Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILER: meets en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Het Grrrrote DTS kerrrrst gedichtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 1 dagen tot vrijdag 1 februari 2019Zonder wrijving geen glans
quote:Op donderdag 31 januari 2019 16:51 schreef dud0r het volgende:
Schuift zij ook een amsterdammertje naar binnen?
Doe nou niet alsof je dat niet gezien hebquote:
De eindspurt heh, daar draait het omquote:Op donderdag 31 januari 2019 16:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Naat piraatje hebt Homijn wel heel snel ingehaald en ver achter je gelaten
In de zomerquote:Op donderdag 31 januari 2019 16:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Woud, wanneer gaan we skydiven ?
Daarom moeten we woud Bolkequote:Op donderdag 31 januari 2019 16:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De eindspurt heh, daar draait het om
Zeker jammer dat jij nooit voor #1 ging. Je had die makkelijk kunnen winnen in het verleden. Jij was snachts altijd opquote:Op donderdag 31 januari 2019 16:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De eindspurt heh, daar draait het om
Na 6 en voor 8quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2019 16:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En.... spel eindelijk binnen ?
Ben in de wurrrquote:
Ik ben voor 1 gegaan, maar toen was driepink er ook... Wel toen een 1-op-1 postpuntratio gehaaldquote:Op donderdag 31 januari 2019 16:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zeker jammer dat jij nooit voor #1 ging. Je had die makkelijk kunnen winnen in het verleden. Jij was snachts altijd op
Welk spel?!quote:Op donderdag 31 januari 2019 16:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En.... spel eindelijk binnen ?
Ow ja en toen won devzero uiteindelijk of was het I.quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben voor 1 gegaan, maar toen was driepink er ook... Wel toen een 1-op-1 postpuntratio gehaald
Nee nee, driepink wonquote:Op donderdag 31 januari 2019 17:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja en toen won devzero uiteindelijk of was het I.
Jij bent EA.quote:
Dit weekend dus gamen gamen en nog meer gamen?quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:03 schreef dud0r het volgende:
Wanneer ga je weer normaal ritme doen naat
Daar kan ik niets aan doen.quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de games dus kan er niet echt over meepraten
Ben je morgen vrij dan? Als je vanavond gaat spelen dan zal je wel tot laat doorgaanquote:Op donderdag 31 januari 2019 17:05 schreef dud0r het volgende:
Vanavond. Morgenavond heb ik bezoek en ga ik Magic spelen. Zaterdagavond wel weer. Zondag zal wel meevallen. Tijd zat om 'm een keer uit te spelen.
thuis werken. Dus hoef niet op tijd de trein te hebben.quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ben je morgen vrij dan? Als je vanavond gaat spelen dan zal je wel tot laat doorgaan
Eet jij zo vroeg dan?quote:
Kampimoentjuh!quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja... je ging voor 4e plek deze maandHUP HUP HUP dud0r
Gisteren stond ik nog 300 punten achter. Nu minder dan 50quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kampimoentjuh!![]()
Bolke&Bolke zijn nog aan het schrijven voor de kampioensbolk.Vanavond of morgen online
Doe maar rustig aan hoorquote:Op donderdag 31 januari 2019 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kampimoentjuh!![]()
Bolke&Bolke zijn nog aan het schrijven voor de kampioensbolk.Vanavond of morgen online
Jij krijgt direct rood.quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
NEE!
Eerst een gele kaart dan pas rood
Beter de zeeleeuwen.quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]sladwak ! Ik stuur de zeehonden op je af!
Nee, dat is mijn familie.quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]sladwak ! Ik stuur de zeehonden op je af!
Jij weetquote:Op donderdag 31 januari 2019 17:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ipv naar de FOK meet, lekker skydiven
Dat kan ik me niet voorstellenquote:Op donderdag 31 januari 2019 17:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Die ken ik niet zo goed. Ik ken wel de leider van de zeehonden
Hmm weet niet waar je die informatie vandaan haalt, maar dan ben je denk ik bedrogen.quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
FlippingCoin is de leider van de zeehonden en ik schakel hem zo even in als het moet
Wel! FlippingCoin is de leider van de zeehonden en brenger van de nieuwe wereldorde.quote:
Dat staat vast slak.quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:17 schreef wadslak het volgende:
[..]
Hmm weet niet waar je die informatie vandaan haalt, maar dan ben je denk ik bedrogen.
Dan weet je zeker nog niet dat FlippingCoin afgezet is door de enige echte Wadslak? Heb hem helemaal kapot gemaakt en zijn flippers afgebeten.quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel! FlippingCoin is de leider van de zeehonden en brenger van de nieuwe wereldorde.
Samen met Bolke&Bolke![]()
zullen de zeehonden straks de wereld overnemen met Flip dus als leider
quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:19 schreef wadslak het volgende:
[..]
Dan weet je zeker nog niet dat FlippingCoin afgezet is door de enige echte Wadslak? Heb hem helemaal kapot gemaakt en zijn flippers afgebeten.
Nee, FlippingCoin is helemaal kapot. Niets meer van over.quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]leugenaar!
FlippingCoin heeft alle zeehonden + Bolke&Bolke achter zich staan.
En de tarantula's niet vergetenquote:Op donderdag 31 januari 2019 17:19 schreef wadslak het volgende:
[..]
Dan weet je zeker nog niet dat FlippingCoin afgezet is door de enige echte Wadslak? Heb hem helemaal kapot gemaakt en zijn flippers afgebeten.
quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:21 schreef wadslak het volgende:
[..]
Nee, FlippingCoin is helemaal kapot. Niets meer van over.
Helemaal kapot, heb hem uitgepoept als een 5 cent muntje.quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]jij bent heus geen match voor Flip!
Ga dan voor plek 13quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:27 schreef naatje_1 het volgende:
ok, 728 om 708 moet het dan worden ofzo, vergeet men ff te bolken potverdrie
quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:26 schreef wadslak het volgende:
[..]
Helemaal kapot, heb hem uitgepoept als een 5 cent muntje.
quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ga jij mond even spoelen
stommerd
Bedanktquote:Op donderdag 31 januari 2019 17:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
arme Homijn, volgende maand beter
quote:
Met alleen je studie of ook echt een bijbaantje ernaast ?quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
ik ga er februari ook niet voor, want dan ga ik aan de slag en aan het werk.
Of slaaf?quote:
Ja, dat kennen we.quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
ik ga er februari ook niet voor, want dan ga ik aan de slag en aan het werk.
Alsof hij gaat werken.quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:35 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, dat kennen we."Ja, ik ben zo moe en ik heb zo slecht geslapen" - en dan 's nachts iedereen hier de moeder bolken.
We trappen er niet meer in.
Mooi tochquote:Op donderdag 31 januari 2019 17:35 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, dat kennen we."Ja, ik ben zo moe en ik heb zo slecht geslapen" - en dan 's nachts iedereen hier de moeder bolken.
We trappen er niet meer in.
Ja en dat dan werk noemen. Net als die studie, filosofie.quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:36 schreef Homijn het volgende:
[..]
Filosoferen over werk, misschien.
Precies, gooi maar in het onzin forum.quote:
Mooie.quote:
Thank youquote:
Ja.quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:42 schreef Mikeytt het volgende:
Heb ik nog kans om in de top 5 te komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fahrenheit?quote:
Nee celcius.quote:
Dank, jij ookquote:
Bel Kelvin maar eens.quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:43 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja.Als iedereen nu even stopt met reageren tot 23.59 uur...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
Naatje is gwn goedquote:Op donderdag 31 januari 2019 17:41 schreef Homijn het volgende:
En is ook nog de enige met een positieve postpuntratio in de Top 20
dat wel. Dat wilde jij toch graagquote:
wie is doequote:
Ja zullen we -27 kelvin aanvragen?quote:
Lunch maaltijdsalade zalm van de Appiequote:Op donderdag 31 januari 2019 17:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Hey avocado
![]()
Ontbijt was chips en cola![]()
Wat was je lunch ?
Slik je wel zink vitamientjes danquote:
Nee hoor, doe is niet rustig. Doe is de gebiedende wijs van het werkwoord doen. Rustig is een bepaalde, kalme gemoedstoestand.quote:
Nee ik slik elke dag meloenzaadjes.quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Slik je wel zink vitamientjes dan
Zilvervliesrijst vind ik niet lekkerquote:Op donderdag 31 januari 2019 17:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Lunch maaltijdsalade zalm van de Appie
Zo zilvervliesrijst met groentjes koken
Jij?
quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:50 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee hoor, doe is niet rustig. Doe is de gebiedende wijs van het werkwoord doen. Rustig is een bepaalde, kalme gemoedstoestand.
quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:50 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee hoor, doe is niet rustig. Doe is de gebiedende wijs van het werkwoord doen. Rustig is een bepaalde, kalme gemoedstoestand.
Ja jij ook?quote:
Kvind witte rijst te 'zacht' ofzoquote:Op donderdag 31 januari 2019 17:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zilvervliesrijst vind ik niet lekkerwel gezonder dan witte rijst
Lunch was een boterham en een Grammy Smith appel![]()
Moet nog kijken wat ik straks ga eten
welkequote:
ik vermaak me er nog welquote:Op donderdag 31 januari 2019 17:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel
Ben je van plan daar te blijven werken of is het tot je wat anders vind ?
Ik wil eigenlijk eindigen met 2019quote:
Kerriequote:
Op het spelquote:Op donderdag 31 januari 2019 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar zijn die scores op gebaseerd
Ik vind zilvervliesrijst weer te zwaar. Basmati&Pandan rijstquote:Op donderdag 31 januari 2019 17:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Kvind witte rijst te 'zacht' ofzoOf ik maak het niet goed, kan ook
Granny Smith
kan nogquote:Op donderdag 31 januari 2019 17:55 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk eindigen met 2019
Veel te druk, en wil plaats 4 behoudenquote:
Doe is rustig slaaf.quote:
ja, gelachenquote:Op donderdag 31 januari 2019 17:58 schreef R-woud88 het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)i1MHv1GMrHLuRzmfD5CA
(lol)
Basmati is wel te doen ja. Is niet zo zacht als andere witte rijst.quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vind zilvervliesrijst weer te zwaar. Basmati&Pandan rijst
Zijn die alleen voor muzikanten?quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zilvervliesrijst vind ik niet lekkerwel gezonder dan witte rijst
Lunch was een boterham en een Grammy Smith appel![]()
Moet nog kijken wat ik straks ga eten
strijder 💪👊quote:Op donderdag 31 januari 2019 18:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zijn die alleen voor muzikanten?
Lekkerquote:Op donderdag 31 januari 2019 18:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik eet straks boerenkool (haags vindt dit leuk).
nee.quote:Op donderdag 31 januari 2019 18:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik eet straks boerenkool (haags vindt dit leuk).
quote:
Ja jij pakte hem anaal.quote:
quote:
Welke pizza?quote:Op donderdag 31 januari 2019 18:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga vanavond pizza eten
Het scheelt niet veel.quote:Op donderdag 31 januari 2019 18:13 schreef R-woud88 het volgende:
Ik weet al een week dat ik op plek 4 ga eindigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |