Ow ja en toen won devzero uiteindelijk of was het I.quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben voor 1 gegaan, maar toen was driepink er ook... Wel toen een 1-op-1 postpuntratio gehaald
Nee nee, driepink wonquote:Op donderdag 31 januari 2019 17:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja en toen won devzero uiteindelijk of was het I.
Jij bent EA.quote:
Dit weekend dus gamen gamen en nog meer gamen?quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:03 schreef dud0r het volgende:
Wanneer ga je weer normaal ritme doen naat
Daar kan ik niets aan doen.quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de games dus kan er niet echt over meepraten
Ben je morgen vrij dan? Als je vanavond gaat spelen dan zal je wel tot laat doorgaanquote:Op donderdag 31 januari 2019 17:05 schreef dud0r het volgende:
Vanavond. Morgenavond heb ik bezoek en ga ik Magic spelen. Zaterdagavond wel weer. Zondag zal wel meevallen. Tijd zat om 'm een keer uit te spelen.
thuis werken. Dus hoef niet op tijd de trein te hebben.quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ben je morgen vrij dan? Als je vanavond gaat spelen dan zal je wel tot laat doorgaan
Eet jij zo vroeg dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |