abonnement Unibet Coolblue
pi_184653372
De man is al bijna 10 jaar dood.

Geen verweer mogelijk dus geheel vogelvrij.

Volop vrij baan voor de schadeclaims, ondersteunende praat en hulpgroepen en het gretig en gulzig publiekelijk in de media kunnen gaan huilen.

De dollars kunnen en gaan weer flink rollen.

Zijn ze goed in, in de VS.

#MJTOO
pi_184664395
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:36 schreef Za het volgende:
Kijkers verlaten in shock première ‘pedodocu’ over Michael Jackson
De controversiële HBO-documentaire Leaving Neverland, waarin Michael Jackson (1958-2009) wordt afgeschilderd als pedofiel en kindermisbruiker, is gisteren met een hoop bombarie in première gaan op het Sundance-filmfestival in Amerika. Zeker een kijker verliet geschokt de zaal, terwijl psychologen sommige mensen geestelijke bijstand moesten verlenen.

De nabestaanden van Michael Jackson hebben geen goed woord over voor de film.

https://www.ad.nl/show/ki(...)el-jackson~a122e99d/

https://www.telegraaf.nl/(...)docu-michael-jackson

Wat een narigheid allemaal.

Itt tot JBC met zijn verkrachtings verhaal geloof ik de Jackson beschuldigers wel.
die gast is onschuldig check de court docments maar. Dat hele gedoe sloeg nergens op
pi_184665822
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 00:00 schreef Harvest89 het volgende:
Wat denken jullie? Was hij pedo of niet?
Er zijn ook geruchten dat hij één van de laatste castraten was en doordat er delen van zn jeugd zijn weggenomen hij deze wilde inhalen en doordat hij zn ballen miste nooit volwassen is geworden dus ook geen seksuele gevoelens had . Het verklaart iig zn hoge stemgeluid en hij schijnt wat ziektes gehad te hebben die castraten konden oplopen.

Volgens Lisa Mary Presley hadden ze bv nooit seks en deed hij danspasjes voor de spiegel toen zij op hem wachte.

Ik ben overigens geen fan dus als het allemaal waar is dan is dan moet hij postuum aan de schandpaal.
  maandag 28 januari 2019 @ 00:43:49 #54
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_184666190
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 13:45 schreef Weltschmerz het volgende:
Een beschuldiging moet het product zijn van bewijs.
Jij vindt dat alle seksueel misbruikten (al dan niet minderjarig) hun mond moeten houden, want geen bewijs?

Da's een redelijk controversiele visie in 2019....
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_184666424
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 00:56 schreef Isabeau het volgende:

Ik denk dat hij dol was op kinderen, op hun onschuld.
Ik vind dit al vrij creepy om te lezen.
Zelfde voor de suggestie dat hij als man van tegen de 60 nog een kind was en graag met jongetjes het bed deelde vanwege hun puurheid.

Dit is een lastige discussie, er zijn enorm veel fans ook hier, die er nooit aan zullen willen dat ze exact dezelfde gedragingen van bv een Peter R de Vries onacceptabel zouden vinden.
  maandag 28 januari 2019 @ 08:45:59 #56
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_184668034

Grappen van de geniale Norm MacDonald uit SNL uit de 90s. Waar hij meerdere malen zegt dat Jackson 'a homosexual pedofile' is.

Ik weet niet wat ik moet geloven over Jackson. Hij was een geniaal artiest, maar ook zo gek als een deur. Waarschijnlijk mede door zijn opvoeding.

[ Bericht 7% gewijzigd door EdvandeBerg op 28-01-2019 09:00:14 ]
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_184668226
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 00:13 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Er zijn ook geruchten dat hij één van de laatste castraten was en doordat er delen van zn jeugd zijn weggenomen hij deze wilde inhalen en doordat hij zn ballen miste nooit volwassen is geworden dus ook geen seksuele gevoelens had . Het verklaart iig zn hoge stemgeluid en hij schijnt wat ziektes gehad te hebben die castraten konden oplopen.

Volgens Lisa Mary Presley hadden ze bv nooit seks en deed hij danspasjes voor de spiegel toen zij op hem wachte.

Ik ben overigens geen fan dus als het allemaal waar is dan is dan moet hij postuum aan de schandpaal.
Die geruchten ken ik ook, medicatie voor zijn huidziekte konden ook zorgen voor een tijdelijke chemische castratie. Joost mag weten wat voor troep hij dan heeft gekregen. Een smerige roddel is dat hij chemisch gecastreerd is door zijn vader om zijn hoge stemgeluid te behouden. Dan zou hij inderdaad een echte castraat zijn.

Sommige castraten konden wel seksueel actief zijn, al was het overgrote deel vroeger aseksueel. Bij castraten groeiden de botten langer door, door gebrek aan testosteron, kenmerkend waren de lange armen en benen. De grote ribben zorgden voor een grote longcapaciteit, waardoor zij mede door het hoge bereik veel volume hadden.

Het zou het een en ander kunnen verklaren, zijn arts, die twee jaar heeft gezeten vanwege verkeerde medicatie aan Micheal Jackson heeft hier ook een bevestigende mening over gegeven.
  maandag 28 januari 2019 @ 09:09:24 #58
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184668229
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 01:13 schreef Za het volgende:

[..]

Ik vind dit al vrij creepy om te lezen.
Zelfde voor de suggestie dat hij als man van tegen de 60 nog een kind was en graag met jongetjes het bed deelde vanwege hun puurheid.

Dit is een lastige discussie, er zijn enorm veel fans ook hier, die er nooit aan zullen willen dat ze exact dezelfde gedragingen van bv een Peter R de Vries onacceptabel zouden vinden.
Daar noem je ook iemand. :') Peter R. de Vries is niet als kind mishandeld, opgevoed om een ster te worden, opgegroeid in de spotlights. Optreden, optreden, optreden. Geen tijd om te spelen. Massa's schreeuwende mensen. De druk. Het is niet voor niets dat zoveel jonge artiesten zelfmoord plegen rond hun 27e verjaardag. Michael heeft het langer volgehouden, maar uiteindelijk is ook hij eraan kapot gegaan.

Ik geloof dat Jackson nooit heeft genoten van zijn eigen jeugd en daardoor verknipt is geraakt. Maar ik geloof niet zonder meer wat men in die docu opdist. Het is wel erg sensationeel allemaal en de man is dood en kan zich niet verweren.
  maandag 28 januari 2019 @ 10:14:31 #59
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_184668958
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 00:13 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Er zijn ook geruchten dat hij één van de laatste castraten was en doordat er delen van zn jeugd zijn weggenomen hij deze wilde inhalen en doordat hij zn ballen miste nooit volwassen is geworden dus ook geen seksuele gevoelens had . Het verklaart iig zn hoge stemgeluid en hij schijnt wat ziektes gehad te hebben die castraten konden oplopen.

Volgens Lisa Mary Presley hadden ze bv nooit seks en deed hij danspasjes voor de spiegel toen zij op hem wachte.

Ik ben overigens geen fan dus als het allemaal waar is dan is dan moet hij postuum aan de schandpaal.
Ik heb toch al eens fragmenten gehoord waarin ie zijn gewone spreekstem gebruikt en dat klinkt, met Michael Jackson in het achterhoofd, vrij raar. Je zou nooit verwachten dat ie zo'n lage stem zou hebben. Wel straf dat ie die stem al die tijd nooit heeft gebruikt in de spotlights.
pi_184669004
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 09:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Daar noem je ook iemand. :') Peter R. de Vries is niet als kind mishandeld, opgevoed om een ster te worden, opgegroeid in de spotlights. Optreden, optreden, optreden. Geen tijd om te spelen. Massa's schreeuwende mensen. De druk. Het is niet voor niets dat zoveel jonge artiesten zelfmoord plegen rond hun 27e verjaardag. Michael heeft het langer volgehouden, maar uiteindelijk is ook hij eraan kapot gegaan.

Ik geloof dat Jackson nooit heeft genoten van zijn eigen jeugd en daardoor verknipt is geraakt. Maar ik geloof niet zonder meer wat men in die docu opdist. Het is wel erg sensationeel allemaal en de man is dood en kan zich niet verweren.
Maar toen hij nog leefde werd hier ook over gesproken en kon hij zich wel verweren - namelijk door zaken af te kopen. Vind je dat niet lichtelijk verdacht?

Er zijn zat getalenteerde artiesten waarover niemand dergelijke dingen beweert.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_184669229
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 10:18 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Maar toen hij nog leefde werd hier ook over gesproken en kon hij zich wel verweren - namelijk door zaken af te kopen. Vind je dat niet lichtelijk verdacht?

Er zijn zat getalenteerde artiesten waarover niemand dergelijke dingen beweert.
Hij was door zijn zachte houding een makkelijke prooi, waarom al de negatieve media aandacht aangaan als deze "slachtoffers" maar één ding willen? Juist geld, dat is en was het einddoel.
pi_184671449
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 09:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:

Daar noem je ook iemand. :') Peter R. de Vries is niet als kind mishandeld, opgevoed om een ster te worden, opgegroeid in de spotlights. Optreden, optreden, optreden.
We weten niet hoe Peter R de Vries opgegroeid is en of hij van zijn jeugd heeft genoten en tijd had om te spelen.

Stel van niet, en hij zou telkens maanden achtereen met de jonge kinderen van anderen de nacht in zijn bed willen doorbrengen, vanwege hun puurheid, omdat hij zegt van kinderen te houden dan is dat OK?

Indien niet, maar hij zegt dat hij vroeger vreselijk is mishandeld, en elke dag op tv is omdat hij onder enorme dwang is opgegroeid en vroeger met een riem geslagen is door zijn vader en nooit met vriendjes kon spelen, dan is het voortaan legitiem voor Peter R. om met kleine jongetjes de lakens te delen?
pi_184674916
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 00:00 schreef Harvest89 het volgende:
Wat denken jullie? Was hij pedo of niet?
Absoluut niet. De mensen die destijds de vinger wezen naar Michael hebben allang bekend dat ze het alleen gedaan hebben voor het geld. Zijn onschuld is tijdens de rechtzaken iedere keer opnieuw bewezen.

Michael was geen pedo, hij is gewoon iemand die geen jeugd heeft gehad.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  maandag 28 januari 2019 @ 16:19:06 #64
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184675421
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 13:02 schreef Za het volgende:

[..]

We weten niet hoe Peter R de Vries opgegroeid is en of hij van zijn jeugd heeft genoten en tijd had om te spelen.
Peter R. de Vries heeft een heel boek geschreven over zijn jeugd: De R van Rebel.

https://www.bol.com/nl/p/(...)er/9200000063938338/

quote:
Stel van niet, en hij zou telkens maanden achtereen met de jonge kinderen van anderen de nacht in zijn bed willen doorbrengen, vanwege hun puurheid, omdat hij zegt van kinderen te houden dan is dat OK?
OK is het niet, dat beweer ik ook nergens. Ik zou hem een zielig figuur vinden. Verknipt, zoals ik al zei in mijn post. Net zoals Michael.
quote:
Indien niet, maar hij zegt dat hij vroeger vreselijk is mishandeld, en elke dag op tv is omdat hij onder enorme dwang is opgegroeid en vroeger met een riem geslagen is door zijn vader en nooit met vriendjes kon spelen, dan is het voortaan legitiem voor Peter R. om met kleine jongetjes de lakens te delen?
Ik heb nergens gezegd dat het legitiem zou zijn. Jij hebt het echter over zijn fans. Als Peter R. de Vries hetzelfde had meegemaakt als Jackson, zou men allicht meer sympathie voor de man hebben. Daarom vond ik het een scheve vergelijking.

Dat de meeste mensen hier en elders in de wereld pedoseksuele handelingen afkeuren lijkt mij voor zich spreken. Of je nou fan bent van MJ of niet. Het is eerder een kwestie van niet willen geloven dat het waar is. Ik denk dat de ouders van Nicky ook niet zouden willen geloven dat Peter R. een pedo is. (hypothetisch)
  maandag 28 januari 2019 @ 16:43:24 #65
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_184675964
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 15:58 schreef Nexum het volgende:

[..]

Absoluut niet. De mensen die destijds de vinger wezen naar Michael hebben allang bekend dat ze het alleen gedaan hebben voor het geld. Zijn onschuld is tijdens de rechtzaken iedere keer opnieuw bewezen.

Michael was geen pedo, hij is gewoon iemand die geen jeugd heeft gehad.
Wel mee eens.
Zoals ik al zei, hij heeft zelf geen jeugd gehad en verlangde er naar om die tijd opnieuw te beleven door zich te omringen met kinderen en een pretpark te bouwen in zijn achtertuin.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_184676181
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 00:43 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Jij vindt dat alle seksueel misbruikten (al dan niet minderjarig) hun mond moeten houden, want geen bewijs?

Da's een redelijk controversiele visie in 2019....
Als het uitgangspunt dat iemand onschuldig is tot het tegendeel bewezens is controversieel is 2019 dan is er iets heel erg misgegaan in 2018.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_184677040
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 16:19 schreef Vader_Aardbei het volgende:

Peter R. de Vries heeft een heel boek geschreven over zijn jeugd: De R van Rebel.
Peter R. was willekeurig gekozen uiteraard.

quote:
OK is het niet, dat beweer ik ook nergens. Ik zou hem een zielig figuur vinden. Verknipt, zoals ik al zei in mijn post. Net zoals Michael.
Dat is het vraagstuk, is het in dat geval een zielig figuur, verknipt etc, of een geraffineerde pedofiel die de wereld liet geloven zelf een kindman te zijn om daarmee zijn "liefhebberij" te maskeren? Ik weet het niet.

quote:
Jij hebt het echter over zijn fans. Als Peter R. de Vries hetzelfde had meegemaakt als Jackson, zou men allicht meer sympathie voor de man hebben. Daarom vond ik het een scheve vergelijking.

Het is eerder een kwestie van niet willen geloven dat het waar is. Ik denk dat de ouders van Nicky ook niet zouden willen geloven dat Peter R. een pedo is. (hypothetisch)
Ik denk (weet ik niet zeker) dat Peter R. niet zou kunnen rekenen op de bijval die MJ van velen krijgt.
Hij is geen wereldster, niet fragiel, geen frêle stem, geen zelfverminking, en niet meelijwekkend.
Voor MJ worden allerlei excuses aangedragen, door fans maar ook door mensen die medelijden met hem hadden.
Ik ben zelf ook geneigd te twijfelen, echter ik had het idee naar een act te kijken bij MJ interviews, en weet van mezelf dat ik ieder ander die hetzelfde zou doen (met eender verleden) op geen enkele manier ooit zou willen verdedigen.
pi_184680677
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 10:14 schreef kl1172 het volgende:

[..]

Ik heb toch al eens fragmenten gehoord waarin ie zijn gewone spreekstem gebruikt en dat klinkt, met Michael Jackson in het achterhoofd, vrij raar. Je zou nooit verwachten dat ie zo'n lage stem zou hebben. Wel straf dat ie die stem al die tijd nooit heeft gebruikt in de spotlights.
Castraten kunnen best een lagere spreekstem hebben, maar het gaat om o.a. octaafbereik van de zangstem en het karakter van zo'n stem. Een Freddie Mercury had 't zelfde bereik als Jackson maar zijn stem had een ander, volwassener karakter.

Als hij daadwerkelijk castraat was dan heeft hij daarmee automatisch iets meer krediet, want castraten waren ook harembewakers omdat ze totaal geen gevoelens meer hadden op dat vlak. Maar het ligt natuurlijk wel een beetje in de 'what if' zone dus ik zal geen advocaat van Jackson zijn als de eerste aanklacht tegen 'm postuum verschijnt.
pi_184680894
Ironisch dat ‘Robin Hood: Men in tights’ afgelopen weekend werd uitgezonden.
...
pi_184681460
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 10:14 schreef kl1172 het volgende:

Ik heb toch al eens fragmenten gehoord waarin ie zijn gewone spreekstem gebruikt en dat klinkt, met Michael Jackson in het achterhoofd, vrij raar. Je zou nooit verwachten dat ie zo'n lage stem zou hebben. Wel straf dat ie die stem al die tijd nooit heeft gebruikt in de spotlights.
Ik heb deze fragmenten nog nooit gehoord, waar zijn deze te beluisteren? BVD
  maandag 28 januari 2019 @ 20:47:08 #71
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_184681523
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 15:58 schreef Nexum het volgende:

Michael was geen pedo, hij is gewoon iemand die geen jeugd heeft gehad.
Die twee gaan ook vaak samen hé.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 09:53:28 #72
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_184747565
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 16:53 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als het uitgangspunt dat iemand onschuldig is tot het tegendeel bewezens is controversieel is 2019 dan is er iets heel erg misgegaan in 2018.
Dat is niet wat ik zeg. Als jij mij eerst woorden in de mond legt en er dan tegenin gaat, kun je net zo goed in je eentje discussieren.

Als meisje x zegt dat ze door gymleraar y is misbruikt, heeft ze geen bewijs. Dus volgens jouw stelling, mag ze dan uberhaupt niks zeggen. Is dat links gedachtengoed in 2019? Slachtoffers van misbruik monddood maken?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_184747593
Zou ik ook nodig hebben na een film over kinderseks van 4 fokking uur...
Maak er dan een miniserie op Discovery van.
pi_184911380
'He WAS a pedophile.' Michael Jackson's former maid claims she fished little boy's underwear from his Jacuzzi, found Vaseline throughout rooms at Neverland and he stashed VHS tapes of sex acts with children in secret library
https://www.dailymail.co.(...)derwear-Jacuzzi.html

De vier uur durende film is op 8 maart om 20:25 uur in zijn geheel te zien op NPO 3.
´
  zaterdag 2 maart 2019 @ 12:12:32 #75
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_185338991
https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-muziek-van-michael

quote:
Maar de zaken zijn veranderd. Robson en Safechuck zeggen nu dat ze toen onder druk werden gezet. Nu ze ouder en allebei vader zijn geworden, willen ze met de waarheid naar buiten komen, zeggen ze. "Ik begon in te zien dat wat mij is overkomen, ook kan gebeuren bij mijn zoon", zei Wade Robson in een interview met de Amerikaanse zender CBS.

Gedetailleerd
Filmjournalist Robbert Blokland heeft de documentaire maandag al gezien, bij een voorpremière. "Ik ben neutraal naar binnen gegaan. Iedereen kent de geruchten, maar er zijn geen bewijzen. Die zijn er, na het zien van film, nog steeds niet. Maar de verhalen zijn zo gedetailleerd. Het zou gek zijn als die ouders, familieleden en slachtoffers het verzinnen."
Niet mee eens, tijd in overvloed om een goed gedetailleerd verhaal te bedenken.

En allebei de mannen dromen nu dat hun kinderen misbruikt worden ? Moet dat bewijs voorstellen ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_185339125
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 12:12 schreef deedeetee het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-muziek-van-michael

[..]

Niet mee eens, tijd in overvloed om een goed gedetailleerd verhaal te bedenken.

En allebei de mannen dromen nu dat hun kinderen misbruikt worden ? Moet dat bewijs voorstellen ?
Wat een vooroordelen weer zullen we eerst eens die film kijken voordat we het er hier niet mee eens zijn. :D
  zaterdag 2 maart 2019 @ 12:32:27 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185339296
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 12:12 schreef deedeetee het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-muziek-van-michael

[..]

Niet mee eens, tijd in overvloed om een goed gedetailleerd verhaal te bedenken.

En allebei de mannen dromen nu dat hun kinderen misbruikt worden ? Moet dat bewijs voorstellen ?
Laten we niet vergeten dat ze destijds forse bedragen aan zwijggeld gehad hebben, dus de kans dat ze helemaal geen details hoefden te verzinnen is ook gewoon aanwezig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_185339304
Dan nog gewoon zijn muziek blijven draaien
pi_185339308
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 00:43 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Jij vindt dat alle seksueel misbruikten (al dan niet minderjarig) hun mond moeten houden, want geen bewijs?

Da's een redelijk controversiele visie in 2019....
Juist in 2019 kun je iemand helemaal kapot maken met een simpele valse beschuldiging.
  zaterdag 2 maart 2019 @ 12:52:44 #80
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_185339567
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 12:20 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wat een vooroordelen weer zullen we eerst eens die film kijken voordat we het er hier niet mee eens zijn. :D
Hoezo vooroordelen ?

quote:
Maar de verhalen zijn zo gedetailleerd. Het zou gek zijn als die ouders, familieleden en slachtoffers het verzinnen."
Ik sluit gewoon de mogelijkheid niet uit. Ik heb geen flauw idee wat Michael Jackson wel of niet heeft uitgespookt. Ik was er niet bij immers. Maar in zaken waar heel veel geld een rol speelt lijkt het mij alleen maar logisch om zo je twijfels te hebben.

Ik had destijds de indruk dat Michal Jackson zoveel geestelijk als lichamelijk behoorlijk verknipt was. Dat maakt hem geen kindermisbruiker maar t kan natuurlijk wel. Dat maakt niet dat ik blindelings afga op wat men er nu in die film over zegt. Daar heb ik domweg geen vertrouwen in, Dat is gewoon bedoeld als sensatie en om er wat extra uit te slepen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_185364933
quote:
Man man, wat walgelijk :r (het stuk, niet die neppe docu).
  Moderator zondag 3 maart 2019 @ 16:20:34 #83
236264 crew  capricia
pi_185364991
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 16:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Man man, wat walgelijk :r (het stuk, niet die neppe docu).
Waarom vind je het stuk walgelijk?
Definitely not CIA
pi_185365134
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:48 schreef Nikonlover het volgende:
Geestelijke bijstand :')
Wat een mietjes daar in Amerika. Gaan ze nog miljoenenclaims indienen omdat ze voor de rest van hun leven getraumatiseerd zijn? :')
Heb je kans op. Het zijn echt een stel kut huilebalken in 'murica.

Geen wonder dat dat hele SJW en PC zooi van daar komt. Die mongolen kunnen nergens tegen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Schaapje1987 op 03-03-2019 16:38:55 ]
pi_185366419
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 16:20 schreef capricia het volgende:

[..]

Waarom vind je het stuk walgelijk?
Omdat ze zonder bewijs iemand weg zetten als pedo en kinderverkrachter.

In welk universum is dat wél journalistiek? Echt, dat zoiets speeltijd krijgt hebben we te danken aan femihype #metoo waarin iedere man ineens vogelvrij is. Bewijs? Who cares.
pi_185367641
Ik zie wel een overeenkomst met Bill Cosby. Zowel de echtgenote in de Cosbyshow als het meisje in Thriller zijn een soort ideale vrouw/vriendin, lachen om hun partner maar je ziet niet echt geestelijk contact. Zowel Jackson als Cosby leven in hun eigen wereld. Ze hebben een afwijking maar ze zullen het nooit toegeven. Wat ook weer past bij die afwijking en bij het leven in een eigen wereld.
  Moderator zondag 3 maart 2019 @ 19:09:06 #87
236264 crew  capricia
pi_185368031
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 17:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Omdat ze zonder bewijs iemand weg zetten als pedo en kinderverkrachter.

In welk universum is dat wél journalistiek? Echt, dat zoiets speeltijd krijgt hebben we te danken aan femihype #metoo waarin iedere man ineens vogelvrij is. Bewijs? Who cares.
Maar dat staat toch ook in dat stuk?
Definitely not CIA
  Moderator zondag 3 maart 2019 @ 19:10:05 #88
236264 crew  capricia
pi_185368064
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 18:48 schreef Loekie1 het volgende:
Ik zie wel een overeenkomst met Bill Cosby. Zowel de echtgenote in de Cosbyshow als het meisje in Thriller zijn een soort ideale vrouw/vriendin, lachen om hun partner maar je ziet niet echt geestelijk contact. Zowel Jackson als Cosby leven in hun eigen wereld. Ze hebben een afwijking maar ze zullen het nooit toegeven. Wat ook weer past bij die afwijking en bij het leven in een eigen wereld.
Welke afwijking bedoel je?
Definitely not CIA
pi_185368118
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 19:09 schreef capricia het volgende:

[..]

Maar dat staat toch ook in dat stuk?
Ja ook, maar het artikel druipt verder van de tendens dat hij toch echt vooral een walgelijke pedo is.
pi_185368134
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 19:10 schreef capricia het volgende:

[..]

Welke afwijking bedoel je?
Je volgende post graag zonder een vraagteken. Jeetje zeg.
  User die overal opduikt 2022 zondag 3 maart 2019 @ 19:13:46 #91
186611 Haags
pi_185368144
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 19:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ja ook, maar het artikel druipt verder van de tendens dat hij toch echt vooral een walgelijke pedo is.
Michael zal ik altijd als held blijven zien vanwege zijn goede muziek! Deze heksenjacht van nu neem ik met een korreltje zout.
Zonder wrijving geen glans
pi_185368193
Ik las Leaving Nederland.

:') ___!
  zondag 3 maart 2019 @ 19:21:09 #93
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_185368292
quote:
Hmm, laat weinig aan de verbeelding over.
Duurt even voordat dit uit mij hoofd is.

Ik hoop van harte dat het niet waar is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 3 maart 2019 @ 19:24:09 #94
11682 Moonah
Jolie femme
pi_185368354
Bizar. Was hij een loodgieter geweest, had iedereen hem acuut uitgekotst. Nu wordt hij door sommigen nog verdedigd.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_185368436
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 19:24 schreef Moonah het volgende:
Bizar. Was hij een loodgieter geweest, had iedereen hem acuut uitgekotst. Nu wordt hij door sommigen nog verdedigd.
Ze verdedigen hem omdat ie dood is, en ze hem letterlijk geheel en volkomen helemaal niks kunnen maken. Misschien toch nog even uit het graf halen en een paar rotschoppen uitdelen aan de inmiddels half ontbonden botten dan? :')

Nee serieus hier geldt de

'You wont have Nixon to kick around anymore.'
pi_185368634
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 19:24 schreef Moonah het volgende:
Bizar. Was hij een loodgieter geweest, had iedereen hem acuut uitgekotst. Nu wordt hij door sommigen nog verdedigd.
Het gaat erom dat er geen bewijzen zijn tegen hem, en hij kan zich ook niet meer verdedigen.

Het kan net zo goed lijkenpikkerij zijn.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_185369342
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 19:10 schreef capricia het volgende:

[..]

Welke afwijking bedoel je?
Dat ie geen normaal mens is.

Die vrouwen zijn té perfect, de perfecte glimlach, de perfecte onschuldige blik. Een ander zou een vrouw gekozen hebben waar ie wat mee heeft, een klik. Die vrouwen doen bovendien alsof ze stapelgek, dolverliefd op hun Cosby en Jackson zijn, maar je ziet geen wederzijdsheid. Er is geen gevoel bij de ander.
Het syndroom van alleen maar lust voelen en geen gevoel hebben. Maar wel precies weten wat the audience van ze vraagt. Het zijn perfecte acteurs.
pi_185371798
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 19:24 schreef Moonah het volgende:
Bizar. Was hij een loodgieter geweest, had iedereen hem acuut uitgekotst.
Ik mag toch hopen van niet, zonder welk bewijs dan ook.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2019 21:52:35 ]
pi_185374267
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 17:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:

Omdat ze zonder bewijs iemand weg zetten als pedo en kinderverkrachter.
Los van het hele verhaal, om welke reden denk jij dat MJ zich altijd omringde met jongetjes?



[ Bericht 7% gewijzigd door Za op 03-03-2019 23:54:37 ]
pi_185375854
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 21:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen van niet, zonder welk bewijs dan ook.
No offence, maar zelfs met bewijs worden zedenzaken zwaar betwijfeld.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')