Wat?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het is zelfs zo erg dat ik nu de slappe lach heb, zo vaak zegt ie hetzelfde
Zal vk wel weer gemod hebben die carebearquote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:42 schreef Mortaxx het volgende:
Ik kreeg een quote melding maar zie niets wat frappant
Alles voor een update voor de scoresquote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
Fok! ligt er de helft van de dag toch uit, dus zoveel heb je er ook weer niet aan
Waarom durf ik nu geen 'Je zusje' grap te makenquote:
Dat weet ik nietquote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom durf ik nu geen 'Je zusje' grap te maken
Nu ga ik hem ook niet meer makenquote:
Ik weet niet wat ik deed, maar nu moet ik alleen nog de je moeder opmerkingen voorkomenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu ga ik hem ook niet meer maken
Jammer......quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu ga ik hem ook niet meer maken
Je moeder ontving anders gister nog wel gewoon de DM die ik naar haar stuurdequote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik deed, maar nu moet ik alleen nog de je moeder opmerkingen voorkomen
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moeder ontving anders gister nog wel gewoon de DM die ik naar haar stuurde
Deze had je zo mooi voorgelegd, die kon ik niet laten lopenquote:
Boefjequote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze had je zo mooi voorgelegd, die kon ik niet laten lopen
Zal jouw zusje eens mooi voorleggenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze had je zo mooi voorgelegd, die kon ik niet laten lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:54 schreef HPLC het volgende:
wat probeer je ons duidelijk te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moeder is in verwachting hahaquote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat probeer je ons duidelijk te maken
Z'n kutgrap over boxen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat probeer je ons duidelijk te maken
Hey Ieieieieie!quote:
Na al die woordgrappen van vandaag weet ik niet of ik moet lachen of huilenquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:54 schreef HPLC het volgende:
Je wordt vader?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oei, wat een blunderquote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je dan letter veranderd, maakt het dan nog uit
Jaquote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je dan letter veranderd, maakt het dan nog uit
voor je het weet ben je 30 en sta je er nog steeds zo inquote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu moet ik er gewoon niet aan denken.
waarom zijn wij vijandenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
voor je het weet ben je 30 en sta je er nog steeds zo in
Beter zo snel mogelijk aan beginnen
jij een kingroland zeiden slechte dingen over mijquote:
wat heb ik gezegdquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij een kingroland zeiden slechte dingen over mij
Ggmm wees mij hierop toen hij aan het mycroften was. Zelf doe ik hier niet aan
dan komt die er gewoon uit als een peuter hoorquote:
Hoezoquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat een zakkenwassers zitten er op dit forum trouwens.![]()
Mss maar stoppen met FOK!
Leg eens uit FC.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Waaro?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Scheelt weer luiers verschonenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dan komt die er gewoon uit als een peuter hoor
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar dat zegt Ama ongeveer 15 keer per dag
ze had nu vast zaad in haar mondquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Om deze reden zit ik al een jaar of 4 verstopt in SC'squote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Nou bedoelde niet hier hoor, maar gewoon overal best wel veel eikels gewoon.
dat is het dan meteen ook welquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon uit KLB blijvenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Nou bedoelde niet hier hoor, maar gewoon overal best wel veel eikels gewoon.
Je mag mijn zak wel wassen hahaatjesquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Het is nog pril, maar jaquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heeft ze een relatie met drieping hahaah
ja mss beterquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Om deze reden zit ik al een jaar of 4 verstopt in SC's
Gewoon fwb tochquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En ik steeds maar denken dat wij wat hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |