Ik zei toch is eventjes.quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:48 schreef SideEffect het volgende:
@amarantha waarom ben je geen mod meer?
Ah het werkte.quote:
dat is geen antwoord op de vraagquote:
Problemen met UWVquote:Op donderdag 7 februari 2019 15:48 schreef SideEffect het volgende:
@amarantha waarom ben je geen mod meer?
En terecht. Toch?quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:52 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ze zien moderator op een forum niet aan als vrijwilligerswerk
Lekker hoorquote:Op donderdag 7 februari 2019 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Misschien hebben de mods versterking nodig. Ik ga me maar aanmelden.
Nee dat is niet zo, als je het niet wil zeggen kan je ook gewoon zeggen wil ik niet zeggenquote:
Het mag weer hoor, is geen crew.quote:
Ik ben gewoon gek anders zou ik niet zoveel hier rondhangen.quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moet je nog wel eens solliciteren of heb je jezelf gek verklaard?
Echt wel.quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het mag weer hoor, is geen crew.
Start dan een webshop of iets dergelijks. Waarom verneuk je je tijd met niks doenquote:Op donderdag 7 februari 2019 15:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gek anders zou ik niet zoveel hier rondhangen.
Nou ja, blijkbaar is ze weer blauwquote:Op donderdag 7 februari 2019 15:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Weet jij waarom ze tijdje stopt dan?
Tering nieuwsgierigquote:Op donderdag 7 februari 2019 15:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Weet jij waarom ze tijdje stopt dan?
Ze modt FOK!t toch.quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Start dan een webshop of iets dergelijks. Waarom verneuk je je tijd met niks doen
heel goed!quote:Op donderdag 7 februari 2019 16:02 schreef SideEffect het volgende:
De bel gaat maar ik doe niet open
Stel je voor dat je met iemand moet praten.quote:Op donderdag 7 februari 2019 16:02 schreef SideEffect het volgende:
De bel gaat maar ik doe niet open
haha dat is een anderquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:11 schreef Monopoly het volgende:
Zin om @Tardis in zijn kont te plassen.
Als je onze tardis bedoelt moet er een punt achter.quote:Op donderdag 7 februari 2019 16:11 schreef Monopoly het volgende:
Zin om @Tardis in zijn kont te plassen.
Oh er loopt nog iemand rond? Die maak ik nu blij terwijl ik dat niet wil.quote:Op donderdag 7 februari 2019 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je onze tardis bedoelt moet er een punt achter.
We zetten er een punt achterquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh er loopt nog iemand rond? Die maak ik nu blij terwijl ik dat niet wil.
Gedraag je nou een keer.quote:
geeft niet. danny geeft duidelijk aan dat het vooraan de zin moet.quote:Op donderdag 7 februari 2019 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je onze tardis bedoelt moet er een punt achter.
Wat voor appelquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb een banaan en een appel en dat is het. Jij?
uiteraard, groene kiwi's zijn gewoon ranzig t.o.v. goude kiwi'squote:Op donderdag 7 februari 2019 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat voor appel
Denk mandarijn en kiwi, de gouden kiwis he
Lekker hoorquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat voor appel
Denk mandarijn en kiwi, de gouden kiwis he
Ze zijn lekkerder jaquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uiteraard, groene kiwi's zijn gewoon ranzig t.o.v. goude kiwi's
ik vind kleine appels echt fijnquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lekker hoor
Ik denk dat het een Elstar is, weet het niet zeker.
bloemkoolquote:
Oke.quote:Op donderdag 7 februari 2019 16:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geeft niet. danny geeft duidelijk aan dat het vooraan de zin moet.
Ja die ken ik wel, die zijn ook lekkerquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Krieltjes, spinazie en een boomstam. (Zo heet dat)
Boomstammetjes zijn viesquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Krieltjes, spinazie en een boomstam. (Zo heet dat)
lekkerquote:
maar jij bent ook groot en misschien sterkquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik koop juist altijd grote. Wat vind jij van kleine bananen?
dit is het liefste wat iemand ooit op 7 februari tegen me heeft gezegdquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:20 schreef Crack_ het volgende:
maar jij bent ook groot en misschien sterk
prima
wat ga je doen op Valentijnsdagquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
dit is het liefste wat iemand ooit op 7 februari tegen me heeft gezegd
Ik ookquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Met blokjes spelen in Kopenhagen. Jij?
oh is dat danquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Met blokjes spelen in Kopenhagen. Jij?
weet ikquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh is dat dan
mijn mama is dan jarig
Ja, tijd vliegt.quote:Op donderdag 7 februari 2019 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh is dat dan
mijn mama is dan jarig
Chillquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik blijf maar flyers krijgen van Domino's dat de service niet goed was en dat ik een 2de pizza gratis krijg. Ik heb nog nooit een klacht ingediend? En ik blijf het krijgen na iedere bestelling die ik doe met zo'n code. Vaag
mijn opa's en oma's van beide kanten waren toevallig ook allebei op 14e getrouwd, dat vond ik altijd leukquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, tijd vliegt.
Mooie dag. Ik zal je wel feliciteren de 14de
Een 14de of die van februari?quote:Op donderdag 7 februari 2019 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn opa's en oma's van beide kanten waren toevallig ook allebei op 14e getrouwd, dat vond ik altijd leuk
ga je dat allemaal opzuipen vanavondquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jammer.
Ik ga nog even een goedkoop kratje bier halen voor ik naar thuis kom
Zeker waarquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vind chillen beter dan niks doen tho
Nee, hallo, dan ben ik morgen weer niet te genieten.quote:Op donderdag 7 februari 2019 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ga je dat allemaal opzuipen vanavond
truequote:Op donderdag 7 februari 2019 16:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, hallo, dan ben ik morgen weer niet te genieten.
Nog niet zo over nagedacht maar nu je het zegt.quote:Op donderdag 7 februari 2019 16:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wist jij dat dit slechts 1 letter scheelt met ballon?!
maar dit is elke dag zoquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, hallo, dan ben ik morgen weer niet te genieten.
En dat scheelt weer 1 letter met ballen.quote:Op donderdag 7 februari 2019 16:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wist jij dat dit slechts 1 letter scheelt met ballon?!
En iets wat bij jou ontbreektquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
En dat scheelt weer 1 letter met ballen.
Iets dat nodig is in Fifa!
Ik vind het vooral bijzonder dat je moeder dan ook jarig is. Wat was eerder: haar geboorte of de bruiloft van je grootouders?quote:
Moet ik wetenquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben altijd chagrijnig omdat jij mijn avances afwijst.
bruiloftenquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bijzonder dat je moeder dan ook jarig is. Wat was eerder: haar geboorte of de bruiloft van je grootouders?
Jeetjequote:Op donderdag 7 februari 2019 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bruiloftenen vroegah bestond Valentijnsdag nog helemaal niet, dus echt gewoon toeval allemaal
doe zo danquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:58 schreef TARDIS. het volgende:
Gamedingen
Mijn Switch
Mijn Ps4
Waar is Hugecooll?
Nou. Waarom word ik hier naartoe gehaald?quote:Op donderdag 7 februari 2019 16:48 schreef BarryOSeven het volgende:
@Samuel24
[..]
Nog niet zo over nagedacht maar nu je het zegt.
hey maatquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:59 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Nou. Waarom word ik hier naartoe gehaald?
Gamedingen?quote:Op donderdag 7 februari 2019 16:58 schreef TARDIS. het volgende:
Gamedingen
Mijn Switch
Mijn Ps4
Waar is Hugecooll?
Overal halen ze je nu naartoequote:Op donderdag 7 februari 2019 16:59 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Haha omdat het leuk is.quote:Op donderdag 7 februari 2019 16:59 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Dat was wel lachen hčquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:59 schreef TARDIS. het volgende:
@HarveySpecter waar ben je ouwe vent
Daaaagquote:Op donderdag 7 februari 2019 17:01 schreef TARDIS. het volgende:
Wat ik zo leuk vind aan Samuel is dat het zo'n aardige jongen is.
Echt hč, ik vond trouwens zijn poststijl veel weghebben van Profquote:Op donderdag 7 februari 2019 17:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hij was echt kwaad op een gegeven moment
Klopt ik ben ontzettend aardig inderdaad.quote:Op donderdag 7 februari 2019 17:01 schreef TARDIS. het volgende:
Wat ik zo leuk vind aan Samuel is dat het zo'n aardige jongen is.
Je darm of jijzelf?quote:Op donderdag 7 februari 2019 17:01 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Niet zo geweldig. Ik zit verstopt helaas.
Me darm.quote:
Ah, succes ermee. Veel ontspannen en goed drinken.quote:Op donderdag 7 februari 2019 17:03 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Me darm.En ik zelf eigenlijk ook want....het is toch mijn lichaam he.
Just saying.
gewoon keihard overwerken die jongen.quote:Op donderdag 7 februari 2019 17:06 schreef Der_Mann het volgende:
haha Driepink gaat niet naar huis omdat hij een vergeten woord moet uitleggen wat een jopie
Dank.quote:Op donderdag 7 februari 2019 17:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah, succes ermee. Veel ontspannen en goed drinken.
Ik ga net als BlueMage uitloggen en over 3 jaar inloggen en doen alsof dat niet de reden was.quote:Op donderdag 7 februari 2019 17:07 schreef Der_Mann het volgende:
@HPLC kun je aub het nieuwe systeem gebruiken ipv me ouderwets te quoten
:’)quote:Op donderdag 7 februari 2019 17:07 schreef Der_Mann het volgende:
@HPLC kun je aub het nieuwe systeem gebruiken ipv me ouderwets te quoten
Kip + gyroskruiden, patat, sla, komkommer, tomaat, zakje strooikaas, knoflook, sambal, en knallen.quote:
Patat met patatkruiden, shoarma uit de winkel met wat extra knoflook-woksaus, sla, tomaat, knoflooksaus, een lepel sambal en 2 of 3 plakken jong belegen kaasquote:Op donderdag 7 februari 2019 17:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kip + gyroskruiden, patat, sla, komkommer, tomaat, zakje strooikaas, knoflook, sambal, en knallen.
gewoon ovenquote:Op donderdag 7 februari 2019 17:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Patat met patatkruiden, shoarma uit de winkel met wat extra knoflook-woksaus, sla, tomaat, knoflooksaus, een lepel sambal en 2 of 3 plakken jong belegen kaas![]()
Helaas kan ik de kaas niet echt smelten omdat ik niet zo'n warmhoud ding heb, maar door de warmte van de patat en shoarma smelt het net genoeg
Ja dat zou kunnen, alleen met die borden durf ik dat niet aan dus laat het gewoon maar half smelten door het eten zelf.quote:
oh ja dan moet je hele kapsalon wel in ovenschaaltje oid makenquote:Op donderdag 7 februari 2019 17:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen, alleen met die borden durf ik dat niet aan dus laat het gewoon maar half smelten door het eten zelf.
App moira. Misschien krijg je d'r zo ver dit weekendquote:Op donderdag 7 februari 2019 17:49 schreef Crack_ het volgende:
ZIN IN CHIPS en knuffelen en wijn en muziek en een film
Ohshit maar ik kan nietquote:Op donderdag 7 februari 2019 17:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
App moira. Misschien krijg je d'r zo ver dit weekend
Mag ik der appen?quote:Op donderdag 7 februari 2019 17:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daarom strooikaas over de patat en kipquote:Op donderdag 7 februari 2019 17:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Patat met patatkruiden, shoarma uit de winkel met wat extra knoflook-woksaus, sla, tomaat, knoflooksaus, een lepel sambal en 2 of 3 plakken jong belegen kaas![]()
Helaas kan ik de kaas niet echt smelten omdat ik niet zo'n warmhoud ding heb, maar door de warmte van de patat en shoarma smelt het net genoeg
ouwe hosselaarquote:Op donderdag 7 februari 2019 17:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, heb ook liever jouw nummer
Geef maar haar nummerquote:Op donderdag 7 februari 2019 17:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geef aan mij danquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij mag nog niet eens naar een andere vrouw op TV kijken van je chick
zeg maar dat ik der dan niet meer hoefquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal d'r vragen als ze thuis is vanavond.
Geef me jouw nummer danquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zeg maar dat ik der dan niet meer hoef
Dan wacht ik nog even met het vragenquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zeg maar dat ik der dan niet meer hoef
quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2019 18:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog even met het vragen
Waarom denk je datquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij mag nog niet eens naar een andere vrouw op TV kijken van je chick
beest 🐖quote:Op donderdag 7 februari 2019 18:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Keer een dagje gewerkt voor de verandering
Heyquote:Op donderdag 7 februari 2019 17:49 schreef Crack_ het volgende:
ZIN IN CHIPS en knuffelen en wijn en muziek en een film
watquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
mag ik vragen als je chips wilt eten
quote:Op donderdag 7 februari 2019 18:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
mag ik vragen als je chips wilt eten
ik snap die zin gewoon nietquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niks
Ik ga rijst eten zo, past toch wel beter bij de broccoli
Komt volgens mij van die gymboys af ofzoquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik snap die zin gewoon niet
vragen als, huh
En hoezo eet je ineens zoveel rijst, wat is dit
Arme jijquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Komt volgens mij van die gymboys af ofzoDie vervingen of door als
ik eet hooguit 1 keer per week rijst en zo vaak ben jij ook helaas maar hier
Je mag best minder werken man. Als dat archief eraan gaat door de muizen/zonlicht ofzo hadden ze maar meer mensen moeten charterenquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
idem... was weer een 12-urige werkdag... kapot man
Er stond eerst hahaatjes ONZ verkiezingen 2018, maar ik wilde alleen hahaatjes en toen hebben ze het verkeerd weggehaald en nu wil ik daar niet over gaan zaniken.quote:Op donderdag 7 februari 2019 18:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom staat er eigenlijk een spatie achter jouw tagje, is toch raar
Is goedquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Er stond eerst hahaatjes ONZ verkiezingen 2018, maar ik wilde alleen hahaatjes en toen hebben ze het verkeerd weggehaald en nu wil ik daar niet over gaan zaniken.
mag ik vragen of je chips wil eten is toch ook niet normaalquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Komt volgens mij van die gymboys af ofzoDie vervingen of door als
ik eet hooguit 1 keer per week rijst en zo vaak ben jij ook helaas maar hier
Tijdelijk hequote:Op donderdag 7 februari 2019 18:44 schreef Der_Mann het volgende:
haha Driepink als KLB mod, iedereen die ik uitscheld krijgt de mogelijkheid om me helemaal naar de jeuk te noten
Alsnog honderdduizend keer beter dan vanille kleuter met zijn kinderachtige manier van modden.quote:
Nee fuck offquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
KLB / Hij heeft ook wel de bijnaam "pinkeltje"
Allemaal even lachen.
Jeetje.quote:
Nee kloptquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mag ik vragen of je chips wil eten is toch ook niet normaal
True, maar wel beetje vaker weer toch
werkgever helemaal lit gek piewpiewquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:49 schreef Monopoly het volgende:
Dat Sven Kramer verhaal word echt enorm overdreven.
Punt 1, het was geen pakketje, er hoefde niets open gesneden te worden, plakband verwijderd of whatever. De medaille zat in een hoesje, en kon je gewoon open maken.
Punt 2, bij Studio Sport werd mij ook gevraagd of ik heb gekeken, en heb eerlijk geantwoord dat ik inderdaad wel benieuwd was, en toen werd er gemeld dat ze dat begrepen en hetzelfde zouden hebben gedaan, dat zelfde antwoord gaf mijn toenmalige werkgever ook. Er werd helemaal niet moeilijk om gedaan.
En ik was over het algemeen gewoon een prima werkgever, deed m`n werk netjes en vlot zonder gedoe, hoe iemand er bij komt dat ik te lang zou hebben gegeten langs de kant van de weg is mij een raadsel, want ik nam nooit brood mee onderweg, dat lag altijd gewoon op het kantoor. Ik heb inderdaad ontslag genomen, omdat ik het te belachelijk voor woorden vond dat er moeilijk gedaan werd omdat ik een dag vrij vroeg, en die vervolgens kreeg, en mijn baas vervolgens riep dat ik niet zelf mocht bepalen wat ik op die vrije dag ging doen.
Het is jammer dat verhalen een eigen leven gaan leiden.
Waarvan akte.quote:Op donderdag 7 februari 2019 18:49 schreef Monopoly het volgende:
Punt 1, het was geen pakketje, er hoefde niets open gesneden te worden, plakband verwijderd of whatever. De medaille zat in een hoesje, en kon je gewoon open maken.
Punt 2, bij Studio Sport werd mij ook gevraagd of ik heb gekeken, en heb eerlijk geantwoord dat ik inderdaad wel benieuwd was, en toen werd er gemeld dat ze dat begrepen en hetzelfde zouden hebben gedaan, dat zelfde antwoord gaf mijn toenmalige werkgever ook. Er werd helemaal niet moeilijk om gedaan.
En ik was over het algemeen gewoon een prima werkgever, deed m`n werk netjes en vlot zonder gedoe, hoe iemand er bij komt dat ik te lang zou hebben gegeten langs de kant van de weg is mij een raadsel, want ik nam nooit brood mee onderweg, dat lag altijd gewoon op het kantoor. Ik heb inderdaad ontslag genomen, omdat ik het te belachelijk voor woorden vond dat er moeilijk gedaan werd omdat ik een dag vrij vroeg, en die vervolgens kreeg, en mijn baas vervolgens riep dat ik niet zelf mocht bepalen wat ik op die vrije dag ging doen.
Wat is deze dan?quote:Op donderdag 7 februari 2019 18:49 schreef Monopoly het volgende:
Ja opgesodeflikkerd met je semi-grappige topicquote:
Ja ik kan hem nu moeilijk weghalen. Maar bedankt dat je hem tenminste nog semi-grappig vond, ik vond hem helemaal niet grappig.quote:Op donderdag 7 februari 2019 18:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja opgesodeflikkerd met je semi-grappige topic
rare combinatiequote:Op donderdag 7 februari 2019 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoef geen chips meer, wil wel groente en een wijntje
Dit is toch humor waar de pubers die jij als juffie les geeft ook om lachenquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja opgesodeflikkerd met je semi-grappige topic
Ga hier dan ook niet stoer lopen doen, optiefenquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja ik kan hem nu moeilijk weghalen. Maar bedankt dat je hem tenminste nog semi-grappig vond, ik vond hem helemaal niet grappig.
Ben jij altijd zo lomp?quote:Op donderdag 7 februari 2019 18:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga hier dan ook niet stoer lopen doen, optiefen
Zelfs mijn leerlingen hebben betere humorquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit is toch humor waar de pubers die jij als juffie les geeft ook om lachen
Ik heb beide hier liggen. Dansen kan ik ook, vooral na 10 wijntjesquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat ben jij mad zeg.quote:Op donderdag 7 februari 2019 18:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga hier dan ook niet stoer lopen doen, optiefen
Neequote:
crackquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk dat dat juist de reden is waarom ze er hier zo slecht tegen kan. Dan is het net alsof je je werk meeneemt naar fokquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit is toch humor waar de pubers die jij als juffie les geeft ook om lachen
10?! Dans je dan op de grondquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb beide hier liggen. Dansen kan ik ook, vooral na 10 wijntjes
Ik ookquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zelfs mijn leerlingen hebben betere humor
En 4 mij?quote:Op donderdag 7 februari 2019 18:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb zero tolerance voor mongooltjes als jij
Nee dat niet maar gelukkig ben je lekkerquote:
echt raar wijn en eten zo raar fucking raar echt bizarquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:54 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
groenteen wijn
doe dan gewoon alleen wijn
Voor een juf vind ik dit geen fatsoenlijk gedrag.quote:Op donderdag 7 februari 2019 18:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb zero tolerance voor mongooltjes als jij
Jij wordt getolereerdquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2019 18:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee dat niet maar gelukkig ben je lekker
dit, verder gaat het goed?quote:Op donderdag 7 februari 2019 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt raar wijn en eten zo raar fucking raar echt bizar
Je mag maar 1 kiezenquote:
het was een raar gesprek over gezond en gelukkig zijn en toen hield het opquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:50 schreef HPLC het volgende:
zeg spekkie, hoe gaat het tussen jou en DjeDje?
Ik ben vrachtwagenchauffeurquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voor een juf vind ik dit geen fatsoenlijk gedrag.
Kan je niet beter op zoek gaan naar een haalbare kandidaatquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het was een raar gesprek over gezond en gelukkig zijn en toen hield het op
over een half jaar ronde 2
Iets wat je niet hebt, kan ook niet vergaanquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Grappig dan, want humor vergaat niet, lekker zijn wel
Net mocht ik nog kiezenquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Iets wat je niet hebt, kan ook niet vergaan
Kut ik wilde net zeggen dat je lekker toetsen moet gaan nakijken.quote:
Prima.quote:Op donderdag 7 februari 2019 18:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het was een raar gesprek over gezond en gelukkig zijn en toen hield het op
over een half jaar ronde 2
Oké oké oké je bent grappig en niet lekkerquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Net mocht ik nog kiezen
Make up your mind woman
Laatst nog mijn fleshlight bepaaldquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bepaalde jij uberhaupt maar eens iets
Inb4 right back at you xD
richt voor de sterretjesquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan je niet beter op zoek gaan naar een haalbare kandidaat
quote:Op donderdag 7 februari 2019 18:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Prima.
Gebruik dan deze openingszin:
Is dat een ladder in je panty of is dat een stairway to heaven?
Beter stop je gewoon met dingen zeggenquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kut ik wilde net zeggen dat je lekker toetsen moet gaan nakijken.˛
Weet ikquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké oké oké je bent grappig en niet lekker
-16%quote:Op donderdag 7 februari 2019 18:58 schreef Zosk het volgende:
Hoeveel procent van het geld dat jullie zouden moeten overhouden aan het einde van de maand houden jullie ook daadwerkelijk over? Ongeveer dan he.
Ik heb echte struggles
Idemquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:58 schreef Zosk het volgende:
Hoeveel procent van het geld dat jullie zouden moeten overhouden aan het einde van de maand houden jullie ook daadwerkelijk over? Ongeveer dan he.
Ik heb echte struggles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |