abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 19 februari 2019 @ 08:48:23 #251
447051 crew  Peejtur
pi_185098619
Oww die. Al gelezen haha. Zeker leuk boek :Y
  dinsdag 19 februari 2019 @ 09:13:46 #252
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_185098955
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 08:24 schreef BobbyMcGee het volgende:
Mijn rechter tepel lekt 's nachts :o :D fascinerend!
Dit heeft mij vannacht een half uur wakker gehouden :D
Het mysterie van de natte plekken :') en dan gelijk een denksessie, moet ik nu van die compressen halen of is dat overdreven? Hoe lang speelt dit al zonder dat ik het weet? Nou ja, dat soort onhandige gedachtes :')
  dinsdag 19 februari 2019 @ 09:34:05 #253
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_185099287
quote:
17s.gif Op maandag 18 februari 2019 23:10 schreef dodoria het volgende:

[..]

Wacht maar tot je straks een pasgeboren baby op je kamer hebt liggen, die maken pas een herrie joh! geknor, gezucht, gesnuffel en in het begin wordt je van ieder geluidje wakker O+
Ik kan niet wachten O+ O+

Wij gooien alles in de diepvries. Inderdaad pastasaus en lasagna, maar ook nasi, risotto, moussaka, couscous, stoofpot, paella.. Niet alles warmt even makkelijk op (pastasaus gaat gewoon bevroren in de magnetron, paella en nasi even in de magnetron ontdooien en dan opbakken, maar moussaka moet wel echt ontdooid zijn voor het de oven in gaat), maar als je straks de hele dag thuis bent heb je alle tijd om het uit de diepvries te halen :P

Djoess, hoe is het nu met jou?

En jongens... M'n laatste werkdag! *O* *O* *O*
pi_185099359
@pasgeboren geluidjes, daar zou ik wel aan kunnen wennen inderdaad O+. Maar het gesnurk en grindpadgemaal, nope.
Ow en ik moet nog een nieuwe vriezer kopen lezen mijn hormonen :7.

Stroop laatste werkdag *O*. Wat ga je morgen doen? Uitslapen? :P
pi_185099425
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 09:13 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Dit heeft mij vannacht een half uur wakker gehouden :D
Het mysterie van de natte plekken :') en dan gelijk een denksessie, moet ik nu van die compressen halen of is dat overdreven? Hoe lang speelt dit al zonder dat ik het weet? Nou ja, dat soort onhandige gedachtes :')
Ha, wakker 's nachts van zulke grote vragen des levens :D

Ik dacht eerst ook 'ach als het bij een enkele druppel blijft..' maar nu zit er in mijn net schone slaaphemdje toch een behoorlijke opgedroogde melkvlek (al vind ik het nogal wat om deze substantie 'melk' te noemen :P ). Ik denk dat ik gewoon wat vaker een schoon shirt/hemdje aan doe. Heb helemaal geen zin in een bh 's nachts aan, en ik neem aan dat dat nodig is als je compressen wilt gebruiken.
  dinsdag 19 februari 2019 @ 09:47:34 #256
346653 Ceviche
pi_185099542
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 09:41 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Ha, wakker 's nachts van zulke grote vragen des levens :D

Ik dacht eerst ook 'ach als het bij een enkele druppel blijft..' maar nu zit er in mijn net schone slaaphemdje toch een behoorlijke opgedroogde melkvlek (al vind ik het nogal wat om deze substantie 'melk' te noemen :P ). Ik denk dat ik gewoon wat vaker een schoon shirt/hemdje aan doe. Heb helemaal geen zin in een bh 's nachts aan, en ik neem aan dat dat nodig is als je compressen wilt gebruiken.
Ik dacht, misschien hebben sommige een plakstrip. Misschien maar eens proberen met wat halve inlegkruisjes ofzo.
In de komende 12 weken blijft het denk ik inderdaad niet bij wat gedruppel en dat natte koude voelt ook zo viezig :{
  dinsdag 19 februari 2019 @ 09:55:10 #257
327807 Mariposas
יה&#14
pi_185099712
Douche-eendje, ik zou dan kijken of je zo vroeg mogelijk kan gaan om de drukte voor te zijn!
Ik zou er nog niet heen willen als ik er geld op toe kreeg dus ik snap op zich dat je er geen zin in hebt. :+

Vorige zwangerschap had ik ook lekplekken maar dit keer niet. Ik deed toen gewoon wat vaker een schoon slaapshirtje aan. Je kunt ook van die zachte bh topjes kopen, zoiets. Dan kan je daar de compressen in doen.

Laatste werkdag voor stroop! *O*
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_185099737
De wegwerpcompressen hebben vaak een plakstrip ja :) maar ik vond die altijd heel broeierig worden. Je zou ook wasbare zoogcompressen kunnen gebruiken en dan in combinatie met deze hemdjes van de H&M: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0534164002.html

Deze hebben ter hoogte van je borsten een extra laagje stof met een elastische rand onderaan, die dan dus onder je borsten valt. Dan blijft zo'n zoogcompres goed op zijn plek zitten. Slaapt op zich prima :) En als je liever naakt slaapt dan werkt een zachte handdoek onder je borsten leggen ook heel prima tegen melkplekken in je bed :P
pi_185100093
Mariposas, het leek toen MeneerEend het voorstelde een goed plan. Maar ik ben nu geloof ik even te moe.

Maar ik heb wel een lijstje met de dingen die ik wil bezoeken. Meerdere stands met draagdoeken, stand met wasbare luiers etc. Dat zijn dingen die ik hier in de buurt niet aan fysieke winkels heb, dus daarvoor wil ik wel even op pad. Ik skip de hysterische gillende huisvrouwen-stands wel.
  dinsdag 19 februari 2019 @ 11:10:14 #260
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_185101109
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 10:17 schreef douche-eendje het volgende:
Mariposas, het leek toen MeneerEend het voorstelde een goed plan. Maar ik ben nu geloof ik even te moe.

Maar ik heb wel een lijstje met de dingen die ik wil bezoeken. Meerdere stands met draagdoeken, stand met wasbare luiers etc. Dat zijn dingen die ik hier in de buurt niet aan fysieke winkels heb, dus daarvoor wil ik wel even op pad. Ik skip de hysterische gillende huisvrouwen-stands wel.
/ontlurkt

In Alkmaar zit een draagconsulent die ook wasbare luiers in de winkel heeft enzo. Geen idee hoe vaak je nog in deze hoek zit, maar ik/zus vonden d'r erg vriendelijk en nuttige tips geven. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_185101480
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

/ontlurkt

In Alkmaar zit een draagconsulent die ook wasbare luiers in de winkel heeft enzo. Geen idee hoe vaak je nog in deze hoek zit, maar ik/zus vonden d'r erg vriendelijk en nuttige tips geven. :)
Ik zit gemiddeld nog 2-3 dagen in de week in Alkmaar, maar die winkel is van 9-12 open en dan ben ik aan het werk :D. Het is al snel een half uur rijden die kant op, dus dat doe ik ook niet zomaar even
  dinsdag 19 februari 2019 @ 11:27:41 #262
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_185101525
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 11:25 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik zit gemiddeld nog 2-3 dagen in de week in Alkmaar, maar die winkel is van 9-12 open en dan ben ik aan het werk :D. Het is al snel een half uur rijden die kant op, dus dat doe ik ook niet zomaar even
Dat zijn wel kneusjestijden inderdaad. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 februari 2019 @ 11:58:00 #263
346653 Ceviche
pi_185102304
Pfff, nu is die co-sleeper weer beschikbaar, meteen gekocht, zie ik daarna dat de cashbackactie pas vanaf morgen ingaat }:| klantenservice gebeld, die kunnen hem niet annuleren. }:|
Kreeg nog wel de tip om dat ding dan in een winkel terug te brengen en meteen weer te kopen :')

Is dit pregnancybrain of is dit gewoon vaag?
  dinsdag 19 februari 2019 @ 12:03:32 #264
327807 Mariposas
יה&#14
pi_185102423
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 11:58 schreef Ceviche het volgende:
Pfff, nu is die co-sleeper weer beschikbaar, meteen gekocht, zie ik daarna dat de cashbackactie pas vanaf morgen ingaat }:| klantenservice gebeld, die kunnen hem niet annuleren. }:|
Kreeg nog wel de tip om dat ding dan in een winkel terug te brengen en meteen weer te kopen :')

Is dit pregnancybrain of is dit gewoon vaag?
Je kunt de bestelling toch gewoon retour zenden of weigeren aan de deur?
Ik vind het wel een wat lompe actie ja, het kost ze uiteindelijk meer als je het retour stuurt en opnieuw bestelt. Een beetje klantvriendelijk bedrijf gaat daar soepel mee om.
  dinsdag 19 februari 2019 @ 12:08:48 #265
346653 Ceviche
pi_185102515
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 12:03 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Je kunt de bestelling toch gewoon retour zenden of weigeren aan de deur?
Ik vind het wel een wat lompe actie ja, het kost ze uiteindelijk meer als je het retour stuurt en opnieuw bestelt. Een beetje klantvriendelijk bedrijf gaat daar soepel mee om.
Ze bedoelden retourneren in een fysieke winkel (en dan meteen weer meenemen), maar ook met echt terugsturen moet ik alsnog met dat ding sjouwen :') overigens zouden er ook gratis hoeslakens bijzitten, maar ja, uitverkocht op de site. Misschien kan ik die dan ook nog in de winkel krijgen, maar ik heb geen bewijs ofzo dat ik die niet gehad heb. Hoop dat de klantenservice daar dan nog iets zou kunnen betekenen.
Makkelijker zou zijn als ze gewoon de bestelling zouden annuleren ja :')
  dinsdag 19 februari 2019 @ 12:13:22 #266
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_185102625
Volgens de wet kopen op afstand kan je binnen 8 dagen bestellingen annuleren. Dat het niet lukt is onzin, je zou je geld terug moeten krijgen en morgen opnieuw kunnen bestellen.
Helemaal als de doelgroep uit zwangeren en jonge babies bestaat.

Hier inmiddels 35+5. Poeh. Het is wat. Ik slaap nog altijd slecht maar gelukkig overdag wel de mogelijkheid om bij te slapen (ik lijk wel een kat!). Gister heb ik mezelf laten verwennen met een zwangerschapsmassage want ik had zo’n last van mijn bekken. Alles is nu mooi losgemaakt en de pijn is weg :-). Over 2 weken weer, mocht ik nog niet bevallen zijn.
pi_185102872
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 12:13 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Volgens de wet kopen op afstand kan je binnen 8 dagen bestellingen annuleren. Dat het niet lukt is onzin, je zou je geld terug moeten krijgen en morgen opnieuw kunnen bestellen.
14 dagen zelfs
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  dinsdag 19 februari 2019 @ 12:40:02 #268
346653 Ceviche
pi_185103129
VFT, het komt nu echt dichtbij! Wat fijn dat de massage heeft geholpen. Hopelijk blijft de pijn lang weg :)

En bedankt voor jullie antwoorden, ik ga eens googelen. Misschien zijn ze er wel vatbaar voor via sociale media :@
pi_185103598
Ik heb volgens mij geen lekkende tieten, ik zie in ieder geval nog geen lekvlekken. Vorige zwangerschap wel. Voedingshemdjes en beha's voor de nacht zonder beugel zijn fijn om zoogcompressen op hun plek te houden.
  dinsdag 19 februari 2019 @ 13:51:45 #270
327807 Mariposas
יה&#14
pi_185104448
Bij H&M nu wollen rompers voor maar ¤12,99!
https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0661887001.html
pi_185105372
Die newborngeluidjes zijn inderdaad geen straf om naar te luisteren, zelfs ‘s nachts O+

Kom nog even afscheid nemen hier! T. is nu 5 dagen oud en doet het goed! Bijna weer op geboortegewicht dus hopelijk dit weekend eindelijk eventjes met z’n vieren naar buiten O+ Lekker naar de speeltuin op de hoek even ofzo :D Had ik z’n geboortegewicht al gedeeld? 4450 gram op ongeveer 49 centimeter, m’n beertje O+

BV gaat goed, vannacht liet hij me al twee blokken van 3 uur slapen en de kraam is er nog tot donderdag. T. is zo leuk!

Bevalling details in spoiler voor wie zich geroepen voelt :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door krijgerrtje op 19-02-2019 14:56:23 ]
  dinsdag 19 februari 2019 @ 15:22:37 #272
346653 Ceviche
pi_185105946
Ahh Krijgertje, klinkt echt als een mooie bevalling O+
  dinsdag 19 februari 2019 @ 16:13:27 #273
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_185106871
Wat fijn Krijgertje! Ik wens je een hele fijne kraamtijd :W
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_185108614
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 13:51 schreef Mariposas het volgende:
Bij H&M nu wollen rompers voor maar ¤12,99!
https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0661887001.html
Jammer dat al die mooie wollen pakjes in de kleine maatjes uitverkocht zijn. Worden die weer aangevuld, weet iemand dat?
pi_185108632
Wat een fijne laatste fase van de bevalling krijgertje ^O^ en mooi dat jullie T het al zo goed doet O+
pi_185109080
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 17:38 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Jammer dat al die mooie wollen pakjes in de kleine maatjes uitverkocht zijn. Worden die weer aangevuld, weet iemand dat?
Hier heb je ook wollen en zijde rompers. Min of meer zelfde prijs.

https://www.ziloen.nl/product-categorie/baby/wollen-rompers/
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_185109210
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 18:04 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hier heb je ook wollen en zijde rompers. Min of meer zelfde prijs.

https://www.ziloen.nl/product-categorie/baby/wollen-rompers/
Ja, rompers heb ik in de sale bij Dilling al genoeg gekocht. Daar moet het maar bij blijven O-)

Ik zie nu dat de pakjes waar ik op doel helemaal geen wol zijn, maar fijngebreid katoen. Maargoed, ze zijn wel O+ én in de sale.
Anderzijds heb ik al best wat gekocht. En ik moet nog een halve zwangerschap :')
pi_185109232
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 17:38 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Vaak wel. Ik kocht laatst ook een schattig broekje wat telkens op uitverkocht stond in kleine maten. Hij was ineens op vrijdagavond weer aangevuld?

Bobby, zo kocht ik laatst alvast wat maat 62 in de uitverkoop bij hema. Je kan maar alvast wat in huis hebben O-). Maar heb nu vooral maat 56 in huis, ik zit nog een beetje in dubio of ik ook wat maat 50 in huis moet halen.
pi_185109474
Herkenbaar dilemma Douche-eendje!
Het is ook zo zonde om mooie rompers en kleertjes te kopen waar je baby amper/niet meer in past. Ik denk dat ik hoe dan ook één of twee setjes koop, afhankelijk van hoe groot de baby geschat wordt uiteindelijk.
Mijn schoonzus kreeg een kindje wat niet in maar 56 paste. Daar baalde ze best wel van; al die leuke kleertjes konden ongedragen weer weg.

Ik heb net wel bij de prenatal een voedingsbh gekocht in de wonderlijke maat 75E. Ik had nog maar één bh die ik kon dragen.
pi_185109739
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 18:12 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Vaak wel. Ik kocht laatst ook een schattig broekje wat telkens op uitverkocht stond in kleine maten. Hij was ineens op vrijdagavond weer aangevuld?

Bobby, zo kocht ik laatst alvast wat maat 62 in de uitverkoop bij hema. Je kan maar alvast wat in huis hebben O-). Maar heb nu vooral maat 56 in huis, ik zit nog een beetje in dubio of ik ook wat maat 50 in huis moet halen.
Bram was 4300 gram en droeg de eerste paar weken ook gewoon maat 50.

Een paar setjes kan prima.
pi_185109918
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 09:34 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Ik kan niet wachten O+ O+

Wij gooien alles in de diepvries. Inderdaad pastasaus en lasagna, maar ook nasi, risotto, moussaka, couscous, stoofpot, paella.. Niet alles warmt even makkelijk op (pastasaus gaat gewoon bevroren in de magnetron, paella en nasi even in de magnetron ontdooien en dan opbakken, maar moussaka moet wel echt ontdooid zijn voor het de oven in gaat), maar als je straks de hele dag thuis bent heb je alle tijd om het uit de diepvries te halen :P

Djoess, hoe is het nu met jou?

En jongens... M'n laatste werkdag! *O* *O* *O*
Hoera voor de laatste werkdag!

Lief dat je dat vraagt :) vandaag de eerste hele dag zelf bloedsuiker curve geprikt, en méér en vaker gegeten. Ik heb er bijna een dagtaak aan xD maar de donkere wolk is wat opgetrokken, en ik hoop (eigenlijk niet) dat ik de afspraak bij de internist met 37+6 haal.
  dinsdag 19 februari 2019 @ 20:08:01 #282
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_185111278
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 09:38 schreef douche-eendje het volgende:
@:pasgeboren geluidjes, daar zou ik wel aan kunnen wennen inderdaad O+. Maar het gesnurk en grindpadgemaal, nope.
Ow en ik moet nog een nieuwe vriezer kopen lezen mijn hormonen :7.

Stroop laatste werkdag *O*. Wat ga je morgen doen? Uitslapen? :P
Uitslapen?? Ik zou het al heel wat vinden als dreumes pas na 7en wakker wordt :')

Jammer dat je zo moe bent! Ik ga do naar de negenmaandenbeurs, maar ben erg benieuwd hoe lang ik dat trek (zo veel slenteren). Heb je al uitgezocht waar die stands staan? Dan kun je daar meteen heen en dan eventueel weer snel naar huis.

Oh Ceviche, wat een gedoe.. Daar zit je als zwangere echt niet op te wachten. En niet annuleren kan natuurlijk best waar zijn als ze bestelling al in het verzendproces zit. Je zou eventueel de leverancier direct kunnen mailen of je met deze order ook gebruik kunt maken van de cashback? Anders inderdaad weigeren aan de deur - hoef je er niet mee te slepen!

Bobby, de grijze is wel gewoon in kleine maten te bestellen, hoor!

Fijn dat de donkere wolk beter gaat, Djoess! Zijn je klachten van de longontsteking ook (bijna) weg? En lukt het om de suiker onder controle te houden met een dieet?
Ik duim met je mee. Hopelijk komt de baby lekker uit zichzelf, zo over 3,5 week!

Ik bedacht me vanmorgen dat de termijn waarbij dochter geboren werd al over 4 weken is. Opeens klinkt dat wel echt heel dichtbij! Dan is er gewoon weer zo'n klein frummeltje in huis O+
  dinsdag 19 februari 2019 @ 20:27:34 #283
346653 Ceviche
pi_185111751
Geniet van je verlof, Stroop. Hopelijk kun je genoeg uitrusten met je dreumes :) Ik zou het niet aandurven hoor, de negenmaandenbeurs. Denk dat ik al pijn in m'n bekken heb voor ik überhaupt op de beurs ben aangekomen.

Bestelling stond nog op 'niet in behandeling' :')
Weigeren aan de deur is het makkelijkst maar wel lullig voor de bezorger... :@
pi_185115785
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 18:27 schreef BobbyMcGee het volgende:
Herkenbaar dilemma Douche-eendje!
Het is ook zo zonde om mooie rompers en kleertjes te kopen waar je baby amper/niet meer in past. Ik denk dat ik hoe dan ook één of twee setjes koop, afhankelijk van hoe groot de baby geschat wordt uiteindelijk.
Mijn schoonzus kreeg een kindje wat niet in maar 56 paste. Daar baalde ze best wel van; al die leuke kleertjes konden ongedragen weer weg.

Ik heb net wel bij de prenatal een voedingsbh gekocht in de wonderlijke maat 75E. Ik had nog maar één bh die ik kon dragen.
Zo kreeg een vriendin van mij een kind wat dus ruim 2 maanden in maatje 50 heeft gezeten. Dus ik ga sowieso maar wat in huis halen....

75E, dat is lang geleden dat ik dat aankon :+. 80F begint hier nu ook echt wel minder goed te zitten helaas.

Hehe stroop, hopelijk is je dreumes morgen in een uitslaapbui. Gewoon, omdat het je eerste verlofdag is :P. Ik ben ook benieuwd hoe lang ik het morgen vol ga houden, heb een lijstje met stands in de 9 maandenapp gegooid maar je krijgt niet heel duidelijk een plattegrond-overzicht met alle dingen die je echt wilt bezoeken. Maar het zal wel loslopen uiteindelijk, als het niet gaat gaan we gewoon terug naar huis. We gaan morgenochtend eerst even kijken op het kinderdagverblijf hier en dan door naar Amsterdam denk ik. Zijn we vast voor alle drukte daar.
En de moeheid gaat hopelijk snel weer over, ik merk gewoon dat ik met bepaalde dingen nog moet wennen aan het zwanger-zijn en minder energie hebben. Moet gewoon beter afwegen wat ik wel/niet doe en wat ik belangrijk vind.

Djoesss, fijn dat de donkere wolk wat minder is :*

[ Bericht 5% gewijzigd door douche-eendje op 19-02-2019 22:52:32 ]
  Moderator woensdag 20 februari 2019 @ 06:57:46 #285
447051 crew  Peejtur
pi_185118591
Nog maar 4 dagen tot de UD. Ik houd mijn telefoon goed in de gaten overdag tijdens werk :') Zul je ook zien dat het nu idd 2 weken langer duurt. :D

Ik vind het wel spannend :Y
  woensdag 20 februari 2019 @ 07:58:32 #286
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_185118880
Logisch, Peejtur!

quote:
17s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:45 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
Hehe stroop, hopelijk is je dreumes morgen in een uitslaapbui. Gewoon, omdat het je eerste verlofdag is :P. Ik ben ook benieuwd hoe lang ik het morgen vol ga houden, heb een lijstje met stands in de 9 maandenapp gegooid maar je krijgt niet heel duidelijk een plattegrond-overzicht met alle dingen die je echt wilt bezoeken. Maar het zal wel loslopen uiteindelijk, als het niet gaat gaan we gewoon terug naar huis. We gaan morgenochtend eerst even kijken op het kinderdagverblijf hier en dan door naar Amsterdam denk ik. Zijn we vast voor alle drukte daar.
En de moeheid gaat hopelijk snel weer over, ik merk gewoon dat ik met bepaalde dingen nog moet wennen aan het zwanger-zijn en minder energie hebben. Moet gewoon beter afwegen wat ik wel/niet doe en wat ik belangrijk vind.
6:57. Toch 20 minuten langer dan met wekker :s)

Gek hč, van die app! Neem je helemaal de moeite om alles te liken (nadat je een account hebt gemaakt) en dan heb je nog niks aan die plattegrond. Maar je kunt ook niet gewoon een plattegrond ergens printen volgens mij zodat je het zelf een beetje uit kunt vogelen?
Volgens mij zijn er veel plekjes om te zitten, dus doe het lekker rustig aan!
pi_185119467
Goedemorgen, mijn huwelijk is definitief niet meer te lijmen en de scheiding gaat aangevraagd worden. Zijn er meer mensen met ervaring op dit gebied? Ik sta er ineens echt alleen voor en dat idee vind ik dood en dood eng. Ik heb gewoon geen idee wat me allemaal te wachten staat.

En sorry dat ik momenteel niet echt met jullie meeleef maar het is echt een beetje proberen niet kopje onder te gaan momenteel
pi_185119525
Oh Whoopje ;( sterkte met de definitieve breuk. Wat een heftigheid in deze tijd.

Ik heb geen eerlijke ervaring: toen mij dit overkwam was ik niet getrouwd, 20j, en wonend bij mijn moeder, dat is hetgeen dat me boven water hield. Op elk gebied.
Ik hoop dat je een goede kring met fijne betrouwbare mensen om je heen hebt, want dat is de komende jaren wat je hard nodig hebt.

Verder kan je dit gewoon natuurlijk, geen twijfel! Je bent een moeder straks, nu al zelfs, en dat zijn heldinnen.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_185119533
Ach, Whoop ;( :* Veel sterkte.
pi_185119583
Stroop 20 minuten extra slaap en dreumeswekker *O*.

Whoopje,

Zo, eerst even die :*. Logisch dat je het doodeng vind, dat zou ik ook vinden als bij mij dit zou gebeuren. Maar jij kan dit, echt waar. Het gaat je lukken, jij kan dit!
Het enige 'advies' wat ik je mee wil geven als volwassene die de scheiding van haar ouders heeft moeten begeleiden omdat ze het zelf niet konden, blijf met elkaar in gesprek hoe jullie nu en straks dingen willen gaan doen. Mag hij bij de bevalling aanwezig zijn, gaat hij mee met afspraken, hoe gaan jullie het vorm geven als het kindje er is; dat zijn ook dingen om over na te gaan denken over een tijdje als je hoofd daar aantoe is. Want met een scheiding komt er al gigantisch veel op je af.
Heel veel sterkte en laat hier asjeblieft wel zo af en toe even weten hoe het met je gaat :*.
pi_185119747
@Whoopje : veel sterkte! Bij mij was het geen huwelijk, maar een relatie die in het begin vd zwangerschap eindigde. Hoop dat jouw man nog wel betrokken blijft!
Je mag altijd DM'en als je daar behoefte aan hebt (ook al kennen we elkaar totaal niet) :*
pi_185120357
Mijn huwelijk strandde vrij vlot na de geboorte van leyla.
Tips van mijn kant, blijf in gesprek, conflicten zijn soms heftiger, soms is het handig tijd te kopen en geen discussie aan te gaan in volle emotie. Lees je in over jonge kinderen en hechten aan de ouders. Leyla bleef bijvoorbeeld geen nachten weg zolang ze borstvoeding kreeg.
pi_185120776
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 09:02 schreef Whoopje het volgende:
Goedemorgen, mijn huwelijk is definitief niet meer te lijmen en de scheiding gaat aangevraagd worden. Zijn er meer mensen met ervaring op dit gebied? Ik sta er ineens echt alleen voor en dat idee vind ik dood en dood eng. Ik heb gewoon geen idee wat me allemaal te wachten staat.

En sorry dat ik momenteel niet echt met jullie meeleef maar het is echt een beetje proberen niet kopje onder te gaan momenteel
Ach :*
Wat een verdriet!
Heb je mensen om je heen die je kunnen steunen?

Er was hier een user die ongeveer in hetzelfde schuitje zat. LadyTagliatelle of zoiets..?
Ze is niet meer actief op fok zover ik weet maar ik kan wel vragen of ze je wil DM’en..?
pi_185120891
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 10:24 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Er was hier een user die ongeveer in hetzelfde schuitje zat. LadyTagliatelle of zoiets..?
Ze is niet meer actief op fok zover ik weet maar ik kan wel vragen of ze je wil DM’en..?
Volgens mij is dat tegenwoordig Moeraskat
  woensdag 20 februari 2019 @ 11:44:52 #295
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_185122541
Och Whoopje, wat ontzettend verdrietig, zeker in een tijd die juist zo veel geluk zou moeten brengen. Hier geen tips of ervaring, maar ik wil je wel veel sterkte wensen en inderdaad steun zoeken bij de mensen om je heen :*
En maak je vooral geen druk om het niet meeleven met de rest :* Jij en je baby komen nu op plek 1!
En door de zwangerschapsdementie vergeten we toch meteen weer wie wel en niet me leeft :P
pi_185124946
Hier werd net zomaar zonder waarschuwing ineens een kraampakket bezorgd van de zorgverzekeraar :D
Had k niet echt nodig eigenlijk, maar soit :P ik breng de inhoud wel naar zo'n inzamelpunt
  woensdag 20 februari 2019 @ 13:45:47 #297
346653 Ceviche
pi_185125028
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 13:40 schreef pinquit het volgende:
Hier werd net zomaar zonder waarschuwing ineens een kraampakket bezorgd van de zorgverzekeraar :D
Had k niet echt nodig eigenlijk, maar soit :P ik breng de inhoud wel naar zo'n inzamelpunt
Hier ook 15 min geleden :o
Waarom heb je het niet nodig? Alles al in huis of ga je naar het ziekenhuis?

Controle bij de vk was weer goed, ze wil wel nog een groeiecho maken over een maand. Vind ik helemaal niet erg, extra baby-kijken *O*

Whoopje, wat een heftige situatie. Ik weet zeker dat je het alleen ook kunt, maar ik snap dat je het niet zo voor je had gezien. Ik hoop dat je snel went aan het idee en een mooie zwangerschap tegemoet gaat.
pi_185125065
Ik heb alles al in huis ja! Miste alleen een flesje alcohol ;) komt het toch nog van pas
  woensdag 20 februari 2019 @ 13:51:41 #299
149959 SQ
snelle trees
pi_185125140
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 10:24 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Ach :*
Wat een verdriet!
Heb je mensen om je heen die je kunnen steunen?

madivi en aerenia hebben dit ook meegemaakt. Laatstgenoemde is nog zeer actief in elk geval.

Wat vreselijk, whoopje. :*
disclaimer
pi_185127358
Whoopje wat ontzettend rot. Heel veel sterkte.

Ik heb verder geen andere tip dan :lekker op jezelf en je baby focussen en de rest hier is onbelangrijk ;)

Gewoon geregeld je hart luchten waar en bij wie het goed voelt.

:*
Schudden voor gebruik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')