Echt?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:14 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou eigenlijk bedotten ze zo de consument. Ik haal ze rechtstreeks bij de kippenboer. Zijn ook witte.
Het ligt aan de kip zelf. Een kip met witte lelleltjes legt witte eieren..En met rode lelletjes bruine.
De eckte plattelandleefquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:14 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou eigenlijk bedotten ze zo de consument. Ik haal ze rechtstreeks bij de kippenboer. Zijn ook witte.
Het ligt aan de kip zelf. Een kip met witte lelleltjes legt witte eieren..En met rode lelletjes bruine.
wat voor kleur legt een kip zonder lelletjesquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:14 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En een bruine koe geeft chocolademelkquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Echt?
Ik denk een witte kip legt witte eieren
"Het is zó ontzettend logisch, dat we zelf eigenlijk ook niet begrijpen waarom we hier nooit op zijn gekomen. Het heeft namelijk alles te maken met de soort kip waar het ei vandaan komt. Een wit gevederde kip met witte oorlelletjes legt witte eieren, terwijl een roodbruin gevederde kip met rode oorlellen bruine eieren legt. Er zijn zelfs kipsoorten die blauwe of gespikkelde eieren leggen."quote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Echt?
bruine koeien geven chocolademelkquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Echt?
Zo is hetquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
En een bruine koe geeft chocolademelk
Hahaquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
bruine koeien geven chocolademelk
Godver april was me voor
Die legt geen eieren?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat voor kleur legt een kip zonder lelletjes
Slaap lekker geblakerde panterquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga m'n bed opzoeken bolkers en bolkerinnen.
Slaap lekker bolkiaantjequote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
ik dacht onzichtbare eierenquote:
Welterustenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
laturrrrrrrrquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die legt een kaartje.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik dacht onzichtbare eieren
Of kleurloos
Ga jij ff de onzichtbare eieren rapen?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik dacht onzichtbare eieren
Of kleurloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |