SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Probeer nog wat landen toe te voegen die wel iets met de EU hebbenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 22:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben vandaag zo internationaal bezig, D'66 zou trots op me zijn![]()
Stukjes gezien van Australië, Oekraïne, IJsland en ik schakel nu in bij Italië, na gisteren al het VK meegenomen te hebben
Nergens voor nodig johquote:Op zaterdag 9 februari 2019 22:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Probeer nog wat landen toe te voegen die wel iets met de EU hebben
Met dank aan Naatjequote:
Jaquote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:39 schreef Cyan9 het volgende:
Ik weet dat ik vorig jaar precies hetzelfde heb gezegd, en dat dat uiteindelijk ook wel goed kwam, maar wat hebben we so far een vreselijk ESF jaar qua gekozen inzendingen.
Ik heb m'n hoop vreemd genoeg gevestigd op Oekraïne, hebben wat mij betreft een heel sterke voorronde. Terwijl ik toch een beetje hoop op winst voor een land dat nog nooit, of al heel lang niet gewonnen heeft. Vind ik altijd leuk.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Medelijden met Kreator
Maar komt idd vast goed. We zijn pas op een-negende ofzo.
NEDERLAND! NEDERLANDquote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb m'n hoop vreemd genoeg gevestigd op Oekraïne, hebben wat mij betreft een heel sterke voorronde. Terwijl ik toch een beetje hoop op winst voor een land dat nog nooit, of al heel lang niet gewonnen heeft. Vind ik altijd leuk.
De keuze van Australië vind ik zo erg nog niet, ik denk zelfs dat ik dat van de tot nu toe bekende nummers het leukste vind.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
NEDERLAND! NEDERLAND
En Oekraïne heeft idd aardige kaarten op tafel liggen. Alleen dat had Australië ook...
Booo hisss!quote:Op zondag 10 februari 2019 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ben dit jaar echt een slechte Eurovisie fan.![]()
Ik heb nog niet 1 gekozen inzending geluisterd en heb dus nog geen idee of ik het een goed/slecht jaar vind.
Te veel andere dingen die tijd, aandacht en hersencapaciteit vragen.
quote:Op zondag 10 februari 2019 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik heb nog niet 1 gekozen inzending geluisterd en heb dus nog geen idee of ik het een goed/slecht jaar vind.
Gelukkig heb je nog even voor de grote finale er isquote:Op zondag 10 februari 2019 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja, gelukkig wel.quote:Op zondag 10 februari 2019 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog even voor de grote finale er is
Ik keek in voorgaande jaren al niet eens naar de uiteindelijk halve finalesquote:Op zondag 10 februari 2019 00:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel.
Ik doe gewoon een Jantje dit jaar. Kort voor de show al jullie aantekeningen/reviews doorlezen en gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |