Als het in Alkmaar ofzo was geweest was ik misschien wel ff heengegaan.quote:Op maandag 8 juli 2019 20:20 schreef Meridiaan het volgende:
Wellicht niet helemaal het juiste straatje, maar ik was blij te lezen dat Coven binnenkort in Arnhem speelt
Ligt al thuis, "Im not a real indian but I play one on tv"quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:49 schreef Dagoduck het volgende:
Yawning Man heeft ook een nieuw album zag ik.
Nog niet geluisterd.
King gizzard?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:01 schreef Glad_Janus het volgende:
@:gehenna
"For Dads who grew up on Metallica in the 80s and now buy organic and drink craft beer. This one’s for you."
Ik vond hem heel toepasselijk, het voelt als een band die een soort slechte act opvoerd.
Ik vind Perturbator een wat aparte keuze, ik hoop dat het goed uitpakt. Ik ben niet echt bekend met wat die man verder allemaal doet en waar zijn inspiratie vandaan komt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Twee curators voor Roadburn, Emma Ruth Rundleen Perturbator, kan nog eens interessant gaan worden
Oh nice, zit even de line-up te kijken die vrijdag ziet er erg vet uitquote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Toch maar een ticket gescoord voor Fuzz Club, zit nu de lineup goed te checken en bohhhh wat heb ik er zin an
Ja zit vrijwel alleen maar toffe shit tussenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:14 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Oh nice, zit even de line-up te kijken die vrijdag ziet er erg vet uit
De zaterdag ken ik dan vreemd genoeg weer bijna niets van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |