Mag ik der appen?quote:Op donderdag 7 februari 2019 17:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
App moira. Misschien krijg je d'r zo ver dit weekend
Daarom strooikaas over de patat en kipquote:Op donderdag 7 februari 2019 17:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Patat met patatkruiden, shoarma uit de winkel met wat extra knoflook-woksaus, sla, tomaat, knoflooksaus, een lepel sambal en 2 of 3 plakken jong belegen kaas![]()
Helaas kan ik de kaas niet echt smelten omdat ik niet zo'n warmhoud ding heb, maar door de warmte van de patat en shoarma smelt het net genoeg
ouwe hosselaarquote:Op donderdag 7 februari 2019 17:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, heb ook liever jouw nummer
Geef maar haar nummerquote:Op donderdag 7 februari 2019 17:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
App moira. Misschien krijg je d'r zo ver dit weekend
Geef aan mij danquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij mag nog niet eens naar een andere vrouw op TV kijken van je chick
zeg maar dat ik der dan niet meer hoefquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal d'r vragen als ze thuis is vanavond.
Geef me jouw nummer danquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zeg maar dat ik der dan niet meer hoef
Dan wacht ik nog even met het vragenquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zeg maar dat ik der dan niet meer hoef
quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2019 18:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog even met het vragen
Waarom denk je datquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij mag nog niet eens naar een andere vrouw op TV kijken van je chick
beest 🐖quote:Op donderdag 7 februari 2019 18:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Keer een dagje gewerkt voor de verandering
Heyquote:Op donderdag 7 februari 2019 17:49 schreef Crack_ het volgende:
ZIN IN CHIPS en knuffelen en wijn en muziek en een film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |