Kampimoentjuh!quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja... je ging voor 4e plek deze maandHUP HUP HUP dud0r
Gisteren stond ik nog 300 punten achter. Nu minder dan 50quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kampimoentjuh!![]()
Bolke&Bolke zijn nog aan het schrijven voor de kampioensbolk.Vanavond of morgen online
Doe maar rustig aan hoorquote:Op donderdag 31 januari 2019 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kampimoentjuh!![]()
Bolke&Bolke zijn nog aan het schrijven voor de kampioensbolk.Vanavond of morgen online
Jij krijgt direct rood.quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
NEE!
Eerst een gele kaart dan pas rood
Beter de zeeleeuwen.quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]sladwak ! Ik stuur de zeehonden op je af!
Nee, dat is mijn familie.quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]sladwak ! Ik stuur de zeehonden op je af!
Jij weetquote:Op donderdag 31 januari 2019 17:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ipv naar de FOK meet, lekker skydiven
Dat kan ik me niet voorstellenquote:Op donderdag 31 januari 2019 17:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Die ken ik niet zo goed. Ik ken wel de leider van de zeehonden
Hmm weet niet waar je die informatie vandaan haalt, maar dan ben je denk ik bedrogen.quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
FlippingCoin is de leider van de zeehonden en ik schakel hem zo even in als het moet
Wel! FlippingCoin is de leider van de zeehonden en brenger van de nieuwe wereldorde.quote:
Dat staat vast slak.quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:17 schreef wadslak het volgende:
[..]
Hmm weet niet waar je die informatie vandaan haalt, maar dan ben je denk ik bedrogen.
Dan weet je zeker nog niet dat FlippingCoin afgezet is door de enige echte Wadslak? Heb hem helemaal kapot gemaakt en zijn flippers afgebeten.quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel! FlippingCoin is de leider van de zeehonden en brenger van de nieuwe wereldorde.
Samen met Bolke&Bolke![]()
zullen de zeehonden straks de wereld overnemen met Flip dus als leider
quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:19 schreef wadslak het volgende:
[..]
Dan weet je zeker nog niet dat FlippingCoin afgezet is door de enige echte Wadslak? Heb hem helemaal kapot gemaakt en zijn flippers afgebeten.
Nee, FlippingCoin is helemaal kapot. Niets meer van over.quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]leugenaar!
FlippingCoin heeft alle zeehonden + Bolke&Bolke achter zich staan.
En de tarantula's niet vergetenquote:Op donderdag 31 januari 2019 17:19 schreef wadslak het volgende:
[..]
Dan weet je zeker nog niet dat FlippingCoin afgezet is door de enige echte Wadslak? Heb hem helemaal kapot gemaakt en zijn flippers afgebeten.
quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:21 schreef wadslak het volgende:
[..]
Nee, FlippingCoin is helemaal kapot. Niets meer van over.
Helemaal kapot, heb hem uitgepoept als een 5 cent muntje.quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]jij bent heus geen match voor Flip!
Ga dan voor plek 13quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:27 schreef naatje_1 het volgende:
ok, 728 om 708 moet het dan worden ofzo, vergeet men ff te bolken potverdrie
quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:26 schreef wadslak het volgende:
[..]
Helemaal kapot, heb hem uitgepoept als een 5 cent muntje.
quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ga jij mond even spoelen
stommerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |