Doe dan ook niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik las alleen de eerste zin en de laatste 2
Dan slaap je toch al wel neem ik aanquote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:34 schreef naatje_1 het volgende:
Om 3 uur komt er hier neerslag aan volgens buienradar
Als afgelopen nachten enige indicatie zijn nietquote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan slaap je toch al wel neem ik aan
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als afgelopen nachten enige indicatie zijn niet
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:00 schreef naatje_1 het volgende:
Tetten!
en ode aan: GC / Wie weet hoe dit liedje heet?
Dat is niet zo slim he.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vercrackt ritmeafgelopen week aantal keer uitgeweest tot laat en afgelopen maandag ook weer
Op een doordeweekse dag!?!?!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vercrackt ritmeafgelopen week aantal keer uitgeweest tot laat en afgelopen maandag ook weer
Maandag was verjaardag van een maat van me, dus ja doordeweekse dag. Sowieso studentenleef hehquote:
Baasquote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jeetje helemaal naar Keulen om te neuken.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 01:39 schreef alexlefou het volgende:
Zit op een Flixbus, kom net terug van Keulen, had daar een dagje geshopt met een meisje vandaar en haar vervolgens geneukt.
Kutweer als ik straks weer afstap in Antwerpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |