Als het in Alkmaar ofzo was geweest was ik misschien wel ff heengegaan.quote:Op maandag 8 juli 2019 20:20 schreef Meridiaan het volgende:
Wellicht niet helemaal het juiste straatje, maar ik was blij te lezen dat Coven binnenkort in Arnhem speelt
Ligt al thuis, "Im not a real indian but I play one on tv"quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:49 schreef Dagoduck het volgende:
Yawning Man heeft ook een nieuw album zag ik.
Nog niet geluisterd.
King gizzard?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:01 schreef Glad_Janus het volgende:
@:gehenna
"For Dads who grew up on Metallica in the 80s and now buy organic and drink craft beer. This one’s for you."
Ik vond hem heel toepasselijk, het voelt als een band die een soort slechte act opvoerd.
Ik vind Perturbator een wat aparte keuze, ik hoop dat het goed uitpakt. Ik ben niet echt bekend met wat die man verder allemaal doet en waar zijn inspiratie vandaan komt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Twee curators voor Roadburn, Emma Ruth Rundleen Perturbator, kan nog eens interessant gaan worden
Oh nice, zit even de line-up te kijken die vrijdag ziet er erg vet uitquote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Toch maar een ticket gescoord voor Fuzz Club, zit nu de lineup goed te checken en bohhhh wat heb ik er zin an
Ja zit vrijwel alleen maar toffe shit tussenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:14 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Oh nice, zit even de line-up te kijken die vrijdag ziet er erg vet uit
De zaterdag ken ik dan vreemd genoeg weer bijna niets van
oh wat dan? Heb ze wel een paar keer gezien, dat was altijd wel tofquote:Op zondag 25 augustus 2019 16:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
5e keer dat ik de radar mennekes heb gezien en ze blijven maar teleurstellen
Ik weet niet wat het is, voelt een beetje aan alsof ze prima riffjes kunnen spelen maar het dan niet goed aan elkaar kunnen knopen ofzoquote:Op zondag 25 augustus 2019 20:16 schreef Gehenna het volgende:
[..]
oh wat dan? Heb ze wel een paar keer gezien, dat was altijd wel tof
Hij wilde een bekende holocaust-ontkenner bedanken in de liner-notesquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:09 schreef Jabberwocky het volgende:
Kom er net achter dat Tau Cross niet meer bestaat en het album niet meer wordt uitgebracht omdat Rob Miller er blijkbaar sinds kort van is overtuigd dat de Holocaust niet echt is.
quote:Amebix took inspiration from Motörhead (and to a lesser extent Lemmy-era Hawkwind), Black Sabbath, and combined with an ethos and worldview akin to Crass
Om vervolgens nog eens extra door te zetten in een statement op Facebook, al is dat volgens mij alweer offline gehaald.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:47 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Hij wilde een bekende holocaust-ontkenner bedanken in de liner-notesBeetje simpel ben je dan wel idd.
Wel heel kut voor die andere bandleden, werk je hard aan zo'n plaat. Gaat het om zo'n kutactie allemaal niet door.
Vette band, en denk inderdaad dat die er prima tussen passen, ze hebben alleen niet echt interesse in grootschalige tours meen ik, dus Europa zit er niet echt in.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:10 schreef Gehenna het volgende:
Ik begin Ween ook aardig te waarderen de laatste tijd![]()
Zouden die niet op een Roadburn passen?Ze treden wel weer op af en toe zie ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not lost, it's just I've no idea where I am
quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Welk album is je favoriet,haha, nou Quebec is wel één van de favorieten, maar ik kan nog niet kiezen. Draai op het moment The Mollusk het meest. Maar GodWeenSatan (lekker rauw), Pure Guava (Compleet gestoord), Chocolate and Cheese en zelfs Shinola: Vol. 1 (beide gewoon hele toffe platen) kunnen het ook maar zo wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Robert Moog died for our synths
Chocolate & Cheese en Shinola zijn ook erg goed ja!quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:08 schreef Gehenna het volgende:
[..]
haha, nou Quebec is wel één van de favorieten, maar ik kan nog niet kiezen. Draai op het moment The Mollusk het meest. Maar GodWeenSatan (lekker rauw), Pure Guava (Compleet gestoord), Chocolate and Cheese en zelfs Shinola: Vol. 1 (beide gewoon hele toffe platen) kunnen het ook maar zo worden
Ik vond het wel leuk klinken vorig jaar op roadburn alleen was er niets te zien omdat ze midden in het publiek stond met een paar lampen te zwaaien. Erg leuk voor die 10 man die om haar heen staan en daarom waarschijnlijk ook als een goed concert te boek staan. Maar ik hield het er zonder visuals niet veel langer dan één nummer uit bij deze muziek...quote:Op woensdag 4 september 2019 16:17 schreef bartrid het volgende:
Lingua Ignota moet ik nog een keertje luisteren, daar ken ik maar 1 track van en die had een nogal cliche sample van Clockwork Orange
Haar albums zijn wel ok, wordt wel een beetje overhyped op het moment heb ik het idee.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:17 schreef bartrid het volgende:
Lingua Ignota moet ik nog een keertje luisteren, daar ken ik maar 1 track van en die had een nogal cliche sample van Clockwork Orange
Dit had ook een grauzone line-up kunnen zijn tot nu toe.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:34 schreef Gehenna het volgende:
Lijkt er op dat er veel meer industrial, electro en gothic-achtige dingen staan dit jaar. Geen probleem mee, maar ik weet niet of de rest van het publiek daar echt op zit te wachten..
Dat is al wel snelquote:Tickets on sale September 24.
Misschien gaan ze wisselen van doelgroepquote:Op woensdag 4 september 2019 16:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit had ook een grauzone line-up kunnen zijn tot nu toe.
quote:Op woensdag 4 september 2019 16:37 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Misschien gaan ze wisselen van doelgroepGrauzone had toch ook wat vaker space-rock etc. tegenwoordig
Ja daar kan ik me op zich wel bij aansluiten, hun albums zijn vaak niet heel consistent in stijl op een paar na. Desalniettemin blijft Quebec toch echt mijn favoriet, staan te veel goede nummers opquote:Op woensdag 4 september 2019 07:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik denk dat ik chocolat & cheese en pure guava het meest heb geluisterd, al ben ik gek genoeg bij ween niet zo heel erg van albums ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |