Ik zei toch is eventjes.quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:48 schreef SideEffect het volgende:
@amarantha waarom ben je geen mod meer?
Ah het werkte.quote:
dat is geen antwoord op de vraagquote:
Problemen met UWVquote:Op donderdag 7 februari 2019 15:48 schreef SideEffect het volgende:
@amarantha waarom ben je geen mod meer?
En terecht. Toch?quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:52 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ze zien moderator op een forum niet aan als vrijwilligerswerk
Lekker hoorquote:Op donderdag 7 februari 2019 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Misschien hebben de mods versterking nodig. Ik ga me maar aanmelden.
Nee dat is niet zo, als je het niet wil zeggen kan je ook gewoon zeggen wil ik niet zeggenquote:
Het mag weer hoor, is geen crew.quote:
Ik ben gewoon gek anders zou ik niet zoveel hier rondhangen.quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moet je nog wel eens solliciteren of heb je jezelf gek verklaard?
Echt wel.quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het mag weer hoor, is geen crew.
Start dan een webshop of iets dergelijks. Waarom verneuk je je tijd met niks doenquote:Op donderdag 7 februari 2019 15:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gek anders zou ik niet zoveel hier rondhangen.
Nou ja, blijkbaar is ze weer blauwquote:Op donderdag 7 februari 2019 15:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Weet jij waarom ze tijdje stopt dan?
Tering nieuwsgierigquote:Op donderdag 7 februari 2019 15:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Weet jij waarom ze tijdje stopt dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |