https://www.vi.nl/nieuws/(...)t-vizier-op-bergwijnquote:Ook Bayern Mnchen richt vizier op Bergwijn
Marco Timmer @marcotimmer
De belangstelling voor Steven Bergwijn (21) groeit. In navolging van Manchester United hebben ook de nodige andere internationale topclubs zich bij het management van de PSV-aanvaller gemeld.
Dat Manchester United Bergwijn zeer nauwlettend volgt, is al langer bekend. Inmiddels heeft ook Internazionale aangegeven genteresseerd te zijn. De Italiaanse nummer drie wil binnenkort om de tafel met het management van de aanvaller. Behalve Internazionale is er ook belangstelling van gerenommeerde clubs uit Duitsland. Zo meldde Bayer Leverkusen zich vorige zomer al en is Bayern Mnchen inmiddels ook genteresseerd.
De kopende partijen zullen wel rekening moeten houden met een stevige transfersom. PSV hoopt bij een verkoop een recordtransfer te realiseren. Dat clubrecord staat nu nog op naam van Memphis Depay, die in 2015 van PSV naar Manchester United overstapte voor 34 miljoen euro.
Een vertrek in de winterstop is geen optie voor Bergwijn, die zijn toekomst zeer nauwgezet uitstippelt. De aanvaller wil het seizoen bij PSV afmaken en weegt bij een eventuele nieuwe stap het perspectief op speeltijd zeer zwaar mee. Dat is ook de reden dat Bergwijn in Eindhoven bleef, om veel aan spelen toe te komen en meer ervaring op te doen.
Bergwijn, die bij PSV vastligt tot medio 2022, is dit seizoen zeer belangrijk voor de Brabanders. Met tien goals en negen assists in 25 officile duels is hij zeer succesvol. Met PSV bezet Bergwijn de koppositie. Een eventuele landstitel zou al zijn vierde betekenen. Eerder won hij in 2015, 2016 en 2018 het kampioenschap. In 2016 veroverde Bergwijn met PSV de Johan Cruijff Schaal.
Als ze 76 miljoen betalen ik ook!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)t-vizier-op-bergwijn
Zou Bayern wel een leuke club voor hem vinden.
Rond de 40-45 miljoen moet wel lukken.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als ze 76 miljoen betalen ik ook!
Zeker. Zou een mooi bedrag zijn. Al hoop ik natuurlijk op ietsjes meer. M.n. omdat er imo meer potentie in zit dan bv Lozano. En hij nu al (veel) verder is dan Depay in zijn tijd.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rond de 40-45 miljoen moet wel lukken.
is te hopen, 40+ moet wel kunnenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:30 schreef PSVCL het volgende:
Laat ze maar tegen elkaar opbieden, Bergwijn is het grootste aanvallende talent van NL.
Kan je makkelijk en minimaal 50m voor caschen
dat zie je niet goed, Frenkie is wel bijzonder, van het type Bergwijn, Lozano zijn er veel meerquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:41 schreef Scarface88 het volgende:
Minimaal 75 miljoen. De markt is knettergek geworden zie 86 miljoen voor Frenkie wat ik gewoon een leuke speler vind maar niets bijzonder. Bergwijn heeft potentie wereldtop te worden. Lozano 70 miljoen.
Als je Frenkie niks bijzonders vindt dan heb je echt wel behoorlijk poep in je ogen. Unieke voetballer.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:41 schreef Scarface88 het volgende:
Minimaal 75 miljoen. De markt is knettergek geworden zie 86 miljoen voor Frenkie wat ik gewoon een leuke speler vind maar niets bijzonder. Bergwijn heeft potentie wereldtop te worden. Lozano 70 miljoen.
jij hebt er kijk opquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:41 schreef Scarface88 het volgende:
Je moet niet blind de hype volgen die is ontstaan rondom Frenkie. Waar was Frenkie toen Ajax zijn beste wedstrijd van het jaar speelde tegen Bayern? Hij speelde niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zie je niet goed, Frenkie is wel bijzonder, van het type Bergwijn, Lozano zijn er veel meer
Hij wordt door Mark niet gebruikt zoals ie hoort te spelen. Maar geef m wat tijd. Je ziet zijn talent.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:44 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik wilde je trouwens nog zeggen dat ik me enigszins bestolen voel m.b.t. Gutierrez. Jij bracht hem naar voren alszijnde de nieuwe messias. Tuurlijk, het is geen slechte speler, maar is dit nou de liefdesbaby van Xavi en Iniesta?
voorlopig is die 86 bijna binnen, die 70 voor Lozano nog nietquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:47 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je moet niet blind de hype volgen die is ontstaan rondom Frenkie. Waar was Frenkie toen Ajax zijn beste wedstrijd van het jaar speelde tegen Bayern? Hij speelde niet.
Frenkie niet gezien toen Ajax werd weggespeeld door PSV. Afgelopen zondag tegen Heerenveen ook geen Frenkie gezien.
Leuke speler maar niks bijzonders en al helemaal geen 86 miljoen waard.
Not going tot happen. Marketingtechnisch wel interessant daar Mexico een stevige afzetmarkt is.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
voorlopig is die 86 bijna binnen, die 70 voor Lozano nog niet
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:41 schreef Scarface88 het volgende:
Excuus.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:48 schreef GGMM het volgende:
Zullen we het gewoon over PSV blijven hebben?
Lozano heeft even een dipje maar een Lozano in vorm is gewoon wereldtop. Die jongen heeft echt alles in zich. Snelheid, dribbel, actie, gevoel voor de goal enz.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de Frenkie hype ook wat extreem maar hij heeft wel meer kwaliteit dan een lozano moet ik toekennen
In de huidige markt is dat zeker wel mogelijk, denk 50.quote:
Nee hoor. In de Eredivisie buitencategorie uiteraard, maar echt geen wereldtop. Gaat echt wel voor 30+ naar een subtopper in een grote competitie maar ik verwacht niet meer dat hij daarna nog stappen zet.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:02 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Lozano heeft even een dipje maar een Lozano in vorm is gewoon wereldtop. Die jongen heeft echt alles in zich. Snelheid, dribbel, actie, gevoel voor de goal enz.
Eens. Beetje het Mertens pakket.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee hoor. In de Eredivisie buitencategorie uiteraard, maar echt geen wereldtop. Gaat echt wel voor 30+ naar een subtopper in een grote competitie maar ik verwacht niet meer dat hij daarna nog stappen zet.
Ontwikkelt zich gewoon niet goed door en is inmiddels ook al 23.
Hij moet gewoon een stap maken. Geen enkele speler wordt beter van potjes tegen Emmen en de Graafschap. Al heeft Bergwijn wel meer potentie ja. Die zie ik nog wel eindigen bij een club als Liverpool.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee hoor. In de Eredivisie buitencategorie uiteraard, maar echt geen wereldtop. Gaat echt wel voor 30+ naar een subtopper in een grote competitie maar ik verwacht niet meer dat hij daarna nog stappen zet.
Ontwikkelt zich gewoon niet goed door en is inmiddels ook al 23.
Dat niveau ja, al had van Mertens niemand verwacht dat hij het zo goed zou gaan doen in Itali. Die kon er in Nederland vrij weinig van tegen redelijke tegenstanders.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Eens. Beetje het Mertens pakket.
"Scarlimero: nooit weg moeten doen"quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat niveau ja, al had van Mertens niemand verwacht dat hij het zo goed zou gaan doen in Itali. Die kon er in Nederland vrij weinig van tegen redelijke tegenstanders.
Nee. Verkopen en doorselecteren is mijn motto. Al was zijn opvolger Bakkali niet veel soeps. Gelukkig hadden we Depay nog.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:03 schreef TehRocks het volgende:
[..]
"Scarlimero: nooit weg moeten doen"
Surabaya.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:48 schreef Ciscus het volgende:
Weet iemand nog een puik restaurantje op loopafstand van het stadion waar ik met wat kids (8,9 jaar) heen kan morgen?
Wil een keer geen burger en friet doen buiten en ben geen Eindhovenaar..
Niet echt een restaurant maar wel een waar je geen spijt van gaat krijgen; Xu noodle barquote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:48 schreef Ciscus het volgende:
Weet iemand nog een puik restaurantje op loopafstand van het stadion waar ik met wat kids (8,9 jaar) heen kan morgen?
http://djawa.eu Deze is voortreffelijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:48 schreef Ciscus het volgende:
quote:
Ik hoop a of b, maar het wordt gewoon c.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:05 schreef Ciscus het volgende:
Thanks. Leuke eettenten in Eindhoven zeg. Voor mij als Utrechter te ver weg om spontaan uit eten te gaan, maar ga er dit jaar toch eens een paar proberen.
Wat denken jullie voor vanavond:
a/ Hendrix, Rosario, Pereiro
b/ Guti, Rosario, Pereiro
c/ Hendrix, Rosario, Guti
D/ Hendrix, Guti, Pereiro
e/ Viergever, Ramselaar, Mauro
equote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:05 schreef Ciscus het volgende:
Thanks. Leuke eettenten in Eindhoven zeg. Voor mij als Utrechter te ver weg om spontaan uit eten te gaan, maar ga er dit jaar toch eens een paar proberen.
F. Haha.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:05 schreef Ciscus het volgende:
Wat zou jou keuze dan zijn?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
F. Haha.
(Mijn keuze staat er niet bij)
Bquote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
F. Haha.
(Mijn keuze staat er niet bij)
Locadia/Locadia/Locadiaquote:
9-1quote:Op zaterdag 26 januari 2019 17:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Locadia/Locadia/Locadia
Is ook geen nummer 10quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:46 schreef Mr.Maul het volgende:
Guti gepasseerd? Vond hem wel enorm matig de laatste paar wedstrijden dus niet geheel onlogisch.
ff pereiro in de etalage zetten en hopen dat er nog een gekke club langs komt deze week?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:46 schreef Mr.Maul het volgende:
Guti gepasseerd? Vond hem wel enorm matig de laatste paar wedstrijden dus niet geheel onlogisch.
ik denk hieromquote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:46 schreef Mr.Maul het volgende:
Ja ontzettend. Wat een geluk dat je geen penalty krijgt wanneer iemand met een gebalde vuist vooruit een duel ingaat en vervolgens wel een vrije bal tegenkrijgt op randje 16 wat een schwalbe was. Ongekend geluk ditquote:
Zo negatief dit. PSV was geweldig, Bergwijn +60 miljoen na vandaag man.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:48 schreef Scarface88 het volgende:
Man man manSta je na 19 min 2-0 voor denk je makkelijke avond 6 of 7-0 krijg je deze aids
Leek wel een Cocu wedstrijd. Billenknijpen tot het eind en eigenlijk had ik de 2-2 alweer zien vallen net als vorige week. We komen hier goed weg met die bal op de paal en op het einde...
Welnee, vl beter dan Lozano ook, die kan niet eens 90 minuten vol maken.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:50 schreef TehRocks het volgende:
Bergwijn kan wel leuk wegdraaien blijkt na zo'n avond, t vervolg was allemaal wat minder.
Ben jij in een lichte manische episode beland?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welnee, vl beter dan Lozano ook, die kan niet eens 90 minuten vol maken.
Hoe kan je niet helemaal manisch worden van het voetbal van PSV?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:51 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ben jij in een lichte manische episode beland?
Hardop gelachenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe kan je niet helemaal manisch worden van het voetbal van PSV?
quote:10 feb FC Utrecht - PSV
16 feb sc Heerenveen - PSV
24 feb PSV - Feyenoord
Elk willekeurig drieluik gaat belangrijk wordenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:59 schreef Scarface88 het volgende:
Deze drieluik gaat cruciaal worden.
[..]
Het is voort altijd cruciaal.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:59 schreef Scarface88 het volgende:
Deze drieluik gaat cruciaal worden.
[..]
Vond hem persoonlijk niet 100%, maar hij kan hem geven. En bij Nijhuis is dat niet genoeg.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:46 schreef VEM2012 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de VAR wederom een overduidelijke situatie waar PSV een penalty had moeten krijgen liet lopen?
Voor mijn gevoel brengt de VAR op dit moment juist meer in plaats van minder willekeur.
Een elleboog is een overtreding. Per ongeluk is een reden om geen geel te geven, maar hij gaat gewoon het duel op een oerdomme wijze in.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:07 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Vond hem persoonlijk niet 100%, maar hij kan hem geven. En bij Nijhuis is dat niet genoeg.
Ja eens maar in dit geval was het denk ik discussie of ie echt zn elleboog erin zet, gaat iig wel met armen hoog in duel waar je sws voor kan fluiten.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een elleboog is een overtreding. Per ongeluk is een reden om geen geel te geven, maar hij gaat gewoon het duel op een oerdomme wijze in.
En dan loopt zo’n coach nog te roeptoeteren dat topclubs de scheids altijd mee hebben.
Dit.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:21 schreef Lemming22 het volgende:
Manman wat was dit lelijk zeg. Blijf gewoon voetballen en je wint met 3 of 4-1. Nee, Groningen zet even druk in de tweede helft en de hele ploeg staat op zijn kop. Slordig, angstig, meegaan in de provocaties. Waardeloos.
Ajax wint. Feyenoord kan zich alleen tegen PSV opladen. Tegen Ajax is het altijd met knikkende knieen een afstraffing.quote:Op zondag 27 januari 2019 02:58 schreef leolinedance het volgende:
Gewonnen. Nu maar hopen dat Ajax punten verspeelt. Maar die kans is vrij klein.
Meestal is dat zo. Maar ajax kan echt wel een paar puntjes laten vallen in de kuip. Gewoon afwachten.quote:Op zondag 27 januari 2019 06:10 schreef Scarface88 het volgende:
Ajax wint. Feyenoord kan zich alleen tegen PSV opladen. Tegen Ajax is het altijd met knikkende knieen een afstraffing.
Ze weten dat er tegen PSV wat te halen valt, en bij Ajax niet.quote:Op zondag 27 januari 2019 06:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ajax wint. Feyenoord kan zich alleen tegen PSV opladen. Tegen Ajax is het altijd met knikkende knieen een afstraffing.
Ach, een knullig afstandsschot dat binnen dwarrelt net zoals PSV gisteren tegen kreeg en ajax kan nerveus worden en feyenoord kan ineens de wind mee hebben.quote:Op zondag 27 januari 2019 06:21 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ze weten dat er tegen PSV wat te halen valt, en bij Ajax niet.
Eens. Maar eerst die “als” afwachten.quote:Op zondag 27 januari 2019 06:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ach, een knullig afstandsschot dat binnen dwarrelt net zoals PSV gisteren tegen kreeg en ajax kan nerveus worden en feyenoord kan ineens de wind mee hebben.
Als feyenoord er bovenop klapt als tegen psv dan gaan ook die ballerina’s uit Diemen door de hoeven.
Ga maar uit van een hersenschudding en een aantal weken uit de roulatie.quote:Op zondag 27 januari 2019 07:35 schreef Monopoly het volgende:
Al nieuws over Lozano? Samenvatting gekeken gisteravond en PSV leek met z'n allen door het ijs te zakken in de tweede helft.
Laten we hopen dat het niets ernstigers is.quote:Op zondag 27 januari 2019 08:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ga maar uit van een hersenschudding en een aantal weken uit de roulatie.
Dat zou niet zo fijn zijn, al hebben we voor die positie wel een goede vervanger.quote:Op zondag 27 januari 2019 08:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het niets ernstigers is.
Niks aan het handje dus. Kan vandaag weer naar huis.quote:Op zondag 27 januari 2019 08:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat zou niet zo fijn zijn, al hebben we voor die positie wel een goede vervanger.
Ik vond Malen niet zo lekker invallen. Kon zich niet bepaald aan het niveau van de tweede helft onttrekken.quote:Op zondag 27 januari 2019 08:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat zou niet zo fijn zijn, al hebben we voor die positie wel een goede vervanger.
Maar dat kon echt absoluut niemand, dus wat dat betreft..quote:Op zondag 27 januari 2019 11:28 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik vond Malen niet zo lekker invallen. Kon zich niet bepaald aan het niveau van de tweede helft onttrekken.
Nee, als je een invaller bent en wordt gewisseld ga je wel nadenken.quote:Op zondag 27 januari 2019 11:28 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik vond Malen niet zo lekker invallen. Kon zich niet bepaald aan het niveau van de tweede helft onttrekken.
Ja, dat is dit seizoen al meerdere keren gebleken. Een beetje druk en fysiek spel en PSV is het kwijt. Wat mij betreft begint dat overigens bij ons middenveld, die haken dan als eerste af door opbouwend niets meer te brengen.quote:Op zondag 27 januari 2019 11:51 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Maar dat kon echt absoluut niemand, dus wat dat betreft..
Ik hoop trouwens oprecht dat andere clubs dit niet hebben gezien. De formule voor chaos en wanorde bij ons in de defensie is dus gewoon lange ballen pompen en fysiek spelen.
Klopt, werk aan de winkel voor Van Bommel om dat goed te managen.quote:Op zondag 27 januari 2019 13:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, als je een invaller bent en wordt gewisseld ga je wel nadenken.
Ons middenveld bestaat dan ook uit 2 waterdragers en een grillige creatieveling die ook niet bepaald om kan gaan met fysiek spelquote:Op zondag 27 januari 2019 13:26 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ja, dat is dit seizoen al meerdere keren gebleken. Een beetje druk en fysiek spel en PSV is het kwijt. Wat mij betreft begint dat overigens bij ons middenveld, die haken dan als eerste af door opbouwend niets meer te brengen.
Bedanktquote:Op zondag 27 januari 2019 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap.
quote:Op zondag 27 januari 2019 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap.
whwhahahahaaquote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax wint dit halve seizoen dus nog drie keer in De Kuip.
Tsja, ik had al iets gezegd over die ballerinaatjes uit Diemen... Zogenaamd is het bij elkaar richting de half miljard waard, maar ze worden afgeslacht door een stel werkpaarden.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:13 schreef Lyrebird het volgende:
Ik was wat cynisch vanochtend maar moet dat wat bijstellen. Doe ik graag.
Nog lang niet......quote:
quote:
Daar gaat AZ 20 miljoen voor vragen. Kun je hem voor 10 ophalen; doen.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:44 schreef nickhguitar het volgende:
Moeten wij overigens zo heel langzaam aan niet eens werk gaan maken van Calvin Stengs? Bergwijn/Lozano zal wel vertrekken na dit seizoen..
Ziggo stagair gespotquote:Op zondag 27 januari 2019 17:04 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar PSV moet wel een stuk beter spelen dan de afgelopen wedstrijden.
Het wordt nog wel spannend, PSV kan nog punten laten liggen maar Ajax ook.
Open deuren dag alles.
Die Padt keepten ook wel de match van zijn leven ,3/4 wereld reddingen.quote:Op zondag 27 januari 2019 17:04 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar PSV moet wel een stuk beter spelen dan de afgelopen wedstrijden.
Het wordt nog wel spannend, PSV kan nog punten laten liggen maar Ajax ook.
Open deuren dag alles.
Stengs zou wel genot zijn.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:44 schreef nickhguitar het volgende:
Moeten wij overigens zo heel langzaam aan niet eens werk gaan maken van Calvin Stengs? Bergwijn/Lozano zal wel vertrekken na dit seizoen..
Dat heeft die gast wel vaker tegen PSV, kan ik me herinneren.quote:Op zondag 27 januari 2019 17:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die Padt keepten ook wel de match van zijn leven ,3/4 wereld reddingen.
Duurt nog zeker tot half april inderdaad.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:24 schreef Buitendam het volgende:
Ach, de felicitaties stromen alweer binnen hoor. Het is eind januari met 5 puntjes voor, maar we zijn alweer kampioen.
Ach, een avondje genieten mag best.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:24 schreef Buitendam het volgende:
Ach, de felicitaties stromen alweer binnen hoor. Het is eind januari met 5 puntjes voor, maar we zijn alweer kampioen.
Die arrogante houding mag je aan die Amsterdammers overlaten. Zorg eerst maar eens dat je wedstrijden tegen Utrecht, Heerenveen en Feyenoord zonder kleerscheuren doorkomt. Er is nog meer dan genoeg aan te merken op ons eigen spel.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Duurt nog zeker tot half april inderdaad.
Welk duo wil jij centraal achterin zien volgend seizoen bij PSV?quote:Op zondag 27 januari 2019 19:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die arrogante houding mag je aan die Amsterdammers overlaten. Zorg eerst maar eens dat je wedstrijden tegen Utrecht, Heerenveen en Feyenoord zonder kleerscheuren doorkomt. Er is nog meer dan genoeg aan te merken op ons eigen spel.
Ik heb eigenlijk geen idee wat de verschuivingen zullen zijn. Schwaab zal wel vertrekken, dus er zal hoe dan ook ingekocht moeten worden.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:48 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Welk duo wil jij centraal achterin zien volgend seizoen bij PSV?
Dit vroeg ik niet.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee wat de verschuivingen zullen zijn. Schwaab zal wel vertrekken, dus er zal hoe dan ook ingekocht moeten worden.
Welk duo wil jij centraal achterin zien volgend seizoen bij PSV?quote:Op zondag 27 januari 2019 19:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Duurt nog zeker tot half april inderdaad.
Vraag ik het toch aan een ander.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er mogelijk is. Budget, huur, koop. Geen idee.
Ik vind Ramos en Laporte wel een acceptabel duo.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:55 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik hoop op Alex en Stam.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:55 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Stelletje pussies he. Blijf gewoon tot het einde achter je club staan. Dat indekken altijdquote:Op zondag 27 januari 2019 19:24 schreef Buitendam het volgende:
Tuurlijk gaat het niet meer mis. In een week tijd van koppositie misschien kwijt naar 5 puntenquote:Op zondag 27 januari 2019 17:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die Padt keepten ook wel de match van zijn leven ,3/4 wereld reddingen.
Plus de blessure van Lozano..ga je ook wel voelen als team.
Komt wel goed, ajax zorgt er opnieuw voor dat PSV extra motivatie tankt.
Zie het niet meer misgaan.
Je kunt er onmogelijk iets zinnigs over zeggen. Die vijf punten kunnen na Heerenveen uit alweer verdampt zijn. Er staan nog z veel kutpotten te wachten.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat het niet meer mis. In een week tijd van koppositie misschien kwijt naar 5 puntenjullie zitten op rozen. Gewoon bij Ajax uit de hele verdediging wegcounteren, Ajax moet toch wel.
welnee joh, het verschil zit erin dat jullie weliswaar kut potten spelen, zoals tegen Groningen, maar vervolgens hem wel over de streep trekken bij een voorsprong. Ajax kan dat totaal niet joh.quote:Op zondag 27 januari 2019 21:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je kunt er onmogelijk iets zinnigs over zeggen. Die vijf punten kunnen na Heerenveen uit alweer verdampt zijn. Er staan nog z veel kutpotten te wachten.
Ja, dat hebben we tegen Emmen gezien.quote:Op zondag 27 januari 2019 21:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
welnee joh, het verschil zit erin dat jullie weliswaar kut potten spelen, zoals tegen Groningen, maar vervolgens hem wel over de streep trekken bij een voorsprong. Ajax kan dat totaal niet joh.
Incidentje manquote:Op zondag 27 januari 2019 21:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we tegen Emmen gezien.
Je zult tegen Heerenveen en Utrecht vanaf minuut 1 uit een ander vaatje moeten tappen.
sterker nog, deze helft van het speelschema heeft meer rotte wedstrijden dan de eerste helft voor PSV.quote:Op zondag 27 januari 2019 21:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je kunt er onmogelijk iets zinnigs over zeggen. Die vijf punten kunnen na Heerenveen uit alweer verdampt zijn. Er staan nog z veel kutpotten te wachten.
Hij deed zn best. Daar is ook alles mee gezegd. Maar hij probeerde het in ieder geval. Dat is soms wel eens anders.quote:Op maandag 28 januari 2019 01:02 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik heb enkel de samenvatting kunnen zien, maar hoe deed onze makker Pereiro het - afgezien van de assist en dat andere fijne passje - ? Ik blijf toch altijd sympathie voelen voor ons probleemkind.
Obispo (of Viergever) - Edson lvarez (of Csar Montes)quote:Op zondag 27 januari 2019 19:55 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hee daar was ik gister ookquote:Op zondag 27 januari 2019 16:17 schreef Rabieluh het volgende:
Haha wtf, ben dagje naar de Efteling en krijg nu net de stand mee.
Mooi. Beter blijf je weg.quote:Op maandag 28 januari 2019 07:03 schreef Scarface88 het volgende:
Ik vlieg over een paar uur naar Las Vegas voor een aantal dagen jongens. Dus jullie hebben voorlopig hier geen last van me.
wat een agressie.quote:
Laten we gewoon maar beginnen met Fortuna. Alsof de drie punten in Sittard vanzelf in je tas springen.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die arrogante houding mag je aan die Amsterdammers overlaten. Zorg eerst maar eens dat je wedstrijden tegen Utrecht, Heerenveen en Feyenoord zonder kleerscheuren doorkomt. Er is nog meer dan genoeg aan te merken op ons eigen spel.
Was alleen 's ochtends even inderdaad, af en toe paraplutje open geslagen.quote:
Haha lekker dan. Ik stond in de rij voor de Baron, opeens hoorde ik van meedere kanten de stand, iemand naast me pakte een mobiel erbij en ging de wedstrijd streamen.quote:Op maandag 28 januari 2019 11:53 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Was alleen 's ochtends even inderdaad, af en toe paraplutje open geslagen.
Timing van de wedstrijd was wel fantastisch.
Ongeveer een uur gezien in de rij van de symbolica, toen we naar binnen gingen stond het 4-2, toen we er uit kwamen was het 6-2
inderdaad, zoals gezegd eerst zelf maar eens een reeks overwinningen, n voor n neerzetten. Dan kijken we wel verder.quote:Op maandag 28 januari 2019 09:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laten we gewoon maar beginnen met Fortuna. Alsof de drie punten in Sittard vanzelf in je tas springen.
Gelukkig spelen we thuisquote:Op maandag 28 januari 2019 09:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laten we gewoon maar beginnen met Fortuna. Alsof de drie punten in Sittard vanzelf in je tas springen.
quote:De samenwerking tussen Ibrahim Afellay en Stoke City is per direct ten einde gekomen, zo laten the Potters maandagmiddag weten via de officile kanalen. Het contract van de middenvelder liep oorspronkelijk nog door tot het einde van dit seizoen, maar is met wederzijdse instemming ontbonden. Afellay kan zodoende met een transfervrije status op zoek naar een nieuwe werkgever.
Misschien iets voor de graafschap of nac of twente.quote:
Snel halen samen met Erik Pieters! PL-ervaring dit dat!!!quote:
Hoe kom ik bij een uitwedstrijd?quote:Op maandag 28 januari 2019 13:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Gelukkig spelen we thuis
Haal weg voor PSVCL dit leest man gek!!!1!quote:
Dat zou zomaar eens kunnen!quote:Op maandag 28 januari 2019 15:15 schreef Vollenhoven het volgende:
Denken jullie dat Psv dit jaar kampioen wordt?
Mocht na een nachtje ziekenhuis naar huis, lijkt allemaal mee te vallen, ze gaan wel heel voorzichtig met hem doen in de trant van "liever een week te laat dan een dag te vroeg".quote:Op maandag 28 januari 2019 16:08 schreef Brammess het volgende:
Heb het totaal niet meegekregen of er al wat bekend is over Lozano dus bij dezen; is er al wat meer bekend over Lozano?
Hoofdblessures zijn gelukkig (voor jullie dan) de beste blessures die je kan krijgen. Zal wel gewoon een week rust krijgen in dat geval en wie weet doet ie van het weekend dan weer mee. Niet langdurig dus.quote:Op maandag 28 januari 2019 16:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Mocht na een nachtje ziekenhuis naar huis, lijkt allemaal mee te vallen, ze gaan wel heel voorzichtig met hem doen in de trant van "liever een week te laat dan een dag te vroeg".
Ze kijken van dag tot dag dus geen idee hoe lang dit gaat duren.
Lijken mij er het beste voor te staan. Wat jij?quote:Op maandag 28 januari 2019 15:15 schreef Vollenhoven het volgende:
Denken jullie dat Psv dit jaar kampioen wordt?
Precies in Sittard was het al kantje boord. Gewoon niet denken dat we bij 2-0 er al zijn. Die valkuil nemen we al iets te vaak wmbquote:Op maandag 28 januari 2019 14:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe kom ik bij een uitwedstrijd?![]()
Maar goed, zelfde geldt: ook die potjes win je nit vanzelf.
Neeeeeeeee!quote:Op maandag 28 januari 2019 17:09 schreef PSVCL het volgende:
Ramselaar verkopen en Ibi terughalen voor de komende maanden..met optie tot nog een jaar.
Kan ie samen met Robben de jongere gasten begeleiden ,Ihattaren onder zijn hoede nemen.
Pereiro is te wisselvallig op de 10 en Guti is een 6.
Niks mee verloren lijkt me,extra optie voor de 10quote:
En ibi gaat daar wel even shinen denk je? Kom op man, het is over met Ibi, heeft fysiek n mentaal al even niet meer in huis wat er nodig is voor profvoetbal.quote:Op maandag 28 januari 2019 17:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niks mee verloren lijkt me,extra optie voor de 10
Guti rendeert daar niet en Pereiro speelt eens in de maand een goede match
Lol. Verpest overal de sfeer en heeft al meer dan 5 jaar geen fatsoenlijk duel gespeeld. Jij wou hem halen op basis van wat goede cl potjes uit sint juttemus?quote:Op maandag 28 januari 2019 17:09 schreef PSVCL het volgende:
Ramselaar verkopen en Ibi terughalen voor de komende maanden..met optie tot nog een jaar.
Kan ie samen met Robben de jongere gasten begeleiden ,Ihattaren onder zijn hoede nemen.
Echt de ideale speler om de jonkies te gaan begeleiden jaquote:Op maandag 28 januari 2019 17:09 schreef PSVCL het volgende:
las bezigheidstherapie voor de medische staf?quote:Op maandag 28 januari 2019 17:09 schreef PSVCL het volgende:
Die moet zichzelf een plezier doen en zich richten op wat hij na zijn carrire wil gaan doen.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:10 schreef Bos81 het volgende:
Ibi kan zelfs het niveau van Jong PSV niet meer aan
goeie spits en dat aparte juichen van hem staat me nog wel bijquote:Op dinsdag 29 januari 2019 08:30 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik had meer reacties verwacht in dit topic, Hij is jarenlang topscorer voor PSV geweest
[ afbeelding ]
Allemaal kindjes hier. Hebben Cocu net nog een wedstrijdje zien spelen in zijn tweede periode. Meer historisch besef is er niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 08:30 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik had meer reacties verwacht in dit topic, Hij is jarenlang topscorer voor PSV geweest
[ afbeelding ]
Opa vertelt.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 09:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Allemaal kindjes hier. Hebben Cocu net nog een wedstrijdje zien spelen in zijn tweede periode. Meer historisch besef is er niet.
Iedereen gaat een keer dood. Als ronaldo of Romario vandaag dood gaat zal het toch ook niemand iets boeien? Of ze nou vandaag of over 15 jaar sterven.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 08:30 schreef Idisrom het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb Engelaar nog zien spelen. Telt dat ook?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 09:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Allemaal kindjes hier. Hebben Cocu net nog een wedstrijdje zien spelen in zijn tweede periode. Meer historisch besef is er niet.
Ik heb Willy van der Kuijlen nog zien spelen (en vise versa trouwens), maar inderdaad niet zo’n behoefte aan een obligate rip...quote:Op dinsdag 29 januari 2019 09:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik heb Engelaar nog zien spelen. Telt dat ook?
Ja, want daar gaat het om h. Steunbetuigingen vanuit een anoniem forum.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 09:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
2x gedeeld topscoorder van PSV.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 08:30 schreef Idisrom het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Willy heeft jou zien spelen?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 10:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb Willy van der Kuijlen nog zien spelen (en vise versa trouwens), maar inderdaad niet zo’n behoefte aan een obligate rip...
Klopt.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 10:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Willy heeft jou zien spelen?
Niet dat ik de vraag exact begrijp, maar het is een enorm integere man.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
en was hij eerlijk? Hoort wel bij de beste PSVers ooit
over je voetbal kwaliteitenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet dat ik de vraag exact begrijp, maar het is een enorm integere man.
Volgens mammie ben ik al hartstikke volwassen verdomme, kan al helemaal zelf de was doen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 09:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
dat was wel een prima wedstrijdjequote:Op dinsdag 29 januari 2019 09:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toch, het was de periode net voordat PSV voetbalhoofdstad van Nederland werd. Niet lang daarna kwam Romario, later spelers als Ronaldo, Nilis en Van Nistelrooij. Sprak toch gewoon wat meer aan.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:18 schreef Idisrom het volgende:
Ik bedoel geen RIP-opmerkingen of zo.
Ik weet nog wel dat het mij destijds een sensationeel gevoel gaf, om Cambuur in de beker tegen PSV te zien spelen, met Hallvar Thoresen en Jurrie Koolhof in de spits.
doe je toch die jongens in de jaren 70 tekort, die UEFA cup kwam niet uit de lucht vallenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Toch, het was de periode net voordat PSV voetbalhoofdstad van Nederland werd. Niet lang daarna kwam Romario, later spelers als Ronaldo, Nilis en Van Nistelrooij. Sprak toch gewoon wat meer aan.
Dat was weer de periode daarvoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
doe je toch die jongens in de jaren 70 tekort, die UEFA cup kwam niet uit de lucht vallen
Maar ook de generatie Koolhof-Gullit-Van der Gijp, die ook landskampioen werden met PSVquote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
doe je toch die jongens in de jaren 70 tekort, die UEFA cup kwam niet uit de lucht vallen
OK maar in de jaren 70 begon Frits goed te schuiven, dat is ook het grote verschil met al die andere clubs die het geprobeerd hebben zoals AZ, Vitesse en Twente, de zakken van Frits waren nou eenmaal dieper en die heeft toch wat moois neergezet.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:42 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Maar ook de generatie Koolhof-Gullit-Van der Gijp, die ook landskampioen werden met PSV
PSV is echt een ander verhaal geworden onder Ruts, Ploegsma en Van Raaij. De eerste van de drie is wellicht de minst bekende naam, maar hij wilde echt van PSV de topclub van Nederland maken.quote:
dat was zonder Frits niet geluktquote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
PSV is echt een ander verhaal geworden onder Ruts, Ploegsma en Van Raaij. De eerste van de drie is wellicht de minst bekende naam, maar hij wilde echt van PSV de topclub van Nederland maken.
Philips was een gewone sponsor. Misschien wat ruimer dan TDK in die tijd, maar er was echt geen situatie zoals bv Berlusconi bij AC Milan.quote:
dat betwijfel ik ernstig, alle tekorten werden door Philips gedekt, was ook peanuts voor ze.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Philips was een gewone sponsor. Misschien wat ruimer dan TDK in die tijd, maar er was echt geen situatie zoals bv Berlusconi bij AC Milan.
absurd, zijn ze lekker klaar mee dat PSV die namen heeft doorgegeven, ook al hoeven ze het niet uit te zitten het blijft een belachelijke strafquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:56 schreef RipCity het volgende:
Jaar cel geist tegen PSV-fans in ‘Madrileens muntjesincident’
https://www.ad.nl/nederla(...)esincident~a9fdf56f/
Een jaar![]()
PSV heeft ze ook stadionverboden van 1 tot 3 jaar hiervoor gegevenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
absurd, zijn ze lekker klaar mee dat PSV die namen heeft doorgegeven, ook al hoeven ze het niet uit te zitten het blijft een belachelijke straf
Gaat nergens overquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:56 schreef RipCity het volgende:
Een jaar![]()
Toon Gerbrands is gewoon een lul. Hij had dit makkelijk op kunnen lossen zonder Spanje erbij te betrekken. Wil weer braafste jongetje van de klas zijn. Is gewoon NSB gedrag.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
absurd, zijn ze lekker klaar mee dat PSV die namen heeft doorgegeven, ook al hoeven ze het niet uit te zitten het blijft een belachelijke straf
Ik heb Ronaldo live meegemaakt.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 09:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Normaal ben ik het vrijwel altijd met je eens bro maar nu niet. Afellay is een rotte appel, een lul van een vent. Moet je niet in deze groep hebben verpest de hele sfeer.quote:Op maandag 28 januari 2019 17:09 schreef PSVCL het volgende:
Ik maak me meer zorgen over zijn niveau eigenlijk. Ik verwacht dat dat niet meer van eredivisie is.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:14 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Normaal ben ik het vrijwel altijd met je eens bro maar nu niet. Afellay is een rotte appel, een lul van een vent. Moet je niet in deze groep hebben verpest de hele sfeer.
Ook dat ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen over zijn niveau eigenlijk. Ik verwacht dat dat niet meer van eredivisie is.
Ieder zn mening.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:14 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Normaal ben ik het vrijwel altijd met je eens bro maar nu niet. Afellay is een rotte appel, een lul van een vent. Moet je niet in deze groep hebben verpest de hele sfeer.
zelfs Van Bommel zelf die toch echt niet sukkelde was geen enorm succes zijn 2e periodequote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Is gewoon er te vaak te lang uit geweest, veel te groot risico op nieuwe blessures.
Je moet het gewoon niet doen, van die sukkelende dertigers naar de eredivisie halen omdat ze vroeger een naam hadden.
Hahaha een jaarquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:56 schreef RipCity het volgende:
Een jaar![]()
Deed het goed hoor toen. Was dat het achterin toen zo lek als een mandje was anders was dat gewoon kampioenschap geworden.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
zelfs Van Bommel zelf die toch echt niet sukkelde was geen enorm succes zijn 2e periode
lolquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De klok van mijn telefoon staat vast op 19:13.
Reboot loste het op.quote:
Het zal niet gaan gebeuren, maar op basis van wat ik bij de concurrentie zie: gewoon 120 miljoen vragen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 06:55 schreef Scarface88 het volgende:
Serieuze interesse van Inter, ManU en Bayern voor Bergwijn.
Welk bedrag moeten we aan denken? Ik mag hopen dat PSV hoog inzet en niet weer een appel en een ei accepteert.
Inter schijnt al in Nederland te zijn voor onderhandelingen.
Ik denk het ook niet omdat hij te belangrijk is voor de titel. Maar Inter kan wel zoals Barcelona deed met Frenkie nu al een akkoord sluiten voor de zomer zodat ze first dibs hebben.quote:Op woensdag 30 januari 2019 06:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het zal niet gaan gebeuren, maar op basis van wat ik bij de concurrentie zie: gewoon 120 miljoen vragen.
Ik bedoel dat PSV om de een of andere reden Bergwijn weer voor een lachwekkend laag bedrag gaat verkopen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 07:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet omdat hij te belangrijk is voor de titel. Maar Inter kan wel zoals Barcelona deed met Frenkie nu al een akkoord sluiten voor de zomer zodat ze first dibs hebben.
Voor wat het waard is ze hebben aangegeven het recordbedrag van 34 miljoen voor Depay te willen overstijgen. Maarja stel het is 35 miljoen dan is het gewoon een koopje ja in deze huidige markt. Vooral als je nagaat dat een bankzitter als Neres met 2 goals dit seizoen 43 miljoen waard is.quote:Op woensdag 30 januari 2019 07:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat PSV om de een of andere reden Bergwijn weer voor een lachwekkend laag bedrag gaat verkopen.
Neres 43 -> Bergwijn minimaal 86.quote:Op woensdag 30 januari 2019 07:19 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Voor wat het waard is ze hebben aangegeven het recordbedrag van 34 miljoen voor Depay te willen overstijgen. Maarja stel het is 35 miljoen dan is het gewoon een koopje ja in deze huidige markt. Vooral als je nagaat dat een bankzitter als Neres met 2 goals dit seizoen 43 miljoen waard is.
16,5 miljoenquote:Op woensdag 30 januari 2019 07:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
In de huidige markt zou 25-ish voor Bergwijn haalbaar moeten zijn. Veel hoger lijkt me alleen mogelijk als de clubs echt vechtend met elkaar over straat rollen.
....quote:Op woensdag 30 januari 2019 06:55 schreef Scarface88 het volgende:
Serieuze interesse van Inter, ManU en Bayern voor Bergwijn.
Welk bedrag moeten we aan denken? Ik mag hopen dat PSV hoog inzet en niet weer een appel en een ei accepteert. Ajax zou 75 miljoen vragen dat moeten wij ook durven.
Inter schijnt al in Nederland te zijn voor onderhandelingen.
Die 15 wedstrijden in de eredivisie ookquote:Op woensdag 30 januari 2019 11:57 schreef TehRocks het volgende:
Die 2 potjes voor de Nations League zullen ook nog van invloed zijn op z'n waarde. Die worden begin juni gespeeld
Mwoah veel clubs zijn tegenwoordig vrij sceptisch tov ED aanvallers, Depay schoot ook alles erin in 14-15 en faalde daarna compleet. Waarde hangt echt heel veel af van internationale potjes.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die 15 wedstrijden in de eredivisie ook. Als hij er nog 15 in legt en 12 assists aflevert is ie in mei meer waard dan als hij geen pepernoot meer raakt
Dat verklaart het bod van 42 miljoen op neres iddquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:50 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Mwoah veel clubs zijn tegenwoordig vrij sceptisch tov ED aanvallers, Depay schoot ook alles erin in 14-15 en faalde daarna compleet. Waarde hangt echt heel veel af van internationale potjes.
Ik dacht wel dat Depay eerder zou slagen. Maar die hype die er toen om Depay heen zat sloeg natuurlijk ook nergens op. Elk doelpuntje dat hij maakte was groot nieuws in Engeland. Dat je hem die wedstrijd verder totaal niet zag maakte dan blijkbaar niks meer uit. Wat dat betreft zijn Lozano en Bergwijn nu al (veel) verder.quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:50 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Mwoah veel clubs zijn tegenwoordig vrij sceptisch tov ED aanvallers, Depay schoot ook alles erin in 14-15 en faalde daarna compleet. Waarde hangt echt heel veel af van internationale potjes.
ze lijken me wel serieuzer maar of ze al verder zijn weet ik nietquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat Depay eerder zou slagen. Maar die hype die er toen om Depay heen zat sloeg natuurlijk ook nergens op. Elk doelpuntje dat hij maakte was groot nieuws in Engeland. Dat je hem die wedstrijd verder totaal niet zag maakte dan blijkbaar niks meer uit. Wat dat betreft zijn Lozano en Bergwijn nu al (veel) verder.
Jammer alleen dat de markt toen nog net niet zo ontploft was als nu.
Maakt niet uit. Ik welquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze lijken me wel serieuzer maar of ze al verder zijn weet ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.vi.nl/pro/hoe(...)dschap-wil-hervormenIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Toon heeft weer eens gesprokenToon weet weer eens alles beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.vi.nl/pro/hoe(...)dschap-wil-hervormenLand of the free. Home of the brave.
Nee. 40 is lachwekkend in deze markt. We praten hier over een enorm talent he. Alleen wij hypen spelers niet zo net als in Amsterdam.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:10 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
....40 lijkt mij een redelijk bedrag.
Heeft een hoop goede punten. Al gruw ik zelf van een kampioenspoule.quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:13 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Toon weet weer eens alles beter.
Ja als dat ingevoerd wordt dan stop ik met kijken. Dat lijkt me echt ontzettend kut.quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heeft een hoop goede punten. Al gruw ik zelf van een kampioenspoule.
Als de wedstrijden niet bij de seizoenskaart inbegrepen zitten zeg ik misschien wel op dan zelfs.quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja als dat ingevoerd wordt dan stop ik met kijken. Dat lijkt me echt ontzettend kut.
Troost je met de gedachte dat die 600 euro naar de "managers" van die Roma gaat. Zo'n te dikke gast met een kast van een, foeilelijk, huis en bijpassende Mercedes die zijn eigen volk uitbuit terwijl hij zichzelf volvreet.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Toon Gerbrands is gewoon een lul. Hij had dit makkelijk op kunnen lossen zonder Spanje erbij te betrekken. Wil weer braafste jongetje van de klas zijn. Is gewoon NSB gedrag.
Die zigeuners jatten zo je portemonnee en lichten je op. Ze hadden een baksteen verdient in plaats van muntjes.
twitter:PSV twitterde op woensdag 30-01-2019 om 09:57:30Steven Bergwijn this season = 🤩Best dribbler in the league? https://t.co/UOcXEUAiTz reageer retweet
Wat heeft hij in de CL laten zien dan? Helemaal niets toch. Kijk dat er voor De Jong teveel wordt betaald weet iedereen, maar Ajax heeft gewoon geluk met de opgebouwde status. Bergwijn is net zo'n risico als De Jong. Voor hem zal een tussenstap richting Napoli, Arsenal of Dortmund ook beter zijn, maar die betalen niet zo snel dat bedrag.quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee. 40 is lachwekkend in deze markt. We praten hier over een enorm talent he. Alleen wij hypen spelers niet zo net als in Amsterdam.
Schijnbaar is Bayern erg concreet. Wmb moeilijk te weigeren. Maar eigenlijk een stapje te hoog. Moeilijk in te schatten waar zijn plafond ligt.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:07 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat heeft hij in de CL laten zien dan? Helemaal niets toch. Kijk dat er voor De Jong teveel wordt betaald weet iedereen, maar Ajax heeft gewoon geluk met de opgebouwde status. Bergwijn is net zo'n risico als De Jong. Voor hem zal een tussenstap richting Napoli, Arsenal of Dortmund ook beter zijn, maar die betalen niet zo snel dat bedrag.
Nou ben ik wel heel eerlijk dat het me eigenlijk weinig boeit wat voor de speler het beste is en ik gewoon zoveel mogelijk knaken voor PSV wil zien.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:07 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat heeft hij in de CL laten zien dan? Helemaal niets toch. Kijk dat er voor De Jong teveel wordt betaald weet iedereen, maar Ajax heeft gewoon geluk met de opgebouwde status. Bergwijn is net zo'n risico als De Jong. Voor hem zal een tussenstap richting Napoli, Arsenal of Dortmund ook beter zijn, maar die betalen niet zo snel dat bedrag.
Mes snijdt aan twee kanten, maar als hij ergens niet doorbreekt, heeft dat ook zijn weerslag op andere, te verkopen spelers.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ben ik wel heel eerlijk dat het me eigenlijk weinig boeit wat voor de speler het beste is en ik gewoon zoveel mogelijk knaken voor PSV wil zien.
Chinezen daargelaten, dat weet je zelf ook wel.quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:58 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat verklaart het bod van 42 miljoen op neres idd
Het is een wonder dat hij er nog geen 40 in heeft liggen, deze voetbalgod die al zijn voorgangers doet verbleken!!!!1!1!quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:00 schreef PSVCL het volgende:
40 miljoen voor een van de grootste aanvallende talenten in EuropaMinimaal 55..
Is zo compleet en kan op meerdere posities uit de voeten dat ie in elk competitie en club kan slagen.
Precies dit ja. Echt te belachelijk voor woorden. Maar het is niet de eerste keer en zal zeker ook niet de laatste keer zijn van Topsport Toon dat ie zn eigen supporters naait. Zijn opa en oma hingen waarschijnlijk vaak aan de telefoon met de sicherheitsdienst om weer iemand te verklikken.quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:57 schreef PirE het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat die 600 euro naar de "managers" van die Roma gaat. Zo'n te dikke gast met een kast van een, foeilelijk, huis en bijpassende Mercedes die zijn eigen volk uitbuit terwijl hij zichzelf volvreet.
Toch knap dat de rechtbank je kan verplichten om geld aan een slavenhandelaar te geven.
Die hele zaak is lachwekkend en die veroordeling dieptriest. Voor die bedelaars veranderd er ook niks, maar Topsport Toon kan tevreden gaan slapen in zijn bruine pyjama.
Als Lozano vaker het overzicht bewaard en Bergwijn is zelfzuchtiger ,minder oog voor zijn medespelers. dan had ie nu rond de 20 doelpunten kunnen staan.quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is een wonder dat hij er nog geen 40 in heeft liggen, deze voetbalgod die al zijn voorgangers doet verbleken!!!!1!1!
Eens. Al gaan ze naar China of Rusland zolang we maar lekker beuren.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ben ik wel heel eerlijk dat het me eigenlijk weinig boeit wat voor de speler het beste is en ik gewoon zoveel mogelijk knaken voor PSV wil zien.
Dit vind ik nog aan de lage kant. Denk dat hij wel de helft van de productie had kunnen maken; 32 dus. En dat is nog exclusief het gepruts van Lozano die weer eens voor eigen succes gaat. Anders had ie op 40 gestaan.quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als Lozano vaker het overzicht bewaard en Bergwijn is zelfzuchtiger ,minder oog voor zijn medespelers. dan had ie nu rond de 20 doelpunten kunnen staan.
ManU, Inter en Bayern zijn in de markt voor hem. Dat zijn toch niet de minste clubs. Die zullen heus wel weten waar ze op moeten letten met het scouten.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:07 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik vind 40 wel wat aan de lage kant eigenlijk. Als hij gewoon een vrije rol in de aanval had gekregen en het hele elftal in dienst van hem zou spelen had hij best 50 doelpunten kunnen maken al.quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit vind ik nog aan de lage kant. Denk dat hij wel de helft van de productie had kunnen maken; 32 dus. En dat is nog exclusief het gepruts van Lozano die weer eens voor eigen succes gaat. Anders had ie op 40 gestaan.
quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind 40 wel wat aan de lage kant eigenlijk. Als hij gewoon een vrije rol in de aanval had gekregen en het hele elftal in dienst van hem zou spelen had hij best 50 doelpunten kunnen maken al.
+-quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit vind ik nog aan de lage kant. Denk dat hij wel de helft van de productie had kunnen maken; 32 dus. En dat is nog exclusief het gepruts van Lozano die weer eens voor eigen succes gaat. Anders had ie op 40 gestaan.
In Belgi gaan ze het juist weer afschaffenquote:Op woensdag 30 januari 2019 15:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heeft een hoop goede punten. Al gruw ik zelf van een kampioenspoule.
quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind 40 wel wat aan de lage kant eigenlijk. Als hij gewoon een vrije rol in de aanval had gekregen en het hele elftal in dienst van hem zou spelen had hij best 50 doelpunten kunnen maken al.
Ja leuk, maar Intern en Bayern betalen al geen 70 miljoen voor toppers laat staan voor Bergwijn.quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:21 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
ManU, Inter en Bayern zijn in de markt voor hem. Dat zijn toch niet de minste clubs. Die zullen heus wel weten waar ze op moeten letten met het scouten.
Dit riep jij ook over Depay en nog een stuk of 5 mocro'squote:Op woensdag 30 januari 2019 18:00 schreef PSVCL het volgende:
40 miljoen voor een van de grootste aanvallende talenten in EuropaMinimaal 55..
Is zo compleet en kan op meerdere posities uit de voeten dat ie in elk competitie en club kan slagen.
Depay speelde veel zwakke wedstrijden maar camoufleerden dat door vaak beslissende doelpunten te maken .quote:Op donderdag 31 januari 2019 18:09 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dit riep jij ook over Depay en nog een stuk of 5 mocro's
Dan mag Bergwijn mooi blijven. Het moet afgelopen zijn dat clubs denken goedkoop bij PSV te kunnen shoppen voor Aldi prijzen. Wij zijn kampioen en wij staan 5 punten los van Ajax. We hebben prima materiaal. Het is toch te bizar voor woorden dat een club dat 2e staat betere prijzen krijgt voor zn spelers? Dat zie je alleen in Nederland.quote:Op donderdag 31 januari 2019 18:06 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja leuk, maar Intern en Bayern betalen al geen 70 miljoen voor toppers laat staan voor Bergwijn.
Nee. Klinkklare onzin.quote:Op donderdag 31 januari 2019 18:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dan mag Bergwijn mooi blijven. Het moet afgelopen zijn dat clubs denken goedkoop bij PSV te kunnen shoppen voor Aldi prijzen. Wij zijn kampioen en wij staan 5 punten los van Ajax. We hebben prima materiaal. Het is toch te bizar voor woorden dat een club dat 2e staat betere prijzen krijgt voor zn spelers? Dat zie je alleen in Nederland.
Ja voor de spelers van Dortmund wordt meer betaald dan voor de spelers van Bayern inderdaad.quote:Op donderdag 31 januari 2019 18:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dan mag Bergwijn mooi blijven. Het moet afgelopen zijn dat clubs denken goedkoop bij PSV te kunnen shoppen voor Aldi prijzen. Wij zijn kampioen en wij staan 5 punten los van Ajax. We hebben prima materiaal. Het is toch te bizar voor woorden dat een club dat 2e staat betere prijzen krijgt voor zn spelers? Dat zie je alleen in Nederland.
Mag sowieso best wel blijven. Als hij dezelfde stappen blijft maken als hij nu doet.. dan wordt het genietenquote:Op donderdag 31 januari 2019 18:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat wij nou uitgeschakeld zijn op alle andere fronten betekent niet dat de spelers Ajax ook alleen op de competitie beoordeeld worden.quote:Op donderdag 31 januari 2019 18:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Niet vergelijkbaar. Ajax is al vier jaar geen kampioen. Dat is anders dan Bayern situatie.quote:Op donderdag 31 januari 2019 18:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja voor de spelers van Dortmund wordt meer betaald dan voor de spelers van Bayern inderdaad.
Wij hebben het verdienstelijk gedaan in Europa. Natuurlijk kijkt men naar de prestaties van Ajax maar die zijn ook niets bijzonders. AEK, Bayern dat de grootste vormdip heeft sinds de afgelopen 20 jaar en Benfica. Daar hadden wij ook overheen gewalst hoor.quote:Op donderdag 31 januari 2019 20:25 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Dat wij nou uitgeschakeld zijn op alle andere fronten betekent niet dat de spelers Ajax ook alleen op de competitie beoordeeld worden.
Dan nog, Ajax -> door, PSV -> niet door.quote:Op donderdag 31 januari 2019 21:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Niet vergelijkbaar. Ajax is al vier jaar geen kampioen. Dat is anders dan Bayern situatie.
[..]
Wij hebben het verdienstelijk gedaan in Europa. Natuurlijk kijkt men naar de prestaties van Ajax maar die zijn ook niets bijzonders. AEK, Bayern dat de grootste vormdip heeft sinds de afgelopen 20 jaar en Benfica. Daar hadden wij ook overheen gewalst hoor.
Begin nou niet weer met het vergelijken van die poules...quote:Op donderdag 31 januari 2019 21:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Niet vergelijkbaar. Ajax is al vier jaar geen kampioen. Dat is anders dan Bayern situatie.
[..]
Wij hebben het verdienstelijk gedaan in Europa. Natuurlijk kijkt men naar de prestaties van Ajax maar die zijn ook niets bijzonders. AEK, Bayern dat de grootste vormdip heeft sinds de afgelopen 20 jaar en Benfica. Daar hadden wij ook overheen gewalst hoor.
'Het is toch te bizar voor woorden dat een club dat 2e staat betere prijzen krijgt voor zn spelers? Dat zie je alleen in Nederland.'quote:Op donderdag 31 januari 2019 21:39 schreef Scarface88 het volgende:
Eens. 2 punten in deze poule is prima. De kans is ook groot dat de 2 ploegen die door zijn weer tegen elkaar moeten in de finale.quote:Op donderdag 31 januari 2019 21:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wij hebben het verdienstelijk gedaan in Europa.
Oke "Lenny".quote:Op vrijdag 1 februari 2019 05:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. 2 punten in deze poule is prima. De kans is ook groot dat de 2 ploegen die door zijn weer tegen elkaar moeten in de finale.
Je zag eigenlijk dat PSV alle wedstrijden beter was. Ze kwamen immers meestal op voorsprong. Dat je dan niks wint is gewoon pech.
Speel je de poule over, dan wordt PSV sowieso eerste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |