Nu ook wel hoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 02:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja maar zonder grap ouwe. Toen ik klein was kon je elke winter schaatsen voor mijn gevoel
Nou dat is het dus.. Ik weet niet meer wat wanneer nou is.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 02:37 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Is toch nauwelijks te missen die Kluun dagboektopics
Jaaa! Daarom moet je elke dag voor m duimen!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 02:39 schreef Amarantha het volgende:
Voor mijn gevoel heeft Kluun elke dag een gesprek enz.
Moet dat dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 02:41 schreef naatje_1 het volgende:
als ik mn foon in de buurt wil hebben liggen moet ik opstaan enzo
voor morgenochtend vind ik dat wel fijnquote:Op vrijdag 1 februari 2019 02:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet dat dan?
Je ging toch slapen.
Beetje dubbel wel.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 02:45 schreef naatje_1 het volgende:
toen ik dat artikel deelde over fragiele ego van mannen tov intelligente vrouwen in appgroep, kreeg ik dit compliment terug:
[..]
lol, wat?
qualia is totaal iets anders dan kwaliteit, qualia refereert naar een term uit philosophy of mind dat suggereert dat bepaalde processen (zoals bewustzijn) accidenteel zijn voortgekomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |