Ik heb er op de LTS ook wel mee rond zien lopen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:45 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Degenen die het betalen konden en yup wilden zijn, gebruikten dat in 5vwo als schooltas.
Holy f*ck...quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Deze? Daar rust schijnbaar een op
hoe heten die dingen ook weer?quote:
Ik ken ze als Penceequote:
Je bent zelf viesquote:Op maandag 25 maart 2019 09:12 schreef nanuk het volgende:
Die vieze rosse koeken, bestaan die ook nog steeds?
ok, smaken verschillen. Eet smakelijk.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat zijn glacés en die zijn keilekker en bestaan nog.
Oh ja die waren leuk. Een soort animal crackers maar je kon ze op een voetje zetten.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:49 schreef Lunatiek het volgende:
De meeste koekjes van vroeger bestaan nog steeds. Wat ik niet meer kan vinden zijn een soort kaakjes met een diervorm. Die zaten in een verpakking met ronde kaakjes met een gat erin. Je kon dan die dieren in dat gat zetten, zodat ze rechtop stonden. Kon je uren mee spelen tot je het op had.
Rosse koeken, die zijn heel licht van zeden? Tikken die op het raam?quote:Op maandag 25 maart 2019 09:12 schreef nanuk het volgende:
Die vieze rosse koeken, bestaan die ook nog steeds?
Stom woord.... Kaakje, anyways die dingen zijn heel lang nog verkocht in allerlei vormen.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:49 schreef Lunatiek het volgende:
De meeste koekjes van vroeger bestaan nog steeds. Wat ik niet meer kan vinden zijn een soort kaakjes met een diervorm. Die zaten in een verpakking met ronde kaakjes met een gat erin. Je kon dan die dieren in dat gat zetten, zodat ze rechtop stonden. Kon je uren mee spelen tot je het op had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |