Ik zag het.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
In het TV topic zijn de meningen precies 50/50
TV / [NPO3] Leaving Neverland (MJ documentaire)
[ afbeelding ]
Je zegt het zelf al, kleine jongetjes in bed wekenlang. Waarom precies konden zijn kindervriendjes niet in de logeerkamer slapen?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:01 schreef capricia het volgende:
Tja. Er is geen bewijs.
Dat gedrag, kleine jongetjes in bed. Weken lang.
Als een soort levende knuffelbeesten?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 02:50 schreef Za het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, kleine jongetjes in bed wekenlang. Waarom precies konden zijn kindervriendjes niet in de logeerkamer slapen?
Ookal heb je geen jeugd gehad en kun je beter met kinderen (jongens 7-11 jaar oud) levellen, vanwaar de nood om met hen tussen de lakens te gaan?
Ik heb me dat gister ook afgevraagd.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:55 schreef BasEnAad het volgende:
Er zijn vast mensen die belang hebben bij deze docu, maar wat moet ik er als kijker mee?
Ik snap de urgentie niet zo.
quote:Jackson minder op radio na uitzending docu
De muziek van Michael Jackson wordt aanzienlijk minder gedraaid op de Amerikaanse radio na de uitzending in de Verenigde Staten van de documentaire Leaving Neverland. Dat meldt Billboard op basis van onderzoek door Nielsen Music.
https://www.telegraaf.nl/(...)o-na-uitzending-docu
Eigenlijk vind ik dit het ergste... net als met die ‘metoo’ de media bepaald tegenwoordig wie schuldig is of niet.quote:
Maar jij vraagt je niet af waarom MJ thuis in de slaapkamer van die jongens is? Daar zag ik meerdere malen foto’s van voorbij komen...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 07:06 schreef boegschroef het volgende:
Ik geloof ook nog steeds in zijn onschuld. Het was ook echt een rare gast maar het is een eenzijdig verhaal zonder bewijs. Sommige van de verhaal zijn zo gedetailleerd maar wel al 4 keer flink gewijzigd in de laatste jaren.
Dit.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Maar jij vraagt je niet af waarom MJ thuis in de slaapkamer van die jongens is? Daar zag ik meerdere malen foto’s van voorbij komen...
Dat zag je ook bij Metoo en de Kavanaugh zaak, het wordt teruggebracht tot de vraag 'wie geloof je?' maar zo werkt het niet met ernstige beschuldigingen. Ik zag vanacht nog een stukje van de voorbespreking op de Belg en dan zit er kinderspsycholoog, nog iemand en een journalist die constant impliciet de schuldvraag bevestigend beantwoorden. En dan de beslissing om hem uit te zenden verdedigen met dat het een goed gemaakte documentaire is en dat het de impact van kindermisbruik goed weergeeft. Dat is het niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 08:56 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik heb me dat gister ook afgevraagd.
De docu wordt zo ingezet dat het de 'eye-opener' moet zijn en vanaf nu iedereen zeker weet dat MJ pedoseksueel is en kinderen heeft misbruikt.
Echter door de wijze waarop de docu is gemaakt (heel lang en zeer eenzijdig) en zo wordt gepromoot in vele landen, denk ik dat het juist meer weerstand geeft dan consensus.
Waar zijn de andere getuigen die het verhaal van deze mannen ondersteunen? In de docu vallen zo nu en dan namen of personen als huishoudster, assistent en manager die zogezegd dingen hebben gezien en gehoord.
Maar waarom zijn zij niet aan het woord in de docu?
Voor mijn gevoel komt het verhaal van zeker 1 van de 2 jongens oprecht over, maar door de wijze waarop de docu is gemaakt blijven er grote twijfels en voelt de docu toch meer als karaktermoord.
Ja, en die alarmbellen rinkelden zo hard dat er rechtszaken van zijn gekomen. En toen is het nooit tot een veroordeling gekomen. Dus waarom nu opnieuw, en niet eens een rechtszaak, en niet eens journalistiek omdat het principe van "hoor en wederhoor" niet wordt toegepast.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit.
Een volwassen vent die jarenlang met allerlei kleine jongetjes slaapt.. man man. Dan gaan je alarmbellen toch rinkelen.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:13 schreef crystal_meth het volgende:
Lol, op Comedy Central nu de South Park aflevering met MJ en "Blanket"...
Briljante aflevering.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:13 schreef crystal_meth het volgende:
Lol, op Comedy Central nu de South Park aflevering met "Mister Jefferson" en "Blanket"...
Nee niet echt. Hij is/was een beroemdheid, als hij bij mij op bezoek was geweest had ik ook foto’s van hem in elke kamer waar die geweest zou zijn. En vergeet niet dat hij geestelijk ook een kind was. Als mijn ‘vriendjes’ voor het eerst op bezoek kwamen liet ik ook mijn kamer zien. Dat in combi met een beroemdheid: klik foto.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Maar jij vraagt je niet af waarom MJ thuis in de slaapkamer van die jongens is? Daar zag ik meerdere malen foto’s van voorbij komen...
Bron van je beweringen?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Het feit dat MJ kinderen en pubers laat trainen door advocaten en laat oproepen als getuigen bij zijn eerste rechtszaak, had rechters en juryleden al alert moeten maken.
Karaktermoord werd hierdoor eerder gepleegd, door team MJ. Dat men nu massaal roept dat ze karaktermoord plegen bij MJ... Google eens op Wade en andere jongens, wie is er slachtoffer?
Met of zonder deze docu de jongens.
Is er een bron dat hij officieel geestelijk nog een kind was?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:22 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Nee niet echt. Hij is/was een beroemdheid, als hij bij mij op bezoek was geweest had ik ook foto’s van hem in elke kamer waar die geweest zou zijn. En vergeet niet dat hij geestelijk ook een kind was. Als mijn ‘vriendjes’ voor het eerst op bezoek kwamen liet ik ook mijn kamer zien. Dat in combi met een beroemdheid: klik foto.
En als iedere volwassen die ooit op mijn slaapkamer is geweest mij misbruikt heeft, dan heb ik het zwaar met al mijn ooms, tantes, vriendjes van mijn zus (heb een oudere zus) en de kabelmonteur.
Heb je de beelden in de docu gezien? Heb je überhaupt de docu gezien?quote:
Áls het waar is, dan is het natuurlijk niet meer dan normaal dat het echte verhaal naar buiten komt.quote:Op zondag 10 maart 2019 01:06 schreef Stray_cat het volgende:
Helemaal gezien en geen geestelijke bijstand nodig. Het meest pijnlijke vind ik dat degene die aangevallen wordt (MJ) zich niet kan verdedigen meer. Wat is de toegevoegde waarde van deze documentaire behalve een soort afsluiting voor de vermeende slachtoffers? Zal het ooit een verlichting zijn? Ik denk het niet, mocht dit waar zijn dan is het iets waar deze mannen mee om moeten leren gaan. Door deze docu zijn hun families compleet uit elkaar gerukt, was dat het waard....misschien is dat de hoge prijs van de waarheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |