Dit heeft mij vannacht een half uur wakker gehoudenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:24 schreef BobbyMcGee het volgende:
Mijn rechter tepel lekt 's nachts![]()
fascinerend!
Ik kan niet wachtenquote:Op maandag 18 februari 2019 23:10 schreef dodoria het volgende:
[..]
Wacht maar tot je straks een pasgeboren baby op je kamer hebt liggen, die maken pas een herrie joh! geknor, gezucht, gesnuffel en in het begin wordt je van ieder geluidje wakker![]()
Ha, wakker 's nachts van zulke grote vragen des levensquote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:13 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dit heeft mij vannacht een half uur wakker gehouden
Het mysterie van de natte plekkenen dan gelijk een denksessie, moet ik nu van die compressen halen of is dat overdreven? Hoe lang speelt dit al zonder dat ik het weet? Nou ja, dat soort onhandige gedachtes
Ik dacht, misschien hebben sommige een plakstrip. Misschien maar eens proberen met wat halve inlegkruisjes ofzo.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:41 schreef BobbyMcGee het volgende:
[..]
Ha, wakker 's nachts van zulke grote vragen des levens
Ik dacht eerst ook 'ach als het bij een enkele druppel blijft..' maar nu zit er in mijn net schone slaaphemdje toch een behoorlijke opgedroogde melkvlek (al vind ik het nogal wat om deze substantie 'melk' te noemen). Ik denk dat ik gewoon wat vaker een schoon shirt/hemdje aan doe. Heb helemaal geen zin in een bh 's nachts aan, en ik neem aan dat dat nodig is als je compressen wilt gebruiken.
/ontlurktquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:17 schreef douche-eendje het volgende:
Mariposas, het leek toen MeneerEend het voorstelde een goed plan. Maar ik ben nu geloof ik even te moe.
Maar ik heb wel een lijstje met de dingen die ik wil bezoeken. Meerdere stands met draagdoeken, stand met wasbare luiers etc. Dat zijn dingen die ik hier in de buurt niet aan fysieke winkels heb, dus daarvoor wil ik wel even op pad. Ik skip de hysterische gillende huisvrouwen-stands wel.
Ik zit gemiddeld nog 2-3 dagen in de week in Alkmaar, maar die winkel is van 9-12 open en dan ben ik aan het werkquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
/ontlurkt
In Alkmaar zit een draagconsulent die ook wasbare luiers in de winkel heeft enzo. Geen idee hoe vaak je nog in deze hoek zit, maar ik/zus vonden d'r erg vriendelijk en nuttige tips geven.
Dat zijn wel kneusjestijden inderdaad.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik zit gemiddeld nog 2-3 dagen in de week in Alkmaar, maar die winkel is van 9-12 open en dan ben ik aan het werk. Het is al snel een half uur rijden die kant op, dus dat doe ik ook niet zomaar even
Je kunt de bestelling toch gewoon retour zenden of weigeren aan de deur?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:58 schreef Ceviche het volgende:
Pfff, nu is die co-sleeper weer beschikbaar, meteen gekocht, zie ik daarna dat de cashbackactie pas vanaf morgen ingaatklantenservice gebeld, die kunnen hem niet annuleren.
Kreeg nog wel de tip om dat ding dan in een winkel terug te brengen en meteen weer te kopen
Is dit pregnancybrain of is dit gewoon vaag?
Ze bedoelden retourneren in een fysieke winkel (en dan meteen weer meenemen), maar ook met echt terugsturen moet ik alsnog met dat ding sjouwenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:03 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Je kunt de bestelling toch gewoon retour zenden of weigeren aan de deur?
Ik vind het wel een wat lompe actie ja, het kost ze uiteindelijk meer als je het retour stuurt en opnieuw bestelt. Een beetje klantvriendelijk bedrijf gaat daar soepel mee om.
14 dagen zelfsquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:13 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Volgens de wet kopen op afstand kan je binnen 8 dagen bestellingen annuleren. Dat het niet lukt is onzin, je zou je geld terug moeten krijgen en morgen opnieuw kunnen bestellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door krijgerrtje op 19-02-2019 14:56:23 ]
Jammer dat al die mooie wollen pakjes in de kleine maatjes uitverkocht zijn. Worden die weer aangevuld, weet iemand dat?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:51 schreef Mariposas het volgende:
Bij H&M nu wollen rompers voor maar ¤12,99!
https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0661887001.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |