Mooie FoBoquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh shit ik ben weg hier
[..]
Zero
quote:
quote:
quote:Op maandag 4 februari 2019 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker weten en net ook, en vorige week en eigenlijk altijd.
too slow kennelijkquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik had hem al aangepast voor jij dit postte
je zou slapend rijk kunnen wordenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh shit ik ben weg hier
[..]
Zero
Welk luchtje?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:16 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, flips, wat was dat luchtje ook alweer, en zal ik het opdoen?
ja, geen idee, er was zo'n luchtje waar je goed op ging, ik wilde er een mental note van maken maar ben het inmiddels kwijtquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, geen idee, er was zo'n luchtje waar je goed op ging, ik wilde er een mental note van maken maar ben het inmiddels kwijt
sowquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Of jij bent te snel.
Net als met alles.
Heb daarna beloofd dat ik het er niet meer over zou hebben, maar deze overwinning wilde ik toch met je delen.quote:
Vind ik heel fijn. Je bent een goede vriend.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb daarna beloofd dat ik het er niet meer over zou hebben, maar deze overwinning wilde ik toch met je delen.
Doe een beetje mike posner dan. Baby please don’t gooooquote:
Bestaat dat nogquote:
Mijn eigenwaarde kan dat niet aanquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zou slapend rijk kunnen worden
wat voor luchtje vind jij lekker bij een man?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh shit ik ben weg hier
[..]
Zero
Korsakovquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Denk dat korsakoff toch lichtelijk op is gaan spelen
dat siert jequote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe een beetje mike posner dan. Baby please don’t goooo
[..]
Bestaat dat nog
[..]
Mijn eigenwaarde kan dat niet aan
Mijn vriend mag zo tussen mijn benen in glijden wanneer hij zo’n luchtje van diesel op heeftquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat voor luchtje vind jij lekker bij een man?
hmm, dus dat iig niet, ok, thnxquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn vriend mag zo tussen mijn benen in glijden wanneer hij zo’n luchtje van diesel op heeft
bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn vriend mag zo tussen mijn benen in glijden wanneer hij zo’n luchtje van diesel op heeft
https://www.cambridge.org(...)368AB874B924711F713Bquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://www.ntvg.nl/artikelen/het-syndroom-van-korsakoff/volledig
En als het iemand is die niet je vriend is, maar wel Diesel op heeft?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik twijfelde dus, had gegoogled en toen was de eerste hit korsakoff, maar wiki doet weer met een v, ik heb geen ideequote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
https://www.cambridge.org(...)368AB874B924711F713B
Ik heb geleerd dat het korsakov is. Nederlandse benaming Korsakoff?
Ik weet niet wie dat is hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Doe een beetje mike posner dan. Baby please don’t goooo
Dan begin ik flirterig te wordenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
En als het iemand is die niet je vriend is, maar wel Diesel op heeft?
Ik vraag dit voor een vriend.
over jou? altijd.quote:
Weet het ook even niet meer.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, geen idee, er was zo'n luchtje waar je goed op ging, ik wilde er een mental note van maken maar ben het inmiddels kwijt
okquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet het ook even niet meer.
Weet wel dat ik die millions voor mannen ook wel lekker vond ooit :$
is goed. doe maar 1,5 uur danquote:
Zaken doen noemen ze datquote:
Waarom dat? Na een twijfelperiode ben ik inmiddels dolgelukkig met de mijnequote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Ik ben trouwens sinds dit weekend weer single, jij ook? Bel me.
hmm, ja, op dat gezicht ga ik het niet winnenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Man met goed luchtje en dan nette kleding en gewoon mooi gezichtje![]()
Raap mij dan maar op van de grond hoor
is je leuke profielfoto met haar daarom weg van whatsappquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Ik ben trouwens sinds dit weekend weer single, jij ook? Bel me.
je hebt natuurlijk een fabuleus ipv mooi gezicht hehquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ja, op dat gezicht ga ik het niet winnen
voor opso sowieso een te oud gezichtquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je hebt natuurlijk een fabuleus ipv mooi gezicht heh
Ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
is je leuke profielfoto met haar daarom weg van whatsapp
die valt op blote billengezichtjes jaquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor opso sowieso een te oud gezicht
Of je daar nou vrolijk vam moet worden is een ander verhaalquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Of je daar nou vrolijk vam moet worden is een ander verhaal
vamquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
ook goedemorgenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hahah hell noquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:33 schreef naatje_1 het volgende:
Dan maak ik een kans, alles kan kapot
Kiid heeft hele rare smaakquote:
Dat zeggen ze allemaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij gay was zou ik Moira keihard doen, maar dat terzijdequote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik gay zou zijn zou ik kiid echt zo hard doen.
Ik zal het tegen d'r zeggen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als jij gay was zou ik Moira keihard doen, maar dat terzijde
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik niet hoor.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal
Naar welk museum gaan jullie eigenlijk.....of skippen jullie dat al meteen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom trouwens alleen als mono gay was? Ik zou moira. doen ongeacht de geaardheid van mono hoor...quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
FOAMquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Naar welk museum gaan jullie eigenlijk.....of skippen jullie dat al meteen?
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal
Succes, niet over rare dingen pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat valt onder raar?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Succes, niet over rare dingen praten
Dit zou ik zelfs doen als Mono geen gay wasquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Doe hetquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sugarmomquote:
Ook dat zal ik doorgeven aan d'r.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom trouwens alleen als mono gay was? Ik zou moira. doen ongeacht de geaardheid van mono hoor...
klopt, maar dit paste beter in de context.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom trouwens alleen als mono gay was? Ik zou moira. doen ongeacht de geaardheid van mono hoor...
Dit weet ze al hoor, denk ik, maar toch bedanktquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ook dat zal ik doorgeven aan d'r.
Je stoelgang is overigens een prima onderwerp om als indicatie te gebruiken of ze de ware is.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Over je exen, je traumatische levensgebeurtenissen etc etc. Gewoon, luchtig houden.
Dat zijn juist goede onderwerpen, wat ben jij voor amateur.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Over je exen, je traumatische levensgebeurtenissen etc etc
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Over je exen, je traumatische levensgebeurtenissen etc etc. Gewoon, luchtig houden.
Dit zit in La Grande Bellezzaquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je stoelgang is overigens een prima onderwerp om als indicatie te gebruiken of ze de ware is.
daarom ben jij dus singlequote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat zijn juist goede onderwerpen, wat ben jij voor amateur.
Eh...quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je stoelgang is overigens een prima onderwerp om als indicatie te gebruiken of ze de ware is.
Je weet pas of iemand van je houdt als ze je scheten accepteert en omarmtquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wel waar.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je weet pas of iemand van je houdt als ze je scheten accepteert en omarmt
kan je in een hoekje huilenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb geen benoemenswaardige exen en ik ben ook single.. en nu?
Figuurlijk gesprokenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:44 schreef naatje_1 het volgende:
Alhoewel scheten omarmen nogal lastig is, gezien het een gas is en geen vaste substantie
wow, heb jij soms scheikunde gestudeerdquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:44 schreef naatje_1 het volgende:
Alhoewel scheten omarmen nogal lastig is, gezien het een gas is en geen vaste substantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |