Ik hoop het want dan krijg ik eindelijk m'n pronopunten van vorige weekquote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:50 schreef Joosie200 het volgende:
Wie stapt er uit de lift? Denk nog steeds Robert.
Ik net andersomquote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik hoop het want dan krijg ik eindelijk m'n pronopunten van vorige week(had Nikkie als afvaller ingevuld)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Ja hier net zo. Plus Robert is gewoon een toffe gast. Ken hem van HHB en Nikki is gewoon lang niet zo interessant.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik hoop het want dan krijg ik eindelijk m'n pronopunten van vorige week(had Nikkie als afvaller ingevuld)
Een vriendje van mijn jongste (8 jaar) vertelde van de week hier aan tafel dat het Nikkie was omdat haar neef overleden was....quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:09 schreef BasEnAad het volgende:
Dat was toch wel min of meer uitgevogeld, dat Nikki er uit is, omdat zij op het gebouw zat met het rode licht?
Broertje toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een vriendje van mijn jongste (8 jaar) vertelde van de week hier aan tafel dat het Nikkie was omdat haar neef overleden was....
Geen idee wat zijn bron was, maar ik vond het wel mooi dat een groep 4 kind me dat even zat te vertellen
Ja, nu ik het google kom ik idd (stief)broertje tegen.quote:
Opnames waren tussen ongeveer 17 mei en 9 juni (wat ik gelezen heb op een ander forum).quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, nu ik het google kom ik idd (stief)broertje tegen.
Geen idee wanneer de opnames waren, maar als dat eind mei was dan is de kans groot dat dat een reden van vertrek uit WIDM was.
Ik ben zoooooo benieuwd hoe ze dat vanavond gaan doen......quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Opnames waren tussen ongeveer 17 mei en 9 juni (wat ik gelezen heb op een ander forum).
Rekenkundig gezien zou Nikkie de volgende eliminatie niet meer kunnen meemaken, maar dat betekent niet gelijk dat ze een rood scherm gezien heeft.
We gaan in elk geval niet naar 3 afvallers vanavond, dus of we hebben geen afvaller (Robert vorige week, Nikkie vrijwillig weg) of we krijgen wel een afvaller (Nikkie vorige week).
Wat we wel weten is dat er schermen getoond gaan worden, dus optie 1 lijkt uitgesloten.
Ik ook ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik ben zoooooo benieuwd hoe ze dat vanavond gaan doen......
Maar ik zag haar vrij ontspannen die test maken.....ze zag er niet uit of ze toen al het slechte nieuws had gekregen.....quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:58 schreef Rewimo het volgende:
Of simpelweg met haar afgesproken dat zij een rood scherm zou krijgen, slechte test of niet, zodat het spel "gewoon" kan doorgaan zonder dat de reden dat ze weg moest openlijk bekend zou worden gemaakt. Een soort no drama-exit (wellicht op haar eigen verzoek).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |