ga je dat allemaal opzuipen vanavondquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jammer.
Ik ga nog even een goedkoop kratje bier halen voor ik naar thuis kom
Zeker waarquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vind chillen beter dan niks doen tho
Nee, hallo, dan ben ik morgen weer niet te genieten.quote:Op donderdag 7 februari 2019 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ga je dat allemaal opzuipen vanavond
truequote:Op donderdag 7 februari 2019 16:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, hallo, dan ben ik morgen weer niet te genieten.
Nog niet zo over nagedacht maar nu je het zegt.quote:Op donderdag 7 februari 2019 16:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wist jij dat dit slechts 1 letter scheelt met ballon?!
maar dit is elke dag zoquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, hallo, dan ben ik morgen weer niet te genieten.
En dat scheelt weer 1 letter met ballen.quote:Op donderdag 7 februari 2019 16:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wist jij dat dit slechts 1 letter scheelt met ballon?!
En iets wat bij jou ontbreektquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
En dat scheelt weer 1 letter met ballen.
Iets dat nodig is in Fifa!
Ik vind het vooral bijzonder dat je moeder dan ook jarig is. Wat was eerder: haar geboorte of de bruiloft van je grootouders?quote:
Moet ik wetenquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben altijd chagrijnig omdat jij mijn avances afwijst.
bruiloftenquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bijzonder dat je moeder dan ook jarig is. Wat was eerder: haar geboorte of de bruiloft van je grootouders?
Jeetjequote:Op donderdag 7 februari 2019 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bruiloftenen vroegah bestond Valentijnsdag nog helemaal niet, dus echt gewoon toeval allemaal
doe zo danquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:58 schreef TARDIS. het volgende:
Gamedingen
Mijn Switch
Mijn Ps4
Waar is Hugecooll?
Nou. Waarom word ik hier naartoe gehaald?quote:Op donderdag 7 februari 2019 16:48 schreef BarryOSeven het volgende:
@Samuel24
[..]
Nog niet zo over nagedacht maar nu je het zegt.
hey maatquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:59 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Nou. Waarom word ik hier naartoe gehaald?
Gamedingen?quote:Op donderdag 7 februari 2019 16:58 schreef TARDIS. het volgende:
Gamedingen
Mijn Switch
Mijn Ps4
Waar is Hugecooll?
Overal halen ze je nu naartoequote:Op donderdag 7 februari 2019 16:59 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Haha omdat het leuk is.quote:Op donderdag 7 februari 2019 16:59 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Dat was wel lachen hèquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:59 schreef TARDIS. het volgende:
@HarveySpecter waar ben je ouwe vent
Daaaagquote:Op donderdag 7 februari 2019 17:01 schreef TARDIS. het volgende:
Wat ik zo leuk vind aan Samuel is dat het zo'n aardige jongen is.
Echt hè, ik vond trouwens zijn poststijl veel weghebben van Profquote:Op donderdag 7 februari 2019 17:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hij was echt kwaad op een gegeven moment
Klopt ik ben ontzettend aardig inderdaad.quote:Op donderdag 7 februari 2019 17:01 schreef TARDIS. het volgende:
Wat ik zo leuk vind aan Samuel is dat het zo'n aardige jongen is.
Je darm of jijzelf?quote:Op donderdag 7 februari 2019 17:01 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Niet zo geweldig. Ik zit verstopt helaas.
Me darm.quote:
Ah, succes ermee. Veel ontspannen en goed drinken.quote:Op donderdag 7 februari 2019 17:03 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Me darm.En ik zelf eigenlijk ook want....het is toch mijn lichaam he.
Just saying.
gewoon keihard overwerken die jongen.quote:Op donderdag 7 februari 2019 17:06 schreef Der_Mann het volgende:
haha Driepink gaat niet naar huis omdat hij een vergeten woord moet uitleggen wat een jopie
Dank.quote:Op donderdag 7 februari 2019 17:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah, succes ermee. Veel ontspannen en goed drinken.
Ik ga net als BlueMage uitloggen en over 3 jaar inloggen en doen alsof dat niet de reden was.quote:Op donderdag 7 februari 2019 17:07 schreef Der_Mann het volgende:
@HPLC kun je aub het nieuwe systeem gebruiken ipv me ouderwets te quoten
:’)quote:Op donderdag 7 februari 2019 17:07 schreef Der_Mann het volgende:
@HPLC kun je aub het nieuwe systeem gebruiken ipv me ouderwets te quoten
Kip + gyroskruiden, patat, sla, komkommer, tomaat, zakje strooikaas, knoflook, sambal, en knallen.quote:
Patat met patatkruiden, shoarma uit de winkel met wat extra knoflook-woksaus, sla, tomaat, knoflooksaus, een lepel sambal en 2 of 3 plakken jong belegen kaasquote:Op donderdag 7 februari 2019 17:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kip + gyroskruiden, patat, sla, komkommer, tomaat, zakje strooikaas, knoflook, sambal, en knallen.
gewoon ovenquote:Op donderdag 7 februari 2019 17:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Patat met patatkruiden, shoarma uit de winkel met wat extra knoflook-woksaus, sla, tomaat, knoflooksaus, een lepel sambal en 2 of 3 plakken jong belegen kaas![]()
Helaas kan ik de kaas niet echt smelten omdat ik niet zo'n warmhoud ding heb, maar door de warmte van de patat en shoarma smelt het net genoeg
Ja dat zou kunnen, alleen met die borden durf ik dat niet aan dus laat het gewoon maar half smelten door het eten zelf.quote:
oh ja dan moet je hele kapsalon wel in ovenschaaltje oid makenquote:Op donderdag 7 februari 2019 17:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen, alleen met die borden durf ik dat niet aan dus laat het gewoon maar half smelten door het eten zelf.
App moira. Misschien krijg je d'r zo ver dit weekendquote:Op donderdag 7 februari 2019 17:49 schreef Crack_ het volgende:
ZIN IN CHIPS en knuffelen en wijn en muziek en een film
Ohshit maar ik kan nietquote:Op donderdag 7 februari 2019 17:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
App moira. Misschien krijg je d'r zo ver dit weekend
Mag ik der appen?quote:Op donderdag 7 februari 2019 17:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daarom strooikaas over de patat en kipquote:Op donderdag 7 februari 2019 17:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Patat met patatkruiden, shoarma uit de winkel met wat extra knoflook-woksaus, sla, tomaat, knoflooksaus, een lepel sambal en 2 of 3 plakken jong belegen kaas![]()
Helaas kan ik de kaas niet echt smelten omdat ik niet zo'n warmhoud ding heb, maar door de warmte van de patat en shoarma smelt het net genoeg
ouwe hosselaarquote:Op donderdag 7 februari 2019 17:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, heb ook liever jouw nummer
Geef maar haar nummerquote:Op donderdag 7 februari 2019 17:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geef aan mij danquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij mag nog niet eens naar een andere vrouw op TV kijken van je chick
zeg maar dat ik der dan niet meer hoefquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal d'r vragen als ze thuis is vanavond.
Geef me jouw nummer danquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zeg maar dat ik der dan niet meer hoef
Dan wacht ik nog even met het vragenquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zeg maar dat ik der dan niet meer hoef
quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2019 18:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog even met het vragen
Waarom denk je datquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij mag nog niet eens naar een andere vrouw op TV kijken van je chick
beest 🐖quote:Op donderdag 7 februari 2019 18:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Keer een dagje gewerkt voor de verandering
Heyquote:Op donderdag 7 februari 2019 17:49 schreef Crack_ het volgende:
ZIN IN CHIPS en knuffelen en wijn en muziek en een film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |