SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:54 schreef HPLC het volgende:
wat probeer je ons duidelijk te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moeder is in verwachting hahaquote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat probeer je ons duidelijk te maken
Z'n kutgrap over boxen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat probeer je ons duidelijk te maken
Hey Ieieieieie!quote:
Na al die woordgrappen van vandaag weet ik niet of ik moet lachen of huilenquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:54 schreef HPLC het volgende:
Je wordt vader?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oei, wat een blunderquote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je dan letter veranderd, maakt het dan nog uit
Jaquote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je dan letter veranderd, maakt het dan nog uit
voor je het weet ben je 30 en sta je er nog steeds zo inquote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu moet ik er gewoon niet aan denken.
waarom zijn wij vijandenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
voor je het weet ben je 30 en sta je er nog steeds zo in
Beter zo snel mogelijk aan beginnen
jij een kingroland zeiden slechte dingen over mijquote:
wat heb ik gezegdquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij een kingroland zeiden slechte dingen over mij
Ggmm wees mij hierop toen hij aan het mycroften was. Zelf doe ik hier niet aan
dan komt die er gewoon uit als een peuter hoorquote:
Hoezoquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat een zakkenwassers zitten er op dit forum trouwens.![]()
Mss maar stoppen met FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |