Hier heb je ook wollen en zijde rompers. Min of meer zelfde prijs.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:38 schreef BobbyMcGee het volgende:
[..]
Jammer dat al die mooie wollen pakjes in de kleine maatjes uitverkocht zijn. Worden die weer aangevuld, weet iemand dat?
Ja, rompers heb ik in de sale bij Dilling al genoeg gekocht. Daar moet het maar bij blijvenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hier heb je ook wollen en zijde rompers. Min of meer zelfde prijs.
https://www.ziloen.nl/product-categorie/baby/wollen-rompers/
Vaak wel. Ik kocht laatst ook een schattig broekje wat telkens op uitverkocht stond in kleine maten. Hij was ineens op vrijdagavond weer aangevuld?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:38 schreef BobbyMcGee het volgende:
[..]
Jammer dat al die mooie wollen pakjes in de kleine maatjes uitverkocht zijn. Worden die weer aangevuld, weet iemand dat?
Bram was 4300 gram en droeg de eerste paar weken ook gewoon maat 50.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Vaak wel. Ik kocht laatst ook een schattig broekje wat telkens op uitverkocht stond in kleine maten. Hij was ineens op vrijdagavond weer aangevuld?
Bobby, zo kocht ik laatst alvast wat maat 62 in de uitverkoop bij hema. Je kan maar alvast wat in huis hebben. Maar heb nu vooral maat 56 in huis, ik zit nog een beetje in dubio of ik ook wat maat 50 in huis moet halen.
Hoera voor de laatste werkdag!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:34 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten![]()
Wij gooien alles in de diepvries. Inderdaad pastasaus en lasagna, maar ook nasi, risotto, moussaka, couscous, stoofpot, paella.. Niet alles warmt even makkelijk op (pastasaus gaat gewoon bevroren in de magnetron, paella en nasi even in de magnetron ontdooien en dan opbakken, maar moussaka moet wel echt ontdooid zijn voor het de oven in gaat), maar als je straks de hele dag thuis bent heb je alle tijd om het uit de diepvries te halen
Djoess, hoe is het nu met jou?
En jongens... M'n laatste werkdag!![]()
![]()
Uitslapen?? Ik zou het al heel wat vinden als dreumes pas na 7en wakker wordtquote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:38 schreef douche-eendje het volgende:
@:pasgeboren geluidjes, daar zou ik wel aan kunnen wennen inderdaad. Maar het gesnurk en grindpadgemaal, nope.
Ow en ik moet nog een nieuwe vriezer kopen lezen mijn hormonen.
Stroop laatste werkdag. Wat ga je morgen doen? Uitslapen?
Zo kreeg een vriendin van mij een kind wat dus ruim 2 maanden in maatje 50 heeft gezeten. Dus ik ga sowieso maar wat in huis halen....quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:27 schreef BobbyMcGee het volgende:
Herkenbaar dilemma Douche-eendje!
Het is ook zo zonde om mooie rompers en kleertjes te kopen waar je baby amper/niet meer in past. Ik denk dat ik hoe dan ook één of twee setjes koop, afhankelijk van hoe groot de baby geschat wordt uiteindelijk.
Mijn schoonzus kreeg een kindje wat niet in maar 56 paste. Daar baalde ze best wel van; al die leuke kleertjes konden ongedragen weer weg.
Ik heb net wel bij de prenatal een voedingsbh gekocht in de wonderlijke maat 75E. Ik had nog maar één bh die ik kon dragen.
6:57. Toch 20 minuten langer dan met wekkerquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hehe stroop, hopelijk is je dreumes morgen in een uitslaapbui. Gewoon, omdat het je eerste verlofdag is. Ik ben ook benieuwd hoe lang ik het morgen vol ga houden, heb een lijstje met stands in de 9 maandenapp gegooid maar je krijgt niet heel duidelijk een plattegrond-overzicht met alle dingen die je echt wilt bezoeken. Maar het zal wel loslopen uiteindelijk, als het niet gaat gaan we gewoon terug naar huis. We gaan morgenochtend eerst even kijken op het kinderdagverblijf hier en dan door naar Amsterdam denk ik. Zijn we vast voor alle drukte daar.
En de moeheid gaat hopelijk snel weer over, ik merk gewoon dat ik met bepaalde dingen nog moet wennen aan het zwanger-zijn en minder energie hebben. Moet gewoon beter afwegen wat ik wel/niet doe en wat ik belangrijk vind.
Achquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:02 schreef Whoopje het volgende:
Goedemorgen, mijn huwelijk is definitief niet meer te lijmen en de scheiding gaat aangevraagd worden. Zijn er meer mensen met ervaring op dit gebied? Ik sta er ineens echt alleen voor en dat idee vind ik dood en dood eng. Ik heb gewoon geen idee wat me allemaal te wachten staat.
En sorry dat ik momenteel niet echt met jullie meeleef maar het is echt een beetje proberen niet kopje onder te gaan momenteel
Volgens mij is dat tegenwoordig Moeraskatquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:24 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Er was hier een user die ongeveer in hetzelfde schuitje zat. LadyTagliatelle of zoiets..?
Ze is niet meer actief op fok zover ik weet maar ik kan wel vragen of ze je wil DM’en..?
Hier ook 15 min geledenquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:40 schreef pinquit het volgende:
Hier werd net zomaar zonder waarschuwing ineens een kraampakket bezorgd van de zorgverzekeraar
Had k niet echt nodig eigenlijk, maar soitik breng de inhoud wel naar zo'n inzamelpunt
madivi en aerenia hebben dit ook meegemaakt. Laatstgenoemde is nog zeer actief in elk geval.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:24 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Ach
Wat een verdriet!
Heb je mensen om je heen die je kunnen steunen?
Er was hier een user die ongeveer in hetzelfde schuitje zat. LadyTagliatelle of zoiets..?
Ze is niet meer actief op fok zover ik weet maar ik kan wel vragen of ze je wil DM’en..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |