abonnement Unibet Coolblue
pi_184511777
Volg hier de protesten van de 'gele hesjes' in Parijs.


Livestreams via onze helden van RUPTLY en RT _O_ _O_ _O_


Gifjes 05-01:

















quote:
Gele hesjes Parijs opgepakt na binnendringen ministerie

De politie in Parijs heeft rond de protesten tegen de regering van gisteren 35 demonstranten opgepakt. Dat is bekendgemaakt na de achtste zaterdag dat mensen in gele hesjes de straat op gingen.

Enkele relschoppers wisten met geweld een ministerie binnen te dringen door de poort te rammen met een vorkheftruck.

Aanwezigen vluchtten weg en zochten onderdak in een hotel. "Mensen vernielden op de binnenplaats auto's en sloegen ruiten in", zegt correspondent Frank Renout.

Een staatssecretaris die moest vluchten, noemde het een aanval op de democratie en de Republiek. President Macron sprak van extreem geweld tegen politieke vertegenwoordigers van het land. Niemand raakte gewond bij de actie.



De demonstranten raakten ook slaags met de politie op de oevers van de Seine, in de buurt van het stadhuis en op de brug Léopold Sédar Senghor. Volgens Renout werd op verschillende plekken gevochten, werd er brand gesticht en werden er vernielingen aangericht. Ook een boot op de Seine met een restaurant aan boord werd in brand gestoken.

Op een brug over de Seine sloeg een man hard in op een agent:

Gisteren waren er in Parijs 3500 mensen op de been, in heel Frankrijk ging het om 50.000 betogers. Er waren meer demonstranten dan in het weekend voor Kerst, maar de aantallen zijn niet te vergelijken met de protesten van de eerste weken van november, toen er nog 280.000 mensen op de demonstraties afkwamen.
Meer repressie?

De demonstranten protesteren in gele hesjes tegen het beleid van president Macron en ze eisen lastenverlichting.

De laatste weken waren de protesten wat in hevigheid afgenomen. Macron kondigde begin december aan de minimumlonen te verhogen en een aantal belastingen af te schaffen. Renout is benieuwd wat er de komende weken zal gebeuren: "Interessant is hoe de regering erop gaat reageren: met meer repressie of juist met nieuwe concessies."

https://nos.nl/artikel/22(...)ngen-ministerie.html
Oud nieuws:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 20 januari 2019 @ 15:16:47 #2
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184512561
Tis zo leeg ..... :P

quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 08:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hoorde er gister niet zoveel van in de media. Viel het tegen?
quote:
6s.gif Op zondag 20 januari 2019 08:50 schreef Nikonlover het volgende:[..]
Helaas wel. Geen relschoppers die hard werden aangepakt ;(
Volgende week nieuwe kansen
Ik ga het betwijfelen. Er is nu een nieuwe strategie.

Wel overmacht vertonen maar dat minimaal toepassen waardoor de indruk ontstaat dat het gaat om bescherming van de "burger". Onderdeel hiervan is evenwichtig minimaliseren van de aandacht.
De meeste Fransen kijken naar de staats/vermaakzenders en krijgen sws al minder mee van het gebeuren.
"Ze" kijken liever GTST Demain nous appartient of Lingo-spelletjes.

Opvallend bij het 13u00 journaal vandaag 20jan19: 0,0 aandacht voor de GiletJaunes. Daarentegen, volop praat aandacht op de nieuwszenders (BFM, FRaneInfo, LCI etc.) die meer zijn bedoeld voor het "intellectuele" publiek. Op die zenders wordt nu de (on)redelijkheid besproken dat je alleen "samen" problemen kunt oplossen wanneer je overlegd, denk aan het eenzijdige opgelegde "debat". Je ziet dan de overbekende doelgroep straatinterviews van die dat beamen.

Kan/ga mij niet aan de complot indruk onttrekken dat hier wordt ingespind......
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_184512680
quote:
12s.gif Op zondag 20 januari 2019 15:16 schreef Vallon het volgende:
Tis zo leeg ..... :P

[..]

[..]

Ik ga het betwijfelen. Er is nu een nieuwe strategie.

Wel overmacht vertonen maar dat minimaal toepassen waardoor de indruk ontstaat dat het gaat om bescherming van de "burger". Onderdeel hiervan is evenwichtig minimaliseren van de aandacht.
De meeste Fransen kijken naar de staats/vermaakzenders en krijgen sws al minder mee van het gebeuren.
"Ze" kijken liever GTST Demain nous appartient of Lingo-spelletjes.

Opvallend bij het 13u00 journaal vandaag 20jan19: 0,0 aandacht voor de GiletJaunes. Daarentegen, volop praat aandacht op de nieuwszenders (BFM, FRaneInfo, LCI etc.) die meer zijn bedoeld voor het "intellectuele" publiek. Op die zenders wordt nu de (on)redelijkheid besproken dat je alleen "samen" problemen kunt oplossen wanneer je overlegd, denk aan het eenzijdige opgelegde "debat". Je ziet dan de overbekende doelgroep straatinterviews van die dat beamen.

Kan/ga mij niet aan de complot indruk onttrekken dat hier wordt ingespind......
De Fransen kijken vooral massaal naar Ze Big Bounce!
  zondag 20 januari 2019 @ 15:43:56 #4
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184512972
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 15:25 schreef riazop het volgende:

[..]

De Fransen kijken vooral massaal naar Ze Big Bounce!
Nofi, ook zo stompzinnig afleidend van issues wat ik ook wel begrijp..... een high-tech springspelletje waarbij je via trampolines een route moet afleggen. Wel leuk als kijkvermaak zoals je dat ook hebt met The Voice & Dance.

Hier is het ongeveer lunchroutine om 's middags "Coups du Midi" te kijken, lekker wegrelaxen met een ontspannen kwisje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_184513566
leGneral2 twitterde op zondag 20-01-2019 om 12:14:54 💥 📽️🇫🇷SCANDALEUX!!#GiletsJaunes #ActeX : Un Policier qui met un coup de matraque gratuitement sur la nuque d'un #giletjaune qui n’opposait aucune violence! blessé à la tête 2 policiers l'ont bien évacué! (tiré comme 1 animal)😱Dénoncez svp! #Macron #Paris #France #YellowVests https://t.co/wvsp7ECEAr reageer retweet
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_184513766
leGneral2 twitterde op zaterdag 19-01-2019 om 21:39:05 💥 📽️🇫🇷INCROYABLE!#GiletsJaunes à #Toulouse le 19/01: Un couple violemment tabassé par les #policiers😱 La fille en les suppliant"arrêtez arrêtez.." mais ils continuent!!!😢⚡️Regardez et Partagez #GJ svp #Macron #Paris #France #YellowVests #Acte10 #ActeX #news #RIC https://t.co/6vaDuoJf5C reageer retweet
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_184514229
mooie post van een mede fokker

Toen ik kinderen kreeg , (mijn vrouw dus)
was ik particulier verzekerd en voor de bevalling kreeg ik ineens 2000 gulden overgemaakt , (30 jaar gelden was dat een 1,5 modaal maandloon) en kon zelf de hulp bij de bevalling regelen
De Interim vergoeding dekte de ziektekostenpremie makkelijk
We woonden toen in een gesubsidieerde premie A woning van 80,000 gulden uit te keren bedragen over 24 jaar, ( 36.000 gulden contante waarde) afhankelijk van je belastbaar loon in voorgaand jaar, (je kon toen nog onbeperkt koopsompolis kopen om je inkomen te verlagen)

De kinderbijslag was een gelijk bedrag vanaf de geboorte en niet leeftijd afhankelijk en rum twee keer zoveel als tegenwoordig

Ja het was toen wel een stuk makkelijker , 30 jaar geleden
mijn vrouw werkte niet , was ook absoluut niet nodig met een modaal inkomen

huurwoningen waren er in overvloed beschikbaar bij de woningbouwvereniging , wachttijd twee weken., moest je wel lid worden
Woonruimte was sowieso geen enkel probleem , (stond zat te koop, en werd volop nieuw gebouwd) alleen de hypotheek was maximaal 70% van de koopbedrag , en de KK moest je ook zelf ophoesten
Maar op nieuwbouw kreeg je 90%

Tja 3 kinderen was geen enkel probleem met een modaal inkomen
Ik snap die gele hesjes wel
pi_184514426
Live tribal techno in de straten van Bordeaux



[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_Kannibali op 20-01-2019 17:06:48 ]
pi_184516390
davduf twitterde op zondag 20-01-2019 om 18:31:12 allo @Place_Beauvau - c'est pour un signalement - 346Lancer en cloche (non réglementaire) de #GLI-F4Paris, #ActeIXVidéo: @blockmill https://t.co/OEZANsJPq2 reageer retweet
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_184517192
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 16:47 schreef riazop het volgende:
mooie post van een mede fokker

Toen ik kinderen kreeg , (mijn vrouw dus)
was ik particulier verzekerd en voor de bevalling kreeg ik ineens 2000 gulden overgemaakt , (30 jaar gelden was dat een 1,5 modaal maandloon) en kon zelf de hulp bij de bevalling regelen
De Interim vergoeding dekte de ziektekostenpremie makkelijk
We woonden toen in een gesubsidieerde premie A woning van 80,000 gulden uit te keren bedragen over 24 jaar, ( 36.000 gulden contante waarde) afhankelijk van je belastbaar loon in voorgaand jaar, (je kon toen nog onbeperkt koopsompolis kopen om je inkomen te verlagen)

De kinderbijslag was een gelijk bedrag vanaf de geboorte en niet leeftijd afhankelijk en rum twee keer zoveel als tegenwoordig

Ja het was toen wel een stuk makkelijker , 30 jaar geleden
mijn vrouw werkte niet , was ook absoluut niet nodig met een modaal inkomen

huurwoningen waren er in overvloed beschikbaar bij de woningbouwvereniging , wachttijd twee weken., moest je wel lid worden
Woonruimte was sowieso geen enkel probleem , (stond zat te koop, en werd volop nieuw gebouwd) alleen de hypotheek was maximaal 70% van de koopbedrag , en de KK moest je ook zelf ophoesten
Maar op nieuwbouw kreeg je 90%

Tja 3 kinderen was geen enkel probleem met een modaal inkomen
Ik snap die gele hesjes wel
Zo kan ik het me ook herinneren!
pi_184517469
Parijs, met ode aan de personen die overleden zijn tijdens de protesten.

pi_184521692
Kan Macron de veenbrand nog de kop indrukken?
Of heeft hij gewoon een hele strenge winter nodig?
pi_184521834
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 16:47 schreef riazop het volgende:
mooie post van een mede fokker

Toen ik kinderen kreeg , (mijn vrouw dus)
was ik particulier verzekerd en voor de bevalling kreeg ik ineens 2000 gulden overgemaakt , (30 jaar gelden was dat een 1,5 modaal maandloon) en kon zelf de hulp bij de bevalling regelen
De Interim vergoeding dekte de ziektekostenpremie makkelijk
We woonden toen in een gesubsidieerde premie A woning van 80,000 gulden uit te keren bedragen over 24 jaar, ( 36.000 gulden contante waarde) afhankelijk van je belastbaar loon in voorgaand jaar, (je kon toen nog onbeperkt koopsompolis kopen om je inkomen te verlagen)

De kinderbijslag was een gelijk bedrag vanaf de geboorte en niet leeftijd afhankelijk en rum twee keer zoveel als tegenwoordig

Ja het was toen wel een stuk makkelijker , 30 jaar geleden
mijn vrouw werkte niet , was ook absoluut niet nodig met een modaal inkomen

huurwoningen waren er in overvloed beschikbaar bij de woningbouwvereniging , wachttijd twee weken., moest je wel lid worden
Woonruimte was sowieso geen enkel probleem , (stond zat te koop, en werd volop nieuw gebouwd) alleen de hypotheek was maximaal 70% van de koopbedrag , en de KK moest je ook zelf ophoesten
Maar op nieuwbouw kreeg je 90%

Tja 3 kinderen was geen enkel probleem met een modaal inkomen
Ik snap die gele hesjes wel
Ik ben te jong maar ik snap het helemaal. Het leven is voor onze generatie onbetaalbaar en links en rechts word je kaalgeplukt.
Land of the free. Home of the brave.
pi_184521842
Om de gele hesjes tegemoet te komen zal welke franse regering dan ook de franse Jan Modaal nog meer moeten gaan belasten en ik vraag me af die ertoe bereid zijn dat te accepteren?
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_184521976
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 22:14 schreef Digi2 het volgende:
Om de gele hesjes tegemoet te komen zal welke franse regering dan ook de franse Jan Modaal nog meer moeten gaan belasten en ik vraag me af die ertoe bereid zijn dat te accepteren?
De protesten van de gele hesjes zijn er onder andere vanwege de ongelijke verdelingen. Waarom zou de Franse regering Jan Modaal nog harder moeten belasten om gele hesjes tegemoet te komen?

Waarom niet bedrijven, meer welgestelden of het schrappen on onredelijke verplichtingen?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_184522060
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 22:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De protesten van de gele hesjes zijn er onder andere vanwege de ongelijke verdelingen. Waarom zou de Franse regering Jan Modaal nog harder moeten belasten om gele hesjes tegemoet te komen?

Waarom niet bedrijven, meer welgestelden of het schrappen on onredelijke verplichtingen?
Omdat dat de grootse groep is waar dus het meeste te halen valt. De bedrijven kan je niet verder belasten want dat is nu net het probleem in Frankrijk en de echt rijken betalen al relatief veel en zoals al is gebleken en getest door president Hollande leidt een verdere verhoging tot een exodus.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_184522267
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 22:23 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Omdat dat de grootse groep is waar dus het meeste te halen valt. De bedrijven kan je niet verder belasten want dat is nu net het probleem in Frankrijk en de echt rijken betalen al relatief veel en zoals al is gebleken en getest door president Hollande leidt een verdere verhoging tot een exodus.
Dat is allemaal behoorlijk subjectief. Ook in Frankrijk zijn veel zaken onredelijk geregeld voor Jan Modaal en kan er een hoop veranderd worden in hun voordeel zonder dat je daarmee de economie van Frankrijk op het spel zet.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_184522470
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 22:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat is allemaal behoorlijk subjectief. Ook in Frankrijk zijn veel zaken onredelijk geregeld voor Jan Modaal en kan er een hoop veranderd worden in hun voordeel zonder dat je daarmee de economie van Frankrijk op het spel zet.
Die exodus onder Hollande was reëel en de belastingverhogingen zijn uiteindelijk in de prullenmand beland. Frankrijk zal moeten snijden in de overheid en semi-overheid wil ze elders gelden vandaan halen maar daar krijg je te maken met machtige vakbonden etc. Bovendien zal het mij niet verbazen als die werknemens goudgerande baangaranties hebben waardoor dit praktisch onmogelijk is. Frankrijk kwam vaker terecht in dergelijke situaties en zocht zijn heil dan in de geldpers maar dat kan nu niet meer sinds de franc dur(harde franc) en later de euro.

[ Bericht 3% gewijzigd door Digi2 op 20-01-2019 22:51:24 ]
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_184522773
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 16:47 schreef riazop het volgende:
mooie post van een mede fokker

Toen ik kinderen kreeg , (mijn vrouw dus)
was ik particulier verzekerd en voor de bevalling kreeg ik ineens 2000 gulden overgemaakt , (30 jaar gelden was dat een 1,5 modaal maandloon) en kon zelf de hulp bij de bevalling regelen
De Interim vergoeding dekte de ziektekostenpremie makkelijk
We woonden toen in een gesubsidieerde premie A woning van 80,000 gulden uit te keren bedragen over 24 jaar, ( 36.000 gulden contante waarde) afhankelijk van je belastbaar loon in voorgaand jaar, (je kon toen nog onbeperkt koopsompolis kopen om je inkomen te verlagen)

De kinderbijslag was een gelijk bedrag vanaf de geboorte en niet leeftijd afhankelijk en rum twee keer zoveel als tegenwoordig

Ja het was toen wel een stuk makkelijker , 30 jaar geleden
mijn vrouw werkte niet , was ook absoluut niet nodig met een modaal inkomen

huurwoningen waren er in overvloed beschikbaar bij de woningbouwvereniging , wachttijd twee weken., moest je wel lid worden
Woonruimte was sowieso geen enkel probleem , (stond zat te koop, en werd volop nieuw gebouwd) alleen de hypotheek was maximaal 70% van de koopbedrag , en de KK moest je ook zelf ophoesten
Maar op nieuwbouw kreeg je 90%

Tja 3 kinderen was geen enkel probleem met een modaal inkomen
Ik snap die gele hesjes wel
Geen idee waar jij vandaan komt, maar voor mijn ouders ging jouw verhaal totaal niet op.

30 jaar geleden was een gezinswoning kopen voor hen geen optie. Ondanks de premies.

En huurwoningen in overvloed? De wachttijd voor een gezinswoning was toen niet veel korter dan nu. Pas als je je eerste kind had kon je daar op 'schrijven' en dat deden mijn ouders dan ook vanaf het moment dat de oudste er was. Ze hadden immers plannen voor verdere gezinsuitbreiding en woonden in 2-kamer een portiekflat op de bovenste etage. Pas toen kind nummer 3 er al was zijn mijn ouders naar een gezinswoning verhuisd in de maand dat hun oudste kind 6 jaar werd. Dit jaar 30 jaar geleden.

Mijn moeder werkte weliswaar de eerste jaren niet, maar dat betekende voor mijn ouders echt wel dat ze heel goed op de uitgaven moesten letten. Dat veranderde duidelijk toen mijn moeder is begonnen met part-time werken.
  zondag 20 januari 2019 @ 23:20:26 #21
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_184523207
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 22:14 schreef Digi2 het volgende:
Om de gele hesjes tegemoet te komen zal welke franse regering dan ook de franse Jan Modaal nog meer moeten gaan belasten en ik vraag me af die ertoe bereid zijn dat te accepteren?
De gele hesjes en Jan Modaal zijn geen twee verschillende dingen. Het zijn daar niet enkel werklozen die op zaterdag een geel hesje aantrekken.
pi_184523248
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 23:20 schreef Woelwater het volgende:

[..]

De gele hesjes en Jan Modaal zijn geen twee verschillende dingen. Het zijn daar niet enkel werklozen die op zaterdag een geel hesje aantrekken.
Als de gele hesjes ook veel Jan Modaal betreft is het dus feitelijk een roep om de geldpers maar daar heeft de franse regering geen toegang meer toe. Het fenomeen geldpers is de oplossing voor al uw problemen hoort bij hoge inflatie en een zwakke munt. Dit staat haaks op het mandaat van de ECB.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_184523605
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 22:55 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Geen idee waar jij vandaan komt, maar voor mijn ouders ging jouw verhaal totaal niet op.

30 jaar geleden was een gezinswoning kopen voor hen geen optie. Ondanks de premies.

En huurwoningen in overvloed? De wachttijd voor een gezinswoning was toen niet veel korter dan nu. Pas als je je eerste kind had kon je daar op 'schrijven' en dat deden mijn ouders dan ook vanaf het moment dat de oudste er was. Ze hadden immers plannen voor verdere gezinsuitbreiding en woonden in 2-kamer een portiekflat op de bovenste etage. Pas toen kind nummer 3 er al was zijn mijn ouders naar een gezinswoning verhuisd in de maand dat hun oudste kind 6 jaar werd. Dit jaar 30 jaar geleden.

Mijn moeder werkte weliswaar de eerste jaren niet, maar dat betekende voor mijn ouders echt wel dat ze heel goed op de uitgaven moesten letten. Dat veranderde duidelijk toen mijn moeder is begonnen met part-time werken.
Zo kan ik het mij ook niet herinneren. O ja die bizarre premieregeling waar je met arbitraire grenzen net naast de pot pist voor premie A en premie C verdiende je weer te weinig voor. Jammer dus. En ook toen enorme wachtlijsten.

Woningnood is zowaar van alle tijden. De tijd voor ww2 kan ik niet beoordelen.
  zondag 20 januari 2019 @ 23:45:06 #24
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_184523637
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 23:23 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Als de gele hesjes ook veel Jan Modaal betreft is het dus feitelijk een roep om de geldpers maar daar heeft de franse regering geen toegang meer toe. Het fenomeen geldpers is de oplossing voor al uw problemen hoort bij hoge inflatie en een zwakke munt. Dit staat haaks op het mandaat van de ECB.
Lijkt me niet dat ze meer geld willen hebben, maar juist minder in willen leveren. Die hesjes zien bijvoorbeeld toch ook wat voor geldverslindend apparaat dat Brussel en het hele Europa gebeuren is. Vergelijkbaar met wat hier ook gebeurt, dat "de hoge heren" even beslissen dat het hele klimaatgebeuren wel betaald kan worden door Jan Modaal.
pi_184523723
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 23:45 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Lijkt me niet dat ze meer geld willen hebben, maar juist minder in willen leveren. Die hesjes zien bijvoorbeeld toch ook wat voor geldverslindend apparaat dat Brussel en het hele Europa gebeuren is. Vergelijkbaar met wat hier ook gebeurt, dat "de hoge heren" even beslissen dat het hele klimaatgebeuren wel betaald kan worden door Jan Modaal.
De franse overheid heeft nog steeds aanzienlijke tekorten en er is dus feitelijk geen ruimte voor niet inleveren door Jan Modaal anders dan het monetariseren van de staatsschuld en dus de geldpers maar deze weg is afgesloten. Frankrijk leeft al lange tijd op de pof maar kan daar niet mee blijven doorgaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door Digi2 op 21-01-2019 00:03:45 ]
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_184524037
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 23:50 schreef Digi2 het volgende:

[..]

De franse overheid heeft nog steeds aanzienlijke tekorten en er is dus feitelijk geen ruimte voor niet inleveren door Jan Modaal anders dan het monetariseren van de staatsschuld en dus de geldpers maar deze weg is afgesloten. Frankrijk leeft al lange tijd op de pof maar kan daar niet mee blijven doorgaan.
Macron heeft al 6 miljard gereserveerd als cadeau voor de Gele Vestjes.

Dat geld wordt gewoon geleend.
pi_184524351
intellecto's zijn weer aan het discussieren

pi_184524401
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 00:15 schreef riazop het volgende:

[..]

Macron heeft al 6 miljard gereserveerd als cadeau voor de Gele Vestjes.

Dat geld wordt gewoon geleend.
Daarmee dreigt Frankrijk dan in botsing te komen met de EU-commissie. Evengoed kan Frankrijk hier niet mee blijven doorgaan want op een zeker moment gaat de rente dan stijgen vanwege een dreigende default en dus stijgende risico-premie doorberekend in die rente.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_184524479
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 00:38 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Daarmee dreigt Frankrijk dan in botsing te komen met de EU-commissie.
De Fransen komen daar mee weg hoor

Ze hebben in Parijs nog nooit zo gelachen als toen minister ZALM ze even de maat dacht te nemen over de 3% regel
pi_184524529
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 00:46 schreef riazop het volgende:

[..]

De Fransen komen daar mee weg hoor

Ze hebben in Parijs nog nooit zo gelachen als toen minister ZALM ze even de maat dacht te nemen over de 3% regel
We zullen zien maar ik vermoed dat de EU-commissie een meerjarige begroting eist van de franse regering waarbij de tekorten terug worden gedrongen. Volgens mij zijn 2017 en 2018 de enige jaren geweest sinds het uitbreken van de fin.crisis 2007/2008 dat het franse tekort beneden de 3% was. Voor 2019 schatten ze een tekort van 3,4%

quote:
https://www.reuters.com/a(...)t-year-idUSKBN1OF09Z
“We take the responsibility of having a higher-than-expected deficit, probably at 3.4 percent of gross national product. But it will be a cyclical peak, not a structural trajectory,” Ferrand was quoted as saying.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_184524580
Ik denk niet dat het een eu belang is als Frankrijk een Marine LP of Mélenchon als president krijgt

Juncker zal de weg wel plaveien voor ELK Frans begrotingstekort noodzakelijk om De Kleine Prins in het zadel te houden
pi_184525734
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 23:23 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Als de gele hesjes ook veel Jan Modaal betreft is het dus feitelijk een roep om de geldpers maar daar heeft de franse regering geen toegang meer toe. Het fenomeen geldpers is de oplossing voor al uw problemen hoort bij hoge inflatie en een zwakke munt. Dit staat haaks op het mandaat van de ECB.
‘Het mandaat van de ECB’ heeft een zwakke euro veroorzaakt, een ongeloofwaardige munt. Door monetaire geldveruiming. Er is 2600miljard Euro de obligatiemarkt op gespoeld. Dit geld is in het voordeel van de grote spelers. Zij wisten dat hoe dan ook aan de andere kant de koper Mario Draghi was..

De lasten van de daardoor ontstane schulden zijn voor rekening van de burger.
Daarbij wordt er stelselmatig gelogen over de inflatie binnen de EU-zone.

En zie hier de giftige cocktail die ontstaan is..
pi_184525746
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 00:15 schreef riazop het volgende:

[..]

Macron heeft al 6 miljard gereserveerd als cadeau voor de Gele Vestjes.

Dat geld wordt gewoon geleend.
Dat geld wordt ‘gewoon’ ingetoetst met instemming van ome Draghi.

Dat geld is niets waard..
pi_184525752
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 00:59 schreef riazop het volgende:
Ik denk niet dat het een eu belang is als Frankrijk een Marine LP of Mélenchon als president krijgt

Juncker zal de weg wel plaveien voor ELK Frans begrotingstekort noodzakelijk om De Kleine Prins in het zadel te houden
De volksopstanden bepalen nu de grens.
pi_184526972
Frankrijk moet inderdaad in het veel te dure ambtenarenapparaat snijden en de gulheid van de sociale voorzieningen terugdringen. Op die manier wordt het MKB minder belast, wat tot meer werkgelenenheid zal leiden. Daardoor neemt de werkloosheid af, zodat er minder sociale voorzieningen nodig zijn. Op dit moment kan je als je twee jaar hebt gewerkt ook twee jaar werkloosheidsuitkering trekken. Er zijn allerlei potjes en subsidies, zoals de 'prime de rentree' aan het begin van het schooljaar waarmee je nieuwe schoolspullen voor je kinderen kan kopen (in werkelijkheid is dit een commercieel evenement geworden, zoals kerstmis, met overal reclame, en gebruikt men het geld voor televisies etc.). De herverdelingsfilosofie van het Franse systeem nivelleert naar onderen toe. Daarom is nu ook de middenklasse ontevreden, want die ziet zijn koopkracht verdwijnen.

Verder heeft Frankrijk ervoor gekozen om zich vooral te richten op landbouw. Maar heel veel boeren hebben juist subisidie nodig van de EU. Door de bureaucratie van de Franse overheid en de EU verliezen kleinere bedrijven veel tijd en geld aan administratieve taken, verplichtingen en een gebrek aan vrijheid. Dus ook hier is een te grote overheid het probleem.

En verder, het is hier al genoemd, is de Franse werkcultuur weinig efficiënt. Iedereen werkt wel minder uren per week, maar daardoor is de druk ook veel hoger. Door de autoritaire cultuur leiden veel mensen aan stress en werkziekte.

Daarbij is de Marxistische notie van 'de gemene 'patron' (baas) die de arme werknemertjes uitbuit' ook nog heel sterk. Je baas is de vijand. Het is het land van de mensenrechten, de rechten voor de arbeiders. Dus inderdaad alle vakbonden herinneren je er constant aan wat je rechten zijn, in de strijd tegen 'het sociale onrecht'. Die cultuur helpt ook niet echt om samen vooruit te gaan. Mensen zijn vaak, zoals Macron ook wel noemde, tegen veranderingen. Nu is dat niet altijd een probleem, maar als je bedrijf naar de knoppen gaat omdat je niet bereid bent om je aan te passen aan de realiteit, is het dat wel degelijk.

En de realiteit is een ander probleem voor Frankrijk: men hecht meer waarde aan mooie praatjes en alles wat intelligent lijkt, dan dat wat ook daadwerkelijk werkt. Van pragmatisme hebben ze nooit gehoord. Een van de redenen waarom de Freudiaanse psychoanalyse hier nog heel erg bewonderd wordt, terwijl de rest van de wereld dit al in de prullenbak van de pseudowetenschap heeft gegooid en is overgestapt op wetenschappellijke theorieën. Het idee van 'de intellectueel', of 'de guru', de Franse 'filosoof', hoeveel onzin ze ook uitkramen, is hier heel sterk. Hun invloed is dan ook veel te groot.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ali_Kannibali op 21-01-2019 09:12:51 ]
pi_184527741
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 06:20 schreef Beobachter het volgende:

[..]

‘Het mandaat van de ECB’ heeft een zwakke euro veroorzaakt, een ongeloofwaardige munt. Door monetaire geldveruiming. Er is 2600miljard Euro de obligatiemarkt op gespoeld. Dit geld is in het voordeel van de grote spelers. Zij wisten dat hoe dan ook aan de andere kant de koper Mario Draghi was..

De lasten van de daardoor ontstane schulden zijn voor rekening van de burger.
Daarbij wordt er stelselmatig gelogen over de inflatie binnen de EU-zone.

En zie hier de giftige cocktail die ontstaan is..
Relatief gezien is de euro nog sterk. De Fed heeft een vergelijkbare geldverruiming gedaan en de ECB, BOJ en SNB konden niet achterblijven omdat hun munten te duur werden t.o.v. de $. De SNB en BOJ zijn er zelfs toe overgegaan aandelen te monetarisen omdat de hoeveelheid schulden die gemonitariseerd konden worden te klein was. De Yen en zwitserse frank hebben daarbij een probleem omdat hun volume veel kleiner is dan die van de $ of euro. Ik verwacht dat ook grote centrale banken in de toekomst ertoe zullen overgaan aandelen te monetariseren. De trend is wereldwijd richting een centrale planeconomie met veel pricefixing waaronder dus ook de aandelen.



[ Bericht 3% gewijzigd door Digi2 op 21-01-2019 10:10:43 ]
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_184527882
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 10:05 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Relatief gezien is de euro nog sterk. De Fed heeft een vergelijkbare geldverruiming gedaan en de ECB, BOJ en SNB konden niet achterblijven omdat hun munten te duur werden t.o.v. de $. De SNB en BOJ zijn er zelfs toe overgegaan aandelen te monetarisen omdat de hoeveelheid schulden die gemonitariseerd konden worden te klein was. De Yen en zwitserse frank hebben daarbij een probleem omdat hun volume veel kleiner is dan die van de $ of euro. Ik verwacht dat ook grote centrale banken in de toekomst ertoe zullen overgaan aandelen te monetariseren. De trend is wereldwijd richting een centrale planeconomie met veel pricefixing waaronder dus ook de aandelen.

[ afbeelding ]
Voor een Zwitserse burger is het voorlopig in de grenstreek lachen gieren brullen. Het zal dan wel niet in hun eigen economie terecht komen maar die gaan massaal en dan echt massaal even de grens over naar een euro land.

En 110 CHF zal voor een Zwitser een schijntje zijn maar voor mij was dat even slikken voor een retour Zermatt-Matterhorn glacier paradise retour per persoon, al was het wel een belevenis. En voor een simpele maaltijd 35-40 CHF. Daar betaal je in Duitsland 11-15 euro voor en in NL 17-20 euro pp. Maar goed een prachtig land waar ik zo weer met vakantie ga.

En laten we eerlijk zijn dat is waar het de normale burger om gaat.

[ Bericht 2% gewijzigd door Cherni op 21-01-2019 10:21:04 ]
pi_184528010
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 10:15 schreef Cherni het volgende:

[..]

Voor een Zwitserse burger is het voorlopig in de grenstreek lachen gieren brullen. Het zal dan wel niet in hun eigen economie terecht komen maar die gaan massaal en dan echt massaal even de grens over naar een euro land.

En 110 CHF zal voor een Zwitser een schijntje zijn maar voor mij was dat even slikken voor een retour Zermatt-Matterhorn glacier paradise retour al was het wel een belevenis. En voor een simpele maaltijd 35-40 CHF. Daar betaal je in Duitsland 11-15 euro voor en in NL 17-20 euro pp.

En laten we eerlijk zijn dat is waar het de normale burger om gaat.
Voor de zwitsers in de grensstreek is een dure frank vaak gunstig. De keerzijde van een dure munt is dat de handelsbalans sterk verstoord kan raken omdat importen stijgen en exporten dalen. Uiteindelijk komen banen in het gedrang wat een aanzet is om een excessief dure munt te vermijden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Digi2 op 21-01-2019 11:02:28 ]
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_184528154
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 10:24 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Voor de zwitsers in de grensstreek is een dure frank vaak gunstig. De keerzijde van een dure munt is dat de handelsbalans sterk verstoord kan raken omdat importen stijgen en exporten dalen. Uiteindelijk komen banen in het gedrang wat een aanzet is om een excessief dure munt te vemijden.
Of dat voor Zwitserland gaat gelden weet ik niet en durf ik niet te zeggen. Het land is klein en circa 9mil. inwoners. Zolang ze zich specialiseren in hoogwaardige producten en toeristen zal dat wel loslopen.
pi_184528182
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 10:05 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Relatief gezien is de euro nog sterk. De Fed heeft een vergelijkbare geldverruiming gedaan en de ECB, BOJ en SNB konden niet achterblijven omdat hun munten te duur werden t.o.v. de $. De SNB en BOJ zijn er zelfs toe overgegaan aandelen te monetarisen omdat de hoeveelheid schulden die gemonitariseerd konden worden te klein was. De Yen en zwitserse frank hebben daarbij een probleem omdat hun volume veel kleiner is dan die van de $ of euro. Ik verwacht dat ook grote centrale banken in de toekomst ertoe zullen overgaan aandelen te monetariseren. De trend is wereldwijd richting een centrale planeconomie met veel pricefixing waaronder dus ook de aandelen.

[ afbeelding ]
‘De euro is relatief sterk’ ten opzichte waarvan? De US dollar?
pi_184528192
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 10:36 schreef Cherni het volgende:

[..]

Of dat voor Zwitserland gaat gelden weet ik niet en durf ik niet te zeggen. Het land is klein en circa 9mil. inwoners. Zolang ze zich specialiseren in hoogwaardige producten en toeristen zal dat wel loslopen.
Geld voor Zwitserland ook en de SNB heeft de balancesheet dan ook flink verruimt teneinde de koers van de munt naar beneden te krijgen.



quote:
Three years on from currency shock, Swiss central bank can't get back to normal
Three years after the Swiss National Bank shocked currency markets by scrapping the franc's peg to the euro, it faces the toughest task of any major central bank in normalising ultra-loose monetary policy.

Meanwhile, any attempt by the SNB to cut its balance sheet - which has ballooned to 837 billion francs ($861 billion) - will be hard because 94 percent of its investments are in foreign currencies, held via bonds and shares in companies such as Apple (AAPL.O) and Starbucks (SBUX.O).

The proceeds of sales would convert to francs, again putting upward pressure on the Swiss currency, whose strength drags on the export-reliant economy.

Communicating policy that both cuts and protects would also be tricky.


[ Bericht 34% gewijzigd door Digi2 op 21-01-2019 10:56:46 ]
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_184528232
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 10:39 schreef Beobachter het volgende:

[..]

‘De euro is relatief sterk’ ten opzichte waarvan? De US dollar?
Yep, de eurokoers was tijdens de introductie van de euro in 2002 zelfs beneden pariteit.

Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_184528553
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 10:44 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Yep, de eurokoers was tijdens de introductie van de euro in 2002 zelfs beneden pariteit.

[ afbeelding ]
Maar de dollar is toch ook niks meer waard.
Ik denk dat we enorm in overheden moeten gaan snijden; zoveel mogelijk decentraliseren en automatiseren van beslissingen, dmv blockchain en terug naar de goudstandaard. Dus de reeele waarde terug van geld en goed.
Maar niemand ontkomt aan de pijn van deze verandering en daarom gebeurt het niet.
En daarom is een revolutie te overwegen, het komt alleen maar tot stand als de gevestigde orde uit het zadel gewipt wordt, denk ik..
pi_184528745
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 11:06 schreef Beobachter het volgende:

[..]

Maar de dollar is toch ook niks meer waard.
Ik denk dat we enorm in overheden moeten gaan snijden; zoveel mogelijk decentraliseren en automatiseren van beslissingen, dmv blockchain en terug naar de goudstandaard. Dus de reeele waarde terug van geld en goed.
Maar niemand ontkomt aan de pijn van deze verandering en daarom gebeurt het niet.
En daarom is een revolutie te overwegen, het komt alleen maar tot stand als de gevestigde orde uit het zadel gewipt wordt, denk ik..
Er is een wereldwijde competitive devaluation gaande, al decennia lang en begonnen door japan na het uiteenspatten van hun onroerendgoedbubble in de jaren 80/90. Dit kan nog decennia lang doorgaan voordat er wereldwijde hyperinflatie optreedt of het wereldwijde monetair systeem implodeert wat in 2007 bijna dreigde gebeuren. De trend is juist richting toenemende centralisering en planeconomie. Het opkopen van hypotheken, bedrijfsleningen en aandelen door centrale banken zijn er symptomen van naar mijn idee. Het komt uiteindelijk neer op een vorm van pricefixing.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_184529493
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 11:16 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Er is een wereldwijde competitive devaluation gaande, al decennia lang en begonnen door japan na het uiteenspatten van hun onroerendgoedbubble in de jaren 80/90. Dit kan nog decennia lang doorgaan voordat er wereldwijde hyperinflatie optreedt of het wereldwijde monetair systeem implodeert wat in 2007 bijna dreigde gebeuren. De trend is juist richting toenemende centralisering en planeconomie. Het opkopen van hypotheken, bedrijfsleningen en aandelen door centrale banken zijn er symptomen van naar mijn idee. Het komt uiteindelijk neer op een vorm van pricefixing.
Dit inderdaad. Het einde van de vrije markt. De staat die inkomen verdeelt en in samenwerking met bedrijven goederen en diensten levert die wij consumeren in plaats van bezitten.
pi_184530024
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 10:39 schreef Beobachter het volgende:

[..]

‘De euro is relatief sterk’ ten opzichte waarvan? De US dollar?
Je moet het jezelf natuurlijk niet te moeilijk maken en een makkelijk te halen target pakken.
pi_184530065
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 10:05 schreef Digi2 het volgende:
De SNB en BOJ zijn er zelfs toe overgegaan aandelen te monetarisen omdat de hoeveelheid schulden die gemonitariseerd konden worden te klein was.
Ik had persoonlijk toch liever gezien dat de ECB voor 2.6 biljoen aan aandelen Google en Apple had gekocht ipv het in waardeloze (Italiaanse) schuldpapieren te pompen...

Maar goed dat was natuurlijk ook helemaal niet de bedoeling van de ECB om ook echt iets waardevols aan te schaffen. Wat dat betreft heeft de SNB gewoon een slimme move gemaakt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2019 12:36:15 ]
  maandag 21 januari 2019 @ 15:22:05 #48
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184533056
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 09:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:
..knip.. // Frankrijk eliteert zichzelf op grond van vergane glorie //
Goed weergegeven. Ook t.a.v. het ontstane schisma tussen de verschillende belangengroepen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_184541474
Gaat Macron uiteindelijk aftreden? Wat denken jullie, is dit een begin van een ommekeer in de hele EU?
pi_184541965
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 21:40 schreef Beobachter het volgende:
Gaat Macron uiteindelijk aftreden?
natuurlijk niet.

de bougeoisie steunt hem
pi_184542644
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 21:40 schreef Beobachter het volgende:
Gaat Macron uiteindelijk aftreden? Wat denken jullie, is dit een begin van een ommekeer in de hele EU?
Macron gaat en moet eruit. Eerder stopt dit niet, de gluiperd.
Merkel in Duitsland en Rutte in NL en Timmerfrans mag ook de biezen pakken.

Menschen in Nederland, pak ook uw gelen hesje op en ga de straat op. Toon uw ballen (m/v), met als voorbeeld de moedige Fransen.
#stemzeweg
Vakman pur sang
  Moderator maandag 21 januari 2019 @ 22:46:30 #52
236264 crew  capricia
pi_184542950
https://twitter.com/ton_aarts/status/1087464478378205186?s=21
"Gele vestjes deelnemer beschoten in gezicht door politie!"

Blijkt jongen met ontplofte e-sigaret uit 2016 .. #gelehesjes
Definitely not CIA
  maandag 21 januari 2019 @ 23:06:15 #53
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_184543354
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 22:46 schreef capricia het volgende:
https://twitter.com/ton_aarts/status/1087464478378205186?s=21
"Gele vestjes deelnemer beschoten in gezicht door politie!"

Blijkt jongen met ontplofte e-sigaret uit 2016 .. #gelehesjes
Fake nieuws is echt overal, goed dat je het post.
2019: The Great Awakening
  maandag 21 januari 2019 @ 23:06:41 #54
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_184543365
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Menschen in Nederland, pak ook uw gelen hesje op en ga de straat op. Toon uw ballen (m/v), met als voorbeeld de moedige Fransen.
Daarvoor heerst er al een te groot stigma over in ons fantastische land, het worden er steeds minder die op zaterdag even gezellig een hesje aantrekken.
pi_184543484
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 23:06 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Daarvoor heerst er al een te groot stigma over in ons fantastische land, het worden er steeds minder die op zaterdag even gezellig een hesje aantrekken.
Nederlanders zijn al lang oeverloze Polderdrammers en klagers maar gewoon actie nemen en wat doen??
Vakman pur sang
  maandag 21 januari 2019 @ 23:13:25 #56
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_184543489
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 23:06 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Daarvoor heerst er al een te groot stigma over in ons fantastische land, het worden er steeds minder die op zaterdag even gezellig een hesje aantrekken.
Zaterdag 2 februari in Maastricht maar dat is volgens de organisatie een wandeltocht en dus geen vergunning nodig. Dus ze noemen het geen demonstratie. Misschien wordt het drukker dan de 3500 die ze verwachten.
2019: The Great Awakening
pi_184544763
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 23:06 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Daarvoor heerst er al een te groot stigma over in ons fantastische land, het worden er steeds minder die op zaterdag even gezellig een hesje aantrekken.
Een Hollander zal zich vooral schamen voor zijn armoede

die gaat echt niet op straat lopen met zo n vestje aan
pi_184544770
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 00:34 schreef riazop het volgende:

[..]

Een Hollander zal zich vooral schamen voor zijn armoede

die gaat echt niet op straat lopen met zo n vestje aan
Ergens is dit wel triest, het sociale stigma boven je daadwerkelijke problemen stellen.
pi_184544787
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 00:35 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ergens is dit wel triest, het sociale stigma boven je daadwerkelijke problemen stellen.
dat komt gewoonweg omdat een Nederlander gelooft dat zijn armoede aan hem zelf ligt (je hebt net zoveel kans als een ander) terwijl ze in Latijnse landen denken dat het ligt aan externe factoren (pech, een scheiding, geen netwerk voor een mooie baan, etc)
pi_184544805
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 00:37 schreef riazop het volgende:

[..]

dat komt gewoonweg omdat een Nederlander gelooft dat zijn armoede aan hem zelf ligt (je hebt net zoveel kans als een ander) terwijl ze in Latijnse landen denken dat het ligt aan externe factoren (pech, een scheiding, geen netwerk voor een mooie baan, etc)
Klopt, kan ik het nog wel triest vinden :P Fransen gaan wel eens te ver, maar Nederlanders gaan vaker niet ver genoeg.
pi_184545881
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 00:37 schreef riazop het volgende:

[..]

dat komt gewoonweg omdat een Nederlander gelooft dat zijn armoede aan hem zelf ligt (je hebt net zoveel kans als een ander) terwijl ze in Latijnse landen denken dat het ligt aan externe factoren (pech, een scheiding, geen netwerk voor een mooie baan, etc)
Denk dat je daar zeker een punt hebt;
Schaamte, het eeuwige schuldgevoel, leven is leiden, we hebben nog een te protestantse inborst om de straat op te gaan. En we vrezen voor ons baantje!
Als ik een strafblad krijg door opruiing of geweld, dan lig ik eruit bij de baas. En ik heb vier kids die ik groot moet brengen, dus veel verder dan het toetsenbord kom ik ook niet. Maar het houdt me wel enorm bezig... En zo zijn er velen.
Hoe kun je deze brave burgers mobiliseren zodat de zittende elite opstapt en plek vrijmaakt?
Dat is de vraag!
pi_184546357
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 06:05 schreef Beobachter het volgende:

[..]

Denk dat je daar zeker een punt hebt;
Schaamte, het eeuwige schuldgevoel, leven is leiden, we hebben nog een te protestantse inborst om de straat op te gaan. En we vrezen voor ons baantje!
Als ik een strafblad krijg door opruiing of geweld, dan lig ik eruit bij de baas. En ik heb vier kids die ik groot moet brengen, dus veel verder dan het toetsenbord kom ik ook niet. Maar het houdt me wel enorm bezig... En zo zijn er velen.
Hoe kun je deze brave burgers mobiliseren zodat de zittende elite opstapt en plek vrijmaakt?
Dat is de vraag!
Snap je niet dat je je daardoor zwak opsteld. "Want anders raak ik mijn baan kwijt."
Die situatie zou je sowieso moeten voorkomen. In.principe kan de overheid en je baas nu alles met je uithalen.
Nooit gedacht aan freelance?
Vakman pur sang
pi_184546400
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 07:25 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Snap je niet dat je je daardoor zwak opsteld. "Want anders raak ik mijn baan kwijt."
Die situatie zou je sowieso moeten voorkomen. In.principe kan de overheid en je baas nu alles met je uithalen.
Nooit gedacht aan freelance?
Jawel,
17 jaar freelance geweest. Wat een armoede is dat zeg! Bedelen om werk, aan het einde van de klus vaak opnieuw onderhandelen of er toch niet iets van de prijs af kan. En de belastingdienst die je op de hielen zit.
Nooit meer!
pi_184548527
Geel hesje Abdel Zahiri veroordeeld tot 4 maanden gevangenisstraf.

Geel hesje Abdel Zahiri is op 18 januari veroordeeld tot 4 maanden gevangenisstraf wegens het 'blokkeren van het verkeer tijdens een manifestatie'.

In december klaagde Abdel Zahiri de voormalig minister van onderwijs Luc Ferry aan, omdat Luc Ferry publiekelijk had gezegd dat de politie 'gewoon eenmaal hun wapen moet gebruiken op de manifestaten en er een einde aan maken', en dat de manifestanten racisten en dergelijke waren.

Abdel beschouwde dit als een oproep tot geweld etc. en is dus naar de politie gegaan.

Afgelopen week werd hij bij zijn woning gearresteerd en op 18 januari veroordeeld.

Ondertussen is Macron's voormalig hoofd van beveiliging Alexandre Benalla, die in in juni werd gefilmd terwijl hij gekleed als agent manifestanten op straat mishandelde en waarvan is ontdekt dat hij illegaal met diplomatieke paspoorten reisde, nog steeds op vrije voet.

Dictatuur.
pi_184548834
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 06:05 schreef Beobachter het volgende:

[..]

Denk dat je daar zeker een punt hebt;
Schaamte, het eeuwige schuldgevoel, leven is leiden, we hebben nog een te protestantse inborst om de straat op te gaan. En we vrezen voor ons baantje!
Als ik een strafblad krijg door opruiing of geweld, dan lig ik eruit bij de baas. En ik heb vier kids die ik groot moet brengen, dus veel verder dan het toetsenbord kom ik ook niet. Maar het houdt me wel enorm bezig... En zo zijn er velen.
Hoe kun je deze brave burgers mobiliseren zodat de zittende elite opstapt en plek vrijmaakt?
Dat is de vraag!
Bij jongeren kan ik dat ook zeer goed begrijpen. Zeker met een hypotheek en een gezin waar je zorg voor moet dragen. En Nederland staat hoog met hypotheek schulden.
pi_184548851
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 10:37 schreef Cherni het volgende:

[..]

En Nederland staat hoog met hypotheek schulden.
rara, HRA ;)
Een flinke subsidie op het aangaan van deze schulden.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_184548901
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 07:25 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Snap je niet dat je je daardoor zwak opsteld. "Want anders raak ik mijn baan kwijt."
Die situatie zou je sowieso moeten voorkomen. In.principe kan de overheid en je baas nu alles met je uithalen.
Nooit gedacht aan freelance?
Ik heb ook een 4 jaartjes als freelancer gewerkt waarvan 2 in het MO. Maar dat had ook zin. Maar een verzorgende, postbode, schoonmaker om maar wat voorbeelden te geven is dat geen vooruitgang.
pi_184549027
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 00:34 schreef riazop het volgende:

[..]

Een Hollander zal zich vooral schamen voor zijn armoede

die gaat echt niet op straat lopen met zo n vestje aan
2-2-2019 Ga ik wel. En nee ik ben niet arm. Maar mijn hele leven lang heb ik zo nu en dan meegelopen in demonstraties. Maar zodra er rellen uitbreken ben ik weg. Ik wil mij niet associëren met radicaal rechts of links.
pi_184549073
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 23:13 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Zaterdag 2 februari in Maastricht maar dat is volgens de organisatie een wandeltocht en dus geen vergunning nodig. Dus ze noemen het geen demonstratie. Misschien wordt het drukker dan de 3500 die ze verwachten.
Daar ga ik dus wel meelopen. Bovendien is het ducht bij huis. Heb er speciaal verlof voor aangevraagd. En een dochter de jongste loopt mee.
pi_184550096
Ik heb niets vernomen over de geplande demonstratie op 2 februari in Maastricht. Hoe communiceert de organisatie van de gele hesjes dit soort informatie? Ook zou ik graag willen weten wanneer en waar men verzamelt aangezien ik eventueel geinteresseerd ben om deel te nemen aan de demonstratie.
pi_184550224
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 12:00 schreef Niks85 het volgende:
Ik heb niets vernomen over de geplande demonstratie op 2 februari in Maastricht. Hoe communiceert de organisatie van de gele hesjes dit soort informatie? Ook zou ik graag willen weten wanneer en waar men verzamelt aangezien ik eventueel geinteresseerd ben om deel te nemen aan de demonstratie.
https://m.limburger.nl/cn(...)het-wordt-heel-groot

Tijdstip aanvang is mij ook nog niet duidelijk.
pi_184550259
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 10:20 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Geel hesje Abdel Zahiri veroordeeld tot 4 maanden gevangenisstraf.

Geel hesje Abdel Zahiri is op 18 januari veroordeeld tot 4 maanden gevangenisstraf wegens het 'blokkeren van het verkeer tijdens een manifestatie'.

In december klaagde Abdel Zahiri de voormalig minister van onderwijs Luc Ferry aan, omdat Luc Ferry publiekelijk had gezegd dat de politie 'gewoon eenmaal hun wapen moet gebruiken op de manifestaten en er een einde aan maken', en dat de manifestanten racisten en dergelijke waren.

Abdel beschouwde dit als een oproep tot geweld etc. en is dus naar de politie gegaan.

Afgelopen week werd hij bij zijn woning gearresteerd en op 18 januari veroordeeld.

Ondertussen is Macron's voormalig hoofd van beveiliging Alexandre Benalla, die in in juni werd gefilmd terwijl hij gekleed als agent manifestanten op straat mishandelde en waarvan is ontdekt dat hij illegaal met diplomatieke paspoorten reisde, nog steeds op vrije voet.

Dictatuur.
Het is een schande dat dit gebeurt, zo dicht bij ons huis!?

Rechtspraak is politiek gedreven en uit behoud van de staat.
pi_184550305
Wel vreemd dat er geen aankondigingen zijn op een centrale website of deze heb ik nog niet kunnen vinden. Ik wist ook niet dat er elke zaterdag al wandelingen waren. De Limburger volg ik normaal niet maar is dit nu de manier om activiteit van gele hesjes in Nederland te volgen?
pi_184550332
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 12:14 schreef Niks85 het volgende:
Wel vreemd dat er geen aankondigingen zijn op een centrale website of deze heb ik nog niet kunnen vinden. Ik wist ook niet dat er elke zaterdag al wandelingen waren. De Limburger volg ik normaal niet maar is dit nu de manier om activiteit van gele hesjes in Nederland te volgen?
https://www.google.com/ur(...)ust=1548242054652449

Nog een link. Zonder vergunning maar wandeling. Het is helaas dat het uit de mens moet komen omdat vakbonden etc. daar niet aan mee doen. Het zijn geen officiële organisaties. Dat maakt de communicatie moeilijk om dat te organiseren.
pi_184550678
Voor iedereen die nog twijfelt aan de integriteit van de politie. Dit zijn trouwens leden van de BAC (Brigade Anti-Criminaliteit). Civiele politie. Ook wel 'cowboys' genoemd en je ziet hieronder waarom.

Ze schieten hier op manifestanten en raken ze. Schreeuwen vervolgens uit: WAAA, IN JE SMOEL. Herlaad, herlaad. HOERENZOON.

En dan vragen mensen zich af waarom er zoveel ernstig gewonden en gemutileerden zijn.

Dat wapen mag alleen worden gebruikt bij ernstige bedreiging. Ze staan hier gewoon te schieten alsof ze op de kermis zijn.

Dit is geen politiewaardig gedrag.



[ Bericht 2% gewijzigd door Ali_Kannibali op 22-01-2019 12:52:04 ]
pi_184551067
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 12:37 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Ze schieten hier op manifestanten en raken ze. Schreeuwen vervolgens uit: WAAA, IN JE SMOEL. Herlaad, herlaad. HOERENZOON.
Dit zijn in ieder geval mensen die niet klagen over hun werk, hun hebben de tijd van hun leven en zouden het waarschijnlijk zelfs zonder geld ervoor te krijgen nog wel doen. De overheid weet wel de juiste werknemers te vinden...

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2019 12:57:38 ]
pi_184551177
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 06:05 schreef Beobachter het volgende:
En ik heb vier kids die ik groot moet brengen, dus veel verder dan het toetsenbord kom ik ook niet. Maar het houdt me wel enorm bezig... En zo zijn er velen.
Hoe kun je deze brave burgers mobiliseren zodat de zittende elite opstapt en plek vrijmaakt?
Dat is voor de meeste natuurlijk zo en daar willen ze je ook precies hebben. Het liefst nog met een flinke schuld zodat je helemaal vast zit.
pi_184551921
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 12:37 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Voor iedereen die nog twijfelt aan de integriteit van de politie. Dit zijn trouwens leden van de BAC (Brigade Anti-Criminaliteit). Civiele politie. Ook wel 'cowboys' genoemd en je ziet hieronder waarom.

Ze schieten hier op manifestanten en raken ze. Schreeuwen vervolgens uit: WAAA, IN JE SMOEL. Herlaad, herlaad. HOERENZOON.

En dan vragen mensen zich af waarom er zoveel ernstig gewonden en gemutileerden zijn.

Dat wapen mag alleen worden gebruikt bij ernstige bedreiging. Ze staan hier gewoon te schieten alsof ze op de kermis zijn.

Dit is geen politiewaardig gedrag.

De is de achterkant van de EU.
Alles draait om het belang van 240 multinationals!
pi_184551946
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 13:02 schreef Piva het volgende:

[..]

Dat is voor de meeste natuurlijk zo en daar willen ze je ook precies hebben. Het liefst nog met een flinke schuld zodat je helemaal vast zit.
Gelukkig een hypotheek van 500¤ p/mnd.
pi_184559594
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 06:05 schreef Beobachter het volgende:

[..]

Denk dat je daar zeker een punt hebt;
Schaamte, het eeuwige schuldgevoel, leven is leiden, we hebben nog een te protestantse inborst om de straat op te gaan. En we vrezen voor ons baantje!
Als ik een strafblad krijg door opruiing of geweld, dan lig ik eruit bij de baas. En ik heb vier kids die ik groot moet brengen, dus veel verder dan het toetsenbord kom ik ook niet. Maar het houdt me wel enorm bezig... En zo zijn er velen.
Hoe kun je deze brave burgers mobiliseren zodat de zittende elite opstapt en plek vrijmaakt?
Dat is de vraag!
Ik snap je prima

Daarbij speelt in Frankrijk ook het fenomeen dat de steun van de giletsjaunes (maar ook voor stakers) iha zeer groot is (tusssen de 56 en 78% vd bevolking staat achter ze), terwijl in NL de steun voor dit soort volksopstanden zeer laag is. Dat motiveert ook niet om de straat op te gaan.
De enigen die dat durven zijn weer die vermaledijde boys van de NVU en zo. Dat kunnen ze ook , want die mannen hebben alles al verloren en zullen nooit meer ergens aan de bak komen.
Maar de rest van NL is doodsbang.
pi_184560733
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 10:48 schreef Cherni het volgende:

[..]

2-2-2019 Ga ik wel. En nee ik ben niet arm. Maar mijn hele leven lang heb ik zo nu en dan meegelopen in demonstraties. Maar zodra er rellen uitbreken ben ik weg. Ik wil mij niet associëren met radicaal rechts of links.
Ik heb een mooi gezin en baan als zelfstandige enzo. Maar met rellen zou ik echt wel meedoen dat lijkt me ook weleens kicken. :@ :D
Vakman pur sang
pi_184561330
quote:
Op dinsdag 22 januari 2019 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb een mooi gezin en baan als zelfstandige enzo. Maar met rellen zou ik echt wel meedoen dat lijkt me ook weleens kicken. :@ :D
pi_184561426
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik heb een mooi gezin en baan als zelfstandige enzo. Maar met rellen zou ik echt wel meedoen dat lijkt me ook weleens kicken. :@ :D
Totaal niet. Demonstreren prima. Maar molest nee. Of ik nu werk heb of geen werk etc. dat maakt voor mij geen verschil. In mijn jeugd wel mijn lesje geleerd.
pi_184561547
Ja.mijn eigen dorp natuurlijk niet maar Amsterdam ofzo. Daar naaien ze je toch altijd al met de prijzen, tijd om de hele bende eens klein te slaan daar.
Vakman pur sang
pi_184587194
In het kader van het 'Grand débat', heeft Marlène Schiappa, de minister van 'gelijkheid van mannen en vrouwen' besloten om zich aan te sluiten bij de televisiepresentator Cyril Hanouna als co-presentator en animatrice van het debat op televisie. Hanouna is een soort Jensen en een goede vriend van Macron, en een van de eersten die gele hesjes in zijn show uitnodigde.

Op alle media wordt ze afgeslacht en deze stap veroordeeld tot een 'verdebilisering van de politiek' zoals we dat ook in andere landen zien, het wordt een spektakel.

Marlène Schiappa liet zich eerder uit over een geldsom die was ingezameld voor de bokser die een CRS had aangevallen (meer dan 120.000 euro), omdat ze het geld wilde confisqueren, aan de politie geven en de donateurs vervolgen.

Sommige mensen die eerder alleen maar observateurs en sympathisanten waren, hebben dankzij het 'grote debat', waarbij de president het hele land doorreist om campagne te voeren en propaganda te verkondigen in gesprek te gaan met burgemeesters (waarbij een minister het debat leidt, en de enige burgemeesters die mogen spreken uitgekozen zijn door de prefecten, en er dus geen geel hesje of andere burger ooit aan het woord komt), besloten om vanaf zaterdag een geel hesje aan te trekken en de straat op te gaan.

De beweging is zoals het er nu uitziet nog lang niet dood en de politiek faalt jammerlijk om deze crisis doeltreffend aan te pakken.

Marlène Schiappa werd in 2018 hevig bekritiseerd voor het introduceren van controversiële wetgeving over sexuele voorlichting op scholen, waarbij jonge kinderen wordt uitgelegd hoe ze anaal geslachtsverkeer en dergelijke kunnen hebben. Sommige kinderen zijn daardoor getraumatiseerd thuisgekomen.

Minister Schiappa in de 'assemblée générale', de Franse tweede kamer, voor de gelijkheid van mannen en vrouwen.



[ Bericht 1% gewijzigd door Ali_Kannibali op 24-01-2019 12:44:16 ]
pi_184590321
Tweederde Franse flitspalen gesloopt, schade ruim half miljard

De gele hesjes in Frankrijk richten hun woede steeds vaker op flitspalen. Inmiddels is zo'n zestig procent van alle radarapparatuur gesloopt, oftewel ruim 2000 kasten. De schade bedraagt 550 miljoen euro.

Overgeschilderd, omgezaagd, in de brand gestoken, met explosieven bewerkt: in Frankrijk staan nauwelijks nog radarpalen overeind sinds de beweging van de gele hesjes zijn woede massaal koelt op deze statische overheidsdienaren. Volgens berekeningen van de Franse krant Le Parisien leidt het vandalisme niet alleen tot een enorm gat in de rijksbegroting, maar tevens tot astronomische reparatiekosten.

,,Het gaat om 500 miljoen euro aan inkomstenderving voor de staat en om 50 miljoen reparaties”, aldus Valérie Rabault, voormalig algemeen rapporteur van de begroting in de Nationale Assemblee. De minister van Binnenlandse Zaken kondigde vorige week aan dat 60 procent van de 3275 radars in Frankrijk inmiddels onklaar is gemaakt. Het totale schadebedrag loopt zo hoog op omdat de reparatie van alle toestellen ongeveer een half jaar gaat duren.

Niet vreemd dus dat de boetes op het onklaar maken hoog zijn. Wie wordt betrapt bij het onklaar maken van een flitspaal, riskeert een boete tot 15.000 euro. Vandalen die een flitspaal beschadigen, riskeren zelfs een gevangenisstraf van twee jaar en een boete van 30.000 euro. In geval van totale vernieling kan de straf oplopen tot vijf jaar cel en een boete van 75.000 euro. Wanneer het in groepsverband gebeurde, leidt het zelfs tot een celstraf van maximaal zeven jaar en een boete van 100.000 euro.
https://www.ad.nl/auto/tw(...)lf-miljard~a18447f1/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 24 januari 2019 @ 12:33:58 #88
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184590881
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 11:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Tweederde Franse flitspalen gesloopt, schade ruim half miljard

De gele hesjes in Frankrijk richten hun woede steeds vaker op flitspalen. Inmiddels is zo'n zestig procent van alle radarapparatuur gesloopt, oftewel ruim 2000 kasten. De schade bedraagt 550 miljoen euro.
[knip]
https://www.ad.nl/auto/tw(...)lf-miljard~a18447f1/
Stukje achtergrond hierbij is dat de snelheden op het platteland vorig jaar "zomaar" zijn verlaagd naar 80km/u ivm "klimaat"-doelen. Dit naast de brandstoftaks, wordt gevoeld als pakken van de plattelander wat niet de stad is waar stupide regels worden bedacht. bron
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel flitspalen hebben sws al een negatieve uitstraling omdat die niet specifiek lijken bedoeld te zijn voor de "verkeersveiligheid" maar meer omdat het harken kan. Het "slopen" is verder een "manier" om de Staat te raken.

Hoe dan ook Macron en de zijnen (incl Valérie), (b)lijken goed gehaaid bezig om de publieke opinie langzaam om te turnen. De steun van het publiek voor de GiletsJaunes van vorig jaar meer dan 80% tot Januari ruim 70% en nu ( na de start van het "debat") geschat tussen de 50-60%, is inzakkende.

Wanneer je maar vaak genoeg verteld hoe schadelijk de :X acties zijn voor Frankrijk, rechtvaardig orde-handhaving is en dat je vooral moet/wilt c_/ praten over "Macron's" feitelijk ongewijzigde opstelling; dan wint de regering vanzelf. De gangbare media doen hier van harte aan mee.

Kwestie van volhouden waarbij de angel zeker niet verdwijnt, wat van latere zorg is.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_184590996
Gele Hesjes ondersteunen de recent opgepakte Abdel Zahiri door een avondbezoek te brengen aan de gevangenis. Sirenes gaan af, zoeklichten gaan aan.

Abdel Zahiri had besloten om Luc Ferry, de voormalig minister van onderwijs, aan te klagen wegens opruiing en oproepen van de politie tot het gebruik van hun wapen tegen manifestanten.

Enkele weken later werd hij bij zijn woning opgepakt door een speciale politie-eenheid, met als motief het blokkeren van het verkeer tijdens een manifestatie.

pi_184591062
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 11:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Tweederde Franse flitspalen gesloopt, schade ruim half miljard

De gele hesjes in Frankrijk richten hun woede steeds vaker op flitspalen. Inmiddels is zo'n zestig procent van alle radarapparatuur gesloopt, oftewel ruim 2000 kasten. De schade bedraagt 550 miljoen euro.

Overgeschilderd, omgezaagd, in de brand gestoken, met explosieven bewerkt: in Frankrijk staan nauwelijks nog radarpalen overeind sinds de beweging van de gele hesjes zijn woede massaal koelt op deze statische overheidsdienaren. Volgens berekeningen van de Franse krant Le Parisien leidt het vandalisme niet alleen tot een enorm gat in de rijksbegroting, maar tevens tot astronomische reparatiekosten.

,,Het gaat om 500 miljoen euro aan inkomstenderving voor de staat en om 50 miljoen reparaties”, aldus Valérie Rabault, voormalig algemeen rapporteur van de begroting in de Nationale Assemblee. De minister van Binnenlandse Zaken kondigde vorige week aan dat 60 procent van de 3275 radars in Frankrijk inmiddels onklaar is gemaakt. Het totale schadebedrag loopt zo hoog op omdat de reparatie van alle toestellen ongeveer een half jaar gaat duren.

Niet vreemd dus dat de boetes op het onklaar maken hoog zijn. Wie wordt betrapt bij het onklaar maken van een flitspaal, riskeert een boete tot 15.000 euro. Vandalen die een flitspaal beschadigen, riskeren zelfs een gevangenisstraf van twee jaar en een boete van 30.000 euro. In geval van totale vernieling kan de straf oplopen tot vijf jaar cel en een boete van 75.000 euro. Wanneer het in groepsverband gebeurde, leidt het zelfs tot een celstraf van maximaal zeven jaar en een boete van 100.000 euro.
https://www.ad.nl/auto/tw(...)lf-miljard~a18447f1/
Dit begon toen de maximumsnelheid op nationale wegen in juli 2018 van 90 naar 80 werd verlaagd en de controles werden aangescherpt.

De overheid werd toen hevig bekritiseerd, omdat het verlagen van de snelheid als gevaarlijk werd gezien. Het wordt namelijk onmogelijk om vrachtwagens in te halen, je moet constant letten op je snelheid terwijl je van 50 km-zones in 70 en 80 km-zones terecht komt, en het was opnieuw een zeer frustrerende maatregel voor heel ruraal Frankrijk dat deze wegen gebruikt om bij hun werk te komen.

Bijna alle raders die ik nu tegenkom zijn inderdaad buiten werking: bespoten met verf, omwikkeld met vuilniszakken, of vernield.

Dat krijg je als je deze bevolking onderdrukt met excessieve uitpersing.
pi_184591117
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 12:47 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Bijna alle raders die ik nu tegenkom zijn inderdaad buiten werking: bespoten met verf, omwikkeld met vuilniszakken, of vernield.

De daders moeten extreem gemotiveerd zijn aangezien je als Gele hesje 7 jaar en een ton boete kan krijgen voor het vernielen van een flitspaal.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_184591140
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 12:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De daders moeten extreem gemotiveerd zijn aangezien je als Gele hesje 7 jaar en een ton boete kan krijgen voor het vernielen van een flitspaal.
Buiten de steden is het vrij makkelijk om zo'n ding te vernielen. Vergeet niet dat Frankrijk 15 keer zo groot is als Nederland en er dus een heleboel afgelegen plekken zijn waar de politie niet constant alles in de gaten kan houden.
pi_184591169
quote:
12s.gif Op donderdag 24 januari 2019 12:33 schreef Vallon het volgende:

[..]

Stukje achtergrond hierbij is dat de snelheden op het platteland vorig jaar "zomaar" zijn verlaagd naar 80km/u ivm "klimaat"-doelen. Dit naast de brandstoftaks, wordt gevoeld als pakken van de plattelander wat niet de stad is waar stupide regels worden bedacht. bron
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel flitspalen hebben sws al een negatieve uitstraling omdat die niet specifiek lijken bedoeld te zijn voor de "verkeersveiligheid" maar meer omdat het harken kan. Het "slopen" is verder een "manier" om de Staat te raken.

Hoe dan ook Macron en de zijnen (incl Valérie), (b)lijken goed gehaaid bezig om de publieke opinie langzaam om te turnen. De steun van het publiek voor de GiletsJaunes van vorig jaar meer dan 80% tot Januari ruim 70% en nu ( na de start van het "debat") geschat tussen de 50-60%, is inzakkende.

Wanneer je maar vaak genoeg verteld hoe schadelijk de :X acties zijn voor Frankrijk, rechtvaardig orde-handhaving is en dat je vooral moet/wilt c_/ praten over "Macron's" feitelijk ongewijzigde opstelling; dan wint de regering vanzelf. De gangbare media doen hier van harte aan mee.

Kwestie van volhouden waarbij de angel zeker niet verdwijnt, wat van latere zorg is.
Dit inderdaad.
pi_184591196
quote:
12s.gif Op donderdag 24 januari 2019 12:33 schreef Vallon het volgende:
Veel flitspalen hebben sws al een negatieve uitstraling omdat die niet specifiek lijken bedoeld te zijn voor de "verkeersveiligheid" maar meer omdat het harken kan
"Het gaat om 500 miljoen euro aan inkomstenderving voor de staat en om 50 miljoen reparaties”, aldus Valérie Rabault"

"500 miljoen euro aan inkomstenderving"

"inkomstenderving"

_O-
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_184591638
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 12:53 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Buiten de steden is het vrij makkelijk om zo'n ding te vernielen. Vergeet niet dat Frankrijk 15 keer zo groot is als Nederland en er dus een heleboel afgelegen plekken zijn waar de politie niet constant alles in de gaten kan houden.
Veel agenten staan heimelijk achter de Gele Hesjes.

Knijpen een oogje toe. En zeker in rurale gebieden zijn politiemannen niet anoniem. Ze wonen in dezelfde wijken, gaan met hun kinderen naar dezelfde school en doen in dezelfde supermarkt boodschappen als de giletsjaunes
pi_184591857
Eén van de zogenaamde 'vertegenwoordigers' van de gele hesjes (waarvan heel veel ze nooit als zodanig hebben erkend) heeft besloten een politieke partij op te richten: Ingrid LeVavasseur.

Andere 'vertegenwoordigers' breken met elkaar op, zijn het niet met elkaar eens ...

Men krijgt de indruk dat (sommige van) deze vertegenwoordigers simpelweg zijn opgetrommeld door de staat, om uiteindelijk de beweging te kunnen verdelen.
pi_184592537

Demonstratie vandaag van docenten en studenten.
  donderdag 24 januari 2019 @ 14:22:39 #98
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184592631
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 14:17 schreef StephanL het volgende:

Demonstratie vandaag van docenten en studenten.
Ze kunnen ook niets nuttigs doen daar, behalve protesteren.
pi_184593448
De verliezers van het neoliberalisme gaan op de straat concurrentie krijgen van de kinderen van de winnaars van het neoliberalisme.

De klimaatmars van schoolkinderen in Brussel vandaag trekt 35.000 (rich) kids

  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 24 januari 2019 @ 15:07:22 #100
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184593467
Ik zie politie. Wanneer gaan ze met traansgas gooien? :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184593656
Jaha Antifa's zijn er ook *O*
pi_184593746
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 15:06 schreef riazop het volgende:
De verliezers van het neoliberalisme gaan op de straat concurrentie krijgen van de kinderen van de winnaars van het neoliberalisme.

Nee hoor, de kinderen van de winnaars van het neoliberalisme zijn niet met zoveel. Dit kinderen van mensen die niet zo heel veel verloren hebben en vooral niet door hebben hoeveel hen is ontnomen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 24 januari 2019 @ 15:35:30 #103
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_184593919
De bankier Macron heeft zeker geen oog voor de onder- en middenklasse? Hij moet het grootkapitaal dienen.
  donderdag 24 januari 2019 @ 16:08:05 #104
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184594519
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 13:38 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Eén van de zogenaamde 'vertegenwoordigers' van de gele hesjes (waarvan heel veel ze nooit als zodanig hebben erkend) heeft besloten een politieke partij op te richten: Ingrid LeVavasseur.

Andere 'vertegenwoordigers' breken met elkaar op, zijn het niet met elkaar eens ...

Men krijgt de indruk dat (sommige van) deze vertegenwoordigers simpelweg zijn opgetrommeld door de staat, om uiteindelijk de beweging te kunnen verdelen.
Yep, dat zie je ook in diverse praatprogramma's waar ze dan iemand neerzetten in een geel-hesje en die dan daarmee de hele beweging zou vertegenwoordigen :') .

Kern van nu is dat de beweging niet in noch als een partij(standpunt) is te vatten, hoe graag de gezetelde elite dat ook wil. In dat opzicht weten zij zich geen raad.... met "wie :? moet wij als regering (be)praten".
In zekere zin zie je dat ook in NL w/ waar diverse partijen niet meer de richting van haar leden vertegenwoordigd, laat staan dat je een ingelezen persoon daarmee kunt profileren. Een D66 maar ook VVD worstelt daarmee waarbij "leiders" menen dat zij hun leden vertegenwoordigen.

Enfin wat doet dan een >:) regering... verdeel je publiek om te heersen zoals het was. Het zal even duren voor dat dit inzicht ook indaalt bij de "GeleHesjes" die feitelijk (model) staan voor 80-90% van de Fransen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  donderdag 24 januari 2019 @ 17:05:14 #105
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_184595607
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 15:35 schreef Jellereppe het volgende:
De bankier Macron heeft zeker geen oog voor de onder- en middenklasse? Hij moet het grootkapitaal dienen.
Rutte is niet veel anders

Die maakt zich ook meer druk om de dividendbelasting af te schaffen dan om de eeuwig voortgaande huurverhogingen te stoppen

Terwijl de pensioenfondsen met instemming van de VVD hun best doen om 1500 miljard te laten verdwijnen, net als de bezittingen van de woningbouwverenigingen

https://www.telegraaf.nl/(...)uden-niks-extra-over


quote:
Arbeiders in Den Haag: houden niks extra over
Door ONZE PARLEMENTAIRE REDACTIE

Updated 13 min geleden
24 min geleden in BINNENLAND


DEN HAAG - Een leven lang keihard werken en nu geen cent overhouden. Vier mannen uit Deventer trokken aan de bel over hun beklagenswaardige situatie en hun verhaal werd op internet en in de media breed gedeeld. Vandaag waren 'de overlevers', zoals ze genoemd worden, op bezoek bij de partij waar ze ook boos op waren: de PvdA

Een alleenstaande aow'er krijgt zelfs meer. Maar Tonnies vrouw is nog niet oud genoeg voor de aow dus krijgen ze nu de helft van wat een stel zou krijgen. ,,Bizar", vindt Lunenberg het dat hij en zijn vrouw ondertussen financieel beter uit zouden zijn als ze zouden scheiden. ,,Heel anders dan ooit was voorgespiegeld."

When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_184600786
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 12:57 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"500 miljoen euro aan inkomstenderving"

"inkomstenderving"
Daar hadden ze heel wat agenten en traangas van kunnen bestellen :p

Het is wel van de zotte als je in een land woont waar alle bankiers vrijuit gaan van welke daden dan ook (hoeveel zijn er al opgepakt voor '08?).. Maar dat je tot een ton/7 jaar straf krijgt voor het slopen van een fucking camera.

Dat ze nog maar lang mogen demonstreren en hardere eisen stellen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2019 21:02:12 ]
pi_184606485
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 12:47 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dit begon toen de maximumsnelheid op nationale wegen in juli 2018 van 90 naar 80 werd verlaagd en de controles werden aangescherpt.

De overheid werd toen hevig bekritiseerd, omdat het verlagen van de snelheid als gevaarlijk werd gezien. Het wordt namelijk onmogelijk om vrachtwagens in te halen, je moet constant letten op je snelheid terwijl je van 50 km-zones in 70 en 80 km-zones terecht komt, en het was opnieuw een zeer frustrerende maatregel voor heel ruraal Frankrijk dat deze wegen gebruikt om bij hun werk te komen.

Bijna alle raders die ik nu tegenkom zijn inderdaad buiten werking: bespoten met verf, omwikkeld met vuilniszakken, of vernield.

Dat krijg je als je deze bevolking onderdrukt met excessieve uitpersing.
Zo is dat!

Fijn dat je ons blijft informeren!!!
  vrijdag 25 januari 2019 @ 10:33:34 #108
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184608881
Blijft interessant hoe Macron en de zijnen, met verve de opinie weet in te kleuren.....

Hij kwam onverwacht opdraven bij een GiletJaunes debat bron LeMonde om in gesprek de moeilijk vragen te beantwoorden. Ondertussen is er een partij van GiletsJaunes opgezet en zijn er FoulardRouges bron LJdD (rode sjaaltjes) opgestaan om burgers te beschermen tegen de blokkades. Ook de TV mat breed uit over het "plots" verschijnen van Macron en gaf hem alle aandacht, een FR (rode) op BFM zegt dat "we fransen" meer moeten luisteren en open staan voor het gesprek. :')

Zoals Macron ook zegt (BFM-TV): "Ik ben geen politicus, ik was er toevallig, het is geen sprint maar een kwestie van gestaag volhouden" *O*

Van het weekend staan iig weer protesten B-) (agenda Parijs) gepland, niet allen van de GeleHesjes, maar ook de RodeSjaaltjes (Zondag 27jan19), de ZwareBivakkers en wie weet misschien Blauwklapperende klimaatkinderen. Laat RT maar komen.

Blijft vermakelijk h *) hoe men de GeleHesjes als een kleurige stroming/soort als papiertje wil (in)p(l)akken. Dat gaat overigens best lukken want Fransen zijn niet onredelijk en hebben in gesprek met hogere-overheden altijd wel een aanbiddend plekje vrij.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  vrijdag 25 januari 2019 @ 12:04:31 #110
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_184610444
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 15:23 schreef Weltschmerz het volgende:
Nee hoor, de kinderen van de winnaars van het neoliberalisme zijn niet met zoveel.
Maar ze hebben wel het geld in handen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_184611782
quote:
Media weer uiterst zwak. Iedereen doorziet ondertussen die flauwe truucjes van de staatspropaganda/marxisten/manipulateurs
pi_184612793
Alvast present voor morgen.
pi_184613531
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 14:01 schreef Zipportal het volgende:
Alvast present voor morgen.
Wordt een mooi weekend. Zondag wordt er gedemonstreert TEGEN de gele hesjes. ~O>
  vrijdag 25 januari 2019 @ 15:30:11 #114
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_184614302
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 14:42 schreef praadje het volgende:

[..]

Wordt een mooi weekend. Zondag wordt er gedemonstreert TEGEN de gele hesjes. ~O>
Het is heel doorzichtig wat hier gebeurd.
Er zijn morrende burgers en je organiseert een tegenbeweging waarna je als regering de eerder uitbundige ordetroepen standby houdt om de groepen te scheiden. Twee honden, been of zoiets.

Mja het eenzijdige geïnformeerde publiek zal het slikken waardoor de GeleHesjes niet alleen hun grieven moeten zien te uiten maar ook het publiek (dat in de stad wonen, verder geen last heeft van Macron's maatregelen).

Macron duikt hier een daar "spontaan" op.... "ik ben geen politicus, ik ben gekozen om te helpen leiden en beslissingen te nemen"...... en dan de jouwen bevoordelen en nergens noemen dat het kiesalternatief "Le Pen" was, wat voor veel Fransen echt (terecht) fout is.

Bron: FranceInto & politico
De BlauweHesjes zijn niet tegen de GeleHesjes maar p(rot)esteren vooral de wijze waarop. De Rode Slaaltjes Republikeinen voor Vrijheid zijn feitelijk idem tegen de "blokkades en het geweld"... (red. dat wordt uitgelokt en de aandacht krijgt).

Hoe dan ook voor avondsessie wordt het alweer lekker druk en grote kans dat de boel gaat vastlopen op de Peripherique (rondweg Parijs).
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_184615495
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank voor de aanvulling. Ze demonstreren inderdaad niet tegen de Gele hesjes maar op de wijze waarop er gedemonstreerd wordt en tegen de blokkades en het geweld.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 10:54:36 #117
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184629243
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 11:07:39 #118
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184629411
Ze beginnen bij de Arc du Triomphe _O_ Das nieuw!!!!

Politie is er gelukkig al bij *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184629483
Ziet er rustig uit, maar weet niet hoeveel er achter de cameraman staan en of er elders mensen staan.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 11:16:20 #120
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_184629510
Het begon als een revolutie, maar inmiddels zie ik Macron niet zo snel meer aftreden of de regering omver geworpen worden.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 11:40:57 #121
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184629837
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 11:16 schreef Woelwater het volgende:
Het begon als een revolutie, maar inmiddels zie ik Macron niet zo snel meer aftreden of de regering omver geworpen worden.
Misschien maken de rode hesjes nog kans?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184629874
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 11:16 schreef Woelwater het volgende:
Het begon als een revolutie, maar inmiddels zie ik Macron niet zo snel meer aftreden of de regering omver geworpen worden.
Dat denk ik ook. Maar daarmee zal die onvrede niet verdwijnen. Dat kun je blijven negeren. Maar als dadelijk ook bovenmodaal geraakt gaat worden is het al te laat. En zover moet je het niet laten komen.
pi_184630584
Biem.
pi_184630777
Volgens mij is dit hele gilet jaune gebeuren vooral een afkickverschijnsel van de heilige geldpers die men niet zomaar even aan kan zetten als men geld tekort komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Digi2 op 26-01-2019 13:04:37 ]
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_184630949
De politie draagt in ieder geval nog geen helm. Geeft wel het goeie voorbeeld zo.
pi_184631029
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 12:50 schreef Digi2 het volgende:
Volgens mij is dit hele gilet jeune gebeuren vooral een afkickverschijnsel van de heilige geldpers die men niet zomaar even aan kan zetten als men geld tekort komt.
De geldpers heeft jaren achter elkaar aan gestaan. Dat geld, hun geld feitelijk, ettelijke duizenden euro's per hesje al heeft niemand van onze kritische pers dat eventje voorgerekend en is zelf het totaalbedrag nauwelijks te vinden, is echter niet naar hen gegaan en ook niet in de economie gepompt maar in de financiele sector van Macron, Barroso, Draghi, Monti, Zalm etc.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 14:23:37 #127
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184632253
Ze houden ze tegen op de brug *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184632258
Ze worden nu tegengehouden omdat ze niet over de brug mogen van de politie
pi_184632273
Dit gaan ze nooit houden natuurlijk, met een paar man politie.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 14:25:23 #130
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184632279
Ze mogen door :{
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 14:28:39 #131
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184632322
Mooie muziek!
KATYUSHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 14:40:31 #132
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184632446
Mooi die Sovjet muziek die ze afspelen O+ O+ O+ O+ O+ O+

Hoor allemaal politie in de verte dus ik denk dat ze een betere blokkade aan het voorbereiden zijn dan daarstraks op de brug
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184632526
Daar waren ze volgens mij vorige week, of die week daarvoor ook. Alleen toen stond heel het plein vol.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 14:49:19 #134
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184632566
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 14:46 schreef StephanL het volgende:
Daar waren ze volgens mij vorige week, of die week daarvoor ook. Alleen toen stond heel het plein vol.
Dit is een andere plek volgens mij. Vorige week stonden ze bij Invalide en de week daarvoor bij... euh, ben de naam ff kwijt
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 14:53:01 #135
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184632606
Ze staan nu op Place de la Bastille.

Politie *O* *O* *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184632614
Politie rijdt even een groep gele hesjes in en hele busje wordt gesloopt. _O-
pi_184632616
Gelijk slopen.
pi_184632624
Die werd even hardhandig weggewerkt.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 14:54:21 #139
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184632639
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 14:53 schreef Infection het volgende:
Politie rijdt even een groep gele hesjes in en hele busje wordt gesloopt. _O-
Wedden dat ze nu met traangas gaan komen _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184632644
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 14:54 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Wedden dat ze nu met traangas gaan komen _O-
Even expres uitlokken om vervolgens vol in de aanval te gaan.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 14:58:43 #141
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184632700
Wat een mongool die met die krukken :') Ik had hem voor ze poten gereden
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 26 januari 2019 @ 14:58:53 #142
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_184632701
Paar weken terug werd er nog opgeroepen dat mensen boodschappen moesten hamsteren omdat ze zogenaamd heel het land lam zouden leggen en dus ook de supermarkten geen spullen meer zouden hebben.

En dit is wat er van overgebleven is ;( Tam volk.
pi_184632709
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 14:58 schreef Nikonlover het volgende:
Wat een mongool die met die krukken :') Ik had hem voor ze poten gereden
Inderdaad. Ze hadden z'n benen nog wel verder mogen slopen.
pi_184632717
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 14:58 schreef Woelwater het volgende:
Paar weken terug werd er nog opgeroepen dat mensen boodschappen moesten hamsteren omdat ze zogenaamd heel het land lam zouden leggen en dus ook de supermarkten geen spullen meer zouden hebben.

En dit is wat er van overgebleven is ;( Tam volk.
En toch doen ze het alsnog beter dan de Nederlanders. Wij zitten zoals gewoonlijk weer op internet te klagen.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 15:01:12 #145
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184632743
Dikke party op de rotonde _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 26 januari 2019 @ 15:01:39 #146
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_184632752
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 14:59 schreef Infection het volgende:

[..]

En toch doen ze het alsnog beter dan de Nederlanders. Wij zitten zoals gewoonlijk weer op internet te klagen.
Dat sowieso, hoeveel hesjes zouden er onder de Erasmusbrug hebben staan zingen vandaag. Vermoed zo'n stuk of 20 na de terugloop van vorige week.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 15:02:15 #147
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184632766
WTF deed die kerel _O- _O- _O- _O-

Kan iemand gifje maken _O- _O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184632830
pi_184632831
Hoppa, die buschauffeur reed gewoon door. Zo hoort het.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 15:07:15 #150
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184632853
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 15:07:30 #151
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184632858
_O- _O- _O-
quote:
THNX :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184632862
Ze denken ook even het verkeer te ontregelen :')
pi_184632874
Nu komt het :P
pi_184632878
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 15:07 schreef StephanL het volgende:
Ze denken ook even het verkeer te ontregelen :')
Ze voelen zich voor het eerst belangrijk in hun leven. Verder hebben ze nooit wat bereikt.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 15:09:22 #155
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184632893
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184632896
Traangas in je auto genot
pi_184632918
Politie is gevlucht
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 15:11:49 #158
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184632933
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 15:11 schreef StephanL het volgende:
Politie is gevlucht
Ja bizar hoe snel het ging. ff schoonvegen en weer weg _O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184632973
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 15:14:55 #160
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184632984
quote:
Hahahaha wat een baas _O- _O- _O- _O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184632993
quote:
_O-
pi_184633005
Volgens mij valt het vooralsnog erg mee vandaag.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 15:17:12 #163
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184633016
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 15:16 schreef Infection het volgende:
Volgens mij valt het vooralsnog erg mee vandaag.
Het is leuker dan vorige week. Toen gebeurde er helemaal geen reet
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184633054
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 15:17 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Het is leuker dan vorige week. Toen gebeurde er helemaal geen reet
Nou.. was toch wel een aardig zooitje toen Antifa kwam opdagen.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 15:21:14 #165
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184633070
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 15:19 schreef Infection het volgende:

[..]

Nou.. was toch wel een aardig zooitje toen Antifa kwam opdagen.
Die kwamen pas rond half 5 aankakken.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184633081
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 15:21 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Die kwamen pas rond half 5 aankakken.
Ben benieuwd of we ze vandaag nog gaan zien. Hoe triest ze ook zijn, ze zorgen wel voor een showtje.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 15:36:34 #167
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184633287
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 15:51:40 #168
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184633584
Daar komt de plietsie weer *O* *O*

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184633646
:O
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 15:55:39 #170
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184633659
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 15:55 schreef Zipportal het volgende:
:O
Rustig wachten. Allemaal sirenes in de verte. Straks komen ze weer met een charge *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184633684
Ze lopen weer.
pi_184633692
Biem.
pi_184633702
Zie weer veel gemaskerde personen. Is Antifa zich weer aan het mengen in de groep?
pi_184633717
Blokkades.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 15:59:20 #175
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184633718
Daar komen de antifa's!!!!!!!!

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184633725
Ja hoor, barricades. Duidelijk de extremere groepen dit.
pi_184633732
*O* *O* *O* *O*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 16:00:11 #178
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184633740
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 16:01:35 #179
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184633761
Wat een teringzooi ineens _O- _O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 16:01:57 #180
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184633769
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184633773
Jezus...

De samenleving verdwijnt waar antifa verschijnt. _O-
pi_184633793
Genot.
pi_184633802
Burn pits. :D
pi_184633803
Ik betwijfel of dit de Antifa is, deze gaan iets efficiënter te werk.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 16:03:41 #185
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184633805
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 16:02 schreef Infection het volgende:
Jezus...

De samenleving verdwijnt waar antifa verschijnt. _O-
Echt he _O- _O- _O-

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184633808
Ja echt, dit zijn niet meer de Henk en Ingrids van Frankrijk
pi_184633812
Ja hoor, Antifa.

pi_184633843
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 16:04 schreef Infection het volgende:
Ja hoor, Antifa.

[ afbeelding ]
Dat is de vlag van Corsica en ik zie geen Palestijnse sjaaltjes?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_184633850
BURN BURN BURN.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 16:06:18 #190
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184633864
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184633872
quote:
3s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 16:05 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Dat is de vlag van Corsica en ik zie geen Palestijnse sjaaltjes?
Hmm ok. En toch zie ik die vlag altijd tussen de Antifa relschoppers.
pi_184633889
Roze snackkar achter de politie :D
pi_184633899
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 16:07:49 #194
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184633903
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184633908
Doe die gifjes maar in een spoiler aub.
pi_184633909
quote:
_O-
pi_184633912
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_184633922
Waarom wilen die antifa-mafketels zo graag de gele hesjes demonstraties onmogelijk maken en ook nog eens de boel slopen?
Misselijke lui
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 16:09:03 #199
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184633925
RELLENNNNNNNNNNNNNNN *O* *O* *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184633932
WaterkanonGod.
pi_184633939
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 16:08 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom wilen die antifa-mafketels zo graag de gele hesjes demonstraties onmogelijk maken en ook nog eens de boel slopen?
Misselijke lui
Omdat het beroepsrelschoppers zijn. En om die reden worden ze ook in veel landen gezien als een terroristische organisatie, ook al worden ze niet officieel zo bestempeld.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 16:10:53 #202
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184633954
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 16:09 schreef Zipportal het volgende:
WaterkanonGod.
Blussen _O- _O-

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 16:11:19 #203
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184633963
Arme cameraman. Stenen vliegen in het rond
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184633964
Lekker nat.
pi_184633969
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 16:11 schreef Nikonlover het volgende:
Arme cameraman. Stenen vliegen in het rond
Ach, hij draagt een helm.
pi_184633985
Die ene staat achter een boom. :P
pi_184633986
Waterkanon gaat goed tekeer nu. _O-
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 16:12:42 #208
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184633987
Waterkanon heeft er zin in _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184633990
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 16:09 schreef Infection het volgende:

[..]

Omdat het beroepsrelschoppers zijn. En om die reden worden ze ook in veel landen gezien als een terroristische organisatie, ook al worden ze niet officieel zo bestempeld.
We zouden voor die antifa's locaties, in een polder oid, ter beschikking moeten stellen zodat dat ze daar rustig mogen slopen en dan kan de ME meteen een beetje sparren en trainen.
pi_184633994
Wtf... die had z'n zak verbrand ofzo?
pi_184634012
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 16:14:31 #212
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184634019
Die heeft een pijnlijke zak :')

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184634121
Wat een irritant fluitje.
pi_184634149
Tijd voor flashbangs.
pi_184634162
De politie is niet heel georganiseerd bezig. Met een kleine groep agenten een grote groep gele hesjes in rennen...
pi_184634165
Heel het plein over rennen :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 16:21 schreef Infection het volgende:
De politie is niet heel georganiseerd bezig. Met een kleine groep agenten een grote groep gele hesjes in rennen...
Ze doen niks anders, de afgelopen weken :P
pi_184634193
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 16:21 schreef Infection het volgende:
De politie is niet heel georganiseerd bezig. Met een kleine groep agenten een grote groep gele hesjes in rennen...
Ja, ze werken zichzelf strategisch in de nesten.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_184634194
Molotov cocktail :D
pi_184634198
Molotov
pi_184634205
Daar hebben we de knokploegjes van Macron weer.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 16:23:52 #221
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184634216
En flashbangs *O* *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184634217
Op deze manier met kleine groepjes politie krijgen ze geen controle maar alleen maar meer chaos. Hadden van achteren totaal ingesloten kunnen worden
pi_184634231
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 16:24 schreef JJ76 het volgende:
Op deze manier met kleine groepjes politie krijgen ze geen controle maar alleen maar meer chaos. Hadden van achteren totaal ingesloten kunnen worden
Precies wat ik dacht. Om die reden kwamen er opeens van die "oranje armbandjes" bij volgens mij. Ze zagen dat de politie ingesloten werd.
pi_184634249
Kick out Rob Jetten. Jalalalallaalalj.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 16:26:59 #225
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184634287
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184634301
quote:
Het valt me nog mee dat die molotovs niet vaker voorkomen. Een flesje drank met een doekje erin is al genoeg...
pi_184634323
Van die agenten die op eigen houtje even een groep in rennen... _O-

Anger management mogen ze ook wel eens bijspijkeren daar.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 16:29:33 #228
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184634339
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 16:28 schreef Infection het volgende:
Van die agenten die op eigen houtje even een groep in rennen... _O-

Anger management mogen ze ook wel eens bijspijkeren daar.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184634346
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 16:29 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit ja... _O-
pi_184634351
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 16:28 schreef Infection het volgende:
Van die agenten die op eigen houtje even een groep in rennen... _O-

Anger management mogen ze ook wel eens bijspijkeren daar.
Ja net die ene die omdraaide en terugrende groep in. Pffff rambo
pi_184634373
Boem.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 16:31:05 #232
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184634378
Flashbangs in de verte *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184634418
Lekker stenen vangen zonder bescherming op je knieën _O-
pi_184634424
Eén grote speeltuin.
pi_184634438
Aan de trommels te horen is Antifa aan het organiseren.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 16:33:52 #236
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184634445
De roze foodtruck heb ik nog niet gezien -O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 16:34:53 #237
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184634472
Flashbangs de menigte in
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184634474
Flashbangs _O_
pi_184634478
FlashbangGoden.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 16:36:47 #240
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184634517
Flashbangs

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 16:42:06 #241
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184634627
gewond hesje
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 16:45:48 #242
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184634689
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 16:53:59 #243
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184634829
Die met de bruine jas heeft er zin in _O- _O- _O-

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 16:58:47 #244
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184634934
WTF! Begeleiding van ambulancebrancard door een militair? :o :o :o
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184634964
Al die pers :D
pi_184634969
Lijkt wel piraat, strompelend met baard en een oog afgedekt
pi_184634986
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 17:00 schreef JJ76 het volgende:
Lijkt wel piraat, strompelend met baard en een oog afgedekt
Hij wou niet mee met de ambulance volgens mij. Alsnog gedwongen op de brancard gelegd.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 17:01:30 #248
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184634998
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 17:04:40 #249
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184635056
Zijn er nog meer gewonden achter de politielinie? Waarom staan ze allemaal over de politie te filmen?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184635071
Lijkt wel of er steeds minder daadwerkelijk een geel hesje aanhebben
pi_184635086
De politie is strategisch weer niet handig bezig, ze laten zich continu insluiten, ze hebben geluk dat er niet efficiënt misbruik van wordt gemaakt.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 17:06:41 #252
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184635094
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 17:06 schreef chroestjov het volgende:
De politie is strategisch weer niet handig bezig, ze laten zich continu insluiten, ze hebben geluk dat er niet efficiënt misbruik van wordt gemaakt.
Volgens mij beschermen ze gewonden bij het monument.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 17:07:33 #253
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184635110
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 17:05 schreef JJ76 het volgende:
Lijkt wel of er steeds minder daadwerkelijk een geel hesje aanhebben
Ik heb het idee dat mensen hun hesje uittrekken als er rellen uitbreken. Uit angst voor slaag ofzo denk ik?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184635133
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 17:06 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Volgens mij beschermen ze gewonden bij het monument.
Zodat de beelden niet op Twitter verschijnen?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 17:08:52 #255
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184635151
quote:
3s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 17:08 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Zodat de beelden niet op Twitter verschijnen?
Beschermen tegen de menigte
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184635155
Gewoon waterkanon erop.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 17:09:51 #257
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184635170


Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184635174
RIP agent.
pi_184635189
Hele poot kapot.
pi_184635191
Agent in zijn zak geraakt?
pi_184635213
Waarom slepen ze hem zo lomp en ver met zijn gebroken(?) been?
pi_184635229
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 17:11 schreef JJ76 het volgende:
Waarom slepen ze hem zo lomp en ver met zijn gebroken(?) been?
Omdat hij anders in elkaar getimmerd wordt door gele hesjes.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 17:14:07 #263
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184635265
Ff teruggekeken en hij werd blijkbaar geraakt door een granaat

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184635282
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 17:14 schreef Nikonlover het volgende:
Ff teruggekeken en hij werd blijkbaar geraakt door een granaat

[ afbeelding ]
Z'n eigen granaat misschien?
pi_184635287
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 17:12 schreef Infection het volgende:

[..]

Omdat hij anders in elkaar getimmerd wordt door gele hesjes.
Hmmmm waren zat agenten in buurt. Hadden hem best beter kunnen dragen en korte route naar bij de waterkanon kunnen nemem.

Maar agenten en camera nu steeds verder van plein.
pi_184635291
Hij loopt alweer beter :)
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 17:15:25 #267
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184635299
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 17:14 schreef Infection het volgende:

[..]

Z'n eigen granaat misschien?
Zou mij niets verbazen. Granaat niet weg kunnen gooien door alle commotie en dan maar op de grond laten vallen...
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 17:17:36 #268
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184635349
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184635406
quote:
Hij moet natuurlijk wel een hijs nemen als hij het vuur erbij houdt.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 17:30:25 #270
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184635589
K9's *O* *O* *O*

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 17:34:07 #271
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184635679
Wat is de politie aan het doen? :') Ze rennen maar wat heen en weer :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184636023
Kan iemand de gebeurtenissen van vandaag samenvatten?
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 17:50:45 #273
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184636032
Ze willen naar huis maar mogen niet weg _O-

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 17:51:22 #274
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184636040
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 17:50 schreef polderturk het volgende:
Kan iemand de gebeurtenissen van vandaag samenvatten?
Het was de hele dag rustig en toen rond 4 uur de antifa's kwamen was het een teringzooi
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 18:06:52 #275
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184636360
Zo te zien gaan ze stoppen ;(

Het regent, begint donker te worden en het is etenstijd
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184636408
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 18:06 schreef Nikonlover het volgende:
Zo te zien gaan ze stoppen ;(

Het regent, begint donker te worden en het is etenstijd
jip. Heb ook wel weer genoeg gezien vandaag :P
pi_184636571
We gaan weer verder, het aantal stappen voor vandaag en een nieuwe locatie zijn eindelijk bereikt.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_184636589
Er is nog best een grote groep op de been.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 18:19:51 #279
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184636635
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 18:17 schreef Blueheeler het volgende:
Er is nog best een grote groep op de been.
Dat is een understatement :P



quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 18:16 schreef chroestjov het volgende:
We gaan weer verder, het aantal stappen voor vandaag en een nieuwe locatie zijn eindelijk bereikt.
Ja, had ik niet verwacht :') Ik dacht dat iedereen aftaaide maar alles staat daar _O-

Weet iemand hoe deze plek heet? Het is gezien de loopafstand niet erg ver van Place de Bastille maar kan het niet vinden via maps
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 18:20:12 #280
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184636642
BIEM
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 18:27:34 #281
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184636778
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 18:34:04 #282
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184636883
De glazen en flessen vliegen weer in het rond :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 18:37:57 #283
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184636940
Dankzij de pizzeria heb ik het gevonden :) Ze staan nu op Place de la Republique :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 18:45:10 #284
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184637076








[ Bericht 26% gewijzigd door Starhopper op 26-01-2019 18:56:34 ]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 18:58:19 #285
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184637292
Tering, de granaten vliegen in het rond nu :o :o
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 26 januari 2019 @ 18:58:19 #286
24329 KNAK
ff w88,......
pi_184637293
Ook maar eens begonnen met het kijken naar deze potentieel goede serie. Dit eerste seizoen is redelijk spannend. elke zaterdag avond streambaar, had ik eerder moeten ontdekken!

Hoeveel episodes nog? Seizoen 2 al aangekondigd? :)
Mai pben rai~!
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 19:02:50 #287
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184637378
Je zal maar net lekker aan een hamburgertje zitten _O-

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 19:07:45 #288
78918 SeLang
Black swans matter
pi_184637469
Ik heb het niet gevolgd vandaag. Zijn er nog hipsters in elkaar geslagen?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 19:12:40 #289
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184637567
Met kleine groepjes pikken ze 1 voor 1 de relschoppers eruit *O*



Foodtruck _O- _O- _O-





[ Bericht 26% gewijzigd door Starhopper op 26-01-2019 19:21:37 ]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 20:02:43 #290
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184638627
T gaat nog steeds door :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184639010
Het lijkt steeds drukker te worden :D
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 20:19:44 #292
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184639079
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 20:17 schreef Blueheeler het volgende:
Het lijkt steeds drukker te worden :D
Ah... dat ligt niet aan mij dus :P Ongeveer een uurtje geleden was het een stuk rustiger na wat charges maar nu lijkt het wel drukker te zijn dan toen ze begonnen op dit plein.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 20:31:31 #293
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184639396
Einde livestream :'( :'( :'( :'( :'(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184639461
NiemandsKnegt twitterde op zaterdag 26-01-2019 om 16:54:32 #GiletsJaunes Acte11 - ParijsZiet er uit als het zoveelste slachtoffer van de LBD40 Flash-Ball…Geruchten gaan dat het Jerome Rodrigues is, een van de kopstukken van de beweging.https://t.co/o2Nd1hl6k5 reageer retweet
NiemandsKnegt twitterde op zaterdag 26-01-2019 om 17:09:20 #GiletsJaunes Acte11 - ParijsOnvoorstelbaar… Dit zijn beelden gefilmd door Jérôme Rodriguez zelf van de aanslag…Ja, sorry, anders kan ik het niet noemen… Van zo dichtbij… zonder enige aanleiding.https://t.co/M2z6ogGHbR reageer retweet
NiemandsKnegt twitterde op zaterdag 26-01-2019 om 17:38:49 #GiletsJaunes Acte 11 - ParijsJérôme Rodriguez is een zeer populaire GJ met ontzettend veel volgers op Facebook. Hij maakt filmpjes van alle acties en Actes en zendt die rechtstreeks uit... Dit zal voorlopig zijn laatste filmpje zijn (op 9:20 treffer)https://t.co/T7FDMQJOXe reageer retweet
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 20:36:37 #296
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184639580
quote:
Dank! :) Jammer dat ze geen cameraman op straat hebben. Maarja, alles beter dan geen beeld :P

De Eiffeltoren op de achtergrond is mooi O+ O+ O+

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 20:43:44 #297
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184639814
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 20:33 schreef chroestjov het volgende:
NiemandsKnegt twitterde op zaterdag 26-01-2019 om 16:54:32 #GiletsJaunes Acte11 - ParijsZiet er uit als het zoveelste slachtoffer van de LBD40 Flash-Ball…Geruchten gaan dat het Jerome Rodrigues is, een van de kopstukken van de beweging.https://t.co/o2Nd1hl6k5 reageer retweet
NiemandsKnegt twitterde op zaterdag 26-01-2019 om 17:09:20 #GiletsJaunes Acte11 - ParijsOnvoorstelbaar… Dit zijn beelden gefilmd door Jérôme Rodriguez zelf van de aanslag…Ja, sorry, anders kan ik het niet noemen… Van zo dichtbij… zonder enige aanleiding.https://t.co/M2z6ogGHbR reageer retweet
NiemandsKnegt twitterde op zaterdag 26-01-2019 om 17:38:49 #GiletsJaunes Acte 11 - ParijsJérôme Rodriguez is een zeer populaire GJ met ontzettend veel volgers op Facebook. Hij maakt filmpjes van alle acties en Actes en zendt die rechtstreeks uit... Dit zal voorlopig zijn laatste filmpje zijn (op 9:20 treffer)https://t.co/T7FDMQJOXe reageer retweet
Geen bewuste aanslag maar gewoon domme pech dat hij dicht bij hem is ontploft. Wat ik op de beelden kon zien gingen ze er op dat plein redelijk normaal mee om.

Bij Place de la Republique gooiden ze die dingen wel de menigte in. En niet 1, maar steeds een stuk of 5 tegelijk. Heb geen ambulances gezien maar ik kan mij niet voorstellen dat daar niemand gewond is geraakt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184641085
BasedPoland twitterde op zaterdag 26-01-2019 om 19:21:06 The French police has their hands full with the #GiletsJaunes protests in #France against globalist nr1 #Macron.They sure like to use their batons don't they? https://t.co/pjJBawGNnM reageer retweet
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 21:26:37 #299
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184641286
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 21:21 schreef chroestjov het volgende:
BasedPoland twitterde op zaterdag 26-01-2019 om 19:21:06 The French police has their hands full with the #GiletsJaunes protests in #France against globalist nr1 #Macron.They sure like to use their batons don't they? https://t.co/pjJBawGNnM reageer retweet
Lol! Zie hem meppen dan _O- Is net molletje tik :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 21:33:17 #300
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184641499
In Toulouse was het ook lekker druk :o

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 21:33:27 #301
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184641505
LAPO
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')