Mooiquote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:01 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
het gaat weer sneeuwen schijnt...
nais, ik ga het er niet opzetten, voor hetzelfde geld ben ik verslaafdquote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:10 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ooit tot lvl3 gekomen en weer eraf geflikkerd.
Nou al bij 1550quote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Level 117jij?
[..]
snoepje ben je ook
jammerquote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:10 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ooit tot lvl3 gekomen en weer eraf geflikkerd.
Dat is wel een hele geruststellingquote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou al bij 1550![]()
Maar er staan nog een hoop pittige huisvrouwen mijlenver boven mij.
meer elementen van de score jongens!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:11 schreef Danny het volgende:
[..]
lang geregistreerd? veel pageviews? hoge gemiddelde qua reacties per dag? veel ads aangeklikt? abo? veel dagen achter elkaar gepost? weinig notes? kan diverse oorzaken hebben
Gewoon z'n hoge gemiddelde dus.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
meer elementen van de score jongens!
rtrtquote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:23 schreef Vanillekwark het volgende:
FOK! was down, nu nog steeds aan het trillen
ik was ff bezig.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:23 schreef Vanillekwark het volgende:
Poeh gelukkig was ik er niet. #paniekquote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:23 schreef Vanillekwark het volgende:
Dankjewel Danny, zou niet weten wat ik zou moeten doen als het niet zou werkenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:24 schreef Danny het volgende:
[..]
ik was ff bezig.
zou moeten blijven werken nu, want ik ga slapen
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:24 schreef Danny het volgende:
[..]
ik was ff bezig.
tot 3:37 natuurlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:24 schreef Danny het volgende:
[..]
ik was ff bezig.
mensen die hoofdletters gebruikenquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:27 schreef I. het volgende:
[..]
Laat die beste man nou even in z'n waan.
Met koude ookquote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:30 schreef vosss het volgende:
Slapen met kouwe voeten. Terechte klacht.
Koude.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:30 schreef vosss het volgende:
In een kleermakerszit gaan liggen, graag gedaanquote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:30 schreef vosss het volgende:
haha, jij hebt minder dan 3k puntenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:31 schreef vosss het volgende:
Ps: @neob; lever 3 is nog ver als je het mij vraagt. Kutspel
Watquote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:31 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
In een kleermakerszit gaan liggen, graag gedaan
Wow, baasquote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke
heb ingeschreven bij sportschool
Maar dan zit je toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:31 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
ik ben 42 idioot. Dat kan ik toch niet meerquote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:31 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
na proefles, of direct? Welke?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke
heb ingeschreven bij sportschool
Kantoorbaan zeker?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:32 schreef vosss het volgende:
[..]
ik ben 42 idioot. Dat kan ik toch niet meer
VOSSS IS HET ANTWOORD OP LEVEN UNIVERSUM EN ALLESquote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:32 schreef vosss het volgende:
[..]
ik ben 42 idioot. Dat kan ik toch niet meer
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
VOSSS IS HET ANTWOORD OP LEVEN UNIVERSUM EN ALLES
Graag gedaan kerelquote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:33 schreef vosss het volgende:
Ow wacht! Ik blijk dat wel te kunnen wtf?!
heb nu al krampquote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klinkt echt niet comfortabel ofzo.
Alleen om even de voeten op te warmen, niet om te slapenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klinkt echt niet comfortabel ofzo.
Maar daar heb ik een dekbed voor?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:35 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Alleen om even de voeten op te warmen, niet om te slapen
en sokkenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar daar heb ik een dekbed voor?
Dat gaat soms niet snel genoeg, dat moet jij als vrouw wel weten tochquote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar daar heb ik een dekbed voor?
Nee man geen sokken aan in bed.quote:
Oh ik heb er niet snel last van.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:35 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat gaat soms niet snel genoeg, dat moet jij als vrouw wel weten toch
Ben je wel, want dat weet ikquote:
Dat kunnen ook foto's van zijn zusje zijnquote:
Of gewoon erg vrouwelijk eruit zien.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan je makkelijk van een facebook jatten
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan je makkelijk van een facebook jatten
Nee maar ik ken haarquote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat kunnen ook foto's van zijn zusje zijn
ah, chillingsquote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hr medewerker
alleen administratief
zag er wel simpel uit
Is dit nu zelfspot of een heel slechte 'je moeder' grapquote:
quote:
Niet, maar ik weet nu wel dat ze een vrouw isquote:
Dat bevestigen we toch niet met deze vraag?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:44 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
[..]
Niet, maar ik weet nu wel dat ze een vrouw is
Oh?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:44 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
[..]
Video proof, or didn't happenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:44 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
[..]
Ging om je reactie joh, niet zo serieusquote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat bevestigen we toch niet met deze vraag?
Jawel!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:45 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ging om je reactie joh, niet zo serieus
Ik had je wel kunnen kennen, je woont redelijk in de buurt welquote:
Wat is redelijk? Waar woon jij dan.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:46 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik had je wel kunnen kennen, je woont redelijk in de buurt wel
maar welke sportschool? basic fit?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb ook opleiding gedaan
dus zou chill zijn
fitforfreequote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar welke sportschool? basic fit?
wees gewoon open overquote:
Doet mijn gsm vaker, geen idee waarom.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij hebt best wel vaak dubbel quotes, hoe komt dat
Vraag me af hoe zo iets ontstaat/quote:
4 jaar droogquote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wees gewoon open over
we zijn je moeder niet
Ik neuk 1x in de twee weken
graag eerlijke reactie onder deze streep
Wow in de Sahara regent het nog vakerquote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vraag me af hoe zo iets ontstaat/
Hey zie je die paal?? ??
Laten we doen of dat mijn paal is![]()
![]()
ga ik ffe hier liggen
[..]
4 jaar droog
Waarom reageer jij niet onder mijn streepquote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kan je mooi combineren met bezoekje aan winkelcentrum daar
Zegt me niks...........quote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:52 schreef Vanillekwark het volgende:
Jongens, het is februari
Ezekiel Choke-maand
Deze reactie is ook nog steeds onder de streep!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom reageer jij niet onder mijn streep
was een vraag aan flippiee toch? ik heb dit jaar nog in iemand lopen roeren maar geen seks, dus technisch gezien sta ik nog steeds 7 jaar droogquote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom reageer jij niet onder mijn streep
Iets zegt me dat ik hier nee op moet antwoorden.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Moet ik hem je ff komen voordoen?
verstandig welquote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ik hier nee op moet antwoorden.
Hier hebben we het laatst ook al over gehad, ik gok een half uurtje rijdenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is redelijk? Waar woon jij dan.
wauw, is dit een pickup linequote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh sorry bij mij loopt de wekker een uurtje voor
Nahquote:
Dan is het dus meer een vakantie?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nou, ligt eraan hoe je het bekijkt, heb deze week geen reet uitgevoerd...
voor de meeste anderen tentamenweek, maar ik heb tentamen geskipt (geen noodzakelijk vak)quote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:00 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dan is het dus meer een vakantie?
Ik ga ook, welterusten!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:01 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga maar eens langzaam richting mijn nest toe. Slaap lekker alvast!
Dan is het wel oké jaquote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
voor de meeste anderen tentamenweek, maar ik heb tentamen geskipt (geen noodzakelijk vak)
JAAAAAquote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:01 schreef moemoe het volgende:
https://shellshock.io/#4f1cr8
Kom schietspelletje spelen dan peepz!
duurt langquote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:01 schreef moemoe het volgende:
werkt niet stomme hindoequote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:01 schreef moemoe het volgende:
niet te spelen in splitscreen, sorryquote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:01 schreef moemoe het volgende:
Hmmm hmmm, ik ken dit spel nog niet zo goed.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niet te spelen in splitscreen, sorry
mja, ik wil kunnen posten op FOK! tussendoor, werkt niet makkelijk als het niet in splitscreen kanquote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hmmm hmmm, ik ken dit spel nog niet zo goed.
Kan niet veel zinnigs erover zeggen.
Man man man, stel je aanquote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mja, ik wil kunnen posten op FOK! tussendoor, werkt niet makkelijk als het niet in splitscreen kan
Nu heb ik geen broodjes meer voor morgen.quote:
je had geen knakworsten en nu ook al geen broodjesquote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu heb ik geen broodjes meer voor morgen.Meteen maar even halen als ik wakker ben.
Klopt, ik had nog 2 afbakbroodjes over van vanmiddag (nog niet afgebakken hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je had geen knakworsten en nu ook al geen broodjes
ik heb ook nog steeds afbakbroodjes liggenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt, ik had nog 2 afbakbroodjes over van vanmiddag (nog niet afgebakken hoor).
wat vind jij van kink? volgens mij ga je van aantal podcasts wel blij worden die ze gaan doenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:13 schreef Amarantha het volgende:
Misschien nog maar even een muziekje aanzetten.
Oh dat is ook wel lekkerquote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb ook nog steeds afbakbroodjes liggenMorgen misschien maar combineren met ei-genot
Geen idee, ik luister nooit radio.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat vind jij van kink? volgens mij ga je van aantal podcasts wel blij worden die ze gaan doen
https://kink.nl/playlistsquote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:15 schreef Amarantha het volgende:
Als ze metal of rock draaien dan zal het wel goed zitten.
ben mobielquote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wel via de laptop/pc?
2 anderen lukte het wel om te joinen.
normale programmering is nog niet van start, maar als je voor metal/rock gaat zou ik deze in de gaten houden: https://kink.nl/djs/caroline-westendorpquote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien luister ik het later wel even keertje.
Wanneer mag ik naar jouw zee luisteren?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:15 schreef Amarantha het volgende:
Als ze metal of rock draaien dan zal het wel goed zitten.
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wanneer mag ik naar jouw zee luisteren?
omg, je hebt 2727 punten, wat een mooi aantalquote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh nee dan gaat het idd niet volgens mij.
hoeveel ikquote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omg, je hebt 2727 punten, wat een mooi aantal
quote:'k trap de fietse deur 't buulzand hen
Op 'n zandpad tussen Slien en Erm
En as ik dalijk eben in Diphoorn ben
Dan fiets ik deur
Langs Ermerzand goa'k op Veenoord an
Neij Amsterdam en dan langs 't Dommerskanaal
En as ik dan de kassen zie dan fiets ik deur
Want ik wul aal wieder ik wul alles zien
De leste mooie dag van 't joar misschien
Alhoewel 't met de winterdag ok donders mooi kan wezen
Ik wul aal wieder deur noar Weiteveen
Want achter op 't veld daor ma 'k graag wezen
A'k hier zo fietse en 't weijt nie slim
Dan giet 't haost vanzölf
quote:Trap de fietse deur 't buulzand hen
Op 'n zandpad langs de Duutse grens
Ik denk da'k dalijk even kieken gao in't buutenland
De gruppe over, op naor Schöningsdorf
Ik stao eben te kieken bij'n iemenkörf
En ik stao hier even te denken wat za'k nou doen
Links of recht deur
Want ik wul aal wieder nog naor Hebelmeer
'n kaorte he'k nie neudig want ik ken 't hier
Want a'k daor dalijk over 'n slootie gao
Dan ben'k weer terug in Nederland
Ik wul aal weer wieder nog naor Barger-Compas
Naor Klazienaveen-Noord en 't Oostersebos
A'k hier zo fietse en 't weijt nie slim
Dan giet 't haost vanzölf
Doe dan ook niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik las alleen de eerste zin en de laatste 2
Dan slaap je toch al wel neem ik aanquote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:34 schreef naatje_1 het volgende:
Om 3 uur komt er hier neerslag aan volgens buienradar
Als afgelopen nachten enige indicatie zijn nietquote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan slaap je toch al wel neem ik aan
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als afgelopen nachten enige indicatie zijn niet
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:00 schreef naatje_1 het volgende:
Tetten!
en ode aan: GC / Wie weet hoe dit liedje heet?
Dat is niet zo slim he.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vercrackt ritmeafgelopen week aantal keer uitgeweest tot laat en afgelopen maandag ook weer
Op een doordeweekse dag!?!?!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vercrackt ritmeafgelopen week aantal keer uitgeweest tot laat en afgelopen maandag ook weer
Maandag was verjaardag van een maat van me, dus ja doordeweekse dag. Sowieso studentenleef hehquote:
Baasquote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jeetje helemaal naar Keulen om te neuken.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:39 schreef alexlefou het volgende:
Zit op een Flixbus, kom net terug van Keulen, had daar een dagje geshopt met een meisje vandaar en haar vervolgens geneukt.
Kutweer als ik straks weer afstap in Antwerpen
En vervolgens helemaal terug ook weerquote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jeetje helemaal naar Keulen om te neuken.
Is dit met geluid?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:40 schreef moemoe het volgende:
https://skribbl.io/?xuoxsdbWeB
Voor de liefhebbers, jullie zijn welkom!
Neeeeeeeequote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:40 schreef moemoe het volgende:
https://skribbl.io/?xuoxsdbWeB
Voor de liefhebbers, jullie zijn welkom!
Ok ok ik ga een poging doen.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Geluid kan uit als je dat niet wil.
Het was gewoon een goede citytrip met dat ietsje meerquote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jeetje helemaal naar Keulen om te neuken.
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:57 schreef naatje_1 het volgende:
nou, deze nachtbagger is ook weer geen succes, niet eens één deeltje vol
terecht wel, ama is tekenen, dus die zal zo nog wel ff gezicht laten zien weerquote:Op vrijdag 1 februari 2019 02:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar dacht ik juich de nacht toe.
als ik nog wakker ben... ben kapot van werkquote:Op vrijdag 1 februari 2019 02:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
terecht wel, ama is tekenen, dus die zal zo nog wel ff gezicht laten zien weer
ah, okquote:Op vrijdag 1 februari 2019 02:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
als ik nog wakker ben... ben kapot van werk
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:47 schreef naatje_1 het volgende:
Wij leggen Jip en Janneke voor je uit in onbegrijpelijke taal
ik herken mezelf daar best wel in ookquote:Op vrijdag 1 februari 2019 02:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kanonnen hee... dat is niet gelogen...
prima, richting dromenland zoquote:Op vrijdag 1 februari 2019 02:31 schreef Kluun1985 het volgende:
Hey alle medewerklozen, hoe gaat het met jullie?
Heb je al een vrouw gevonden inmiddels.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 02:31 schreef Kluun1985 het volgende:
Hey alle medewerklozen, hoe gaat het met jullie?
Nee, grote dag morgen....bid voor me!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 02:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je al een vrouw gevonden inmiddels.
Doe ik, zal een kaarsje branden alles.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 02:35 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Nee, grote dag morgen....bid voor me!
WEET JE DAT NIET!??!!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 02:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe ik, zal een kaarsje branden alles.
Wat is er morgen?
hallo mams, wil je bidden voor kluun1985quote:Op vrijdag 1 februari 2019 02:36 schreef Amarantha het volgende:
Zal de familie ook even vragen of ze gaan bidden voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |