Duurt nog zeker tot half april inderdaad.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:24 schreef Buitendam het volgende:
Ach, de felicitaties stromen alweer binnen hoor. Het is eind januari met 5 puntjes voor, maar we zijn alweer kampioen.
Ach, een avondje genieten mag best.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:24 schreef Buitendam het volgende:
Ach, de felicitaties stromen alweer binnen hoor. Het is eind januari met 5 puntjes voor, maar we zijn alweer kampioen.
Die arrogante houding mag je aan die Amsterdammers overlaten. Zorg eerst maar eens dat je wedstrijden tegen Utrecht, Heerenveen en Feyenoord zonder kleerscheuren doorkomt. Er is nog meer dan genoeg aan te merken op ons eigen spel.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Duurt nog zeker tot half april inderdaad.
Welk duo wil jij centraal achterin zien volgend seizoen bij PSV?quote:Op zondag 27 januari 2019 19:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die arrogante houding mag je aan die Amsterdammers overlaten. Zorg eerst maar eens dat je wedstrijden tegen Utrecht, Heerenveen en Feyenoord zonder kleerscheuren doorkomt. Er is nog meer dan genoeg aan te merken op ons eigen spel.
Ik heb eigenlijk geen idee wat de verschuivingen zullen zijn. Schwaab zal wel vertrekken, dus er zal hoe dan ook ingekocht moeten worden.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:48 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Welk duo wil jij centraal achterin zien volgend seizoen bij PSV?
Dit vroeg ik niet.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee wat de verschuivingen zullen zijn. Schwaab zal wel vertrekken, dus er zal hoe dan ook ingekocht moeten worden.
Welk duo wil jij centraal achterin zien volgend seizoen bij PSV?quote:Op zondag 27 januari 2019 19:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Duurt nog zeker tot half april inderdaad.
Vraag ik het toch aan een ander.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er mogelijk is. Budget, huur, koop. Geen idee.
Ik vind Ramos en Laporte wel een acceptabel duo.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:55 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik hoop op Alex en Stam.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:55 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Stelletje pussies he. Blijf gewoon tot het einde achter je club staan. Dat indekken altijdquote:Op zondag 27 januari 2019 19:24 schreef Buitendam het volgende:
Tuurlijk gaat het niet meer mis. In een week tijd van koppositie misschien kwijt naar 5 puntenquote:Op zondag 27 januari 2019 17:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die Padt keepten ook wel de match van zijn leven ,3/4 wereld reddingen.
Plus de blessure van Lozano..ga je ook wel voelen als team.
Komt wel goed, ajax zorgt er opnieuw voor dat PSV extra motivatie tankt.
Zie het niet meer misgaan.
Je kunt er onmogelijk iets zinnigs over zeggen. Die vijf punten kunnen na Heerenveen uit alweer verdampt zijn. Er staan nog zó veel kutpotten te wachten.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat het niet meer mis. In een week tijd van koppositie misschien kwijt naar 5 puntenjullie zitten op rozen. Gewoon bij Ajax uit de hele verdediging wegcounteren, Ajax moet toch wel.
welnee joh, het verschil zit erin dat jullie weliswaar kut potten spelen, zoals tegen Groningen, maar vervolgens hem wel over de streep trekken bij een voorsprong. Ajax kan dat totaal niet joh.quote:Op zondag 27 januari 2019 21:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je kunt er onmogelijk iets zinnigs over zeggen. Die vijf punten kunnen na Heerenveen uit alweer verdampt zijn. Er staan nog zó veel kutpotten te wachten.
Ja, dat hebben we tegen Emmen gezien.quote:Op zondag 27 januari 2019 21:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
welnee joh, het verschil zit erin dat jullie weliswaar kut potten spelen, zoals tegen Groningen, maar vervolgens hem wel over de streep trekken bij een voorsprong. Ajax kan dat totaal niet joh.
Incidentje manquote:Op zondag 27 januari 2019 21:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we tegen Emmen gezien.
Je zult tegen Heerenveen en Utrecht vanaf minuut 1 uit een ander vaatje moeten tappen.
sterker nog, deze helft van het speelschema heeft meer rotte wedstrijden dan de eerste helft voor PSV.quote:Op zondag 27 januari 2019 21:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je kunt er onmogelijk iets zinnigs over zeggen. Die vijf punten kunnen na Heerenveen uit alweer verdampt zijn. Er staan nog zó veel kutpotten te wachten.
Hij deed zn best. Daar is ook alles mee gezegd. Maar hij probeerde het in ieder geval. Dat is soms wel eens anders.quote:Op maandag 28 januari 2019 01:02 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik heb enkel de samenvatting kunnen zien, maar hoe deed onze makker Pereiro het - afgezien van de assist en dat andere fijne passje - ? Ik blijf toch altijd sympathie voelen voor ons probleemkind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |