Volgens mij beschermen ze gewonden bij het monument.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 17:06 schreef chroestjov het volgende:
De politie is strategisch weer niet handig bezig, ze laten zich continu insluiten, ze hebben geluk dat er niet efficiënt misbruik van wordt gemaakt.
Ik heb het idee dat mensen hun hesje uittrekken als er rellen uitbreken. Uit angst voor slaag ofzo denk ik?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 17:05 schreef JJ76 het volgende:
Lijkt wel of er steeds minder daadwerkelijk een geel hesje aanhebben
Zodat de beelden niet op Twitter verschijnen?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 17:06 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Volgens mij beschermen ze gewonden bij het monument.
Beschermen tegen de menigtequote:Op zaterdag 26 januari 2019 17:08 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zodat de beelden niet op Twitter verschijnen?
Omdat hij anders in elkaar getimmerd wordt door gele hesjes.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 17:11 schreef JJ76 het volgende:
Waarom slepen ze hem zo lomp en ver met zijn gebroken(?) been?
Z'n eigen granaat misschien?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 17:14 schreef Nikonlover het volgende:
Ff teruggekeken en hij werd blijkbaar geraakt door een granaat
[ afbeelding ]
Hmmmm waren zat agenten in buurt. Hadden hem best beter kunnen dragen en korte route naar bij de waterkanon kunnen nemem.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 17:12 schreef Infection het volgende:
[..]
Omdat hij anders in elkaar getimmerd wordt door gele hesjes.
Zou mij niets verbazen. Granaat niet weg kunnen gooien door alle commotie en dan maar op de grond laten vallen...quote:
Het was de hele dag rustig en toen rond 4 uur de antifa's kwamen was het een teringzooiquote:Op zaterdag 26 januari 2019 17:50 schreef polderturk het volgende:
Kan iemand de gebeurtenissen van vandaag samenvatten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |