Ik zei toch is eventjes.quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:48 schreef SideEffect het volgende:
@amarantha waarom ben je geen mod meer?
Ah het werkte.quote:
Problemen met UWVquote:Op donderdag 7 februari 2019 15:48 schreef SideEffect het volgende:
@amarantha waarom ben je geen mod meer?
En terecht. Toch?quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:52 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ze zien moderator op een forum niet aan als vrijwilligerswerk
Lekker hoorquote:Op donderdag 7 februari 2019 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Misschien hebben de mods versterking nodig. Ik ga me maar aanmelden.
Nee dat is niet zo, als je het niet wil zeggen kan je ook gewoon zeggen wil ik niet zeggenquote:
Het mag weer hoor, is geen crew.quote:
Ik ben gewoon gek anders zou ik niet zoveel hier rondhangen.quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moet je nog wel eens solliciteren of heb je jezelf gek verklaard?
Echt wel.quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het mag weer hoor, is geen crew.
Start dan een webshop of iets dergelijks. Waarom verneuk je je tijd met niks doenquote:Op donderdag 7 februari 2019 15:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gek anders zou ik niet zoveel hier rondhangen.
Nou ja, blijkbaar is ze weer blauwquote:Op donderdag 7 februari 2019 15:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Weet jij waarom ze tijdje stopt dan?
Tering nieuwsgierigquote:Op donderdag 7 februari 2019 15:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Weet jij waarom ze tijdje stopt dan?
Ze modt FOK!t toch.quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Start dan een webshop of iets dergelijks. Waarom verneuk je je tijd met niks doen
heel goed!quote:Op donderdag 7 februari 2019 16:02 schreef SideEffect het volgende:
De bel gaat maar ik doe niet open
Stel je voor dat je met iemand moet praten.quote:Op donderdag 7 februari 2019 16:02 schreef SideEffect het volgende:
De bel gaat maar ik doe niet open
haha dat is een anderquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:11 schreef Monopoly het volgende:
Zin om @Tardis in zijn kont te plassen.
Als je onze tardis bedoelt moet er een punt achter.quote:Op donderdag 7 februari 2019 16:11 schreef Monopoly het volgende:
Zin om @Tardis in zijn kont te plassen.
Oh er loopt nog iemand rond? Die maak ik nu blij terwijl ik dat niet wil.quote:Op donderdag 7 februari 2019 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je onze tardis bedoelt moet er een punt achter.
We zetten er een punt achterquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh er loopt nog iemand rond? Die maak ik nu blij terwijl ik dat niet wil.
Gedraag je nou een keer.quote:
geeft niet. danny geeft duidelijk aan dat het vooraan de zin moet.quote:Op donderdag 7 februari 2019 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je onze tardis bedoelt moet er een punt achter.
Wat voor appelquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb een banaan en een appel en dat is het. Jij?
uiteraard, groene kiwi's zijn gewoon ranzig t.o.v. goude kiwi'squote:Op donderdag 7 februari 2019 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat voor appel
Denk mandarijn en kiwi, de gouden kiwis he
Lekker hoorquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat voor appel
Denk mandarijn en kiwi, de gouden kiwis he
Ze zijn lekkerder jaquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uiteraard, groene kiwi's zijn gewoon ranzig t.o.v. goude kiwi's
ik vind kleine appels echt fijnquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lekker hoor
Ik denk dat het een Elstar is, weet het niet zeker.
Oke.quote:Op donderdag 7 februari 2019 16:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geeft niet. danny geeft duidelijk aan dat het vooraan de zin moet.
Ja die ken ik wel, die zijn ook lekkerquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Krieltjes, spinazie en een boomstam. (Zo heet dat)
Boomstammetjes zijn viesquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Krieltjes, spinazie en een boomstam. (Zo heet dat)
lekkerquote:
maar jij bent ook groot en misschien sterkquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik koop juist altijd grote. Wat vind jij van kleine bananen?
dit is het liefste wat iemand ooit op 7 februari tegen me heeft gezegdquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:20 schreef Crack_ het volgende:
maar jij bent ook groot en misschien sterk
prima
wat ga je doen op Valentijnsdagquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
dit is het liefste wat iemand ooit op 7 februari tegen me heeft gezegd
Ik ookquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Met blokjes spelen in Kopenhagen. Jij?
oh is dat danquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Met blokjes spelen in Kopenhagen. Jij?
weet ikquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh is dat dan
mijn mama is dan jarig
Ja, tijd vliegt.quote:Op donderdag 7 februari 2019 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh is dat dan
mijn mama is dan jarig
Chillquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik blijf maar flyers krijgen van Domino's dat de service niet goed was en dat ik een 2de pizza gratis krijg. Ik heb nog nooit een klacht ingediend? En ik blijf het krijgen na iedere bestelling die ik doe met zo'n code. Vaag
mijn opa's en oma's van beide kanten waren toevallig ook allebei op 14e getrouwd, dat vond ik altijd leukquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, tijd vliegt.
Mooie dag. Ik zal je wel feliciteren de 14de
Een 14de of die van februari?quote:Op donderdag 7 februari 2019 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn opa's en oma's van beide kanten waren toevallig ook allebei op 14e getrouwd, dat vond ik altijd leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |