abonnement Unibet Coolblue
pi_184708936
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 06:55 schreef Scarface88 het volgende:
Serieuze interesse van Inter, ManU en Bayern voor Bergwijn.

Welk bedrag moeten we aan denken? Ik mag hopen dat PSV hoog inzet en niet weer een appel en een ei accepteert. Ajax zou 75 miljoen vragen dat moeten wij ook durven.

Inter schijnt al in Nederland te zijn voor onderhandelingen.
.... :') 40 lijkt mij een redelijk bedrag.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_184708982
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:57 schreef TehRocks het volgende:
Die 2 potjes voor de Nations League zullen ook nog van invloed zijn op z'n waarde. Die worden begin juni gespeeld
Die 15 wedstrijden in de eredivisie ook :P . Als hij er nog 15 in legt en 12 assists aflevert is ie in mei meer waard dan als hij geen pepernoot meer raakt :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184710656
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 12:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Die 15 wedstrijden in de eredivisie ook :P . Als hij er nog 15 in legt en 12 assists aflevert is ie in mei meer waard dan als hij geen pepernoot meer raakt :P
Mwoah veel clubs zijn tegenwoordig vrij sceptisch tov ED aanvallers, Depay schoot ook alles erin in 14-15 en faalde daarna compleet. Waarde hangt echt heel veel af van internationale potjes.
pi_184710829
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:50 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Mwoah veel clubs zijn tegenwoordig vrij sceptisch tov ED aanvallers, Depay schoot ook alles erin in 14-15 en faalde daarna compleet. Waarde hangt echt heel veel af van internationale potjes.
Dat verklaart het bod van 42 miljoen op neres idd :')
pi_184711144
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:50 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Mwoah veel clubs zijn tegenwoordig vrij sceptisch tov ED aanvallers, Depay schoot ook alles erin in 14-15 en faalde daarna compleet. Waarde hangt echt heel veel af van internationale potjes.
Ik dacht wel dat Depay eerder zou slagen. Maar die hype die er toen om Depay heen zat sloeg natuurlijk ook nergens op. Elk doelpuntje dat hij maakte was groot nieuws in Engeland. Dat je hem die wedstrijd verder totaal niet zag maakte dan blijkbaar niks meer uit. Wat dat betreft zijn Lozano en Bergwijn nu al (veel) verder.

Jammer alleen dat de markt toen nog net niet zo ontploft was als nu.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  woensdag 30 januari 2019 @ 14:24:45 #256
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184711305
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik dacht wel dat Depay eerder zou slagen. Maar die hype die er toen om Depay heen zat sloeg natuurlijk ook nergens op. Elk doelpuntje dat hij maakte was groot nieuws in Engeland. Dat je hem die wedstrijd verder totaal niet zag maakte dan blijkbaar niks meer uit. Wat dat betreft zijn Lozano en Bergwijn nu al (veel) verder.

Jammer alleen dat de markt toen nog net niet zo ontploft was als nu.
ze lijken me wel serieuzer maar of ze al verder zijn weet ik niet
pi_184711365
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:24 schreef Tarado het volgende:

[..]

ze lijken me wel serieuzer maar of ze al verder zijn weet ik niet
Maakt niet uit. Ik wel ;)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_184711523
Toon heeft weer eens gesproken

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.vi.nl/pro/hoe(...)dschap-wil-hervormen
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_184712122
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Toon heeft weer eens gesproken

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.vi.nl/pro/hoe(...)dschap-wil-hervormen
Toon weet weer eens alles beter.
Land of the free. Home of the brave.
pi_184712284
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 12:10 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

.... :') 40 lijkt mij een redelijk bedrag.
Nee. 40 is lachwekkend in deze markt. We praten hier over een enorm talent he. Alleen wij hypen spelers niet zo net als in Amsterdam.
Land of the free. Home of the brave.
pi_184712329
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:13 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Toon weet weer eens alles beter.
Heeft een hoop goede punten. Al gruw ik zelf van een kampioenspoule.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184712441
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Heeft een hoop goede punten. Al gruw ik zelf van een kampioenspoule.
Ja als dat ingevoerd wordt dan stop ik met kijken. Dat lijkt me echt ontzettend kut.
Land of the free. Home of the brave.
pi_184712499
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:32 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ja als dat ingevoerd wordt dan stop ik met kijken. Dat lijkt me echt ontzettend kut.
Als de wedstrijden niet bij de seizoenskaart inbegrepen zitten zeg ik misschien wel op dan zelfs. :@
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 30 januari 2019 @ 15:57:40 #264
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_184712881
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 17:10 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Toon Gerbrands is gewoon een lul. Hij had dit makkelijk op kunnen lossen zonder Spanje erbij te betrekken. Wil weer braafste jongetje van de klas zijn. Is gewoon NSB gedrag.

Die zigeuners jatten zo je portemonnee en lichten je op. Ze hadden een baksteen verdient in plaats van muntjes.
Troost je met de gedachte dat die 600 euro naar de "managers" van die Roma gaat. Zo'n te dikke gast met een kast van een, foeilelijk, huis en bijpassende Mercedes die zijn eigen volk uitbuit terwijl hij zichzelf volvreet.

Toch knap dat de rechtbank je kan verplichten om geld aan een slavenhandelaar te geven.

Die hele zaak is lachwekkend en die veroordeling dieptriest. Voor die bedelaars veranderd er ook niks, maar Topsport Toon kan tevreden gaan slapen in zijn bruine pyjama.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_184713163
PSV twitterde op woensdag 30-01-2019 om 09:57:30 Steven Bergwijn this season = 🤩Best dribbler in the league? https://t.co/UOcXEUAiTz reageer retweet
_O_ O+
pi_184714122
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:23 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Nee. 40 is lachwekkend in deze markt. We praten hier over een enorm talent he. Alleen wij hypen spelers niet zo net als in Amsterdam.
Wat heeft hij in de CL laten zien dan? Helemaal niets toch. Kijk dat er voor De Jong teveel wordt betaald weet iedereen, maar Ajax heeft gewoon geluk met de opgebouwde status. Bergwijn is net zo'n risico als De Jong. Voor hem zal een tussenstap richting Napoli, Arsenal of Dortmund ook beter zijn, maar die betalen niet zo snel dat bedrag.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_184714330
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 17:07 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Wat heeft hij in de CL laten zien dan? Helemaal niets toch. Kijk dat er voor De Jong teveel wordt betaald weet iedereen, maar Ajax heeft gewoon geluk met de opgebouwde status. Bergwijn is net zo'n risico als De Jong. Voor hem zal een tussenstap richting Napoli, Arsenal of Dortmund ook beter zijn, maar die betalen niet zo snel dat bedrag.
Schijnbaar is Bayern erg concreet. Wmb moeilijk te weigeren. Maar eigenlijk een stapje te hoog. Moeilijk in te schatten waar zijn plafond ligt.
pi_184714367
Wat hij voor heeft op Memphis en Lozano is dat hij daadwerkelijk iets in de kleine ruimte kan.
pi_184714418
Erg sterke, korte dribbel ook. Daarnaast is hij multifunctioneel. In oranje u23 speelde hij spits. In de jeugd heeft hij veel op 10 gespeeld.

Ik snap dat er grote clubs op af komen. Als hij maar niet naar de PL heen gaat.
pi_184714499
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 17:07 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Wat heeft hij in de CL laten zien dan? Helemaal niets toch. Kijk dat er voor De Jong teveel wordt betaald weet iedereen, maar Ajax heeft gewoon geluk met de opgebouwde status. Bergwijn is net zo'n risico als De Jong. Voor hem zal een tussenstap richting Napoli, Arsenal of Dortmund ook beter zijn, maar die betalen niet zo snel dat bedrag.
Nou ben ik wel heel eerlijk dat het me eigenlijk weinig boeit wat voor de speler het beste is en ik gewoon zoveel mogelijk knaken voor PSV wil zien. :@
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184714617
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 17:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou ben ik wel heel eerlijk dat het me eigenlijk weinig boeit wat voor de speler het beste is en ik gewoon zoveel mogelijk knaken voor PSV wil zien. :@
Mes snijdt aan twee kanten, maar als hij ergens niet doorbreekt, heeft dat ook zijn weerslag op andere, te verkopen spelers.
pi_184715028
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:58 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat verklaart het bod van 42 miljoen op neres idd :')
Chinezen daargelaten, dat weet je zelf ook wel.
pi_184715180
40 miljoen voor een van de grootste aanvallende talenten in Europa _O- Minimaal 55..
Is zo compleet en kan op meerdere posities uit de voeten dat ie in elk competitie en club kan slagen.
pi_184715224
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 18:00 schreef PSVCL het volgende:
40 miljoen voor een van de grootste aanvallende talenten in Europa _O- Minimaal 55..
Is zo compleet en kan op meerdere posities uit de voeten dat ie in elk competitie en club kan slagen.
Het is een wonder dat hij er nog geen 40 in heeft liggen, deze voetbalgod die al zijn voorgangers doet verbleken!!!!1!1!


:')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184715335
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:57 schreef PirE het volgende:

[..]

Troost je met de gedachte dat die 600 euro naar de "managers" van die Roma gaat. Zo'n te dikke gast met een kast van een, foeilelijk, huis en bijpassende Mercedes die zijn eigen volk uitbuit terwijl hij zichzelf volvreet.

Toch knap dat de rechtbank je kan verplichten om geld aan een slavenhandelaar te geven.

Die hele zaak is lachwekkend en die veroordeling dieptriest. Voor die bedelaars veranderd er ook niks, maar Topsport Toon kan tevreden gaan slapen in zijn bruine pyjama.
Precies dit ja. Echt te belachelijk voor woorden. Maar het is niet de eerste keer en zal zeker ook niet de laatste keer zijn van Topsport Toon dat ie zn eigen supporters naait. Zijn opa en oma hingen waarschijnlijk vaak aan de telefoon met de sicherheitsdienst om weer iemand te verklikken.
Land of the free. Home of the brave.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')