abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  Moderator zondag 27 januari 2019 @ 12:45:58 #226
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184650940
registreer om deze reclame te verbergen
Ik zal van de week even proberen uit te zoeken waar het kan en hoe het moet. De enige site die ik snapte heeft nog geen Eurovisie wedden. Meh. Maar dan zal ik het ff hier delen als ik het snap. _O-
Koutist in opleiding.
  zondag 27 januari 2019 @ 12:46:58 #227
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_184650953
Is het zo ingewikkeld dan? :P
Yeah, well, you know, that’s just, like, your opinion, man.
pi_184651006
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 12:46 schreef Guanabana het volgende:
Maak een account aan
Maak geld over
Zet in
Hoop dat je wint

Dat is de basis :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiŽren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator zondag 27 januari 2019 @ 12:52:22 #229
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184651015
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 12:46 schreef Guanabana het volgende:
Voor mij wel :D :@

Als je het vaker doet vast niet. Maar op de site waar ik het snapte kies je gewoon een land en zet je het aantal euro's in (nadat je eerst geld aan ze hebt overgemaakt). Maar ik heb ooit vluchtig naar andere sites gekeken en daar ging het heel anders, met back en lay enzo en ik snapte er geen hol van. _O-
Koutist in opleiding.
pi_184651117
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 12:45 schreef Greys het volgende:
Ik zal van de week even proberen uit te zoeken waar het kan en hoe het moet. De enige site die ik snapte heeft nog geen Eurovisie wedden. Meh. Maar dan zal ik het ff hier delen als ik het snap. _O-
Volgens Oddschecker kan je nu alleen bij Betfred en Betfair Exchange op alles al inzetten. Exchange ziet er verdomd ingewikkeld uit en kan je blijkbaar ook zelf weddenschappen op uitschrijven of zoiets. Heel mysterieus. Bij Betfred heb je een creditcard of Paypal nodig om geld over te maken.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiŽren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator zondag 27 januari 2019 @ 13:04:10 #231
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184651179
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 12:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Volgens Oddschecker kan je nu alleen bij Betfred en Betfair Exchange op alles al inzetten. Exchange ziet er verdomd ingewikkeld uit en kan je blijkbaar ook zelf weddenschappen op uitschrijven of zoiets. Heel mysterieus. Bij Betfred heb je een creditcard of Paypal nodig om geld over te maken.
Ja zie dat bedoel ik. Echt mega ingewikkeld uit. :@ Nou ja van de week maar ff rustig kijken of we er dit keer wel uitkomen.

Jammer, bij Unibet stonden gewoon alle landen onder elkaar met de odds erachter. Je koos er eentje en vulde in het vakje je euro's in. Klaar. :D En het werkte prima want ik kreeg keurig m'n geld. Dat het bij die anderen zo ingewikkeld moet snap ik dus ook niet.
Koutist in opleiding.
pi_184651265
quote:
14s.gif Op zondag 27 januari 2019 13:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja zie dat bedoel ik. Echt mega ingewikkeld uit. :@ Nou ja van de week maar ff rustig kijken of we er dit keer wel uitkomen.

Jammer, bij Unibet stonden gewoon alle landen onder elkaar met de odds erachter. Je koos er eentje en vulde in het vakje je euro's in. Klaar. :D En het werkte prima want ik kreeg keurig m'n geld. Dat het bij die anderen zo ingewikkeld moet snap ik dus ook niet.
Unibet is best overzichtelijk ja :Y Gewoon ťťn prijs, niks ingewikkelds aan. Al heeft Unibet ook ingewikkeldere manieren om te gokken, maar die hebben ze wat verborgen gehouden. Die exchange zit ik nu al een paar minuten met verbazing te bekijken :@
Ik ben de kleur MAGENTA
  zondag 27 januari 2019 @ 13:26:51 #233
87554 Cee
Welluk?
pi_184651588
Een klasgenoot van een vriendin van me had ooit voor de lol wat centen ingezet op Wimbledonwinst van Goran Ivani®ević, die een wildcard voor het toernooi kreeg omdat hij het toch nog een keer wilde proberen. Uiteindelijk won Goran en de klasgenoot hield er een flink zakcentje aan over. :D
Zelf was ik vorig jaar in de verleiding om toch een paar euro te gokken op een ESF bet, maar zelfs over die paar verloren euro’s ga ik me dan schuldig voelen, dus niet gedaan. Misschien nu wel eens.
pi_184651664
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 13:26 schreef Cee het volgende:
Een klasgenoot van een vriendin van me had ooit voor de lol wat centen ingezet op Wimbledonwinst van Goran Ivani®ević, die een wildcard voor het toernooi kreeg omdat hij het toch nog een keer wilde proberen. Uiteindelijk won Goran en de klasgenoot hield er een flink zakcentje aan over. :D
Zelf was ik vorig jaar in de verleiding om toch een paar euro te gokken op een ESF bet, maar zelfs over die paar verloren euro’s ga ik me dan schuldig voelen, dus niet gedaan. Misschien nu wel eens.
Altijd leuk als zoiets een keer lukt :) Wat betreft inzetten: alleen doen met geld dat je echt kan missen en waarvan je het niet erg vindt als je het nooit meer terug ziet. 5 of 10 euro kan best, 50 zou ik persoonlijk al niet doen
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_184651686
quote:
14s.gif Op zondag 27 januari 2019 13:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik begin die exchange een beetje te begrijpen. Voorlopige conclusie: het is inderdaad ingewikkeld en lay-betten kan behoorlijk prijzig worden :X
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator zondag 27 januari 2019 @ 13:43:35 #236
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184651832
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 13:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik begin die exchange een beetje te begrijpen. Voorlopige conclusie: het is inderdaad ingewikkeld en lay-betten kan behoorlijk prijzig worden :X
Ik weet niet eens wat lay-betten is. _O-

Kan je daar niet gewoon inzetten op 'deze wint'?
Koutist in opleiding.
  zondag 27 januari 2019 @ 13:51:43 #237
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_184651947
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 13:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Voor zover ik weet is lay betting meer dat je inzet op 'deze wint niet'.
Hoe alles verder gaat en berekend wordt weet ik dan weer niet.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_184652071
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 13:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Jazeker :Y. Met verschillende 'kansen'. Lay-bet is het tegenovergestelde: wat er ook gebeurt, deze wint niet.

Stel: jij wil op RoemeniŽ inzetten. Bij Unibet en andere traditionele wedkantoren krijg je dan ťťn prijs te zien, bijvoorbeeld 17 keer je inzet terug als je nu inzet en je wint. Dat staat er dan als 17.0 of soms 17/1. Op de exchange staat de best uitbetalende optie voor 'die wint' in het blauw, maar er staan er ook nog twee naast. Die kan je voorlopig negeren.

Het geld dat je kan winnen moet ergens vandaan komen. Bij een traditioneel wedkantoor regelt het kantoor dat allemaal achter de schermen. Op de exchange komt het geld rechtstreeks van andere wedders vandaan. Een weddenschap gaat dus ook pas door als iemand gokt op het tegenovergestelde, en met voldoende inzet erachter. Stel dat ik denk 'Wat er ook gebeurt, RoemeniŽ wint niet'. Als ik daarop wil inzetten moet ik het risico dragen van iemand die denkt dat RoemeniŽ wel gaat winnen. De vijf euro die jij inzet kan van mij worden, als ik bereid ben 85 euro (5 x 17) als onderpand in te leggen (plus nog wat geld dat naar Betfair gaat. Zij willen er natuurlijk ook aan verdienen. Ik zal dus meer moeten inleggen, maar dit rekent makkelijker). Heb jij gelijk dan krijg je je 5 euro terug plus de 85 van mij, heb ik gelijk dan krijg ik mijn 85 euro terug plus de 5 euro van jou. Je moet dus meer geld inzetten om er minder mee te winnen, waar in theorie tegenover staat dat de kans dat RoemeniŽ inderdaad niet wint een stuk groter is dan dat ze wel winnen.

Omdat je geld van elkaar kunt winnen hebben ze toegevoegd dat je ook je eigen kansen kunt bepalen. Als ik er heel erg van overtuigd ben dat RoemeniŽ niet gaat winnen, kan ik er voor kiezen om in plaats van 17 keer de inzet 20 keer de inzet van andere deelnemers uit te gaan betalen. Dat maakt de kans groter dat iemand die weddenschap met mij aan wil gaan (weddenschappen zonder tegenpartij worden gewoon terugbetaald en gebeurt verder niks mee), maar er staat tegenover dat ik meer moet uitbetalen als ik ongelijk heb. Deze extra weddenschappen staan naast de best geprijsde in het blauw en roze, maar kan je normaal gesproken negeren.
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_184652169
Oh en ik mag blijkbaar niet tegelijkertijd inzetten dat Nederland wel en niet wint op zo'n manier dat ik er hoe dan ook aan verdien :P
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_184654307
Voor de liefhebbers die eens op het ESF willen wedden, hier een topic met toelichting hoe het ongeveer werkt:

ESF / Het ESF-wedtopic (met uitleg)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_184654398
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 15:29 schreef Fred_B het volgende:
Voor de liefhebbers die eens op het ESF willen wedden, hier een topic met toelichting hoe het ongeveer werkt:

Top!
  zondag 27 januari 2019 @ 15:34:59 #242
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_184654435
quote:

Geweldig! Daar ga ik een keer goed voor zitten
  Moderator zondag 27 januari 2019 @ 15:43:11 #243
351614 crew  ijs_beer
IJskoud de lekkerste.
pi_184654611
quote:

_O_ _O_
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
pi_184656838
Pand ingestort na gasexplosie Den Haag: mensen onder het puin
Niet zo ver van mijn huis, hopelijk zijn er geen doden of gewonden.
pi_184656874
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 16:52 schreef Momo... het volgende:
Ik lees dat ze net een slechtoffer levend onder het puin hebben weggehaald.
OngeÔnteresseerd maar toch aanwezig.
  zondag 27 januari 2019 @ 17:22:25 #247
350717 Redefine
Service hŤ
pi_184657435
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 16:52 schreef Momo... het volgende:
Ik hoorde het ja. Voor mij wel wat verder weg, maar ken die buurt wel. Hopelijk geen tot zo min mogelijk slachtoffers :{
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel hťťl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 27 januari 2019 @ 17:28:21 #248
204179 grazz
No milk today
pi_184657507
quote:
2s.gif Op zondag 27 januari 2019 16:11 schreef murp het volgende:
[ afbeelding ]
Murpie *O* :W
  Moderator zondag 27 januari 2019 @ 18:21:55 #249
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184658417
quote:

Held! Zit nu bij ouders maar ga straks even kijken! _O_
Koutist in opleiding.
pi_184660483
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 11:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze wonen op het puntje van deze punt. ;) Waar de Rijn NL binnenkomt. Sinds ze daar wonen (nu anderhalf jaar, ze woonden eerst in Noord-Holland) doen ze niets liever dan aan de Rijn bij terrasje zitten kijken naar de boten, kaas eten en wijn drinken haha. Ze zijn op hun zeventigste helemaal naar de andere kant van het land verhuisd.

[ afbeelding ]
Je ouders wonen HEEL dicht bij mij *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')