Nu ook wel hoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 02:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja maar zonder grap ouwe. Toen ik klein was kon je elke winter schaatsen voor mijn gevoel
Nou dat is het dus.. Ik weet niet meer wat wanneer nou is.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 02:37 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Is toch nauwelijks te missen die Kluun dagboektopics
Jaaa! Daarom moet je elke dag voor m duimen!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 02:39 schreef Amarantha het volgende:
Voor mijn gevoel heeft Kluun elke dag een gesprek enz.
Moet dat dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 02:41 schreef naatje_1 het volgende:
als ik mn foon in de buurt wil hebben liggen moet ik opstaan enzo
voor morgenochtend vind ik dat wel fijnquote:Op vrijdag 1 februari 2019 02:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet dat dan?
Je ging toch slapen.
Beetje dubbel wel.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 02:45 schreef naatje_1 het volgende:
toen ik dat artikel deelde over fragiele ego van mannen tov intelligente vrouwen in appgroep, kreeg ik dit compliment terug:
[..]
lol, wat?
qualia is totaal iets anders dan kwaliteit, qualia refereert naar een term uit philosophy of mind dat suggereert dat bepaalde processen (zoals bewustzijn) accidenteel zijn voortgekomenquote:
Dit gaat mij de pet even te boven.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 02:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
qualia is totaal iets anders dan kwaliteit, qualia refereert naar een term uit philosophy of mind dat suggereert dat bepaalde processen (zoals bewustzijn) accidenteel zijn voortgekomen
Ben er ook gek op ja, daarom koop ik het ook niet veel.quote:
Trusten!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 02:57 schreef naatje_1 het volgende:
schatjes, ik ga toch echt richting dromenland, anders wordt het toch echt te gek, toch nog 1 deeltje vol gemaakt #trots
Gaat het over qualiakwaliteit?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 03:06 schreef I. het volgende:
https://www.npostart.nl/k(...)1-01-2019/KN_1704069
Gekkigheid weer.
Volgende week gaat het over de vega rookworst, waarom die zo pleurisduur is vergeleken met de gewonequote:Op vrijdag 1 februari 2019 03:06 schreef I. het volgende:
https://www.npostart.nl/k(...)1-01-2019/KN_1704069
Gekkigheid weer.
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 03:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volgende week gaat het over de vega rookworst, waarom die zo pleurisduur is vergeleken met de gewone
Precies. En dan is het 3 euri duurder.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 03:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Oh ja, laat me raden, ze spuiten vocht in het vlees?
Ze doen elke keer zo overdreven verontwaardigd en verbaasd. HE IS DAT ECHT ZO!??! Ja dat is echt zo, de industrie wil geld verdienen en de consument wil niks betalen. Ja dan krijg je dit.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 03:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik hoef niet meer te kijken dus
Neuh true, het is alleen zo gek dat mensen steeds weer op nieuwe manieren voor de gek gehouden worden.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 03:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja ik hoorde er al iets van. Maare dat ze vlees volspuiten is niks nieuws natuurlijk.
Mwah, blijft interessant.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 03:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik hoef niet meer te kijken dus
Terechte klacht!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 03:24 schreef I. het volgende:
[..]
Neuh true, het is alleen zo gek dat mensen steeds weer op nieuwe manieren voor de gek gehouden worden.
altijd in het begin de supermarkt manager bellen, die natuurlijk niks weet over de details. Doet me denken aan vroeger als vakkenvuller, kwam er een kakmannetje vragen aan zo'n 15 jarig snotneus of die wijn droog is of nietquote:Op vrijdag 1 februari 2019 03:23 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ze doen elke keer zo overdreven verontwaardigd en verbaasd. HE IS DAT ECHT ZO!??! Ja dat is echt zo, de industrie wil geld verdienen en de consument wil niks betalen. Ja dan krijg je dit.
Ja datte, dan neem je de kijker niet echt serieus. Die afleveringen zijn elke keer ook hetzelfde opgebouwd.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 03:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
altijd in het begin de supermarkt manager bellen, die natuurlijk niks weet over de details. Doet me denken aan vroeger als vakkenvuller, kwam er een kakmannetje vragen aan zo'n 15 jarig snotneus of die wijn droog is of niet![]()
![]()
Meest memorabele moment van kwv is toen het over bier ging en die ersin eerst een uur lang helemaal geschokt en verbaasd naar een flesje bier stond te kijken terwijl het letterlijk gewoon normaal bier wasquote:Op vrijdag 1 februari 2019 03:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja datte, dan neem je de kijker niet echt serieus. Die afleveringen zijn elke keer ook hetzelfde opgebouwd.
Laatst was t wel lachen, toen ging het over handgevormde pizzabodems ofzoiets. Die joker van de keuringsdienst stond daar in zo'n fabriek in Italië en de productieleider daar had er voor de show 2 man neergezet die al die bolletjes deeg plat maakten. Terwijl er echt tienduizenden bodems per dag geproduceerd werden daar, gewoon met machines natuurlijk![]()
Waar was hij zogenaamd verbaasd over toen?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 04:21 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Meest memorabele moment van kwv is toen het over bier ging en die ersin eerst een uur lang helemaal geschokt en verbaasd naar een flesje bier stond te kijken terwijl het letterlijk gewoon normaal bier was
niks, gewoon die suffe manier van presenteren van ze.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 04:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Waar was hij zogenaamd verbaasd over toen?
haha ja, als t niet urgent is dan doen ze wel alsof.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 04:25 schreef Quotidien het volgende:
[..]
niks, gewoon die suffe manier van presenteren van ze.
en dan van die 25 minuten eerst 10 minuten 16-jarige meisjes die bij de klantenservice van een supermarkt werken gaan bellen, om te informeren naar een superspecifiek product.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 04:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
haha ja, als t niet urgent is dan doen ze wel alsof.
Ja precies, je kunt van een supermarkt-klantenservice niet verwachten dat ze van elk product alle achtergrondinformatie paraat hebben. De klacht is wel dat daar de verontwaardigdheid al begintquote:Op vrijdag 1 februari 2019 04:29 schreef Quotidien het volgende:
[..]
en dan van die 25 minuten eerst 10 minuten 16-jarige meisjes die bij de klantenservice van een supermarkt werken gaan bellen, om te informeren naar een superspecifiek product.
leer het mijquote:Op vrijdag 1 februari 2019 05:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja je moet meedoen he, hoe wanhopig het ook wordt.
wat is huts?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 05:25 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Weet je, gewoon zo af en toe HUTS zeggen he, je weet.
Oke, huts 👊quote:Op vrijdag 1 februari 2019 05:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja dat is de vraag, doe nu maar gewoon mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |