Wat een slijmbal die sidekickquote:
Doet die bij elke BN-er. Ook al bij Gordon e.d.quote:
Zucht.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Henny Huisman gaat ‘nazorg’ doen bij Veronica Inside-conflicten
De analisten van Voetbal Inside hebben de afgelopen jaren meerdere malen onder vuur gelegen omdat zij critici homofobe, seksistische en racistische grappen maakten.
https://www.ad.nl/show/he(...)conflicten~a9ed08b4/
![]()
Henny huisGODquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Henny Huisman gaat ‘nazorg’ doen bij Veronica Inside-conflicten
Televisiecoryfee Henny Huisman heeft een nieuwe baan. Hij gaat de komende drie maanden aan de slag als 'bemiddelaar' voor het radio- en televisieprogramma Veronica Inside. Dat heeft de voormalige Soundmixshow-presentator vanavond bekendgemaakt.
De eerste ruzie die Huisman gaat proberen op te lossen, is tussen André Hazes junior en Wilfred Genee. Hazes zou donderdag te gast zijn in het radioprogramma. Maar omdat Wilfred Genee in het verleden iets gemeens gezegd heeft over een liedje van Hazes junior, heeft de zanger daarvan afgezien. Huisman rekent erop dat hij de twee kemphanen binnen twee dagen samen aan tafel kan krijgen.
Huisman (67) is door Wilfred Genee benaderd voor zijn nieuwe functie. ,,Ik heb toch een beetje sinterklaasachtig imago", aldus Huisman. ,,Het hangt een beetje aan mij dat ik de man ben die alles wel gedaan krijgt.”
Huisman springt ook in de bres als de analisten van het televisieprogramma, Johan Derksen en René van der Grijp, iemand hebben beledigd. Hij erkent dat niet alle ‘grappen’ van de twee zijn smaak zijn. ,,Maar dat hoeft ook niet.” Als de analisten iemand hebben beledigd, dan springt Huisman bij en gaat met het slachtoffer praten. Vervolgens doet Huisman daarvan in de radio- en tv-uitzending verslag en probeert enig begrip voor de gedupeerde partij te kweken.
De analisten van Voetbal Inside hebben de afgelopen jaren meerdere malen onder vuur gelegen omdat zij critici homofobe, seksistische en racistische grappen maakten.
https://www.ad.nl/show/he(...)conflicten~a9ed08b4/
![]()
grijpquote:Op woensdag 30 januari 2019 00:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Henny huisGOD![]()
![]()
![]()
Hatersopbokken hier
DWDD allen.quote:Henny Huisman doet ‘nazorg’ Veronica Inside-conflicten
Televisiecoryfee Henny Huisman (67) heeft een nieuwe baan, en wel als ‘bemiddelaar’ voor het radio- en televisieprogramma Veronica Inside. Henny gaat de mensen die aan de tafel van Veronica Inside zijn beledigd opzoeken met een woord van troost en bemiddeling. Zogenoemde ’nazorg’ voor conflicten die zijn ontstaan in het voetbalprogramma. Huisman werd door Veronica Inside-presentator Wilfred Genee benaderd voor zijn nieuwe functie. Wilfred en Henny zitten aan tafel.
Wat een afgang op de nationale televisiequote:Op woensdag 30 januari 2019 19:29 schreef YourCaptor het volgende:
Wilfriet bij de DWDD, wil naar huis
Mensonterend.quote:Op woensdag 30 januari 2019 19:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat een afgang op de nationale televisie
Wilfred door Poelenburgquote:Op woensdag 30 januari 2019 19:57 schreef Doublepain het volgende:
Wilfred in een achterstandswijk
Allemaal stemmen jongens
Bram Krikkequote:Op woensdag 30 januari 2019 19:57 schreef Doublepain het volgende:
Allemaal stemmen jongens
ik ga stemmenquote:Op woensdag 30 januari 2019 19:57 schreef Doublepain het volgende:
Allemaal stemmen jongens
Vandaag pas.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zit hij nu met zijnin een bubbelbad met 2 lekkere wijven
twitter:mariekederksen3 twitterde op donderdag 31-01-2019 om 09:46:24Ik ving op dat Johan voor z'n perfecte 70ste verjaardag graag een schuimbad wilde. Nou, bij deze je schuimbad. Happy birthday! https://t.co/bnWnFDJlKe reageer retweet
wat goedkoop. Bahquote:Op donderdag 31 januari 2019 11:04 schreef Zipportal het volgende:
Utrechts bordeel feliciteert jarige Johan Derksen en biedt jacuzzi met twee vrouwen aan
https://www.ad.nl/utrecht(...)rouwen-aan~a4fafc25/
quote:Op donderdag 31 januari 2019 10:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:mariekederksen3 twitterde op donderdag 31-01-2019 om 09:46:24Ik ving op dat Johan voor z'n perfecte 70ste verjaardag graag een schuimbad wilde. Nou, bij deze je schuimbad. Happy birthday! https://t.co/bnWnFDJlKe reageer retweet
Alweer genieten bij DWDDquote:Op donderdag 31 januari 2019 14:19 schreef Zipportal het volgende:
Marcel van Roosmalen in DWDD.
VBL ON TOUR.
Twee keer gestemd.quote:Op donderdag 31 januari 2019 15:47 schreef borisz het volgende:
Mensen stemt allen nog even op The Friday Move
https://rr2018.avrotros.nl/#/
Reeds gedaan.quote:Op donderdag 31 januari 2019 15:47 schreef borisz het volgende:
Mensen stemt allen nog even op The Friday Move
https://rr2018.avrotros.nl/#/
quote:Op donderdag 31 januari 2019 16:51 schreef Nober het volgende:
ZILVEREN RING IS BINNEN!!!
Edit.
Toch niet. Dacht dat ze het bekend gingen maken.
Je kan nog tot vanavond half 9 stemmen en er is een gala Hans.quote:Op donderdag 31 januari 2019 16:51 schreef Nober het volgende:
ZILVEREN RING IS BINNEN!!!
Edit.
Toch niet. Dacht dat ze het bekend gingen maken.
quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij was toch al een aantal maanden aan de lijn?
De verkiezing volgt de zelfde systematiek als bij de Televizier-Ring en bestaat dus uit twee rondes. In de eerste ronde kan er via internet op een reeks stempagina's een favoriet worden aangevinkt (of een vrije keuze worden opgegeven). In de tweede ronde, 32 uur voor de uitreiking, kan er telefonisch of via sms op de top 3 van de Gouden RadioRing gestemd worden. De andere winnaars staan dan al vast.quote:Op donderdag 31 januari 2019 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan nog tot vanavond half 9 stemmen en er is een gala Hans.
quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:11 schreef Nober het volgende:
[..]
De verkiezing volgt de zelfde systematiek als bij de Televizier-Ring en bestaat dus uit twee rondes. In de eerste ronde kan er via internet op een reeks stempagina's een favoriet worden aangevinkt (of een vrije keuze worden opgegeven). In de tweede ronde, 32 uur voor de uitreiking, kan er telefonisch of via sms op de top 3 van de Gouden RadioRing gestemd worden. De andere winnaars staan dan al vast.
twitter:wilfredgenee twitterde op donderdag 31-01-2019 om 08:53:00Je blijkt ook vandaag nog te kunnen Stemmen op @radioring voor @BNRfridaymove . Zou geweldig 10-jarig jubileum zijn. Bovendien ben je de komende 10 jaar van dit gezeur af. https://t.co/oWhChwcc4l reageer retweet
Ja en ook die heeft hij gewonnenquote:Op donderdag 31 januari 2019 20:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Is ook individueel genomineerd samen met Genee en Evers.
Donderstraal toch een end op joh paardenlul!quote:Op donderdag 31 januari 2019 21:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja en ook die heeft hij gewonnen
zijn interviewtjes zijn best geinigquote:Op donderdag 31 januari 2019 21:12 schreef RensAjacied het volgende:
Niet zo gek kijk wat een Instagram volgers Bram Krikke heeft. Ook al die vloggers van YouTube hebben reclame gemaakt.
Ja zijn eerste speech was net ook legendarisch.quote:Op donderdag 31 januari 2019 21:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
zijn interviewtjes zijn best geinig
Nou ik ken 'm niet dus het zal wel erg smaakvol zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2019 21:12 schreef RensAjacied het volgende:
Niet zo gek kijk wat een Instagram volgers Bram Krikke heeft. Ook al die vloggers van YouTube hebben reclame gemaakt.
Wanneer alle populaire rappers en DJ's reclame gaan maken is het wel gedaan.quote:Op donderdag 31 januari 2019 21:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Nou ik ken 'm niet dus het zal wel erg smaakvol zijn.
beetje flauwe vergelijkingquote:Op donderdag 31 januari 2019 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.mediacourant.(...)d-genee-geen-a-ster/
Mediacourantgoden in de laatste zin
Een één tweetje tussen 6 en veronica. Een relletje tussen Wilfried en Albert is goed voor de kijkcijfers.quote:Op donderdag 31 januari 2019 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:12 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kun je hele leuke memes mee maken.
Of:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 januari 2019 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op donderdag 31 januari 2019 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.ad.nl/show/ki(...)nde-wijzer~a58806e0/quote:Op donderdag 31 januari 2019 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom allemaal muzikanten bij een sportvraag?
Artiesten die tijdens de rust van de super bowl hebben opgetreden.quote:Op donderdag 31 januari 2019 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom allemaal muzikanten bij een sportvraag?
quote:
Ah ja wel lullig voor hemquote:Op donderdag 31 januari 2019 23:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Artiesten die tijdens de rust van de super bowl hebben opgetreden.
Geluidsfragment: "I CAN'T GET NO... SATISFACTION"
Antwoord: "Euh, Black Eyed Peas"
Bram in de Buurt genotquote:Op donderdag 31 januari 2019 21:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
zijn interviewtjes zijn best geinig
Zag er uit als een alcoholverslaafde, kettingrokende bouwvakker van 50.quote:
Doe niet zo boos.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zag er uit als een alcoholverslaafde, kettingrokende bouwvakker van 50.
Niveautje ook hoor dat hele gedoe rondom die vent.
'Iedereen lachen want Theo laat een scheet' hihihi wat is hij zo heerlijk down-to-earth en zichzelf.
Kan het fragment niet vinden.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Johan zo bij shownieuws op SBS6![]()
LEUGENS. Was gewoon een algemeen praatje. Niks Johan.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Johan zo bij shownieuws op SBS6![]()
Helene valt dus op vrouwenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:49 schreef Evertjan het volgende:
https://www.story.nl/arti(...)iks-weg-bij-vriendin
Of Linda heeft een lul.quote:
Ze wil proberen onderweg te blijven.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze had bij Johan op schoot moeten zitten
Had het ook eigenlijk wel kunnen wetenquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:18 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Had het ook eigenlijk wel kunnen weten
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou zo een omgebouwde kerel kunnen zijn.
jaaaaaquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hé Marcel van Roosmalen komt zo ook met zijn droogkloot-act
Serieus. Wat een ontdekkingen vandaag wtfquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Bi. Ze heeft een relatie met Ruud Brood gehad.
Zijn act heb ik al gisteren bij DWDD gezien.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hé Marcel van Roosmalen komt zo ook met zijn droogkloot-act
Ik kijk niet naar dat onzinprogramma.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:32 schreef superniger het volgende:
[..]
Zijn act heb ik al gisteren bij DWDD gezien.
Ik ook, ik zag darts.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:32 schreef Doublepain het volgende:
Uit traditie eerst naar RTL 7 gezapt
Stijn en ik vinden dat zeer verstandig.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar dat onzinprogramma.
Terecht natuurlijk.quote:
Stijn kijkt ook geen VI meer.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Stijn en ik vinden dat zeer verstandig.
verjaardagen zijn ook vreselijkquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:37 schreef fetX het volgende:
Geen aandacht willen voor je verjaardag is natuurlijk vragen om aandacht![]()
kringverjaardaggenotquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
verjaardagen zijn ook vreselijk
Ja dan vraag je er ook wel een beetje omquote:
Eens. Nooit begrepen dat mensen dat leuk vinden om te vieren.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat gun je niemand inderdaad.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is ook iets voor kinderen en vrouwen.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Nooit begrepen dat mensen dat leuk vinden om te vieren.
Die van mij zit altijd te zeuren dat ik mee moet.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Is ook iets voor kinderen en vrouwen.
Dit lijkt mij erg vermoeiend.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Die van mij zit altijd te zeuren dat ik mee moet.
Dacht het niet.
Concurrentiebedingquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoezo mag hij een jaar niet werken dan?
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:43 schreef Coco. het volgende:
Ah de marcel act.
Een aantal users vinden een act opvoeren leuk.
Bedankt voor jouw nuttige bijdrage.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:46 schreef fetX het volgende:
Ah Valentijn. Dit was het eerste wat ‘ie zei vanavond geloof ik. As usual pas na 10-15 minuten.
Ik zag jou vandaag op straat.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:47 schreef Gele_Sneeuw het volgende:
[..]
Bedankt voor jouw nuttige bijdrage.
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:47 schreef Gele_Sneeuw het volgende:
[..]
Bedankt voor jouw nuttige bijdrage.
De oven in.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:48 schreef Doublepain het volgende:
Dronken achter het stuur
Dan ben je af
Bijna net zo erg als appen op de fiets.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:48 schreef Doublepain het volgende:
Dronken achter het stuur
Dan ben je af
Zit er iets dwars Coco?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als appen op de fiets.
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als appen op de fiets.
Toen Andy v/d Meyde daar schaterend over zat te vertellen bij VIquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:48 schreef Doublepain het volgende:
Dronken achter het stuur
Dan ben je af
Jouw hoofd is raarquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:50 schreef Coco. het volgende:
[..]
Raar dat je die vergelijking serieus nam.
Lekker dametje wel.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:50 schreef RensAjacied het volgende:
Dat vrouwtje erachter is heel gespannen
LINKquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:52 schreef RensAjacied het volgende:
Hahaha dat was echt heel slecht.
Goed dat Gijp dit zegt
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:56 schreef Doublepain het volgende:
Misschien gaat ie nu wel helder nadenken
Prima. Voegt niets toe.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:58 schreef RensAjacied het volgende:
Dre Hazes krijgt weer een burnout nu
Misschien kan ie aan de zuip gaan net als zijn vaderquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:58 schreef RensAjacied het volgende:
Dre Hazes krijgt weer een burnout nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |