Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILER: meets en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Rijm winnaar januari (Limoentjuh)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets sappig te melden? Altijd voor een krant willen "werken"? ONZ / FOK! Courant, de krant van wakker FOK!
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Komt er nog wat boeiends op tv?
neequote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Komt er nog wat boeiends op tv?
Die heb ik, maar was paar jaar terug overgestapt naar een andere omdat die dichtbij zat. Die heeft voor ruim ¤1500 mijn gebit volledig verneukt.. Uiteindelijk terug gegaan naar mijn oude/huidige tandarts en sindsdien zijn we bezig alles te herstellen.. maar goed dat gaat niet volledig pijnloos..quote:
wtf....quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:01 schreef madam-april het volgende:
[..]
Die heb ik, maar was paar jaar terug overgestapt naar een andere omdat die dichtbij zat. Die heeft voor ruim ¤1500 mijn gebit volledig verneukt.. Uiteindelijk terug gegaan naar mijn oude/huidige tandarts en sindsdien zijn we bezig alles te herstellen.. maar goed dat gaat niet volledig pijnloos..
Dit is waar.quote:
Barco Morsato.quote:
Heb nooit een heel sterk gebit gehad, maar hij heeft de glazuurlaag bijna volledig weggehaald van al mijn tanden en kiezen en dat zal nooit meer echt herstellen..quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
was er al iets mis met je gebit of echt pas daarna?
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:18 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heb nooit een heel sterk gebit gehad, maar hij heeft de glazuurlaag bijna volledig weggehaald van al mijn tanden en kiezen en dat zal nooit meer echt herstellen..
Ben ik aan het doenquote:
Gainzzquote:
Ja en Jensen zometeen. En dat was het dan voor een hele dag met 600 zenders.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:18 schreef madam-april het volgende:
[..]
Opsporing verzocht, maar is afgelopen nu..
En een flink deel van de database is eens verdwenenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Is weleens een paar dagen down geweest.
Inclusief de posts toen volgens mijquote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En een flink deel van de database is eens verdwenen
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-02-2019 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Je kan flink gastmodde. In klbquote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En een flink deel van de database is eens verdwenen
snel posten voordat FOK een paar uur eruit ligt .quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:29 schreef Already_in_use het volgende:
Storingen..iedereen naait eruit.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:30 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-02-2019 21:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. dud0r / 382 / 980
2. aloa / 366 / 1225
3. Mikeytt / 232 / 595
4. wadslak / 208 / 779
5. Already_in_use / 183 / 755
6. Quotidien / 179 / 394
7. hemarookworst / 167 / 513
8. R-woud88 / 163 / 609
9. Grrrrrrrr / 149 / 565
10. Dr.Mikey / 137 / 353
11. devzero / 129 / 206
12. Limoentjuh / 119 / 335
13. Driepink / 88 / 378
14. noodgang / 72 / 280
15. madam-april / 72 / 293
16. naatje_1 / 67 / 76
17. Cinderelladreamer / 62 / 208
18. DerRabbit / 61 / 288
19. Nattekat / 59 / 230
20. charmed_angel / 53 / 273SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Homijnquote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:35 schreef Homijn het volgende:
[..]
Wat zijn dat, punten?Bij mij posten mensen altijd al na 16 seconden of zo.
Niet je hebt vleugelsquote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Bloink bloink ja!
Ik ben een vrachwage
Ik niet hoor Homijn! Ik probeer jou zomin mogelijk te bolken!quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:35 schreef Homijn het volgende:
[..]
Wat zijn dat, punten?Bij mij posten mensen altijd al na 16 seconden of zo.
Owjee......quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Bloink bloink ja!
Ik ben een vrachwage
Klopt, weleens geprobeerd?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:38 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Krijg je toch zo'n gek stemmetje van?
#TeamHomijnquote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik niet hoor Homijn! Ik probeer jou zomin mogelijk te bolken!
Beetje mijn plek in pikken jijquote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Bloink bloink ja!
Ik ben een vrachwage
Ik ben wel echt fan van Homijn. Maar ook van Natert. Is moeilijk soms.quote:
Keuzes keuzes.....quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben wel echt fan van Homijn. Maar ook van Natert. Is moeilijk soms.
Niet meer posten na Homijn dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben wel echt fan van Homijn. Maar ook van Natert. Is moeilijk soms.
Lekker bolkequote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
Beetje mijn plek in pikken jij
Nee ik niet, hou daar niet zo vanquote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:41 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee haha. Jij wel?
Wel eens lachgasballonen.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Au, da ging nie goe
Ik blijk niet te kunnen vliegen
Je leeft nog?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Au, da ging nie goe
F16's kunnen idd zo goed als niet meer vliegen als ik het zo van een kennis van me hoor.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Au, da ging nie goe
Ik vind het eraan liggen wat ik op het broodje wil doen..quote:
Goed voor het hopen ook.quote:
Altijd bruin, behalve stokbrood.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik vind het eraan liggen wat ik op het broodje wil doen..
Best wel idd.quote:
Dat is dus onzin..laatst een reportage over gezien.quote:
Nooit over nagedacht eigenlijkquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:07 schreef madam-april het volgende:
Keuringsdienst van Waarde heeft het vorig jaar uitgezocht.
https://www.npo3.nl/keuri(...)3-09-2018/KN_1701384
https://www.ad.nl/koken-e(...)el-duurder~a60c245f/
Is ook geen smaakverschil volgens mij.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:09 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja precies dit.
Heb dezelfde reportage gezien..
Jawel. Kunt geen bruin ei op een witte boterham doen hoor en andersom..uit den boze.quote:
Is er 100% zeker nietquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Is ook geen smaakverschil volgens mij.
Nee. Ze houden de consument voor dat bruin beter is..maar grote onzin.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Is ook geen smaakverschil volgens mij.
Ik koop altijd de goedkoopste en die zijn idd meestal wit .quote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:11 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee. Ze houden de consument voor dat bruin beter is..maar grote onzin.
Witte eieren zijn goedkoper en daarom denken mensen vaak ook dat die eieren slechter zijn..
Maar is dus niet zo...quote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb altijd het idee dat witte lekkerder zijn
Slimme mensen kopen witte eierenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:11 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee. Ze houden de consument voor dat bruin beter is..maar grote onzin.
Witte eieren zijn goedkoper en daarom denken mensen vaak ook dat die eieren slechter zijn..
Ben ik toch nog een beetje slimquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:12 schreef madam-april het volgende:
[..]
Slimme mensen kopen witte eieren
Nou eigenlijk bedotten ze zo de consument. Ik haal ze rechtstreeks bij de kippenboer. Zijn ook witte.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik koop altijd de goedkoopste en die zijn idd meestal wit .
Echt?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:14 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou eigenlijk bedotten ze zo de consument. Ik haal ze rechtstreeks bij de kippenboer. Zijn ook witte.
Het ligt aan de kip zelf. Een kip met witte lelleltjes legt witte eieren..En met rode lelletjes bruine.
De eckte plattelandleefquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:14 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou eigenlijk bedotten ze zo de consument. Ik haal ze rechtstreeks bij de kippenboer. Zijn ook witte.
Het ligt aan de kip zelf. Een kip met witte lelleltjes legt witte eieren..En met rode lelletjes bruine.
wat voor kleur legt een kip zonder lelletjesquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:14 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En een bruine koe geeft chocolademelkquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Echt?
Ik denk een witte kip legt witte eieren
"Het is zó ontzettend logisch, dat we zelf eigenlijk ook niet begrijpen waarom we hier nooit op zijn gekomen. Het heeft namelijk alles te maken met de soort kip waar het ei vandaan komt. Een wit gevederde kip met witte oorlelletjes legt witte eieren, terwijl een roodbruin gevederde kip met rode oorlellen bruine eieren legt. Er zijn zelfs kipsoorten die blauwe of gespikkelde eieren leggen."quote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Echt?
bruine koeien geven chocolademelkquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Echt?
Zo is hetquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
En een bruine koe geeft chocolademelk
Hahaquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
bruine koeien geven chocolademelk
Godver april was me voor
Die legt geen eieren?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat voor kleur legt een kip zonder lelletjes
Slaap lekker geblakerde panterquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga m'n bed opzoeken bolkers en bolkerinnen.
Slaap lekker bolkiaantjequote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
ik dacht onzichtbare eierenquote:
Welterustenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
laturrrrrrrrquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die legt een kaartje.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik dacht onzichtbare eieren
Of kleurloos
Ga jij ff de onzichtbare eieren rapen?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik dacht onzichtbare eieren
Of kleurloos
Apartquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:27 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
O jammer. Vond het wel opwindend
GTMAquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
bruine koeien geven chocolademelk
Godver april was me voor
Heel erg pijnlijk.. voelt alsof mijn kaak gekneusd is aan 1 kant..quote:
wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heel erg pijnlijk.. voelt alsof mijn kaak gekneusd is aan 1 kant..als het morgenochtend nog zo is ga ik ff bellen...
Ow wowquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heel erg pijnlijk.. voelt alsof mijn kaak gekneusd is aan 1 kant..als het morgenochtend nog zo is ga ik ff bellen...
Het is een gavequote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
Homijn duikt weer op verkeerde moment binnen
Als ik mijn mond dicht doe en mijn kiezen op elkaar komen doet het links echt gruwelijk veel pijn. Maar het is volgens mij echt mijn kaak want als ik van de buitenkant met mijn vinger op die plek duw voel ik dezelfde pijn..quote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:33 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ow wow
Dat is niet echt normaal lijkt me nee.
Misschien nog erg gevoelig?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als ik mijn mond dicht doe en mijn kiezen op elkaar komen doet het links echt gruwelijk veel pijn. Maar het is volgens mij echt mijn kaak want als ik van de buitenkant met mijn vinger op die plek duw voel ik dezelfde pijn..
Losse kannen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:42 schreef dud0r het volgende:
Misschien zit je kan wel los. Kan je binnenkort als een slang eten zonder te kauwen
Autocorrectie. Heb het al aangepastquote:
Ik heb dit echt nog nooit zo gehad en heb er al heel wat behandelingen op zitten.. dus als het morgen nog zo is, neem ik sowieso even contact op..quote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:37 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Misschien nog erg gevoelig?
Zou sowieso idd contact opnemen als het morgen nog zo is.
Heb je geen buikpijn nu dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:45 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik heb dit echt nog nooit zo gehad en heb er al heel wat behandelingen op zitten.. dus als het morgen nog zo is, neem ik sowieso even contact op..
Heb sinds 10:00 vanochtend helemaal niks meer kunnen eten
ik wil jou wel pakkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |