abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 21:33:37 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184641508
Volg hier de protesten van de 'gele hesjes' in Parijs.


Livestreams via onze helden van RUPTLY en RT _O_ _O_ _O_


Rellen 26-01
Demonstratie is rustig verlopen totdat rond 16:00 Antifa's de boel kwamen verstieren.
Livestream van deze dag:

Gifjes:





































Oud nieuws:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door Starhopper op 27-01-2019 00:01:41 ]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184642387
BasedPoland twitterde op zaterdag 26-01-2019 om 20:29:46 #GiletsJaunes protesters chasing away a group of the extreme-left from an organization called the NPA (#NewAnticapitalistParty) during the protests against #Macron in #Paris today.One guy even starts swinging a lasso or something like as if he was #IndianaJones🤣🤣🤣 https://t.co/TsGv2jwdB6 reageer retweet
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_184642406
GENOT. Ze willen de hele nacht ook blijven.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 22:08:45 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184642639
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 22:00 schreef chroestjov het volgende:
BasedPoland twitterde op zaterdag 26-01-2019 om 20:29:46 #GiletsJaunes protesters chasing away a group of the extreme-left from an organization called the NPA (#NewAnticapitalistParty) during the protests against #Macron in #Paris today.One guy even starts swinging a lasso or something like as if he was #IndianaJones🤣🤣🤣 https://t.co/TsGv2jwdB6 reageer retweet
[ afbeelding ]
Haha wat een held _O- _O- _O- _O-
Heb er ff een gifje gemaakt voor in de OP _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 23:43:04 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184644827
Morgen gaan de landverraders de straat op! Gaat vast confrontaties opleveren.

quote:
Rode sjaals binden in Frankrijk strijd aan met gele hesjes



Voor het elfde opeenvolgende weekend zijn vandaag in Frankrijk duizenden betogers in gele hesjes de straat opgegaan uit protest tegen de regering van Emmanuel Macron. De Franse president probeert van alles om een oplossing te vinden voor de grootste politieke crisis in Frankrijk deze eeuw. Tevergeefs: hij heeft nauwelijks krediet meer.

Al ruim twee maanden zijn de steden het toneel van gewelddadige confrontaties tussen de betogers en zwaarbewapende ordetroepen. Zo'n 60.000 mensen zijn (al dan niet tijdelijk) hun baan kwijtgeraakt, er zijn tien doden gevallen en duizenden gewonden, en tientallen mensen zijn ogen of ledematen kwijtgeraakt. De schade loopt in de miljarden euro's. De economische groei, toch al belabberd vergeleken met omliggende landen, kreeg nog een extra klap.

'Het is genoeg'
Stop, nu is het genoeg, zegt daarom een groep die morgen in Parijs een tegendemonstratie organiseert. Ze hebben zich verenigd onder de naam 'les foulards rouges', de rode sjaals - en ze komen in opstand tegen de gele hesjes.

In eerste instantie was het de bedoeling dat de rode sjaals vooral wilden laten horen dat ze het eens zijn met het beleid van president Macron. Maar daar was de partij van de president, La République en Marche, niet zo blij mee. Want als er heel weinig mensen op afkomen, staat Macron nog zwakker.

Democratie beschermen
Het karakter van de mars is dus veranderd. Eén van de initiatiefnemers van de groep is Caroline Garcin uit het Zuid-Franse Montpellier. Zij zal vooral protesteren tegen het geweld van de afgelopen maanden. En, zegt ze tegen RTL Nieuws, 'om de democratie te beschermen'.

"Ik ben zelf gehandicapt en leef van duizend euro per maand", zegt Garcin. "Ik hoor dus niet bij de elite of de rijke bourgeoisie." De deelnemers aan de mars van morgen komen uit alle lagen van de bevolking. "We zijn totaal apolitiek. Ik heb zelf niet eens voor Macron gestemd. Maar we willen duidelijk maken dat het parlement in dit land gekozen wordt in de stemhokjes, en niet op straat. De gele hesjes gijzelen nu het volk. Binnen onze organisatie zijn ook mensen die eerst bij de gele hesjes zaten, en die genoeg hebben van het geweld."
Alleen in Parijs

De rode sjaals hebben al veel bedreigingen ontvangen. Op Facebook, maar ook op straat. "We zijn aangevallen op rotondes, omdat we geen geel hesje willen dragen. We gaan dus morgen alleen in Parijs de straat op. Voor demonstraties in andere steden hebben we de middelen niet. Morgen staan onze eigen artsen, verplegers en beveiligers paraat."

De Facebookgroep van de rode sjaals werd al twee weken na de eerste demonstraties van de gele hesjes opgericht en telt nu zo'n 38.000 leden. Of die morgen ook allemaal naar Parijs komen, is niet zeker. "Tienduizend mensen hebben op Facebook aangegeven te komen, hopelijk in gezelschap van anderen. We hopen dan meer mensen op straat te hebben dan de gele hesjes", zegt Caroline.

Verdeeldheid
De regering-Macron zal een hoge opkomst opvatten als een steun om door te gaan met de hervormingen. Maar aan de grote verdeeldheid in het land komt voorlopig nog geen einde.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ijk-protesten-macron
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184645110
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:43 schreef Nikonlover het volgende:
Morgen gaan de landverraders de straat op! Gaat vast confrontaties opleveren.

[..]

Waarom geeft de Nederlandse media dit wel een podium en alle gebeurtenissen in Frankrijk niet? Was het soms nog niet voldoende duidelijk dat ze de hoertjes van Soros zijn?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_184646930
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 13:05 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De geldpers heeft jaren achter elkaar aan gestaan. Dat geld, hun geld feitelijk, ettelijke duizenden euro's per hesje al heeft niemand van onze kritische pers dat eventje voorgerekend en is zelf het totaalbedrag nauwelijks te vinden, is echter niet naar hen gegaan en ook niet in de economie gepompt maar in de financiele sector van Macron, Barroso, Draghi, Monti, Zalm etc.
Slechts een kleine Eur 2.500.000.000.000,00 ofwel 5k euro per EU burger. Dat gaat nog wel gevolgen krijgen waarvan dit slechts een begin is.
pi_184647376
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_184647465
quote:
3s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:55 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Waarom geeft de Nederlandse media dit wel een podium en alle gebeurtenissen in Frankrijk niet? Was het soms nog niet voldoende duidelijk dat ze de hoertjes van Soros zijn?
De Nederlandse media (van Nos tot Telegraaf) verslaat al 11 weken de gebeurtenissen in Frankrijk.
Is flink wat gepubliceerd over zowel de voor- als tegenstanders.

Hier wat links voor je van de traditionele media. Zo is te zien dat er geen sprake is van het verzwijgen van gebeurtenissen of het bewust wel / niet laten zien van gebeurtenissen.

https://www.ad.nl/buitenl(...)ers-gewond~a4289629/

https://nos.nl/l/2263686&(...)OkDpQjiSFFOdm1JFAKYP


https://www.nrc.nl/nieuws(...)_tVumb191D9BJo7zPlIR

https://www.google.com/ur(...)qIyEq9Naj66zuGtlZkIm

https://www.google.com/ur(...)Gv7sziI3f9fuuWs4Es58

https://www.google.com/ur(...)SNWGMcNtpOn_KjPo9gbU

[ Bericht 3% gewijzigd door FYazz op 27-01-2019 03:19:58 ]
  zondag 27 januari 2019 @ 03:30:23 #10
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_184647502
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:43 schreef Nikonlover het volgende:
Morgen gaan de landverraders de straat op!
De wie?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_184647588
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:43 schreef Nikonlover het volgende:
Morgen gaan de landverraders de straat op! Gaat vast confrontaties opleveren.

[..]

Wow! Mensen die opkomen voor de democratie als landverrader bestempelen.
  zondag 27 januari 2019 @ 06:06:04 #12
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_184647632
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:43 schreef Nikonlover het volgende:
Morgen gaan de landverraders de straat op! Gaat vast confrontaties opleveren.

[..]

Dus iemand die zelf niets bijdraagt zal de mensen die haar uitkering bij elkaar moeten werken wel even vertellen dat ze niet zo moeten zeuren?
pi_184647636
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 06:06 schreef the-eye het volgende:

[..]

Dus iemand die zelf niets bijdraagt zal de mensen die haar uitkering bij elkaar moeten werken wel even vertellen dat ze niet zo moeten zeuren?
In een democratie heeft iedereen een stem. Leer ermee leven.
  zondag 27 januari 2019 @ 06:20:48 #14
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_184647639
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 06:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

In een democratie heeft iedereen een stem. Leer ermee leven.
Ik denk dat je die raad beter aan deze initiatiefneemster kunt geven. Zij schijnt nogal moeite met het recht op demonstreren te hebben. Niemand zal haar ooit verplicht hebben zich bij de gilets jaunes aan te sluiten of haar belet hebben te stemmen. Laat ze op haar beurt dan de rechten en vrjheden van anderen respecteren
pi_184647647
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 06:20 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ik denk dat je die raad beter aan deze initiatiefneemster kunt geven. Zij schijnt nogal moeite met het recht op demonstreren te hebben. Niemand zal haar ooit verplicht hebben zich bij de gilets jaunes aan te sluiten.
De gele hesjes zijn bezig met drammen om het democratische proces te frustreren.

En waarom mag een geel hesje van jou wel protesteren en de maatschappij enorm veel geld kosten en een rood sjaaltje niet? Zelfde recht!

De gele hesjes vragen om zaken die volstrekt irreeel zijn en baseren zich op feiten die volstrekt onjuist zijn. Het is een groep ontevreden mensen die hun troost vindt in ontevreden zijn. Maar ze hebben nu lang genoeg liggen etteren.

Opbokken.
  zondag 27 januari 2019 @ 06:50:00 #16
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_184647660
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 06:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

De gele hesjes zijn bezig met drammen om het democratische proces te frustreren.

En waarom mag een geel hesje van jou wel protesteren en de maatschappij enorm veel geld kosten en een rood sjaaltje niet? Zelfde recht!

De gele hesjes vragen om zaken die volstrekt irreeel zijn en baseren zich op feiten die volstrekt onjuist zijn. Het is een groep ontevreden mensen die hun troost vindt in ontevreden zijn. Maar ze hebben nu lang genoeg liggen etteren.

Opbokken.
Of jij het met ze eens bent of vindt dat het lang genoeg geduurd heeft doet hierin niet ter zake. Tegendemonstraties hebben geen zuiver karakter. Ze hebben enkel het beletten van anderen te demonstreren als doel.
Als je enige standpunt is het anderen beletten die van hun uit te dragen moet je niet gaan schermen met termen als democratisch
pi_184647665
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:43 schreef Nikonlover het volgende:
Morgen gaan de landverraders de straat op! Gaat vast confrontaties opleveren.

[..]

Jammer, dat je deze mensen als landverrader bestempeld.
Naar mijn idee vechten ze voor een waardig bestaan, van landverraad is geenszins sprake.
Wie er naar mijn idee landverraad heeft gepleegd, dat zijn de machthebbers in Brussel; zij hebben onze middenklasse in de uitverkoop gegooid tegen de middenklasse van lagere lonenlanden.

Als gevolg hiervan een nieuwe trend Nikonlover, dakloos met een baan!

Zijn dat ook landverraders?
pi_184647735
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 03:13 schreef FYazz het volgende:

[..]

De Nederlandse media (van Nos tot Telegraaf) verslaat al 11 weken de gebeurtenissen in Frankrijk.
Is flink wat gepubliceerd over zowel de voor- als tegenstanders.

Hier wat links voor je van de traditionele media. Zo is te zien dat er geen sprake is van het verzwijgen van gebeurtenissen of het bewust wel / niet laten zien van gebeurtenissen.

https://www.ad.nl/buitenl(...)ers-gewond~a4289629/

https://nos.nl/l/2263686&(...)OkDpQjiSFFOdm1JFAKYP


https://www.nrc.nl/nieuws(...)_tVumb191D9BJo7zPlIR

https://www.google.com/ur(...)qIyEq9Naj66zuGtlZkIm

https://www.google.com/ur(...)Gv7sziI3f9fuuWs4Es58

https://www.google.com/ur(...)SNWGMcNtpOn_KjPo9gbU
Dat doen de staatsmedia breeduit!........
En objectief!.........

Hou toch op met die flauwekul!
  zondag 27 januari 2019 @ 07:47:50 #19
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_184647749
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 06:57 schreef Beobachter het volgende:

[..]

Jammer, dat je deze mensen als landverrader bestempeld.
Naar mijn idee vechten ze voor een waardig bestaan, van landverraad is geenszins sprake.
Wie er naar mijn idee landverraad heeft gepleegd, dat zijn de machthebbers in Brussel; zij hebben onze middenklasse in de uitverkoop gegooid tegen de middenklasse van lagere lonenlanden.

Als gevolg hiervan een nieuwe trend Nikonlover, dakloos met een baan!
dit dus
Het is in heel Europa zo , het uitpersen van de middenklasse

een stapje voorwaarts en drie achteruit
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_184647821
Ik ben eigenlijk tegen rellen en de boel slopen. Ik geloof dat de gele hesjes voor een groot deel de onderste laag is welke klagen als hobby heeft uitgeroepen.

Toch heb ik sinds Macron er zit een slecht gevoel bij die man. Het is een gluiperd en die man moet aftreden.
Tijd voor een nieuwe (rechtse) wind. _O_
Vakman pur sang
pi_184647847
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 06:50 schreef the-eye het volgende:

[..]

Of jij het met ze eens bent of vindt dat het lang genoeg geduurd heeft doet hierin niet ter zake. Tegendemonstraties hebben geen zuiver karakter. Ze hebben enkel het beletten van anderen te demonstreren als doel.
Als je enige standpunt is het anderen beletten die van hun uit te dragen moet je niet gaan schermen met termen als democratisch
Ah! Jij hebt een eigen definitie bedacht van het recht op demonstratie.

Leuk voor je man!
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 09:39:14 #22
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184648299
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 05:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wow! Mensen die opkomen voor de democratie als landverrader bestempelen.
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 06:06 schreef the-eye het volgende:

[..]

Dus iemand die zelf niets bijdraagt zal de mensen die haar uitkering bij elkaar moeten werken wel even vertellen dat ze niet zo moeten zeuren?
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 06:57 schreef Beobachter het volgende:

[..]

Jammer, dat je deze mensen als landverrader bestempeld.
Naar mijn idee vechten ze voor een waardig bestaan, van landverraad is geenszins sprake.
Wie er naar mijn idee landverraad heeft gepleegd, dat zijn de machthebbers in Brussel; zij hebben onze middenklasse in de uitverkoop gegooid tegen de middenklasse van lagere lonenlanden.

Als gevolg hiervan een nieuwe trend Nikonlover, dakloos met een baan!

Zijn dat ook landverraders?
Ze zijn tegen de gele hesjes en voor Macron. Ja, dat zou je dus kunnen zien als landverraders, zeker omdat een zeer grote meerderheid van de Fransen achter de gele hesjes staan. Macron moet gewoon wegwezen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184648530
Gele hesjes rellen tégen......... gele hesjes, zie de video
Julesbdo twitterde op zaterdag 26-01-2019 om 15:04:30 #GILETS_JAUNES : un groupe d’extrême droite attaque un cortège d’extrême gauche à Paris boulevard Diderot #Acte11 https://t.co/teWQ2AC2AA reageer retweet
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 10:08:03 #24
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184648578
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 10:03 schreef Bluesdude het volgende:
Gele hesjes rellen tégen......... gele hesjes, zie de video
Julesbdo twitterde op zaterdag 26-01-2019 om 15:04:30 #GILETS_JAUNES : un groupe d’extrême droite attaque un cortège d’extrême gauche à Paris boulevard Diderot #Acte11 https://t.co/teWQ2AC2AA reageer retweet
Ze rellen niet tegen de gele hesjes maar tegen de extreem linkse NPA. Zie ook post #2
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184648647
quote:
6s.gif Op zondag 27 januari 2019 10:08 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ze rellen niet tegen de gele hesjes maar tegen de extreem linkse NPA. Zie ook post #2
Dus die groep van die man met dat slingerende touw is extreemrechts ?
Ik zie toch ook gele hesjes in die groep die door die slingeraar&co aangevallen word
  zondag 27 januari 2019 @ 10:15:22 #26
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_184648649
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 08:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ah! Jij hebt een eigen definitie bedacht van het recht op demonstratie.

Leuk voor je man!
Een democratisch recht op protesteren heeft weinig zin als het alleen voor welgevallige meningen geldt
  zondag 27 januari 2019 @ 10:16:19 #27
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_184648661
quote:
6s.gif Op zondag 27 januari 2019 09:39 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ze zijn tegen de gele hesjes en voor Macron. Ja, dat zou je dus kunnen zien als landverraders, zeker omdat een zeer grote meerderheid van de Fransen achter de gele hesjes staan. Macron moet gewoon wegwezen.
Waarom je mij hier quote is me even onduidelijk gezien je reactie?
pi_184648673
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:43 schreef Nikonlover het volgende:
Morgen gaan de landverraders de straat op! Gaat vast confrontaties opleveren.

Met zulke leugens ben je zelf een verrader .toch?
Een verrader van de redelijkheid.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 10:22:11 #29
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184648718
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 10:15 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dus die groep van die man met dat slingerende touw is extreemrechts ?
Ik zie toch ook gele hesjes in die groep die door die slingeraar&co aangevallen word
Nee, dat zijn gewoon normale mensen die niet willen dat extreem links hun demonstratie verkloot.

Zoals je vorige week en gisteren duidelijk kon zien verliep het rustig totdat de extreem linkse figuren begonnen te vernielen en rellen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184648850
quote:
6s.gif Op zondag 27 januari 2019 10:22 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Nee, dat zijn gewoon normale mensen die niet willen dat extreem links hun demonstratie verkloot.
Nou ja..... zo "gewoon" is hun agressie niet.
Maar hoe weet je dat die weggedreven groep extreemlinks is en die agressieve groep " gewoon" is. ?
Wat moet die eikel met een touw bij een vreedzame demonstratie? Meegenomen met een niet-vreedzaam plannetje ?
pi_184648892
Hoe laat gaan we beginnen *O*
  Moderator zondag 27 januari 2019 @ 10:37:48 #32
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184648909
Lekker belangrijk jongens ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 11:37:36 #33
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184649875
Filmpje met 4K beelden van december 2018. Beelden vanuit de menigte, zou er niet graag tussen lopen.

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 11:49:14 #34
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184650064
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 10:36 schreef praadje het volgende:
Hoe laat gaan we beginnen *O*
Om 12 uur gok ik.
Het regent in Parijs dus ik denk dat het tegen kan vallen. Die rode sjaals zitten dan liever in hun villa bij de open haard.

BFMTV is live maar gaat vooral over gisteren. Misschien komen er straks wel livebeelden van de demonstratie

https://www.bfmtv.com/mediaplayer/live-video/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184650093
quote:
6s.gif Op zondag 27 januari 2019 11:49 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Om 12 uur gok ik.
Het regent in Parijs dus ik denk dat het tegen kan vallen. Die rode sjaals zitten dan liever in hun villa bij de open haard.
Hmm ik hoop op een confrontatie tussen de gele vestjes, de rode sjaaltjes en de ME. ~O>
pi_184650226
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 11:50 schreef praadje het volgende:

[..]

Hmm ik hoop op een confrontatie tussen de gele vestjes, de rode sjaaltjes en de ME. ~O>
Graag naar rellen kijken is rellen bevorderen
pi_184650237
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 11:59 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Graag naar rellen kijken is rellen bevorderen
Huh, hoe dan?
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 12:01:00 #38
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184650256
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 11:59 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Graag naar rellen kijken is rellen bevorderen
Want? Zo'n livestream is gewoon spannend om te volgen?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184650327
quote:
6s.gif Op zondag 27 januari 2019 12:01 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Want? Zo'n livestream is gewoon spannend om te volgen?
reltourisme
pi_184650586
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 12:04 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

reltourisme
Ja dat is het zeker. Lekker op de bank met een bak koffie.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 12:27:57 #41
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184650720
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 12:04 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

reltourisme
Ja klopt.

Maar ze gaan echt niet extra hun best doen als ze weten dat Nikonlover met een kop thee en een hamkaascroissant naar de livestream zit te kijken.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184650874
quote:
6s.gif Op zondag 27 januari 2019 12:27 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ja klopt.

Maar ze gaan echt niet extra hun best doen als ze weten dat Nikonlover met een kop thee en een hamkaascroissant naar de livestream zit te kijken.
_O-
  Moderator zondag 27 januari 2019 @ 12:43:16 #43
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184650917
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 11:59 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Graag naar rellen kijken is rellen bevorderen
wat een onzin :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184651004
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 12:43 schreef sp3c het volgende:

[..]

wat een onzin :')
Is het?
Rellen promoten als leuk kijkspel is rellen zelf promoten, is relmakers aandacht geven en daar kicken ze op, is hen stimuleren door te gaan.
  Moderator zondag 27 januari 2019 @ 12:55:22 #45
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184651061
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 12:51 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Is het?
Rellen promoten als leuk kijkspel is rellen zelf promoten, is relmakers aandacht geven en daar kicken ze op, is hen stimuleren door te gaan.
nu ga je op de stoel van de psychiater zitten ...

natuurlijk is het onzin, sterker nog je stapt op heel erg glad ijs want op die manier moet je straks cameramensen of de pers in zijn geheel aan gaan klagen voor terreur ofzo want als die niet zouden filmen zouden er geen mensen kijken en als er geen mensen zouden kijken zouden er geen rellen meer zijn

ofzo

beetje Stalin, beetje Erdogan, beetje kut

het is klinkklare onzin wat je zegt, hele gevaarlijke klinkklare onzin
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 27 januari 2019 @ 12:57:52 #46
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_184651098
Ongelofelijke zielige hoopjes kots met vingers.
Dit, dus.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 13:01:45 #47
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184651143
Het begint pas om twee uur als ik dit kaartje mag geloven. Dan kan ik nog ff snel het huis dweilen :) :) :)



Fr9266 twitterde op zondag 27-01-2019 om 12:55:46 #FoulardsRouges aujourd'hui à #Paris il y a un truc qui cloche bastille nation en gros 2 KM 100 et selon leur dires ils sont 400.000 adhérents chez EM mais invérifiable car basé juste sur les e-mail adhésions bilan il devraient y avoir au moins 300.000 pers sur 2 KM 100 🤔 https://t.co/1wfVTHNEo8 reageer retweet
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 27 januari 2019 @ 13:19:39 #48
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184651448
De eerste ongeregeldheden van de RodeSjaaljes zijn er... geniet er van....
RouatP twitterde op zondag 27-01-2019 om 13:11:49 Premiers débordements des #FoulardsRouges lors de la #MarcheRepublicaineDesLibertes ici ... un casseur dans le 16ème arrondissement.. !! https://t.co/bK3k8ZXtPF reageer retweet
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 13:31:58 #49
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184651683
quote:
3s.gif Op zondag 27 januari 2019 13:19 schreef Vallon het volgende:
De eerste ongeregeldheden van de RodeSjaaljes zijn er... geniet er van....
RouatP twitterde op zondag 27-01-2019 om 13:11:49 Premiers débordements des #FoulardsRouges lors de la #MarcheRepublicaineDesLibertes ici ... un casseur dans le 16ème arrondissement.. !! https://t.co/bK3k8ZXtPF reageer retweet
_O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184651689
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 01:39 schreef Piva het volgende:

[..]

Slechts een kleine Eur 2.500.000.000.000,00 ofwel 5k euro per EU burger. Dat gaat nog wel gevolgen krijgen waarvan dit slechts een begin is.
Per burger van de Eurozone zou dat dan 7.000 euro zijn? Hoe dan ook, had het in de economie gestopt ipv in de paralelle schijneconomie en er was helemaal geen crisis geweest, met al diens gevolgschade.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_184651826
Iedereen hier in deze reeks die de rellende gele hesjes helden noemen :’)

Laat je nakijken.
pi_184651882
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 13:32 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Per burger van de Eurozone zou dat dan 7.000 euro zijn? Hoe dan ook, had het in de economie gestopt ipv in de paralelle schijneconomie en er was helemaal geen crisis geweest, met al diens gevolgschade.
Klopt, maarja geen weldenkend mens gaat van die 7.000 euro Italiaanse en Spaanse obligaties kopen. En het Europese sprookje moet natuurlijk tegen elke prijs in stand gehouden worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2019 13:47:57 ]
pi_184651952
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 12:55 schreef sp3c het volgende:

het is klinkklare onzin wat je zegt, hele gevaarlijke klinkklare onzin
Je kunt het klinkklare onzin vinden ... maar om mijn mening " heel gevaarlijk " te vinden?
Waarom overdrijf je zo tot in het absurde ?
  Moderator zondag 27 januari 2019 @ 13:52:43 #54
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184651964
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 13:51 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je kunt het klinkklare onzin vinden ... maar om mijn mening " heel gevaarlijk " te vinden?
Waarom overdrijf je zo tot in het absurde ?
ik vind dat absoluut een hele gevaarlijke extreme mening ... en dan ben ik nog mild

dus daarom :)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184652003
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 13:47 schreef Piva het volgende:

[..]

Klopt, maarja geen weldenkend mens gaat van die 7.000 euro Italiaanse en Spaanse obligaties kopen. En het Europese sprookje moet natuurlijk tegen elke prijs in stand gehouden worden.
Het heeft niet eens zozeer met het Europese sprookje te maken als wel met de zelfverrijkende financiele sector die maar weer een greep in het geld van wel productieve burgers doet omdat het kan. Het kan omdat ze de EU in hun macht hebben.

Zo'n Draghi is gewoon een direct verantwoordelijke voor de constructie waarmee Griekenland zich de Euro in heeft gefraudeerd, dat gebeurde in zijn tijd als hoofd van Goldman Sachs Europe, een constructie die voor GS alleen maar lucratiever werd doordat het voor Griekenland misliep. Dan hoeft Draghi niet naar de gevangenis, maar mag Griekenland gebruiken om belastinggeld van Europeanen door te sluizen naar zijn financiele sector en ondertussen de baas spelen over de democratisch verkozen Griekse regering en ze dwingen tot neoliberale oplossing voor de door hemzelf gecreeerde neoliberale problemen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 13:57:52 #56
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184652033
Zielige vertoning. Doet mij denken aan die sneue demonstraties van de gele hesjes in NL :')

CKozalBrennan twitterde op zondag 27-01-2019 om 13:55:06 Lots of French flag wearing at #foulardsrouges demonstration in addition to the namesake red scarves. #GiletsJaunes, despite opposition to govt, are also huge on the flag in their demonstrations https://t.co/qLPZpC2hbO reageer retweet
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 27 januari 2019 @ 14:09:21 #57
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184652213
Ik ga mij trouwens wel afvragen hoe druk het gaat worden met het gesubsidieerde Macron-klapvee ... alle ogen zijn gericht op Parijs.... La Place de Nation, start van de mars, staan nu iets van 500-800 mensen met parapluies.

Elders lees ik berichten dat "symptisanten" , "alleen" staan te wachten. De (Franse) nieuwszenders hebben het vooralsnog alleen over gisteren met GeleHesjes en zenden continue "ongedateerde" beelden uit van rellende GeleHesjes en de journalisten vertellen dat het een goede zaak is dat er tegenwicht is. Elders (start: Place de la Republique) is er nog een andere protestmars aan de gang, voor het klimaat, zg. GreenPeace hesjes.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_184652291
Macron zou iets kunnen leren van Venezuela. Schijnbaar staat hij daar volledig achter. Maar in eigen land trekt hij schijnbaar niet de conclusie om op te stappen iets dat hij in Libië,Syrië, Oekraïne etc. een vorm van democratie vond. Het volk moet zich immers laten horen.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 14:19:32 #59
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184652399
BFMTV is live. Ze staan nu bij de greenpeace hippies

https://www.bfmtv.com/mediaplayer/live-video/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 27 januari 2019 @ 14:22:50 #60
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184652458
quote:
6s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:19 schreef Nikonlover het volgende:
BFMTV is live. Ze staan nu bij de greenpeace hippies

https://www.bfmtv.com/mediaplayer/live-video/
Kortom, er gebeurd daar helegaar niets...... ook triest hoe BFM de boel (journalistiek) becommentarieerd. Een andere CNEWS, idem. Terwijl je op de nationale staatszenders, nauwelijks tot niets ziet uitgelegd.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 14:24:51 #61
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184652483
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184652517
Dit zijn dus de rode hesjes? Wat is hun doel eigenlijk?
  zondag 27 januari 2019 @ 14:27:01 #63
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_184652521
quote:
"stop la violence"

Dat ze daar straks ook maar een paar traangasgranaten tussen flikkeren })
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 14:27:42 #64
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184652530
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:27 schreef Woelwater het volgende:

[..]

"stop la voilence"

Dat ze daar straks ook maar een paar traangasgranaten tussen flikkeren })
Of dat ze een paar Antifa's tegenkomen _O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184652564
Dit is dus de bejaarden editie van de gele hesjes ofzo?
  zondag 27 januari 2019 @ 14:30:44 #66
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184652590
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:26 schreef Infection het volgende:
Dit zijn dus de rode hesjes? Wat is hun doel eigenlijk?
Macron in het zadel houden..... qua activisme zijn ze tegen de wijze hoe de GeleHesjes actie voeren. Van de week stonden ze te folders... (door wie betaald is onduidelijk).
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 14:30:57 #67
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184652593
quote:
7s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:29 schreef Infection het volgende:
Dit is dus de bejaarden editie van de gele hesjes ofzo?
Nee, de rode hesjes zijn anti geweld en pro macron

Ik zie alleen maar babyboomers inderdaad _O- _O- _O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184652610
quote:
18s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:30 schreef Vallon het volgende:

[..]

Macron in het zadel houden..... qua activisme zijn ze tegen de wijze hoe de GeleHesjes actie voeren. Van de week stonden ze te folders... (door wie betaald is onduidelijk).
Overheids gesponsord toevallig?
  zondag 27 januari 2019 @ 14:32:49 #69
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_184652624
Ze nemen nogal de tijd voor de photoshoots :')
pi_184652629
Is er nog iets van een tegenactie gepland?
pi_184652630
quote:
6s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:30 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Nee, de rode hesjes zijn anti geweld en pro macron

Ik zie alleen maar babyboomers inderdaad _O- _O- _O- _O-
Pro Macron is niet duidelijk. Ze willen dat de gele hesjes stoppen. Meer is het volgens mij niet.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 14:33:18 #72
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184652634
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:32 schreef Woelwater het volgende:
Ze nemen nogal de tijd voor de photoshoots :')
Propaganda is belangrijk he ;)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 14:34:49 #73
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184652654
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:33 schreef Cherni het volgende:

[..]

Pro Macron is niet duidelijk. Ze willen dat de gele hesjes stoppen. Meer is het volgens mij niet.
Ze zijn pro Macron maar dragen dat niet uit. Anders komt er te weinig volk opaf :')

quote:
In eerste instantie was het de bedoeling dat de rode sjaals vooral wilden laten horen dat ze het eens zijn met het beleid van president Macron. Maar daar was de partij van de president, La République en Marche, niet zo blij mee. Want als er heel weinig mensen op afkomen, staat Macron nog zwakker.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184652671
quote:
6s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:34 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ze zijn pro Macron maar dragen dat niet uit. Anders komt er te weinig volk opaf :')

[..]

Oftewel deze beweging is eigenlijk gewoon opgezet door de partij van Macron?
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 14:36:24 #75
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184652683
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:35 schreef Infection het volgende:

[..]

Oftewel deze beweging is eigenlijk gewoon opgezet door de partij van Macron?
Dat lijkt mij wel duidelijk ja. Anders zou zijn partij zich er niet mee bemoeien.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184652692
quote:
6s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:36 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Dat lijkt mij wel duidelijk ja. Anders zou zijn partij zich er niet mee bemoeien.
Wat triest zeg. Duidelijk dat ze aan het verliezen zijn, dus zetten ze maar een tegenbeweging op als laatste redmiddel. :')
  zondag 27 januari 2019 @ 14:37:11 #77
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184652694
quote:
7s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:31 schreef Infection het volgende:

[..]

Overheids gesponsord toevallig?
Wrs niet rechtstreeks maar via een paar zakelijke commercants op de Champs Elysee..... vermoed ik.
Het is stuitend hoe georganiseerd en geregisseerd dit verloopt. Meer pers dan publiek.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 14:37:16 #78
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184652697
Kunnen we de cameraman niet een fatsoenlijke beschermhoes sponsoren? De plasticzak die hij erom heeft zitten is super irritant :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 27 januari 2019 @ 14:40:29 #79
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184652787
De kreten hebben ze nog niet goed in ritme..... Stop la Violance..... bekt niet, Viva la Republique, Liberté en het volkslied klinkt alweer een stuk beter.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 14:41:59 #80
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184652839
Tering, staat echt zwart van de pers _O- _O- 8)7 8)7

Meer pers dan demonstranten volgens mij :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184652857
"Ik had hier meer van verwacht"

  zondag 27 januari 2019 @ 14:46:17 #82
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184652948
Dit gaat de boeken en het archief in als les, hoe het niet moet. Ronduit zielig.
De beelden zullen TV-breed worden uitgemeten, verdubbeld. Met veel van weinig kan je alles.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_184652983
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:46 schreef Vallon het volgende:
Dit gaat de boeken en het archief in als les, hoe het niet moet. Ronduit zielig.
De beelden zullen TV-breed worden uitgemeten, verdubbeld. Met veel van weinig kan je alles.
Koppen als "Tegenactie brengt duizenden mensen op de been, mensen zijn de Gele Hesjes zat"

:') _O-
  zondag 27 januari 2019 @ 14:47:36 #84
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_184652993
quote:
6s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:41 schreef Nikonlover het volgende:
Tering, staat echt zwart van de pers _O- _O- 8)7 8)7

Meer pers dan demonstranten volgens mij :')
De straten worden vandaag geblokkeerd door de pers in plaats van door de politie :+
pi_184653033
Propaganda-optochtje van Macron :{w
pi_184653062
Je zult het mij niet vaak zien zeggen, maar wat hoop ik nu eigenlijk dat Antifa even komt kijken. _O-
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 14:52:13 #87
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184653130
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:49 schreef Infection het volgende:
Je zult het mij niet vaak zien zeggen, maar wat hoop ik nu eigenlijk dat Antifa even komt kijken. _O-
Ik durf het niet te zeggen maar ben het helemaal met je eens :D Zo'n gesponsorde "demonstratie" van Macron mag best ff verstiert worden wat mij betreft.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184653146
Volgens mij is 90% van die mensen ook gewoon echt ingehuurd. Allemaal zo divers mogelijk om te laten zien dat alle lagen van de samenleving achter Macron staan. :')
pi_184653165
quote:
6s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:52 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ik durf het niet te zeggen maar ben het helemaal met je eens :D Zo'n gesponsorde "demonstratie" van Macron mag best ff verstiert worden wat mij betreft.
Precies. Het nadeel is alleen wel dat dat heel erg uitgemeten zal worden in de media.

"Demonstratie tegen geweld verstoord met geweld, onacceptabel" blabla.
  zondag 27 januari 2019 @ 14:55:02 #90
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_184653208
Zou me niets verbazen als er straks relschoppers komen verkleed in een geel hesje.
  zondag 27 januari 2019 @ 14:55:17 #91
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184653217
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:52 schreef Infection het volgende:
Volgens mij is 90% van die mensen ook gewoon echt ingehuurd. Allemaal zo divers mogelijk om te laten zien dat alle lagen van de samenleving achter Macron staan. :')
En morgen verwachten de RodeSjaaltjes dat die vermaledijde GeleHesjes ze weer ten dienste staan om hun tasjes te vullen bij het boodschappen doen. De diepte-interviews zijn ook schrijnend van oppervlakkigheid.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_184653274
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:55 schreef Woelwater het volgende:
Zou me niets verbazen als er straks relschoppers komen verkleed in een geel hesje.
Opgezet door de overheid natuurlijk. Hebben ze een mooi excuus om de demonstraties de volgende keer nog meer in te dammen.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 14:57:25 #93
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184653277
Wat zingen ze?

Iets met demission?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 15:00:30 #94
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184653344
Hahaha Twitter gaat helemaal los. Iedereen lacht ze uit _O- _O- _O-

AnalysteI twitterde op zondag 27-01-2019 om 14:58:13 On peut le dire haut et fort, oui les #Giletsjaunes représentent le peuple ! La très faible mobilisation des #Giletsbleus, #Foulardsrouges pour leur "#MarcheRepublicaineDesLibertes" prouve qu'ils représentent rien du tout, ils ont perdu toute crédibilité ! reageer retweet
DeQuiSeMokeTon twitterde op zondag 27-01-2019 om 14:58:49 Il n'aura pas fallu longtemps pour que le ridicule des #FoulardsRouges se manifeste au cri de "Mélenchon démission !!!" Ils ont tout compris 😂😂😂😂😂😂 reageer retweet
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 27 januari 2019 @ 15:01:08 #95
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184653363
quote:
6s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:57 schreef Nikonlover het volgende:
Wat zingen ze?

Iets met demission?
"Respect de nos instutions" en dan :') "demission Mélenchon" .... niet echt feitelijk....
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 15:01:32 #96
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184653375
Er zitten gele hesjes tussen zo te horen _O- _O- _O- Hoor hier en daar MACRON DEMISSION _O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184653384
Ja hoor, de spanning loopt al op.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 15:02:25 #98
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184653394
Jahoor daar zijn de tegendemonstranten *O* *O* *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184653427
Allemaal van die babyboomers die op het geld zitten en mijlenver van de samenleving staan. Die gaan echt serieus genomen worden ja. :')
  zondag 27 januari 2019 @ 15:06:04 #100
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_184653569
Waar kan ik dit live volgen?
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 15:09:16 #102
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184653691
Vive le babyboomers :')

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 15:12:37 #103
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184653774
Jezus, die idioten met EU vlag :')

Die bejaarden vinden het zo te zien erg spannend dat er een cameraman staat :') Allemaal lachen in de camera :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 27 januari 2019 @ 15:14:39 #104
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
  zondag 27 januari 2019 @ 15:15:54 #105
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184653914
Aantal meelopende "betogers" wordt -Twitter- ge(s)chat op ca 2000-15000 ... ik hou het op de 1000-2000....... wat natuurlijk democratisch rechtvaardigd dat Macron kan aanblijven als President.

De nieuwzenders zijn ondertussen gestopt met uitzenden van het nieuws en schakelen vooral terug naar eerdere gele hesjes.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zondag 27 januari 2019 @ 15:16:45 #106
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_184653944
Hoogbejaard volk allemaal zeg :')
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 15:17:20 #107
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184653976
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 15:15 schreef Vallon het volgende:
Aantal meelopende "betogers" wordt -Twitter- ge(s)chat op ca 2000-15000 ... ik hou het op de 1000-2000....... wat natuurlijk democratisch rechtvaardigd dat Macron kan aanblijven als President.

De nieuwzenders zijn ondertussen gestopt met uitzenden van het nieuws en schakelen vooral terug naar eerdere gele hesjes.
Typisch dat ze de cijfers van deze demonstratie omhoog trekken en die van de gele hesjes juist veel te laag ingeschat worden.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 27 januari 2019 @ 15:20:34 #108
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_184654099
Heb nog geen politie gezien ;(
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 15:22:54 #109
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184654172
Die bejaarden komen echt nooit buiten volgens mij :') Verontwaardigd en verbaasd naar de journalisten kijken omdat ze over een hekje geklommen zijn voor een betere positie :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 27 januari 2019 @ 15:23:15 #110
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184654180
quote:
6s.gif Op zondag 27 januari 2019 15:17 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Typisch dat ze de cijfers van deze demonstratie omhoog trekken en die van de gele hesjes juist veel te laag ingeschat worden.
Formeel niet...... gisteren schatte de politie dat Frankrijk breed er ca 330.000 GeleHesjes op de been waren. bron
Maar dat wordt in media bewust een stuk kleiner gehouden.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_184654193
quote:
6s.gif Op zondag 27 januari 2019 15:22 schreef Nikonlover het volgende:
Die bejaarden komen echt nooit buiten volgens mij :') Verontwaardigd en verbaasd naar de journalisten kijken omdat ze over een hekje geklommen zijn voor een betere positie :')
Deze mensen staan mijlenver van de samenleving. Ze weten totaal niet wat er speelt.
pi_184654244
EU-fascisten :')
  zondag 27 januari 2019 @ 15:27:18 #113
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184654266
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 15:23 schreef Infection het volgende:

[..]

Deze mensen staan mijlenver van de samenleving. Ze weten totaal niet wat er speelt.
Klopt, ik heb via-via ook een oom die met zijn landgoed van 60Ha , woning in Bordeaux, zomers optrekje @Carcasonne en natuurlijk 2 appartementen in het 11e - voor de kinderen - in Parijs.... er vanuit gaat dat je gewoon je best moet doen en niet zo veel moet zeuren.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 15:29:31 #114
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184654321
quote:
6s.gif Op zondag 27 januari 2019 15:23 schreef Vallon het volgende:

[..]

Formeel niet...... gisteren schatte de politie dat Frankrijk breed er ca 330.000 GeleHesjes op de been waren. bron
Maar dat wordt in media bewust een stuk kleiner gehouden.
Serieus? Politie komt met 330k en zag gisteren berichten voorbij komen van landelijk 69k waarvan 4k in Parijs. Ziek!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184654340
quote:
14s.gif Op zondag 27 januari 2019 15:27 schreef Vallon het volgende:

[..]

Klopt, ik heb via-via ook een oom die met zijn landgoed van 60Ha , woning in Bordeaux, zomers optrekje @Carcasonne en natuurlijk 2 appartementen in het 11e - voor de kinderen - in Parijs.... er vanuit gaat dat je gewoon je best moet doen en niet zo veel moet zeuren.
Mensen zonder ruggengraat.
pi_184654376
quote:
14s.gif Op zondag 27 januari 2019 15:27 schreef Vallon het volgende:

[..]

Klopt, ik heb via-via ook een oom die met zijn landgoed van 60Ha , woning in Bordeaux, zomers optrekje @Carcasonne en natuurlijk 2 appartementen in het 11e - voor de kinderen - in Parijs.... er vanuit gaat dat je gewoon je best moet doen en niet zo veel moet zeuren.
Nog wel he?
Begonnen ermee voor de samenvoeging van de landen?
pi_184654394
Ordedienst met oortjes in :') Iedereen kan die dingen kopen, daar niet van, maar ziet er stom uit :P Alsof ze James Bond zijn of geheime dienst.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 15:35:35 #118
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184654449
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 15:33 schreef StephanL het volgende:
Ordedienst met oortjes in :') Iedereen kan die dingen kopen, daar niet van, maar ziet er stom uit :P Alsof ze James Bond zijn of geheime dienst.
Ja, van de sneuneuzen die ff interessant doen met hun oortjes :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 15:36:10 #119
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184654463
Het is bijna 16:00. Zullen de antifa's nog komen? :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184654474
quote:
6s.gif Op zondag 27 januari 2019 15:35 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ja, van de sneuneuzen die ff interessant doen met hun oortjes :')
Komt waarschijnlijk niet eens geluid uit. Af en toe hun vinger erop leggen alsof ze wat horen, beetje breed lopen terwijl ze om zich heen kijken en ze voelen zich helemaal het mannetje.
pi_184654521
Is wel even wat anders als rubberen laarzen en een koperen punt op hun pet!
  zondag 27 januari 2019 @ 15:41:18 #122
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_184654568
Het verschil valt ook wel op. De gilets jaunes lopen met handgeschreven/geverfde protestborden en hier lopen ze met een netjes op kunststof zeil gedrukte boodschap wat zo door een reclamebureau gemaakt had kunnen zijn.
pi_184654636
Wat een ongelofelijk trieste vertoning is het ook. _O-
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 15:44:56 #124
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184654663
Ik hoor sirenes in de verte. Zal er een groep tegendemonstranten of antifa's staan? _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184654686
quote:
6s.gif Op zondag 27 januari 2019 15:44 schreef Nikonlover het volgende:
Ik hoor sirenes in de verte. Zal er een groep tegendemonstranten of antifa's staan? _O-
Dat worden heel wat gebroken heupen als die oudjes moeten gaan rennen.
  zondag 27 januari 2019 @ 15:46:13 #126
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_184654712
Waar blijven de blokkades en het traangas :(
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 15:46:34 #127
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184654732
quote:
7s.gif Op zondag 27 januari 2019 15:45 schreef Infection het volgende:

[..]

Dat worden heel wat gebroken heupen als die oudjes moeten gaan rennen.
Mn thee _O- _O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184654754
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 15:46 schreef Woelwater het volgende:
Waar blijven de blokkades en het traangas :(
Ik wacht eigenlijk op tegendemonstranten. Deze overheidspropaganda bullshit kun je toch niet ongestoord hun gang laten gaan...
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 15:47:20 #129
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184654778
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 15:46 schreef Infection het volgende:

[..]

Ik wacht eigenlijk op tegendemonstranten. Deze overheidspropaganda bullshit kun je toch niet ongestoord hun gang laten gaan...
Ze zijn bijna op het plein. Ik verwacht dat ze zich daar wel laten zien.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184654784
die eurovlaggetjes....
pi_184654813
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 15:47 schreef riazop het volgende:
die eurovlaggetjes....
Dat is nog wel het meest trieste inderdaad. Als je als een mak schaap achter de EU staat dan ben je bij voorbaat al niet serieus te nemen.
pi_184654873
Politie houdt de boel tegen? Waarschijnlijk tegendemonstranten aan de andere kant?
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 15:50:22 #133
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184654888
Politieblokkade van 5 man :') Die oudjes durven niet door te breken? _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184654898
Wat een stilte ook. :')

Dat is dan een protest.
pi_184654918
Er zijn ook wel een paar jongeren bij die hun erfenis bewaken neem ik aan.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 15:51:51 #136
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184654928
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 15:51 schreef john2406 het volgende:
Er zijn ook wel een paar jongeren bij die hun erfenis bewaken neem ik aan.
Of dat zijn infiltranten _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 15:52:08 #137
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184654944
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 15:50 schreef Infection het volgende:
Politie houdt de boel tegen? Waarschijnlijk tegendemonstranten aan de andere kant?
Dat denk ik wel. Hoorde net weer sirenes
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184654951
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 15:51 schreef john2406 het volgende:
Er zijn ook wel een paar jongeren bij die hun erfenis bewaken neem ik aan.
Dat zijn aanhangers van de Macronjugend.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 15:53:13 #139
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184654985
Ik ga lachen als er een hele groep schreeuwende gele hesjes de hoek om komt. MACRON DEMISSION!!!!!!!!!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184655015
Daar sta je dan als agent, soort van in de zeik gezet.
pi_184655030
Ik hoor de Britse staatspropaganda ook al op de achtergrond.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 15:54:53 #142
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184655035
Politie is in ieder geval goed bewapend met traangasgeweren. Ik vermoed dat ze wel wat verwachten
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 27 januari 2019 @ 15:54:54 #143
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_184655036
Maar dit is dus het volk wat er mede toe heeft geleid dat de gele hesjes beweging is ontstaan.
pi_184655054
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 15:54 schreef Woelwater het volgende:
Maar dit is dus het volk wat er mede toe heeft geleid dat de gele hesjes beweging is ontstaan.
Ja, de wereldvreemde elite.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 15:56:14 #145
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184655071
Jezus, die kerel met lange beige jas en aktetas :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184655112
Politie voert even een showtje op om het allemaal zo echt mogelijk te laten lijken?
pi_184655120
Gele hesjes _O_

Het echte volk _O_
pi_184655140
Gele Hesjes met pro kernenergie borden ondertussen krijgen klappen van jklimaatactivisten in Brussel tijdens de klimaat mars van vandaag (70.000 betogers)

pi_184655167
Iets meer rood dan geel, maar dat mag de pret niet drukken.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 15:59:55 #150
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184655173
GELE HESJES *O* *O* *O* *O* *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184655183
Nu nog stenen gooien naar dat naïeve oude pleurisvolk _O_
  zondag 27 januari 2019 @ 16:00:16 #152
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184655185
De foulards rouge hebben volgens hun (door John Christophe Werner op 26 november opgerichte) officiële site, nu ruim 1700 supporters en hebben 100 T-shirts verkocht.... met Ik hou van mijn land (J’aime Ma République). FaceBook schijnt iets van 26.000 volgers te hebben.

quote:
Bron: https://www.foulards-rouges-officiel.org/
Vous voulez nous aider à développer le mouvement des Foulards Rouges ?
Rejoignez-nous en adhérent à l’association !
Vous obtiendrez ainsi votre carte de membre et vous recevrez toutes nos lettres d’informations.

A ce jour : 1 719 adhérents – Pour environ 13 845 ¤ 87 en dons 100 T-Shirts vendu
Suite à l’organisation de la marche du 27 janvier le site sera mise a jours tout les lundi soir.

L’adhésion est 100 % gratuite !
Wanneer je even gaat fact checken... blijkt dat meneer Werner (een biografisch schrijver, boeken Amazon) gewoon boos is omdat hij elke dag in de Vaucluse/ZuidFrankrijk door de GeleHesjes wordt opgehouden bron.
Kortom een "gewone" burger die de GeleHesjes gedoe maar wat lastig vindt en duidelijk niet begrijpt. Dat mag en er meer achter zoeken dan dat - zoals door media met hun republikeinse aanbidding - is propaganda bedrijven.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 16:00:38 #153
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184655196
En de roze foodtruck *O* *O* *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184655208
Politie staat wel weer op scherp meteen :D
pi_184655210
quote:
6s.gif Op zondag 27 januari 2019 16:00 schreef Nikonlover het volgende:
En de roze foodtruck *O* *O* *O*
Haha _O-

Die eigenaar ziet ook overal business in.
pi_184655228
De gele hesjes worden nu voor fascisten uitgemaakt?

Die rode sjaaltjes hebben er blijkbaar helemaal niets van begrepen, stelletje ex-nsb'ers.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 16:02:59 #157
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184655259
Al dat boegeroep :')

Antifa kom er maar in
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 27 januari 2019 @ 16:03:24 #158
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_184655271
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 16:00 schreef StephanL het volgende:
Politie staat wel weer op scherp meteen :D
Niet alleen de politie. Die oudjes staan ook te kijken alsof ze in de dierentuin een stel wilde beesten zien :')
pi_184655284
Echt alleen maar baby boomers :')
pi_184655293
Wat een ongelofelijk triest zooitje. Godver _O-

Beter krijgen er een aantal spontaan een beroerte ofzo.
  zondag 27 januari 2019 @ 16:05:23 #161
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_184655330
Merci la police? :o
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 16:05:24 #162
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184655333
Zo te zien staan er wel en paar antifa's tussen
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184655342
De helmen gaan op.
pi_184655345
Het is 4 uur, ik neem aan dat de Riot police er wel een einde aan komt maken zo met flashbangs, een week voorraad aan gas granaten en rubbere kogels op ooghoogte?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2019 16:05:59 ]
pi_184655355
Dat wordt stenen koppen door die oudjes zometeen _O_
  zondag 27 januari 2019 @ 16:07:27 #166
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_184655441
Een anti-gewelds optocht, eens zien hoe ze straks staan te juichen als de politie de gele hesjes weg knuppelen.
pi_184655489
RT cameraman wilt naar de kant van de gele hesjes _O_
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 16:10:33 #168
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184655556
Prachtig dit, dat kleine groepje gele hesjes schreeuwt veel harder
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184655576
Die 'rode sjaaltjes' moeten zich echt diep schamen. Wat een fucking nsb'ers zijn het :')
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 16:12:12 #170
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184655610
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 27 januari 2019 @ 16:12:54 #171
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184655633
Surreëel: Poltie en demonstranten die samenkomen en scanderen Het fascisme zal niet overwinnen...... ("Le fascisme ne passera pas").
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  † In Memoriam † zondag 27 januari 2019 @ 16:13:48 #172
230491 Zith
pls tip
pi_184655676
Ik tel 16 gele hesjes.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 16:16:09 #173
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184655781
:') :') :') :') :') :')

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184655824
quote:
6s.gif Op zondag 27 januari 2019 16:16 schreef Nikonlover het volgende:
:') :') :') :') :') :')

[ afbeelding ]
Die krijgt zo nog een hartaanval.
pi_184655909
Jammer dat er niet zoveel gele hesjes als op een zaterdag zijn.
  zondag 27 januari 2019 @ 16:21:55 #176
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_184655983
Al dat burgertruttige volk dat wild staat te gebaren op veilige afstand _O-
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 16:21:59 #177
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184655988
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 16:19 schreef Infection het volgende:
Jammer dat er niet zoveel gele hesjes als op een zaterdag zijn.
Ik denk dat heel veel gele hesjes nog achter de trap staan en tegenghouden worden door de politie.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 27 januari 2019 @ 16:22:18 #178
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184656002
Het wordt een potje arena vechten... zo lijkt.... CRS er tussenin
#Popcorn....
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 16:22:47 #179
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184656019
Politie gaat een linie vormen
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 16:25:38 #180
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184656112
Druipen de sjaals nu allemaal af :')
Wat een vertoning :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 27 januari 2019 @ 16:27:31 #181
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184656182
Nachtkaars....
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_184656205
quote:
6s.gif Op zondag 27 januari 2019 16:21 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ik denk dat heel veel gele hesjes nog achter de trap staan en tegenghouden worden door de politie.
Mochten niet live in beeld komen het moest uitzien alsof er meer rode sjaals zijn/waren.

Birdsbox, ken je die film?
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 16:29:12 #183
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184656244
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 16:28 schreef john2406 het volgende:

[..]

Mochten niet live in beeld komen het moest uitzien alsof er meer rode sjaals zijn/waren.

Birdsbox, ken je die film?
Ik geloof niet dat de Russen meedoen aan deze Macron propaganda.

Nee, de film ken ik niet.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184656284
Heel de wereld kijkt mee hoor, volg je de media wel?

Tot in de VS, die lachen het hardste geloof ik.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 16:31:11 #185
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184656305
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 16:30 schreef john2406 het volgende:
Heel de wereld kijkt mee hoor, volg je de media wel?

Tot in de VS, die lachen het hardste geloof ik.
Waar heb je het over? Ik volg het niet?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 27 januari 2019 @ 16:36:44 #186
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184656445
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 16:28 schreef john2406 het volgende:

[..]

Mochten niet live in beeld komen het moest uitzien alsof er meer rode sjaals zijn/waren.

Birdsbox, ken je die film?
Er is iig flink gespind. Er deden, volgens twitter, mininmaal 20 tweede kamerleden van Macron's partij LRM SjaalLoos incognito mee.

Kortom het hele gebeuren is één grote door de regering geregisseerde ( & geflopte) show.
En triest burgers zich zo voor het karretje laten spannen.
Ik begrijp ook niet goed waarom ouderen zich zo laten gebruiken, ook zij worden immers door het beleid gekort in hun portemonnee . Misschien omdat die mensen vinden dat er staatsorde moet zijn, wat het hun ook kost. Ik krijg een soort NSB gevoel......
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_184656495
quote:
14s.gif Op zondag 27 januari 2019 16:36 schreef Vallon het volgende:

[..]

Er is iig flink gespind. Er deden, volgens twitter, mininmaal 20 tweede kamerleden van Macron's partij LRM SjaalLoos mee.

Kortom het hele gebeuren is één grote door de regering geregisseerde ( & geflopte) show.
En triest burgers zich zo voor het karretje laten spannen.
Ik begrijp ook niet goed waarom ouderen zich zo laten gebruiken, ook zij worden immers door het beleid gekort in hun portemonnee . Misschien omdat die mensen vinden dat er staatsorde moet zijn, wat het hun ook kost. Ik krijg een soort NSB gevoel......
Jij hebt hem dus wel gezien, en spinnen zie hier offtopic trouwens 10 euro meer houderschapsbelasting per voertuig ongeacht zwaar of ligt, veel uitstoot of weinig.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 16:41:17 #188
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184656567
Geel hesje gespot tussen de babyboomers

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184656592
quote:
14s.gif Op zondag 27 januari 2019 16:36 schreef Vallon het volgende:

[..]


Ik begrijp ook niet goed waarom ouderen zich zo laten gebruiken, ook zij worden immers door het beleid gekort in hun portemonnee .
Man man man, wordt wakker!

Net als in ons land heeft Frankrijk een hele grote groep zéér welvarende ouderen. Die hebben alle belang bij dit regime.

Logisch dat ze er zijn
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 16:42:15 #190
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184656598
Rode sjaals worden weggestuurd zo te zien. En dan gaan ze gele hesjes beschieten zeker? :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 16:44:31 #191
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184656653
Godverdomme, ze zitten bellen te blazen :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 januari 2019 @ 16:47:31 #192
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184656732
Helmen gaan af, livestream is over.

De gele hesjes hebben gewonnen!!!!!!!!!! *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 27 januari 2019 @ 16:47:35 #193
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184656734
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 16:42 schreef riazop het volgende:

[..]

Man man man, wordt wakker!

Net als in ons land heeft Frankrijk een hele grote groep zéér welvarende ouderen. Die hebben alle belang bij dit regime.

Logisch dat ze er zijn
Ik ben heel wakker.... en begrijp natuurlijk ook dat er genoeg Fransen zijn die het hele egalitaire alleen maar lastig vinden. Ik ken ze en er valt niet tegenaan te argumenteren, laat staan discussieren... iets van geboorterecht en zelfs "klasse" etc.etc.

Dat is ook het probleem, de splijting van hen die alles bij het oude willen laten en zij die inzien dat ze in maling worden genomen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_184657745
quote:
6s.gif Op zondag 27 januari 2019 16:47 schreef Nikonlover het volgende:
Helmen gaan af, livestream is over.

De gele hesjes hebben gewonnen!!!!!!!!!! *O*
Volgende week weer. Week 12.

3 maanden!!!!!!
  zondag 27 januari 2019 @ 17:50:25 #195
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_184657890
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 16:42 schreef riazop het volgende:

[..]

Man man man, wordt wakker!

Net als in ons land heeft Frankrijk een hele grote groep zéér welvarende ouderen. Die hebben alle belang bij dit regime.

Logisch dat ze er zijn
en die wonen niet in huurwoningen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_184665116
Eén van de meest pacifistische en zeer bekende gele hesjes, Jérome Rodrigues, is afgelopen zaterdag in het oog geraakt en waarschijnlijk voor het leven blind.

Hij stond aan de kant te filmen toen hij een granaat naar zich kreeg toegeworpen en vervolgens in het gezicht werd geschoten.

Deze acties van de politie zijn opmerkelijk, aangezien de man zelf geen enkele bedreiging vormde.

Gele hesjes zijn woedend om deze actie. Jerome's advocaat wil er een strafzaak van maken, omdat het duidelijk illegaal gedrag van de politie is.

Jerome blijft pacifistisch en roept op tot kalmte.

Hoe langer het politiegeweld doorgaat, hoe erger dit uit de hand gaat lopen, naar mijn mening.

Zie hier de beelden die Jerome zelf filmde, tot hij op de grond viel nadat hij in het oog was geschoten.

pi_184666157
Jérome Rodrigues bevestigd dat hij bewust werd gezocht door politieschutters en aangevallen

pi_184666188
Het lijkt er nu dus op dat:

Politieke tegenstanders worden opgepakt en opgesloten.

Politieke tegenstanders door de politie worden aangevallen.

Steeds meer mensen schreeuwen "dictatuur".
  maandag 28 januari 2019 @ 00:54:42 #199
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_184666279
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 23:30 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Eén van de meest pacifistische en zeer bekende gele hesjes, Jérome Rodrigues, is afgelopen zaterdag in het oog geraakt en waarschijnlijk voor het leven blind.

Hij stond aan de kant te filmen toen hij een granaat naar zich kreeg toegeworpen en vervolgens in het gezicht werd geschoten.

Deze acties van de politie zijn opmerkelijk, aangezien de man zelf geen enkele bedreiging vormde.

Gele hesjes zijn woedend om deze actie. Jerome's advocaat wil er een strafzaak van maken, omdat het duidelijk illegaal gedrag van de politie is.

Jerome blijft pacifistisch en roept op tot kalmte.

Hoe langer het politiegeweld doorgaat, hoe erger dit uit de hand gaat lopen, naar mijn mening.

Zie hier de beelden die Jerome zelf filmde, tot hij op de grond viel nadat hij in het oog was geschoten.

Wow!
pi_184666356
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 23:30 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Eén van de meest pacifistische en zeer bekende gele hesjes, Jérome Rodrigues, is afgelopen zaterdag in het oog geraakt en waarschijnlijk voor het leven blind.

Hij stond aan de kant te filmen toen hij een granaat naar zich kreeg toegeworpen en vervolgens in het gezicht werd geschoten.

Deze acties van de politie zijn opmerkelijk, aangezien de man zelf geen enkele bedreiging vormde.

Gele hesjes zijn woedend om deze actie. Jerome's advocaat wil er een strafzaak van maken, omdat het duidelijk illegaal gedrag van de politie is.

Jerome blijft pacifistisch en roept op tot kalmte.

Hoe langer het politiegeweld doorgaat, hoe erger dit uit de hand gaat lopen, naar mijn mening.

Zie hier de beelden die Jerome zelf filmde, tot hij op de grond viel nadat hij in het oog was geschoten.

Tja als dit in Rusland was gebeurd met een oppositie leider stonden we op onze achterste poten.
Frankrijk leert snel van Oekraïne hoe je mensen moet verwonden. Macron loves Poroshenko
pi_184666370
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 01:04 schreef Cattivo het volgende:
Frankrijk leert snel van Oekraïne hoe je mensen moet verwonden.
Precies waar ik al bang voor was, dit soort tacktieken die daar gebruikt zijn tegen de opstanden op Maidan gaan hier nu ook gebruikt worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2019 01:08:24 ]
pi_184666433
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 01:06 schreef Piva het volgende:

[..]

Precies waar ik al bang voor was, dit soort tacktieken die daar gebruikt zijn tegen de opstanden op Maidan gaan hier nu ook gebruikt worden.
Het is zo flagrant, zo 'in your face'. Het is ontzettend zorgwekkend wat er op dit moment aan de hand is. De val van de westerse rechtstaat is een feit. De laatste pilaren van beschaving en bescherming tegen tyrannie zijn gevallen. Er staan ons zeer moeilijke tijden te wachten, dit is pas het begin.
pi_184666470
1 voor allen en allen voor 1!
pi_184668087
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 01:14 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Het is zo flagrant, zo 'in your face'. Het is ontzettend zorgwekkend wat er op dit moment aan de hand is. De val van de westerse rechtstaat is een feit. De laatste pilaren van beschaving en bescherming tegen tyrannie zijn gevallen. Er staan ons zeer moeilijke tijden te wachten, dit is pas het begin.
Ik vrees het ook Ali!
Wat voor een toekomst gaan onze kinderen tegemoet..☹
  maandag 28 januari 2019 @ 09:14:28 #205
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_184668265
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 01:14 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Het is zo flagrant, zo 'in your face'. Het is ontzettend zorgwekkend wat er op dit moment aan de hand is. De val van de westerse rechtstaat is een feit. De laatste pilaren van beschaving en bescherming tegen tyrannie zijn gevallen. Er staan ons zeer moeilijke tijden te wachten, dit is pas het begin.
Hopelijk hebben we nog vrije verkiezingen waar de Nederlandse gele hesjes ook mogen protesteren tegen de uitknijping door de rijken
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  maandag 28 januari 2019 @ 09:18:53 #206
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_184668326
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 01:14 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Het is zo flagrant, zo 'in your face'. Het is ontzettend zorgwekkend wat er op dit moment aan de hand is. De val van de westerse rechtstaat is een feit. De laatste pilaren van beschaving en bescherming tegen tyrannie zijn gevallen. Er staan ons zeer moeilijke tijden te wachten, dit is pas het begin.
Inderdaad. Men kijkt naar de live beelden alsof het iets leuks is, het nieuwe seizoen van BB, het lijkt soms alsof sommige mensen zitten te wachten op rellen. Zorgelijk is het zeker.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 28 januari 2019 @ 09:36:47 #207
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_184668529
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 15:16 schreef BarryOSeven het volgende:
Hoogbejaard volk allemaal zeg :')
klopt

In tijden van Flexibilisering van de arbeidsmarkt zijn de jongeren rond de dertig druk met werken en kinderen oppassen voor weinig
En de ouderen die uitgekotst zijn worden systematisch afgeknepen , ook hier

De ouderen hebben tijd,
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  maandag 28 januari 2019 @ 09:40:32 #208
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_184668572
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 09:36 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

klopt

In tijden van Flexibilisering van de arbeidsmarkt zijn de jongeren rond de dertig druk met werken en kinderen oppassen voor weinig
En de ouderen die uitgekotst zijn worden systematisch afgeknepen , ook hier

De ouderen hebben tijd,
Ik had het over de rode sjaaltjes op een zondagmiddag. Een tegenbeweging ondersteund door de Franse overheid (voor wat ik ervan heb meegekregen)
pi_184668851
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 01:14 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Het is zo flagrant, zo 'in your face'. Het is ontzettend zorgwekkend wat er op dit moment aan de hand is. De val van de westerse rechtstaat is een feit. De laatste pilaren van beschaving en bescherming tegen tyrannie zijn gevallen. Er staan ons zeer moeilijke tijden te wachten, dit is pas het begin.
Johhh .... ga eens met beide benen op de grond staan.
pi_184669320
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 09:14 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Hopelijk hebben we nog vrije verkiezingen waar de Nederlandse gele hesjes ook mogen protesteren tegen de uitknijping door de rijken
Het zijn ondertussen al Hegeliaanse verkiezingen. Verkiezingen waarbij de burger de indruk krijgt dat hij wat te zeggen heeft, meer niet.
pi_184669329
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 10:04 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Johhh .... ga eens met beide benen op de grond staan.
Ik kan hetzelfde zeggen: doe je ogen eens open.
pi_184669575
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 10:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik kan hetzelfde zeggen: doe je ogen eens open.
Die ziljn open en ik zie dat je drama's zit te fantaseren.
Frankrijk is nog steeds een staat die wbt recht en beschaving niet veel anders is dan 20 jaar geleden. Idem Nederland.
Frankrijk is geen land die tiranniek geregeerd wordt . Idem Nederland en de meeste westerse landen.
Als je wijst naar gewelddadig politie-optreden.... dat is er altijd al geweest ... in alle culturen en in alle tijden. Ook in Frankrijk en het is niet zo dat het nu ineens daar ingevoerd is of erg veel verergerd.
Politiegeweld aan de kaak stellen is ok, maar ga niet er een drama van maken , alsof 'de beschaving' ineens gevallen is.
Die onbeschaafdheid van politie en legers was er altijd al. Dat hoort bij elke beschaving.
pi_184669633
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 10:47 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Het zijn ondertussen al Hegeliaanse verkiezingen. Verkiezingen waarbij de burger de indruk krijgt dat hij wat te zeggen heeft, meer niet.
De burger kan volksvertegenwoordigers kiezen.
In Frankrijk kan men bij de volgende presidentsverkiezingen een andere president kiezen.
Maar denk niet dat die volgende president iedereen ineens een stuk rijker kan maken.
pi_184669679
[quote]0s.gif Op maandag 28 januari 2019 09:14 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Hopelijk hebben we nog vrije verkiezingen waar de Nederlandse gele hesjes ook mogen protesteren tegen de uitknijping door de rijken
[/quot

Er is in Nederland kortgeleden een wet aangenomen die het mogelijk maakt, per decreet, een politieke partij te verbieden.
pi_184669692
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 11:05 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Die ziljn open en ik zie dat je drama's zit te fantaseren.
Frankrijk is nog steeds een staat die wbt recht en beschaving niet veel anders is dan 20 jaar geleden. Idem Nederland.
Frankrijk is geen land die tiranniek geregeerd wordt . Idem Nederland en de meeste westerse landen.
Als je wijst naar gewelddadig politie-optreden.... dat is er altijd al geweest ... in alle culturen en in alle tijden. Ook in Frankrijk en het is niet zo dat het nu ineens daar ingevoerd is of erg veel verergerd.
Politiegeweld aan de kaak stellen is ok, maar ga niet er een drama van maken , alsof 'de beschaving' ineens gevallen is.
Die onbeschaafdheid van politie en legers was er altijd al. Dat hoort bij elke beschaving.
Klopt.

Maar je kunt wel merken dat er binnen de EU steeds meer onvrede is. Mensen zijn die flexibilisering, pensioenen, aow klimaathype, vluchtelingencrisis, belastingen, zorgkosten helemaal zat.
pi_184669732
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 11:05 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Die ziljn open en ik zie dat je drama's zit te fantaseren.
Frankrijk is nog steeds een staat die wbt recht en beschaving niet veel anders is dan 20 jaar geleden. Idem Nederland.
Frankrijk is geen land die tiranniek geregeerd wordt . Idem Nederland en de meeste westerse landen.
Als je wijst naar gewelddadig politie-optreden.... dat is er altijd al geweest ... in alle culturen en in alle tijden. Ook in Frankrijk en het is niet zo dat het nu ineens daar ingevoerd is of erg veel verergerd.
Politiegeweld aan de kaak stellen is ok, maar ga niet er een drama van maken , alsof 'de beschaving' ineens gevallen is.
Die onbeschaafdheid van politie en legers was er altijd al. Dat hoort bij elke beschaving.
De specialisten hier in Frankrijk zijn het niet met je eens.
pi_184669808
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 11:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

De specialisten hier in Frankrijk zijn het niet met je eens.
Hij heeft wel een punt. Ook hier in Nederland trad politie keihard op tegen krakers in de jaren 80. Maar je hoopt natuurlijk wel dat er onderzoeken volgen als politie hun boekje te buiten is gegaan.
pi_184669919
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 01:04 schreef Cattivo het volgende:

[..]

Tja als dit in Rusland was gebeurd met een oppositie leider stonden we op onze achterste poten.
Frankrijk leert snel van Oekraïne hoe je mensen moet verwonden. Macron loves Poroshenko
Frankrijk heeft geen lessen te leren hoor

Eerder in 1985 vermoordden ze al de Nederlander en greenpeace activist Fernando Pereira

En dat zal echt de laatste niet zijn gewest
pi_184669943
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 11:22 schreef Cherni het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt. Ook hier in Nederland trad politie keihard op tegen krakers in de jaren 80. Maar je hoopt natuurlijk wel dat er onderzoeken volgen als politie hun boekje te buiten is gegaan.
Maar de peilingen tonen hier aan dat het om steeds rond de 70 procent van de bevolking is die het met de stakingen eens is. Niet een klein groepje.

Dat wil zeggen dat de overheid niet luistert naar de bevolking.

Dat politieke tegenstanders worden opgepakt.

Dat mensen buitensporig hard worden aangepakt en verminkt.

Als het niet al dik twee maanden bezig was en er geen duizenden gewonden, gemutileerden en doden zouden zijn, zou het inderdaad niet zo heel veel uitmaken. Als de politiek normaal zou reageren ook niet. Maar het is heel duidelijk dat de politiek als vijand van de bevolking aan het handelen is. Dit is natuurlijk ook een gevolg van Brussel. Maar Brussel is zelf dan ook opgezet als een dictatuur zonder daadwerkelijke volksvertegenwoordiging.
pi_184670015
Het is het neoliberale dictaat met technocraten die her en der aan de macht zijn.
Ook NL is daar een voorbeeld van.

Maar laten we niet vergeten dat heel veel mensen, ook in FR, er nog steeds goed van vreten.

Er is natuurlijk wel een tweedeling, maar de middenklasse heeft dat nog niet in de gaten. Daarvoor is een kantelmoment nodig.
In NL zou dat het verplichte isoleren en warmtepomp installeren (a raison van 60k) zo'n moment kunnen zijn.

en dan kunnen zelfs hier mensen wel eens massaal héél boos gaan worden.
pi_184670172
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 11:32 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Maar de peilingen tonen hier aan dat het om steeds rond de 70 procent van de bevolking is die het met de stakingen eens is. Niet een klein groepje.

Dat wil zeggen dat de overheid niet luistert naar de bevolking.

Dat politieke tegenstanders worden opgepakt.

Dat mensen buitensporig hard worden aangepakt en verminkt.

Als het niet al dik twee maanden bezig was en er geen duizenden gewonden, gemutileerden en doden zouden zijn, zou het inderdaad niet zo heel veel uitmaken. Als de politiek normaal zou reageren ook niet. Maar het is heel duidelijk dat de politiek als vijand van de bevolking aan het handelen is. Dit is natuurlijk ook een gevolg van Brussel. Maar Brussel is zelf dan ook opgezet als een dictatuur zonder daadwerkelijke volksvertegenwoordiging.
Ondanks die 70% is dat zonder vakbonden in Frankrijk niet veel zeggend. Pas als de vakbonden achter die gele hesjes gaan staan dan is de beer pas echt los. Maar gek genoeg worden de gele hesjes niet door vakbonden gesteund. Waarom worden ze niet gesteund door vakbonden?

Maar je hebt wel gelijk dat dit nu al circa 3 maanden speelt. En dat maak je niet zo vaak mee. En hoe langer het gaat duren hoe meer schade en gewonden.
pi_184670236
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 11:46 schreef Cherni het volgende:

[..]

Maar gek genoeg worden de gele hesjes niet door vakbonden gesteund. Waarom worden ze niet gesteund door vakbonden?


Vakbonden maken nu net deel uit van het systeem.
En de Gele Hesjes zijn te besmet doordat er hordes Marine Le Pen kiezers en aanhangers meelopen.
Verder zijn vakbonden ook klimaat geengageerd
pi_184670250
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 11:46 schreef Cherni het volgende:

[..]

Ondanks die 70% is dat zonder vakbonden in Frankrijk niet veel zeggend. Pas als de vakbonden achter die gele hesjes gaan staan dan is de beer pas echt los. Maar gek genoeg worden de gele hesjes niet door vakbonden gesteund. Waarom worden ze niet gesteund door vakbonden?

Maar je hebt wel gelijk dat dit nu al circa 3 maanden speelt. En dat maak je niet zo vaak mee. En hoe langer het gaat duren hoe meer schade en gewonden.
Ze worden niet door vakbonden gesteund, omdat die niet willen worden geassocieerd met het geweld, voor zover ik heb begrepen.

Een vakbond voor de vrachtwagenchauffeurs wilde in december wel meedoen. Toen aan hun eisen werd voldaan, hebben ze daarvan afgezien.
pi_184670356
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 11:50 schreef riazop het volgende:

[..]

Vakbonden maken nu net deel uit van het systeem.
En de Gele Hesjes zijn te besmet doordat er hordes Marine Le Pen kiezers en aanhangers meelopen.
Verder zijn vakbonden ook klimaat geengageerd
Oké. Begrijpelijk. Zaak om het tuig te scheiden van de goedbedoelde groep gele hesjes. Maar hoe? Dat is onmogelijk.
pi_184670374
Ik ben benieuwd hoe dit allemaal gaat aflopen zonder goed overleg met vakbonden,gele hesjes en Macron.
pi_184670422
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 11:57 schreef Cherni het volgende:

[..]

Oké. Begrijpelijk. Zaak om het tuig te scheiden van de goedbedoelde groep gele hesjes. Maar hoe? Dat is onmogelijk.
Marie Le Pen stemmers zijn niet noodzakelijkerwijs "tuig"
pi_184670521
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 12:02 schreef riazop het volgende:

[..]

Marie Le Pen stemmers zijn niet noodzakelijkerwijs "tuig"
Nee klopt. Dan heb ik mij verkeerd uitgedrukt. Ik bedoel de relschoppers die op grote schaal molest plegen.
pi_184670522
Eerste avondprotest van afgelopen zaterdag in Parijs. Granaten en nog meer granaten.



[ Bericht 2% gewijzigd door Ali_Kannibali op 28-01-2019 12:16:09 ]
pi_184671552
Er is nu ook een rode sjaaltjes beweging die zich afzet tegen de gele hesjes? Lekker versplinteren mensen, daar ga je vast succes door krijgen. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_184671620
Hoeveel schade is er afgelopen weekend nu geweest?
pi_184672572
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 13:06 schreef Hathor het volgende:
Er is nu ook een rode sjaaltjes beweging die zich afzet tegen de gele hesjes? Lekker versplinteren mensen, daar ga je vast succes door krijgen. :')
Dit is geen afscheiding van de hesjesbeweging.
Men heeft genoeg van al dat rellen

quote:
In de nasleep van de elfde zaterdag met protesten door de 'Gele Hesjes', zijn zondag meer dan tienduizend ‘Rode Sjaaltjes’ de straten van Parijs opgegaan. Velen deden dit uit protest tegen het geweld en vernielingen door de mensen in gele hesjes van de afgelopen maanden.
https://www.nu.nl/buitenl(...)esjes-in-parijs.html
  maandag 28 januari 2019 @ 15:06:04 #232
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184673847
Propaganda blijft komisch...... op het Franse staatsnieuws (incl de commerciëlen) een "item" die uitlegt dat door verlaging van de maximumsnelheid 90 naar 80, halverwege 2018 op buitenwegen, het aantal verkeersdoden met 116 naar ca 3259 heeft teruggebracht..... dat vertelt de minister van verkeer Edouard Philippe (op bezoek in een ziekenhuis met veel slachtoffers) die hiermee het regeringsbesluit van Macron verdedigd.....

De aantallen zullen/zijn niet gelogen ... maar of dat nu komt door Macron is een hele brug te ver..... net zoals regeringen elk bruikbaar schijnsel zich toe-eigenen om hun beleid daarmee te rechtvaardigen.

De oorzaken van verkeersdoden zijn er tal en het komt er op neer dat er veel mensen zijn die simpelweg verongelukken of dat veroorzaken (drank, drugs & rock-and_roll).


link-uitzending
NB: Opvallend trouwens hoe ook ordinaire ministers tegenwoordig steeds meer worden omgeven door burgerbeveiligers. Bij Edouard, telde ik iets van 5 strak geklede man met oortjes.

Het is verachtelijk regeringsbeleid bedrijven op de vierkante millimeter...... wat en daarom relevant, omdat dit exact zo gebeurd in onze mooie Nederland..... met z'n vaasjes en haasjes.

[ Bericht 2% gewijzigd door Vallon op 28-01-2019 15:15:58 ]
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_184673987
quote:
18s.gif Op maandag 28 januari 2019 15:06 schreef Vallon het volgende:
Propaganda blijft komisch...... op het Franse staatsnieuws (incl de commerciëlen) een "item" die uitlegt dat door verlaging van de maximumsnelheid halverwege 2018 op buitenwegen, het aantal verkeersdoden met 116 naar ca 3259 heeft teruggebracht..... dat vertelt de minister van verkeer Edouard Philippe (op bezoek in een ziekenhuis met veel slachtoffers) die hiermee het regeringsbesluit van Macron verdedigd.....

De aantallen zullen/zijn niet gelogen ... maar of dat nu komt door Macron is een hele brug te ver..... net zoals regeringen elk bruikbaar schijnsel zich toe-eigenen om hun beleid daarmee te rechtvaardigen.

De oorzaken van verkoorsdoden zijn er tal en het komt er op neer dat er veel mensen zijn die simpelweg verongelukken of dat veroorzaken (drank, drugs & rock-and_roll).

[ afbeelding ]
link-uitzeding
NB: Opvallend trouwens hoe ook ordinaire ministers tegenwoordig steeds meer worden omgeven door burgerbeveiligers. Bij Edouard, telde ik iets van 5 strak geklede man met oortjes.

Het is verachtelijk regeringsbeleid bedrijven op de vierkante millimeter...... wat en daarom relevant, omdat dit exact zo gebeurd in onze mooie Nederland..... met z'n vaasjes en haasjes.
Doet me denken aan de Tchernobyl ramp, toen de Franse president beweerde dat de radioactieve volk bij de grens van Frankrijk was gestopt.
pi_184674030
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 13:58 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dit is geen afscheiding van de hesjesbeweging.
Men heeft genoeg van al dat rellen

[..]

https://www.nu.nl/buitenl(...)esjes-in-parijs.html
De rode sjaaltjes buigen graag voor het kapitalisme. De rode sjaaltjes worden graag droog genomen door Macron en Brussel. Door dit soort volk hou je de rijken wel rijk ja.

Minder rode sjaaltjes en meer gele hesjes.
Land of the free. Home of the brave.
pi_184674461
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 15:15 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

De rode sjaaltjes buigen graag voor het kapitalisme.
Gele hesjes zijn niet tegen kapitalisme. Velen willen graag meer loon en minder loon/ rijkdom voor de rijksten. Dat is niet persé anti-kapitalisme
Je negeert dat mensen geen zin hebben in rellen, veel verkeer in de stad ligt plat, openbaar vervoer ook, straten onbereikbaar... binnenstadsbewoners van Parijs vrezen voor hun auto en ruiten.
pi_184674718
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 15:35 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Gele hesjes zijn niet tegen kapitalisme. Velen willen graag meer loon en minder loon/ rijkdom voor de rijksten. Dat is niet persé anti-kapitalisme
Je negeert dat mensen geen zin hebben in rellen, veel verkeer in de stad ligt plat, openbaar vervoer ook, straten onbereikbaar... binnenstadsbewoners van Parijs vrezen voor hun auto en ruiten.
Dat is nou precies wat Macron en Brussel wil. Iedereen weer braaf aan het werk en inleveren. Over tot de orde van de dag. Niet klagen terwijl je van alle kanten wordt uitgekleed.

De rode sjaaltjes zijn nog erger dan hetgeen waar de gele hesjes tegen strijden. Een volk dat het prima vind om bedonderd te worden is gevaarlijk.
Land of the free. Home of the brave.
  maandag 28 januari 2019 @ 16:03:49 #237
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184675052
Goed uitgelegd.
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 15:35 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Gele hesjes zijn niet tegen kapitalisme. Velen willen graag meer loon en minder loon/ rijkdom voor de rijksten. Dat is niet persé anti-kapitalisme
Je negeert dat mensen geen zin hebben in rellen, veel verkeer in de stad ligt plat, openbaar vervoer ook, straten onbereikbaar... binnenstadsbewoners van Parijs vrezen voor hun auto en ruiten.
De RodeSjaaltjes protesteren tegen de protestanten die feitelijk door de regering zelf daartoe zijn aangezet. Niets is ook een mens vreemd..... om zijn eigen praktische belang boven dat van anderen te stellen (NIMBY).

Ook in den lande zijn meer Fransen tegen de blokkades die natuurlijk heel vervelend zijn qua uitwerking. De groepen worden momenteel vakkundig uiteen gespeeld waarbij de onafhankelijke :') media hen voorziet van onweerlegbare argumenten....

Vraagstelling is wel hoe je dan als getroffene, kunt protesteren om je belang te verdedigen. Belangen die veelal ook degene zelf hebben die door dat protesteren, er last van heeft ?

Ook hier tekent zich de nare bijsmaak van misplaatste en verkrachte democratie..... is het democratie dat je eenzijdig maatregelen aan/voor (s)electieve "onmondigen" oplegt die jou (regeringsaanhang) zelf niet echt treft. Beetje als verbieden van auto's omdat je zelf dat toch niet nodig hebt/vindt en het OV gebruikt.
Een beetje als de regering verhoogd de (klimaat)prijs van hout omdat zij dat in de stad niet gebruiken.

Het zijn twee leefwerelden die elkaar niet meer (willen of kunnen) begrijpen. De GeleHesjes snappen niets van hun regering en de Regering wil niets begrijpen omdat zij nu eenmaal het machtsmandaat heeft (gekregen).

Hierbij weten dat Macron niet zozeer is (uit)gekozen door de meerderheid van Fransen maar vooral is overgebleven als beter alternatief. Het alternatief was "Le Pen" waar je imho helemaal een beroerte van krijgt.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_184677461
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 15:47 schreef Scarface88 het volgende:

De rode sjaaltjes zijn nog erger dan hetgeen waar de gele hesjes tegen strijden. Een volk dat het prima vind om bedonderd te worden is gevaarlijk.
Wat ik begrijp is men vooral tegen het geweld van de gele reltrappers is.
Het kan best zijn dat velen van die 10.000 gisteren ook pro-Macron zijn.... maar om die mening op te blazen tot "gevaarlijk" ... is verkrampt willen geloven in je eigen gelijk door opponenten te verketteren.

Van elke regering kun je zeggen dat die het volk bedondert. Rechtse regering. linkse regering...
Mensen die dit té hard roepen vertrouw ik niet wat betreft de oplossing 'hoe dan wel' .
  maandag 28 januari 2019 @ 18:21:16 #239
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184678091
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 17:50 schreef Bluesdude het volgende:
Wat ik begrijp is men vooral tegen het geweld van de gele reltrappers is.
Het is wat de regering zelf (heeft) veroorzaakt en momenteel dag aan dag met die classificatie zo communiceert.... die wil voorkomen dat de GeleHesjes ook nog's hun (binnen)steden gaan platleggen.

Van het "Gut"publiek krijg ik meer en meer een nare NSB smaak. Ze zijn het eens met de argumenten van demonstranten maar hebben geen zin dat te ondersteunen. Het is een tweespalt die met succes voet aan de grond krijgt.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_184678279
quote:
14s.gif Op maandag 28 januari 2019 16:03 schreef Vallon het volgende:
Goed uitgelegd.

[..]

De RodeSjaaltjes protesteren tegen de protestanten
Ik zou inplaats van protestanten demonstranten gebruiken.
  maandag 28 januari 2019 @ 18:32:13 #241
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184678322
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 18:30 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik zou inplaats van protestanten demonstranten gebruiken.
O jee..... wat veroorzaak ik nu met mijn taalvaardigheid...... Je m'excuse..... :D
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_184678354
quote:
15s.gif Op maandag 28 januari 2019 18:21 schreef Vallon het volgende:

[..]

Het is wat de regering zelf (heeft) veroorzaakt
Welja .... je bent reltrappers aan het goedpraten " ze zijn onschuldig, hoor...het is de regering die hen dwong .."
quote:
Van het "Gut"publiek krijg ik meer en meer een nare NSB smaak.
Gut... ben je dan NSB"er? Beetje laat hoor daarmee
  maandag 28 januari 2019 @ 18:59:13 #243
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184678980
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 18:33 schreef Bluesdude het volgende:
Welja .... je bent reltrappers aan het goedpraten " ze zijn onschuldig, hoor...het is de regering die hen dwong .."
Sinds wanneer ben je een reltrapper wanneer je je verzet of eenzijdig opgelegde maatregelen ter discussie stelt ? Of laten wij ons vooral leiden door "grafische" beelden die tot ons komen ?

De Foulards Rouges zijn los van een zooi onnozelen, regeringsmarionetten die handig worden ingezet.
Net als de nu Blauwe, Oranje, Blauwe en Groene Hesjes die aan het kleurrijke firmament zijn verschenen om zich een punt te verwerven.

Maar goed, net als wat de Franse Regering bewust doet, gaat hiermee de discussie waarom de onvrede er is verloren in discussie.. De discussie in de media is idem, niet langer de oorzaak van onvrede bespreken maar vooral de uitwerking laten zien en dat dan als Gutmensch veroordelen.

Ik praat geen geweld goed maar mensen die boos over maatregelen die hun rechtstreeks raken dan wegzetten als relschopper (rapaille) is echt buiten proporties.
Ondanks alle beelden, zijn het overgrote deel van GeleHesjes, normale gezinsmensen die keihard en direct worden geraakt om rond te komen.

De regering wil nu "ineens " praten over maatregelen die zij reeds al heeft geëffectueerd.
Hoe zo praten, spreek je dan over aanpassen zolang het resultaat maar hetzelfde is ?
In de momentele debatten in veel plaatsen, wordt vooral de zg redelijkheid van maatregelen uitgelegd waarmee je de GeleHesjes feitelijk nog bozer maakt omdat je ze als klein dom kind behandeld.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_184679313
quote:
15s.gif Op maandag 28 januari 2019 18:59 schreef Vallon het volgende:

[..]

Sinds wanneer ben je een reltrapper wanneer je je verzet of eenzijdig opgelegde maatregelen ter discussie stelt ? Of laten wij ons vooral leiden door "grafische" beelden die tot ons komen ?
Ik heb het niet over gele hesjes die vreedzaam demonstreren. Ik heb het over de reltrappers.
Wederom praat je die goed

quote:
De Foulards Rouges zijn los van een zooi onnozelen, regeringsmarionetten die handig worden ingezet.
Ik weet pas sinds gisteren van hun bestaan, en jij kent ze echt niet veel langer dan dat.
Je drukt een sjabloontje op hen. Das makkelijk veroordelen.

quote:
Ik praat geen geweld goed maar mensen die boos over maatregelen die hun rechtstreeks raken dan wegzetten als relschopper (rapaille) is echt buiten proporties.
Je praat de reltrappers goed. En dat is rapaille.
De meerderheid van de gele hesjes die willen vreedzaam demonstreren en dan is er een grote groep die dat ook doen, maar stiekem toch geilen als anderen gaan rellen.

Het is een beweging, zonder duidelijke leiding, zonder duidelijke eisen.
Is de eis Macron moet aftreden ?
Demonstreer dan vreedzaam hiervoor ..
  maandag 28 januari 2019 @ 19:30:11 #245
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184679743
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 19:12 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik heb het niet over gele hesjes die vreedzaam demonstreren. Ik heb het over de reltrappers.
Wederom praat je die goed

[..]

Ik weet pas sinds gisteren van hun bestaan, en jij kent ze echt niet veel langer dan dat.
Je drukt een sjabloontje op hen. Das makkelijk veroordelen.

[..]

Je praat de reltrappers goed. En dat is rapaille.
De meerderheid van de gele hesjes die willen vreedzaam demonstreren en dan is er een grote groep die dat ook doen, maar stiekem toch geilen als anderen gaan rellen.

Het is een beweging, zonder duidelijke leiding, zonder duidelijke eisen.
Is de eis Macron moet aftreden ?
Demonstreer dan vreedzaam hiervoor ..
Het praten tegen een wederzijdse muur.
Ik ga er maar even vanuit dat je matig tot niet op de hoogte bent met wat zich afspeelt in La France en dan heb ik het niet over alleen de steden.

De Foulards Rouges zijn een paar weken nadat - ik dacht 25 nov - de GeleHesjes in opstand kwamen, opgericht door iemand die in de Vaucluse een half uur te laat op zijn bedrijf kwam.
Het begon ludiek en is nu verworden tot een Parijse betoging waar tal van (minimaal 20) "tweede kamerleden" van Macron's partij aan meededen. En ja ik zet ze dan weg als regeringsmarionetten.

Vraag je alleen maar af... waarom moeten Gele Hesjes, duidelijke eisen en een leiding hebben ?
Dat is juist waar het huidige bestel van Macron geen antwoord op heeft.
De populatie die vanwege het geweld van een paar honderd, nu worden weggezet als relschopper staan met hun rug tegen te muur. Ze worden onevenredig getroffen door in Parijs-steden bekonkelde maatregelen.

Welke zot gaat in het landelijke de brandstofprijs verhogen zonder je af te vragen (al je dat al hebt gedaan) wat dat voor immense gevolgen heeft. En zo zijn er meer idiote zaken die alleszins redelijk klinken maar een enorme impact hebben op een groep die zich niet kan anders verzetten dan door op straat te gaan zitten en dan de (rond)weg te blokkeren.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_184680338
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 19:30 schreef Vallon het volgende:

[..]

Het praten tegen een wederzijdse muur.
Ik ga er maar even vanuit dat je matig tot niet op de hoogte bent met wat zich afspeelt in La France en dan heb ik het niet over alleen de steden.

De Foulards Rouges zijn een paar weken nadat - ik dacht 25 nov - de GeleHesjes in opstand kwamen, opgericht door iemand die in de Vaucluse een half uur te laat op zijn bedrijf kwam.
Het begon ludiek en is nu verworden tot een Parijse betoging waar tal van (minimaal 20) "tweede kamerleden" van Macron's partij aan meededen. En ja ik zet ze dan weg als regeringsmarionetten.

Vraag je alleen maar af... waarom moeten Gele Hesjes, duidelijke eisen en een leiding hebben ?
Dat is juist waar het huidige bestel van Macron geen antwoord op heeft.
De populatie die vanwege het geweld van een paar honderd, nu worden weggezet als relschopper staan met hun rug tegen te muur. Ze worden onevenredig getroffen door in Parijs-steden bekonkelde maatregelen.

Welke zot gaat in het landelijke de brandstofprijs verhogen zonder je af te vragen (al je dat al hebt gedaan) wat dat voor immense gevolgen heeft. En zo zijn er meer idiote zaken die alleszins redelijk klinken maar een enorme impact hebben op een groep die zich niet kan anders verzetten dan door op straat te gaan zitten en dan de (rond)weg te blokkeren.
Jij praat ook wel redelijk vaag nu.
Vakman pur sang
  maandag 28 januari 2019 @ 20:32:26 #247
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184681144
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Jij praat ook wel redelijk vaag nu.
Want met wat ?
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_184681570
quote:
5s.gif Op maandag 28 januari 2019 20:32 schreef Vallon het volgende:

[..]

Want met wat ?
"Vraag je alleen maar af... waarom moeten Gele Hesjes, duidelijke eisen en een leiding hebben ?
Dat is juist waar het huidige bestel van Macron geen antwoord op heeft.
De populatie die vanwege het geweld van een paar honderd, nu worden weggezet als relschopper staan met hun rug tegen te muur. Ze worden onevenredig getroffen door in Parijs-steden bekonkelde maatregelen."

Vaag taalgebruik. Wat wil je nu eigenlijk zeggen?
Vakman pur sang
pi_184681751
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 20:49 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

"Vraag je alleen maar af... waarom moeten Gele Hesjes, duidelijke eisen en een leiding hebben ?
Dat is juist waar het huidige bestel van Macron geen antwoord op heeft.
De populatie die vanwege het geweld van een paar honderd, nu worden weggezet als relschopper staan met hun rug tegen te muur. Ze worden onevenredig getroffen door in Parijs-steden bekonkelde maatregelen."

Vaag taalgebruik. Wat wil je nu eigenlijk zeggen?
Met een leiding valt te onderhandelen, zonder die persoon of personen met wie kan Macron dan een deal maken?
  maandag 28 januari 2019 @ 20:59:26 #250
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184681816
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 20:49 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

"Vraag je alleen maar af... waarom moeten Gele Hesjes, duidelijke eisen en een leiding hebben ?
Dat is juist waar het huidige bestel van Macron geen antwoord op heeft.
De populatie die vanwege het geweld van een paar honderd, nu worden weggezet als relschopper staan met hun rug tegen te muur. Ze worden onevenredig getroffen door in Parijs-steden bekonkelde maatregelen."

Vaag taalgebruik. Wat wil je nu eigenlijk zeggen?
Moeilijk discussie omdat ik dit in reactie zeg op iemand zo zelf laat nadenken omdat die zich afvroeg "waarom de GeleHesjes geen duidelijk eisen hebben noch een Leiding hebben" etc.etc..
Maar goed je biedt mij de gelegenheid, dit stap voor stap uit te werken.

Ik stel wederom de vraag, wat ik wil zeggen: "Waarom zouden de GeleHesjes duidelijke Eisen moeten hebben en waarom moeten zij een Leiding hebben ?"
Wat is dan jouw of iemand ander's respons ?

Even weten dat GeleHesjes geen formele organisatie zijn noch een partijstandpunt vertegenwoordigen maar doodgewone burgers zijn die in verschillende mate onevenredig worden geraakt door regeringsmaatregelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vallon op 28-01-2019 21:32:46 ]
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_184681886
Tja een gevalletje super moeilijk, ik zou niet graag in de persoon zijn schoenen willen staan, meer kan ik er niet op zeggen, schrijven.

Als die hesjes georganiseerd zouden zijn kwam er volgens mij geen politiemacht tegenop, al gaf dat wel mogelijkheden om te onderhandelen toch.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2019 22:57:22 ]
  maandag 28 januari 2019 @ 21:14:07 #252
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184682153
Je was mij voor.....
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 20:56 schreef john2406 het volgende:

[..]

Met een leiding valt te onderhandelen, zonder die persoon of personen met wie kan Macron dan een deal maken?
Wat Macron dus wil is oude bestaande politiek "ons-kent-ons" die in Frankrijk ondertussen hevig bekritiseerd wordt.
De vakbond- en werkgeverorganisaties, vertegenwoordigen hier niet hun achterban. Sterker nog, zij distantiëren zich - ook al voor de "rellen" - van de GeleHesjes.

Zelfs nu verdedigd Macron met verve het beheerste optreden van de politie en hij betreurd dat er slachtoffers zijn gevallen.
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 21:02 schreef john2406 het volgende:
Tja een gevalletje super moeilijk, ik zou niet graag in de persoon zijn schoenen willen staan, meer kan ik er niet op zeggen, schrijven.

Als die hesjes georganiseerd zouden zijn kwam er volgens mij een politiemacht tegenop, al gaf dat wel mogelijkheden om te onderhandelen toch.
Zelf vind ik het niet zo moeilijk, natuurlijk wel in zijn rijkgevulde schoenen en wie de regering meent te moeten vertegenwoordigen.

Hij Macron moet de eco-maatregelen (brandstof/80-90/belasting) iig stoppen, de korting op de pensioenen pauzeren, koopkracht garanderen, de vermogensbelasting opnieuw activeren en vooral een begin maken dat burgers via het (burger)referendum hun individuele keuze maken. Over dit alles valt niet echt een deal te maken, het is ook niet een kwestie van uitruilen wanneer je al (te) laag aan de grond zit.

Het zou zinniger zijn dat Macron zijn verkiezingsbeloften in overeenstemming zou houden waarmee hij zich destijds verkiesbaar stelde. Ter info, zelfs nu staat ondanks al het mediageweld, nog 56% van de bevolking achter de Gele Hesjes (factcheck: wiki)
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_184683967
edit
pi_184684027
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 22:47 schreef Ali_Kannibali het volgende:
edit
Waarom edit? Hier stond toch niks verkeerds?
pi_184684222
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 22:53 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Waarom edit? Hier stond toch niks verkeerds?
Omdat de situatie ambigu bleek te zijn en mijn opmerking erbij dus niet meer coherent was.
pi_184684249
https://twitter.com/leGneral2/status/1089805326742888449

Man loopt met hamer rond, wordt hardhandig gearresteerd (hoofd op trottoir gedrukt).

Eerder werd al een man met een bijl gesignaleerd.

Het gaat er hard aan toe.
pi_184684269
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 23:06 schreef Ali_Kannibali het volgende:
https://twitter.com/leGneral2/status/1089805326742888449

Man loopt met hamer rond, wordt hardhandig gearresteerd (hoofd op trottoir gedrukt).

Eerder werd al een man met een bijl gesignaleerd.

Het gaat er hard aan toe.
Vraagt er toch wel enigszins zelf om...
pi_184685494
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 01:14 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Het is zo flagrant, zo 'in your face'. Het is ontzettend zorgwekkend wat er op dit moment aan de hand is. De val van de westerse rechtstaat is een feit. De laatste pilaren van beschaving en bescherming tegen tyrannie zijn gevallen. Er staan ons zeer moeilijke tijden te wachten, dit is pas het begin.
Een Orwellian samenleving die stapje bij stapje dichterbij komt.
pi_184691736
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 21:14 schreef Vallon het volgende:
Je was mij voor.....

[..]

Wat Macron dus wil is oude bestaande politiek "ons-kent-ons" die in Frankrijk ondertussen hevig bekritiseerd wordt.
De vakbond- en werkgeverorganisaties, vertegenwoordigen hier niet hun achterban. Sterker nog, zij distantiëren zich - ook al voor de "rellen" - van de GeleHesjes.

Zelfs nu verdedigd Macron met verve het beheerste optreden van de politie en hij betreurd dat er slachtoffers zijn gevallen.

[..]

Zelf vind ik het niet zo moeilijk, natuurlijk wel in zijn rijkgevulde schoenen en wie de regering meent te moeten vertegenwoordigen.

Hij Macron moet de eco-maatregelen (brandstof/80-90/belasting) iig stoppen, de korting op de pensioenen pauzeren, koopkracht garanderen, de vermogensbelasting opnieuw activeren en vooral een begin maken dat burgers via het (burger)referendum hun individuele keuze maken. Over dit alles valt niet echt een deal te maken, het is ook niet een kwestie van uitruilen wanneer je al (te) laag aan de grond zit.

Het zou zinniger zijn dat Macron zijn verkiezingsbeloften in overeenstemming zou houden waarmee hij zich destijds verkiesbaar stelde. Ter info, zelfs nu staat ondanks al het mediageweld, nog 56% van de bevolking achter de Gele Hesjes (factcheck: wiki)
Dan mag die wel opschieten dadelijk zit die met een nieuwe Joan of Arc (Jeanne d'Arc) toch of niet?
  dinsdag 29 januari 2019 @ 13:47:42 #260
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184691938
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 13:33 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dan mag die wel opschieten dadelijk zit die met een nieuwe Joan of Arc (Jeanne d'Arc) toch of niet?
De ideaal schoonzoon timmert aardig aan de mediale weg om de "populatie" achter zich te krijgen met mooie verre verhalen en ver(e)delen van het uitstel.
Hij Macron is diep profondement :+ geraakt door het geweld dat zich afspeelt en luistert aandachtig naar de vragen.

De bekende truc waarbij maatregelen reeds worden/zijn ingevoerd en dan: "we kunnen er toch over praten" , ik ga het U uitleggen" en "ik door u gekozen; tolereer geen "actief tot uiting gebracht verzet"; die de "afgesproken orde in ons (civiele) Frankrijk als Europese natie verstoord."...... blablablabla
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_184691985
quote:
12s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 13:47 schreef Vallon het volgende:

[..]

De ideaal schoonzoon timmert aardig aan de mediale weg om de "populatie" achter zich te krijgen met mooie verre verhalen en verdelen van het uitstel.
Hij Macron is diep profondement :+ geraakt door het geweld dat zich afspeelt en luistert aandachtig naar de vragen.

De bekende truc waarbij maatregelen reeds worden/zijn ingevoerd en dan: "we kunnen er toch over praten" , ik ga het U uitleggen" en "ik door u gekozen; tolereer geen "actief tot uiting gebracht verzet"; die de "afgesproken orde in ons (civiele) Frankrijk als Europese natie verstoord."...... blablablabla
In Frankrijk is het nog niet verboden het recht erop.
pi_184697734
Voor de liefhebbers
Informatie gele hesjes Maastricht as. zaterdag.

https://www.1limburg.nl/g(...)een-met-demonstratie

sjeng oan de geng. :)
pi_184697860
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 19:02 schreef Cherni het volgende:
Voor de liefhebbers
Informatie gele hesjes Maastricht as. zaterdag.

https://www.1limburg.nl/g(...)een-met-demonstratie

sjeng oan de geng. :)
Sjeng mit der ... in de heng.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 29 januari 2019 @ 19:12:28 #264
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184697967
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 23:06 schreef Ali_Kannibali het volgende:
https://twitter.com/leGneral2/status/1089805326742888449

Man loopt met hamer rond, wordt hardhandig gearresteerd (hoofd op trottoir gedrukt).

Eerder werd al een man met een bijl gesignaleerd.

Het gaat er hard aan toe.
Gek he dat als je met een hamer loopt te zwaaien, dat ze je dan hardhandig aanpakken.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184698494
Ik volg deze thread al even. Aankomend weekend ga ik naar Parijs, ga ik veel last hebben van platliggend OV etc of gaat dat meevallen?

En moet ik zaterdags overdag echt uitkijken voor bepaalde gebieden of is het gewoon veilig als ik grote menigtes vermijd?
404 - Not Found
pi_184698930
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 19:36 schreef Zwappel het volgende:
Ik volg deze thread al even. Aankomend weekend ga ik naar Parijs, ga ik veel last hebben van platliggend OV etc of gaat dat meevallen?

En moet ik zaterdags overdag echt uitkijken voor bepaalde gebieden of is het gewoon veilig als ik grote menigtes vermijd?
Het veiligste is in bed blijven maar dat kan je thuis ook!
  dinsdag 29 januari 2019 @ 20:19:36 #267
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184699372
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 19:36 schreef Zwappel het volgende:
Ik volg deze thread al even. Aankomend weekend ga ik naar Parijs, ga ik veel last hebben van platliggend OV etc of gaat dat meevallen?

En moet ik zaterdags overdag echt uitkijken voor bepaalde gebieden of is het gewoon veilig als ik grote menigtes vermijd?
Recentelijk niet geweest maar Parijs is groot en je gaat geen echt last hebben anders dan anders mits je het gedoe niet (Place de la Republique 14u00, of juist wel >:) ) gaat opzoeken, vooropgesteld dat je de omgeving kunt bereiken.

Met alle demonstraties moet je altijd zorgen dat je op tijd daar weg bent. OV ligt verder ook niet plat, hooguit wat lokale metro in/uitgangen waar politie ook rugzakken op contrabande controleert.
Morgen, zie ik net , zal het wel druk worden vanwege forse sneeuwstorm Gabriel, de burgemeester heeft Parijzenaars gevraagd, de auto te laten staan wat verder popcorn betekent.
Altijd is er wel een weer een motard die het niet "wist".

Zelf schat ik dat de animo van de hesjes (Acte12) sws zal afnemen, ook vanwege het negatieve aura dat over gestaag over ze wordt uitgestrooid.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 29 januari 2019 @ 20:25:48 #268
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184699479
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 19:36 schreef Zwappel het volgende:
Ik volg deze thread al even. Aankomend weekend ga ik naar Parijs, ga ik veel last hebben van platliggend OV etc of gaat dat meevallen?

En moet ik zaterdags overdag echt uitkijken voor bepaalde gebieden of is het gewoon veilig als ik grote menigtes vermijd?
Ga voor ons een livestream regelen :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 30 januari 2019 @ 05:05:33 #269
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184704848
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184704873
BasedPoland twitterde op dinsdag 29-01-2019 om 23:24:40 Antifa beats up an elderly man who participates in a #YellowVestCanada demonstration. Looks like Antifa is out there protecting the interests of the #Globalist elite.#Canada#Quebec #GiletsJaunes https://t.co/CyIATnHfRp reageer retweet
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_184705010
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 05:30 schreef chroestjov het volgende:
BasedPoland twitterde op dinsdag 29-01-2019 om 23:24:40 Antifa beats up an elderly man who participates in a #YellowVestCanada demonstration. Looks like Antifa is out there protecting the interests of the #Globalist elite.#Canada#Quebec #GiletsJaunes https://t.co/CyIATnHfRp reageer retweet
Antifa :') De grootste aids op deze planeet.
Land of the free. Home of the brave.
  woensdag 30 januari 2019 @ 16:50:58 #272
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184713835
quote:
Gelukkig heeft het Franse Parlement n.a.v. de GeleHesjes acties nu een anti relwet aangescherpt en aangenomen... zodat er tenminste ongestoord in alle rust verder gedebatteerd kan worden.

quote:
bron Europe1 29jan19 vrij vertaald..... Districtsbestuurders kunnen manifestaties verbieden die verdacht worden van een verstoring van de openbare orde. Bij overtreding kunnen boetes tot ¤7500 en/of gevangenisstraffen van 6 maanden worden opgelegd. Tevens kan personen worden verboden aanwezig te zijn bij manifestaties.....
De wet zelf is niet nieuw en was destijds ingebracht om voetbalhooligans bij risicowedstrijden weg te houden. De wet is nu aangepast dat het zich dus ook uitstrekt tot demonstraties.

Altijd weer fijn hoe een land een wet aan zijn burgers uit- en oplegt....
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_184724241
quote:
3s.gif Op woensdag 30 januari 2019 16:50 schreef Vallon het volgende:
Gelukkig heeft het Franse Parlement n.a.v. de GeleHesjes acties nu een anti relwet aangescherpt en aangenomen... zodat er tenminste ongestoord in alle rust verder gedebatteerd kan worden.
Juist ja, ik hoop dat het volk zijn ogen eens echt gaat openen.
pi_184739369
ecb twitterde op woensdag 30-01-2019 om 10:06:38 ECB asset purchases have reduced inequality in the eurozone, our research shows. They have especially benefited low-income households, which suffer the most from unemployment. Full Research Bulletin here https://t.co/MlMQO2BXxK https://t.co/4DtpcOsqms reageer retweet
ECB helpt niet echt mee, mijn god. "They have especially benefited low-income households" :')

2,6 Biljoen (2.600.000.000.000) printen en de ongelijkheid in heel Europa daalt. Dus eigenlijk moet frankrijk ook gewoon zelf weer geld gaan printen, dat is de oplossing om Frankrijk te doen genezen! :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2019 21:14:09 ]
pi_184742174
ECB meehelpen? Ja mijn mening de wereld naar de verdoemenis!
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 31 januari 2019 @ 22:56:03 #276
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184742403
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 21:13 schreef Piva het volgende:
ecb twitterde op woensdag 30-01-2019 om 10:06:38 ECB asset purchases have reduced inequality in the eurozone, our research shows. They have especially benefited low-income households, which suffer the most from unemployment. Full Research Bulletin here https://t.co/MlMQO2BXxK https://t.co/4DtpcOsqms reageer retweet
ECB helpt niet echt mee, mijn god. "They have especially benefited low-income households" :')

2,6 Biljoen (2.600.000.000.000) printen en de ongelijkheid in heel Europa daalt. Dus eigenlijk moet frankrijk ook gewoon zelf weer geld gaan printen, dat is de oplossing om Frankrijk te doen genezen! :')
Tja, als landen op eigen houtje enorme hoeveelheden geld gaan printen, dat is de oplossing ja :')
Straks krijgen we euro biljetten van 50 met een secundaire stempel van 500.000 euro erop :') Dan gaan we zoiets krijgen als Duitsland in het interbellum.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184745766
Dat heb je goed gezien Nikonlover!
  vrijdag 1 februari 2019 @ 13:08:14 #279
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184751473
Ga benieuwd zijn of er morgen #Act12 vanaf 10u00 weer iemand het zicht van een oog gaat verliezen.

Het is trouwens wel wat koud om in je hempje te gaan staan.... maar wellicht krijgen de GeleHesjes hulp van Rode-Vierkantjes ("studenten") die protesteren tegen verhoging van de collegegelden.
Zover nu duidelijk is blijven de RodeSjaaltjes thuis bij de kachel.
Het is iig weer een vrolijk kleurenpalet.

De Franse Raad van State, heeft het verzoek om gebruik van rubberkogels LBD:lanceurs de balles de défense te verbieden, afgewezen. Volgens de minister zijn de wapens nodig om relschoppers op afstand te houden bron: Figaro.

Politie heeft ondertussen "training" (gehad) om niet te richten op het hoofd...... hoe ze dat gaan doen wanneer iemand op de grond ligt, is nog onduidelijk.

Elders gaan geluiden bron:Inpact 01feb19 op om tijdens "manifestaties" de sociale netwerken te reguleren. Drie afgevaardigde leden van de LERM (partij Macron) hebben een voorstel ingediend om als maatregel tegen haatzaaien, accounts van sociale netwerken en vooral Twitter (het communicatie middel van GeleHesjes) te controleren.
Dus naast TV, morgen ook vooral meelezen op met #Acte12 en #GiletsJaunes

Het land begint al aardige kenmerken te krijgen van een dictatoriale staat die op en met alle mogelijke mddelen, het volksprotest wil indammen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_184755468
VIZLEGAL
is een bedrijf wat aan factchecking doet voor oa Google, Facebook en YouTube.

Die willen de Franse staat best bedienen van ‘de waarheid’; schrijven daar programma’s voor.
pi_184755526
VIZLEGAL voor al uw waarheden!

EUROGENDFOR voor al uw opstandige burgers!
pi_184756429
BasedPoland twitterde op donderdag 31-01-2019 om 23:28:51 #Macron's police attacking an innocent elderly #GiletsJaunes protester during last weeks #ActeXI in the city of #Avignon. It's easy to break your hip from such a fall at that age. Something which is basically the end of your life as you know it😡😡😡#MacronDemission#Benalla https://t.co/MSP3cFxkxj reageer retweet
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_184756485
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 17:45:38 #284
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184756671
10 Strategieen om de massa te misleiden... wat nu in meer of minder landen orde van de dag is.
eustache_luigy twitterde op vrijdag 01-02-2019 om 17:02:21 #giletsjaunes rouen #GiletsJaunes #bordeaux #GiletsJaunes ne jamais oublier les techniques de #manipulations et restrictions des #libertés sur un temps élaboré pads à pads accompagné de cabales. Créer le #chaos se présenter en #solutions le peuple résigné.https://t.co/nztJHL2EHl reageer retweet
- Verdeel en leidt af van het onderwerp (vertel over de ijsbeer ipv wat speelt)
- Veroorzaak een ernstig probleem en geef een oplossing (een rel+ orde politie, crisis+bezuinigen, shocktherapie)
- Verslechter de situatie (neoliberalisme; zodat ooit ondenkbare maatregelen acceptabel worden)
- Laat "kiezen" (tussen een slechte maatregel nu en een veel slechtere in de verre toekomst)
- Argumenteer simplistisch (of op de persoon zodat mensen boos worden op de wijze ipv de inhoud)
- Emotie (speel op "gevoelwaarden" zodat je "ideeën" kunt inplanten als waarde, onze kinderen)
- Negeer / herschik informatie (verwijder zo de referentie voor tegenstand is)
- Bagatelliseer & vermoei het protest (en verblind je publiek met ander "mooier" debiel spektakel).
- Maak ze schuldig (jullie hebben ""mij" er zelf voor gekozen, dus nu niet gaan zeuren).
- Ken je publiek (dankzij "techniek" weet men precies wie waar tegen is en hoe te veranderen).

Kortom verdeel en heers...... niet zozeer door een persoon maar door een groep mensen die zonder dat zij elkaar kennen samenwerken, "opgegroeid" in de juiste achtergrond en (veelal) opleiding; dezelfde methodieken toepassen.

Waarom dit rijtje omdat dit precies is wat de regering Macron ; loepzuiver aan het uitvoeren is om het verzet te breken. Een bevolking creëren dat niet meer zelf kan en wil nadenken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vallon op 01-02-2019 17:52:11 ]
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_184756682
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_184760796
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 17:45 schreef Vallon het volgende:
10 Strategieen om de massa te misleiden... wat nu in meer of minder landen orde van de dag is.
eustache_luigy twitterde op vrijdag 01-02-2019 om 17:02:21 #giletsjaunes rouen #GiletsJaunes #bordeaux #GiletsJaunes ne jamais oublier les techniques de #manipulations et restrictions des #libertés sur un temps élaboré pads à pads accompagné de cabales. Créer le #chaos se présenter en #solutions le peuple résigné.https://t.co/nztJHL2EHl reageer retweet
- Verdeel en leidt af van het onderwerp (vertel over de ijsbeer ipv wat speelt)
- Veroorzaak een ernstig probleem en geef een oplossing (een rel+ orde politie, crisis+bezuinigen, shocktherapie)
- Verslechter de situatie (neoliberalisme; zodat ooit ondenkbare maatregelen acceptabel worden)
- Laat "kiezen" (tussen een slechte maatregel nu en een veel slechtere in de verre toekomst)
- Argumenteer simplistisch (of op de persoon zodat mensen boos worden op de wijze ipv de inhoud)
- Emotie (speel op "gevoelwaarden" zodat je "ideeën" kunt inplanten als waarde, onze kinderen)
- Negeer / herschik informatie (verwijder zo de referentie voor tegenstand is)
- Bagatelliseer & vermoei het protest (en verblind je publiek met ander "mooier" debiel spektakel).
- Maak ze schuldig (jullie hebben ""mij" er zelf voor gekozen, dus nu niet gaan zeuren).
- Ken je publiek (dankzij "techniek" weet men precies wie waar tegen is en hoe te veranderen).

Kortom verdeel en heers...... niet zozeer door een persoon maar door een groep mensen die zonder dat zij elkaar kennen samenwerken, "opgegroeid" in de juiste achtergrond en (veelal) opleiding; dezelfde methodieken toepassen.

Waarom dit rijtje omdat dit precies is wat de regering Macron ; loepzuiver aan het uitvoeren is om het verzet te breken. Een bevolking creëren dat niet meer zelf kan en wil nadenken.
They want to keep your eyes of the ball..
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 1 februari 2019 @ 22:57:35 #287
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184762773
Morgen act XII?

Zal wel zoiets als de afgelopen 3 weken zijn. Rustig tot Antifa uit een uitkeringsnest komt rollen rond 4 uur/half 5 's middags
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184763152
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 22:57 schreef Nikonlover het volgende:
Morgen act XII?

Zal wel zoiets als de afgelopen 3 weken zijn. Rustig ...
Tjonge..... het is al weken lang rellen in Parijs.
Op conto van sommige gelehesjesdrammers.
Ga nou niet dit ontkennen.
Wellicht kick je op die rellen ? En komt het je uit anderen de schuld te geven ?
pi_184763208
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:15 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Tjonge..... het is al weken lang rellen in Parijs.
Op conto van sommige gelehesjesdrammers.
Ga nou niet dit ontkennen.
Wellicht kick je op die rellen ? En komt het je uit anderen de schuld te geven ?
Volgens mij zijn die gele hesjes al vier maanden aan de slag

Heb jij je al eens afgevraagd waarom die demonstraties of rellen vooral in het weekend plaatsvinden?
  vrijdag 1 februari 2019 @ 23:19:32 #290
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_184763250
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:17 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die gele hesjes al vier maanden aan de slag

Heb jij je al eens afgevraagd waarom die demonstraties of rellen vooral in het weekend plaatsvinden?
Gokje: omdat het hoofdzakelijk laagopgeleide werkenden betreft? Dit in tegenstelling tot wat Nikonlover zojuist beschreef.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 1 februari 2019 @ 23:31:30 #291
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184763523
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:15 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Tjonge..... het is al weken lang rellen in Parijs.
Op conto van sommige gelehesjesdrammers.
Ga nou niet dit ontkennen.
Wellicht kick je op die rellen ? En komt het je uit anderen de schuld te geven ?
Waarom laat je Antifa's buiten beschouwing in mijn quote?

Als je de demonstraties van de afgelopen weken hebt gevolgd, dan weet je dat er op een bepaald tijdstip een groep gemaskerde figuren zich aansluiten, met vlaggen die vooral gebruikt worden door een bepaalde groep, en de boel komt verstieren. Dat kan je niet ontkennen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 1 februari 2019 @ 23:31:38 #292
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184763527
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:17 schreef opgebaarde het volgende:
...
Heb jij je al eens afgevraagd waarom die demonstraties of rellen vooral in het weekend plaatsvinden?
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Gokje: omdat het hoofdzakelijk laagopgeleide werkenden betreft? Dit in tegenstelling tot wat Nikonlover zojuist beschreef.
De mensen zijn dan "vrij" en hebben de gelegenheid om naar de steden af te reizen en samen te komen. Verder zijn en blijven er in het land tal van lokale acties waar je natuurlijk NIETS (meer) van hoort.

De term rellen is meer de kwalificatie die door de overheid (en media) wordt gehanteerd en aangesterkt door ophitsers. Dit met doel, de GeleHesjes weg te zetten als subversieve elementen.

Als het echt rellen zou zijn, zou ook het volk uit de voorsteden (BanLieu's) er zonder twijfel aan meedoen. Dat achterstand volk, heeft geen belang bij de GeleHesjes die strijden voor behoud van hun krimpende koopkracht en belangen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 1 februari 2019 @ 23:33:46 #293
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184763579
quote:
18s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:31 schreef Vallon het volgende:

[..]

[..]

De mensen zijn dan "vrij" en hebben de gelegenheid om naar de steden af te reizen en samen te komen. Verder zijn en blijven er in het land tal van lokale acties waar je natuurlijk NIETS (meer) van hoort.

De term rellen is meer de kwalificatie die door de overheid (en media) wordt gehanteerd en aangesterkt.

Als het echt rellen zou zijn, zou ook het volk uit de voorsteden (BanLieu's) er zonder twijfel aan meedoen. Dat achterstand volk, heeft geen belang bij de GeleHesjes die strijden voor behoud van hun krimpende koopkracht en belangen.
Als ze de boel slopen van hardwerkende mensen en stenen en troep naar de politie gooien, dan noem ik dat rellen ja. Of hoe noem jij dat? Wil je alleen de boel bagatelliseren? Daar lijkt het wel op!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 1 februari 2019 @ 23:36:10 #294
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184763627
En ja, ik vind het gaaf om naar rellen te kijken op livestreams op mijn vrije zaterdag. Maar dat doet er verder niet toe.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 1 februari 2019 @ 23:36:18 #295
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184763629
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:33 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Als ze de boel slopen van hardwerkende mensen en stenen en troep naar de politie gooien, dan noem ik dat rellen ja. Of hoe noem jij dat? Wil je alleen de boel bagatelliseren? Daar lijkt het wel op!
Je bent actief, en je weet precies waar hier (niet) over gaat. Laten we nu niet zaken gaan uitvergroten die bewust zijn veroorzaakt door dezelfde overheid die nu meent orde op zaken te stellen. Voor de mensen in kwestie is het geen vermaak zoals sommigen dit lijken te vinden.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 1 februari 2019 @ 23:37:40 #296
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184763661
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:36 schreef Vallon het volgende:

[..]

Je bent actief, en je weet precies waar hier (niet) over gaat. Laten we nu niet zaken gaan uitvergroten die bewust zijn veroorzaakt door dezelfde overheid die nu meent orde op zaken te stellen.
Dus je zegt dat elke zaterdagmiddag antifa's ingehuurd worden om aan het einde van de middag de boel in Parijs kort en klein te slaan? Bronnen aub.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 1 februari 2019 @ 23:44:42 #297
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184763826
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:37 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Dus je zegt dat elke zaterdagmiddag antifa's ingehuurd worden om aan het einde van de middag de boel in Parijs kort en klein te slaan? Bronnen aub.
Doe niet zo simpel, er wordt niemand ingehuurd maar ook niemand van dat volk tegengehouden.

Ik kan/wil je best bronnen geven maar ik vermoed dat jij daar inhoudelijk helemaal niet geïnteresseerd in bent en dan de bronnen ter discussie gaat stellen, ze niet wil lezen en vervolgens weer de repliek betwijfelt waarna we van GeleHesjes zijn aangekomen bij de Tulpentuin van Rothschild.

Deze discussiemethode is precies wat het zo lastig maakt en vooral afleid van inhoud.
Ik zou zeggen doe eerst 's zelf onderzoek dat al die 400.000 GeleHesjes bewust rellen dan om een ander aan het werk te zetten over een groep van ca 200-400 personen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 1 februari 2019 @ 23:55:32 #298
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184764068
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:44 schreef Vallon het volgende:

[..]

Doe niet zo simpel, er wordt niemand ingehuurd maar ook niemand van dat volk tegengehouden.

Ik kan/wil je best bronnen geven maar ik vermoed dat jij daar inhoudelijk helemaal niet geïnteresseerd in bent en dan de bronnen ter discussie gaat stellen, ze niet wil lezen en vervolgens weer de repliek betwijfelt waarna we van GeleHesjes zijn aangekomen bij de Tulpentuin van Rothschild.

Deze discussiemethode is precies wat het zo lastig maakt en vooral afleid van inhoud.
Ik zou zeggen doe eerst 's zelf onderzoek dat al die 400.000 GeleHesjes bewust rellen dan om een ander aan het werk te zetten over een groep van ca 200-400 personen.
Je zegt zelf dat de uitzonderingen, dus de rellen, veroorzaakt worden door de overheid. De enige groep die ik zie rellen zijn de antifa's en zouden dus volgens jou ingehuurd zijn door de overheid.

Kom maar met de bronnen. En ja, wellicht val ik ze aan, maar alleen maar om de discussie helder te laten verlopen. Een kritische blik is beter dan tunnelvisie.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 1 februari 2019 @ 23:57:41 #299
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184764112
En wat onderzoek betreft, niet aankomend weekend, maar het weekend erop ga ik naar Parijs om met eigen ogen te kijken. Ik vermoed dat ik dan alleen maar bevestiging zie van wat ik tot nu toe op de streams gezien heb.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 2 februari 2019 @ 00:00:48 #300
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184764188
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:55 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Je zegt zelf dat de uitzonderingen, dus de rellen, veroorzaakt worden door de overheid. De enige groep die ik zie rellen zijn de antifa's en zouden dus volgens jou ingehuurd zijn door de overheid.

Kom maar met de bronnen. En ja, wellicht val ik ze aan, maar alleen maar om de discussie helder te laten verlopen. Een kritische blik is beter dan tunnelvisie.
Je leest niet. :W .

Ik zei al er wordt niemand ingehuurd... weet je wat zo grappig is.... dat de media voorbeeld bij het begin van de ongeregelheden keurig vertelden dat de GeleHesjes waren geïnfiltreerd.... daar hoor je ze nu niet meer over. Laten we maar niet spreken over tunnelvisie....... en wat een krtische blik is _O- .
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 2 februari 2019 @ 00:02:54 #301
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184764239
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 00:00 schreef Vallon het volgende:

[..]

Je leest niet. :W .

Ik zei al er wordt niemand ingehuurd... weet je wat zo grappig is.... dat de media voorbeeld bij het begin van de ongeregelheden keurig vertelden dat de GeleHesjes waren geïnfiltreerd.... daar hoor je ze nu niet meer over. Laten we maar niet spreken over tunnelvisie....... en wat een krtische blik is _O- .
:') :')
Lees je eigen bericht maar terug. Verder neem ik je niet serieus. DOEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')