quote:Op donderdag 31 januari 2019 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.mediacourant.(...)d-genee-geen-a-ster/
Mediacourantgoden in de laatste zin
quote:Op donderdag 31 januari 2019 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.mediacourant.(...)d-genee-geen-a-ster/
Mediacourantgoden in de laatste zin
https://www.ad.nl/show/ki(...)nde-wijzer~a58806e0/quote:Op donderdag 31 januari 2019 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom allemaal muzikanten bij een sportvraag?
Artiesten die tijdens de rust van de super bowl hebben opgetreden.quote:Op donderdag 31 januari 2019 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom allemaal muzikanten bij een sportvraag?
quote:
Ah ja wel lullig voor hemquote:Op donderdag 31 januari 2019 23:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Artiesten die tijdens de rust van de super bowl hebben opgetreden.
Geluidsfragment: "I CAN'T GET NO... SATISFACTION"
Antwoord: "Euh, Black Eyed Peas"
Bram in de Buurt genotquote:Op donderdag 31 januari 2019 21:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
zijn interviewtjes zijn best geinig
Zag er uit als een alcoholverslaafde, kettingrokende bouwvakker van 50.quote:
Doe niet zo boos.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zag er uit als een alcoholverslaafde, kettingrokende bouwvakker van 50.
Niveautje ook hoor dat hele gedoe rondom die vent.
'Iedereen lachen want Theo laat een scheet' hihihi wat is hij zo heerlijk down-to-earth en zichzelf.
Kan het fragment niet vinden.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Johan zo bij shownieuws op SBS6![]()
LEUGENS. Was gewoon een algemeen praatje. Niks Johan.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Johan zo bij shownieuws op SBS6![]()
Helene valt dus op vrouwenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:49 schreef Evertjan het volgende:
https://www.story.nl/arti(...)iks-weg-bij-vriendin
Of Linda heeft een lul.quote:
Ze wil proberen onderweg te blijven.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze had bij Johan op schoot moeten zitten
Had het ook eigenlijk wel kunnen wetenquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:18 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Had het ook eigenlijk wel kunnen weten
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou zo een omgebouwde kerel kunnen zijn.
jaaaaaquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hé Marcel van Roosmalen komt zo ook met zijn droogkloot-act
Serieus. Wat een ontdekkingen vandaag wtfquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Bi. Ze heeft een relatie met Ruud Brood gehad.
Zijn act heb ik al gisteren bij DWDD gezien.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hé Marcel van Roosmalen komt zo ook met zijn droogkloot-act
Ik kijk niet naar dat onzinprogramma.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:32 schreef superniger het volgende:
[..]
Zijn act heb ik al gisteren bij DWDD gezien.
Ik ook, ik zag darts.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:32 schreef Doublepain het volgende:
Uit traditie eerst naar RTL 7 gezapt
Stijn en ik vinden dat zeer verstandig.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar dat onzinprogramma.
Terecht natuurlijk.quote:
Stijn kijkt ook geen VI meer.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Stijn en ik vinden dat zeer verstandig.
verjaardagen zijn ook vreselijkquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:37 schreef fetX het volgende:
Geen aandacht willen voor je verjaardag is natuurlijk vragen om aandacht![]()
kringverjaardaggenotquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
verjaardagen zijn ook vreselijk
Ja dan vraag je er ook wel een beetje omquote:
Eens. Nooit begrepen dat mensen dat leuk vinden om te vieren.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat gun je niemand inderdaad.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is ook iets voor kinderen en vrouwen.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Nooit begrepen dat mensen dat leuk vinden om te vieren.
Die van mij zit altijd te zeuren dat ik mee moet.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Is ook iets voor kinderen en vrouwen.
Dit lijkt mij erg vermoeiend.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Die van mij zit altijd te zeuren dat ik mee moet.
Dacht het niet.
Concurrentiebedingquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoezo mag hij een jaar niet werken dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |