Niet je hebt vleugelsquote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Bloink bloink ja!
Ik ben een vrachwage
Ik niet hoor Homijn! Ik probeer jou zomin mogelijk te bolken!quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:35 schreef Homijn het volgende:
[..]
Wat zijn dat, punten?Bij mij posten mensen altijd al na 16 seconden of zo.
Owjee......quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Bloink bloink ja!
Ik ben een vrachwage
Klopt, weleens geprobeerd?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:38 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Krijg je toch zo'n gek stemmetje van?
#TeamHomijnquote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik niet hoor Homijn! Ik probeer jou zomin mogelijk te bolken!
Beetje mijn plek in pikken jijquote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Bloink bloink ja!
Ik ben een vrachwage
Ik ben wel echt fan van Homijn. Maar ook van Natert. Is moeilijk soms.quote:
Keuzes keuzes.....quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben wel echt fan van Homijn. Maar ook van Natert. Is moeilijk soms.
Niet meer posten na Homijn dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben wel echt fan van Homijn. Maar ook van Natert. Is moeilijk soms.
Lekker bolkequote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
Beetje mijn plek in pikken jij
Nee ik niet, hou daar niet zo vanquote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:41 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee haha. Jij wel?
Wel eens lachgasballonen.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Au, da ging nie goe
Ik blijk niet te kunnen vliegen
Je leeft nog?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Au, da ging nie goe
F16's kunnen idd zo goed als niet meer vliegen als ik het zo van een kennis van me hoor.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Au, da ging nie goe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |