SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Stfuuuuquote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:14 schreef superniger het volgende:
Nu krijgen we de walgelijke Naomi Osaka act.
De odds zijn weer gezakt in het 'voordeel' van Djokovic. Nu nog maar 1.71 voor hem en 2.18 voor Nadal.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik gooi wel ff een hoop op Djoko, en hoop uiteraard toch dat Nadal wint.
Ja ik heb m voor 1.75quote:Op zaterdag 26 januari 2019 14:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De odds zijn weer gezakt in het 'voordeel' van Djokovic. Nu nog maar 1.71 voor hem en 2.18 voor Nadal.
Op zaterdag 26 januari 2019 11:51 schreef The_Undertone het volgende:
Wat een onzinquote:Op zondag 27 januari 2019 09:41 schreef Federer-fan het volgende:
Wel grappig trouwens, waarschijnlijk zouden maar weinig mensen van tevoren de uitslag willen weten (als ze er geen gel mee konden verdienen) maar ze vinden de spanning van de partij meestal ook niet fijn - ik niet tenminste.
Wat is er onzin aan?quote:
Ja, zeker, Nadal speelt dit toernooi veel kortere punten dan voorheen.quote:Op zondag 27 januari 2019 09:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik moet zo even weg, maar ben rond 12 uur terug. Zouden ze dan al klaar zijn met de 2e set?
Gaat hard zegquote:Op zondag 27 januari 2019 09:48 schreef Federer-fan het volgende:
Lovegame Djokovic en zijn backodds zijn nu 1.62.
Ja, zeker. Nu al 1.57.quote:
Ja, zo voelt het wel.quote:
Ja, had ik ook gedaan als het allemaal niet zo onzeker was.quote:Op zondag 27 januari 2019 09:54 schreef GwaiLow het volgende:
Nadal te nerveus....dit gaat lastig worden. Blij dat er veel geld staat op Djoko, anders had ik zwaar gebaald
Gaan we nu bij elk punt een update krijgen?quote:Op zondag 27 januari 2019 09:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zo voelt het wel.
Odds Djokovic nog maar 1.37.
Nee hoor, maar vond het leuk om even te laten zien hoe snel die odds dalen.quote:Op zondag 27 januari 2019 09:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Gaan we nu bij elk punt een update krijgen?
[...]
Wat bedoel je met allemaal zo onzeker?quote:Op zondag 27 januari 2019 09:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, had ik ook gedaan als het allemaal niet zo onzeker was.
Dat je niet weet hoe zo'n partij gaat verlopen. Je kunt niet voorspellen wie er nerveuzer begint en ook niet wie er wint.quote:Op zondag 27 januari 2019 09:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wat bedoel je met allemaal zo onzeker?
Nee, inderdaad. Gebeurt niet vaak bij deze twee - behalve in 2011 dan.quote:
Ah zo, ik vond die 1.75 voor Djoko toch te goed om te laten liggen eigenlijk. Jij hebt m ook wel gezet toch? Maar idd, heb liever dat Nadal gewoon wint. Al zou het ook wel erg lekker zijn om deze grote bet te winnenquote:Op zondag 27 januari 2019 09:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat je niet weet hoe zo'n partij gaat verlopen. Je kunt niet voorspellen wie er nerveuzer begint en ook niet wie er wint.
Nee, helaas niet - ik wilde in-play wedden.quote:Op zondag 27 januari 2019 10:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ah zo, ik vond die 1.75 voor Djoko toch te goed om te laten liggen eigenlijk. Jij hebt m ook wel gezet toch? Maar idd, heb liever dat Nadal gewoon wint. Al zou het ook wel erg lekker zijn om deze grote bet te winnen
325 euro, Geen astronomisch bedrag hoor, maar toch leuk als je 'm ff mee pakt.quote:Op zondag 27 januari 2019 10:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, helaas niet - ik wilde in-play wedden.
Hoe veel heb je ingezet? (Mag ook per DM, als je er al antwoord op wilt geven natuurlijk.)
Ja, zeker. Maar wie hoop je dat er wint?quote:Op zondag 27 januari 2019 10:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
325 euro, Geen astronomisch bedrag hoor, maar toch leuk als je 'm ff mee pakt.
Ja, da's waar!quote:Nja, je kan ook op bepaalde handicaps spelen in-play!
Ik hoop nog steeds sterk dat Nadal wint. Dat heb ik altijd, en zal ik waarschijnlijk ook altijd houden zolang hij speelt.quote:Op zondag 27 januari 2019 10:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zeker. Maar wie hoop je dat er wint?
[..]
Ja, da's waar!
Oké. En waar zou het omslagpunt zitten? Ik bedoel, als je een ton had ingezet, had ik aangenomen dat je hoopte dat Djokovic won (tenzij je heel erg rijk was).quote:Op zondag 27 januari 2019 10:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds sterk dat Nadal wint. Dat heb ik altijd, en zal ik waarschijnlijk ook altijd houden zolang hij speelt.
Hehe, het omslagpunt zou nog wel iets eerder zitten denk ik ja. Alleen ik zal nooit zoveel inzetten dat ik voor Djokovic zal moeten zijn. Daar hou ik wel rekening meequote:Op zondag 27 januari 2019 10:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké. En waar zou het omslagpunt zitten? Ik bedoel, als je een ton had ingezet, had ik aangenomen dat je hoopte dat Djokovic won (tenzij je heel erg rijk was).
Oké, verstandig.quote:Op zondag 27 januari 2019 10:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hehe, het omslagpunt zou nog wel iets eerder zitten denk ik ja. Alleen ik zal nooit zoveel inzetten dat ik voor Djokovic zal moeten zijn. Daar hou ik wel rekening mee
Ja, daarom zegt het me ook niks als Djokovic een heel toernooi slecht speelt en dan tegen Nadal moet. Dan weet hij altijd opeens weer hoe hij moet tennissen.quote:Op zondag 27 januari 2019 10:11 schreef DeeBee het volgende:
Apart dat Djoko het altijd lijkt te kunnen tegen Nadal [...]
Goeie vraag. Ik denk niemand.quote:
Wat een muurquote:Op zondag 27 januari 2019 10:22 schreef Federer-fan het volgende:
Mooie backhand. Nadal komt niet eens in de buurt van die bal. En dat gebeurt vaak.
Fantastisch punt dit.
Ja, zeker En het ziet eruit alsof hij nog over heeft ook, dus dat hij helemaal niet op zijn tenen loopt ofzo. Bij Nadal is dat anders.quote:
Ja, zeker.quote:
Dit keer niet, wat een gesloop.quote:Op zondag 27 januari 2019 10:20 schreef Szura het volgende:
Nu nog uitserveren, daar heeft Djokovic verdacht veel moeite mee altijd. Vaak lange games.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |