er uit komt als je dat zou willen.
Lange zin... Maar is dat niet wat? Serieuze vraag?
Preciesquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Singles topic was ook sc topic.
Als er bijna alles besproken mag worden, wordt het vanzelf een sc. Zo simpel is 't.. Hoe je het topic ook gata noemen.
Want op den duur zal 't gaan over die magnetronmaaltijd. En als men er tegen die tijd wat van zegt, krijg je "ja maar dat gaat ook over het single leven" etc etc.
Ze hengelen naar mod status omdat ze logisch nadenken? Omdat ze een andere mening hebben?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:29 schreef Godshand het volgende:
Cue_&Krea hengelen naar mod status. Want even offtopic is niet erg, zolang men weer snel ontopic gaat.
Maar goed, deze discussie kunnen we in den treure blijven voeren...
Omdat ze meer post in R&P feedback hebben dan de gemiddelde mod.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ze hengelen naar mod status omdat ze logisch nadenken? Omdat ze een andere mening hebben?
wij zijn zo slim, zij zo dom.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 06:30 schreef Chia het volgende:
Ik snap best dat Cue en Krea balen dat de er zo'n groot deel van de mensen te dom is om te snappen hoe het nu zit met dat topic en dat het topic keer op keer is vergald met de SC van die figuren.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 06:40 schreef dop het volgende:
[..]
Of is er toch iets anders aan de hand?
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 06:40 schreef dop het volgende:
[..]
wij zijn zo slim, zijn zo dom.
Zou het werkelijk zo in elkaar zitten?
Of is er toch iets anders aan de hand?
het gaat niet over genoeg of niet genoeg.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 06:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er zijn nu twee topics en een SC. Wanneer is het wel genoeg?
Als jullie dan gezellig naar elkaar gaan kijken in PM/DM, dan kan t hier over feedback gaanquote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:00 schreef dop het volgende:
[..]
het gaat niet over genoeg of niet genoeg.
Wat kun je hebben van een ander, wat moet je inperken en wat is onderdeel van de emoties rond het daten.
Kun je naar jezelf kijken zoals je naar de ander kijkt.
Je deed niks fout, reeksen kunnen alleen mods doen. Dus dat ga ik even voor je doenquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:32 schreef kree het volgende:
deed even wat fout denk.
Kunnen jullie deze linken?
R&P / Opgenomen zijn / intramuraal
R&P / Opgenomen zijn / intramuraal #2
Dankjequote:Op donderdag 28 februari 2019 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je deed niks fout, reeksen kunnen alleen mods doen. Dus dat ga ik even voor je doen.
de onwil die je in deze post steltquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:42 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Waarom zouden we iemand willen helpen die met opzet liegt over zijn leeftijd in de hoop op puttytang en als hij het kan krijgen hij zijn leugen moet oplossen?
Dat is een vraag. Ik help hem daarvoor en daarna zelfs. Volgens mij bedoel je meer de onwil om het met jullie eens te zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:46 schreef Nizno het volgende:
ik neem je even mee hier heen
[..]
de onwil die je in deze post stelt
[..]
nee hoor, of je het wil laten oplossen door hem opnieuw te laten liegen of niet dat is niet aan mij om daar je op aan te spreken.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:47 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Dat is een vraag. Ik help hem daarna en ervoor zelfs. Volgens mij bedoel je meer de onwil om het met jullie eens te zijn
omdat ik anders een topic nog verder zou laten ontsporen met een discussie over wat nou precies de hele spraakverwarring was en het niet meer over TS gingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |