SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 400!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
Hier verder
Ja ook bevroren maar goed hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bevroren maar goed, met jou dan?
Ow... dat is heel erg flink balen. Wordt die wel snel gerepareerd?quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:03 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja ook bevroren maar goed hoor.
Gisteren kwam ik van het werk, wil ik even sigaretjes halen, start mijn accu niet meer![]()
Had ik net gereden van Naaldwijk naar Schiedam, niets aan laten staan, echt heel raar.
Haha dank uquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah als iets naar de dokter moet, geneest het. Dus je auto ookIk duim voor je
Ik te laat bekeuring van 140 Euroquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:12 schreef SuperHartje het volgende:
Dus gister had ik ook zoiets van, had ik die APK maar een weekkie eerder ingepland.
Maar ja, ik verwachtte dit ook niet
Gaat wel goed eigenlijk, dankjequote:
Fijn om te lezenquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Gaat wel goed eigenlijk, dankje
Ben veel op stap buiten, hou van dit weercamera mee en schieten maar
en veel met vrienden praten helpt ook..
Hoe gaat het met jou?
O jeetje, je moet naar de arts joh.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even klagen.. ik heb een fucking blaasontsteking die alleen erger lijkt te worden en ik heb pijn en voel me ziek.
Goedemorgen Hartjequote:Op donderdag 24 januari 2019 10:33 schreef SuperHartje het volgende:
Heyy goedemorgen Divje!
Fijn dat het goed gaat
Dat klinkt niet zo primaquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even klagen.. ik heb een fucking blaasontsteking die alleen erger lijkt te worden en ik heb pijn en voel me ziek.
Ahh. Oke, dan is het goed hahaquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als mensen vragen hoe het gaat denk ik altijd in de emotionele zin
Moet het niet altijd eerst wat erger worden voordat het beter wordt?quote:En ik drink idd veel... HA heeft antibiotica gegeven, alleen het werkt nog niet echt, heb het idee dat het alleen maar erger wordt. Als dat vrijdag nog zo is, weer heen
Weet ik niet... Geen flauw idee. De HA zei iig dat het vrijdag beter zou moeten gaan, dus even afwachtenquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh. Oke, dan is het goed haha
[..]
Moet het niet altijd eerst wat erger worden voordat het beter wordt?
Mijn ervaring met antibiotica is dat het de eerste 2 dagen even wat erger wordt, maar als het aanslaat gaat het snel de goede kant opquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Weet ik niet... Geen flauw idee. De HA zei iig dat het vrijdag beter zou moeten gaan, dus even afwachten
Ik heb nu sinds zondag een blaasontsteking, dus ik hoop het wel. Want nu ben ik er alleen maar steeds beroerder van. Ach.. Genoeg gemieptquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Mijn ervaring met antibiotica is dat het de eerste 2 dagen even wat erger wordt, maar als het aanslaat gaat het snel de goede kant op
Door antibiotica kan je je ook een beetje ziek voelen, maar dan werkt het volgens mij wel.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ik drink idd veel... HA heeft antibiotica gegeven, alleen het werkt nog niet echt, heb het idee dat het alleen maar erger wordt. Als dat vrijdag nog zo is, weer heen
Huh? Te laat op je werk en je reed te hard?quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:21 schreef DeMolay het volgende:
[..]
Ik te laat bekeuring van 140 Euro
Gelukkig maarquote:Op donderdag 24 januari 2019 22:32 schreef SuperHartje het volgende:
De accu deed het de hele dag.
Morgenochtend meteen wegbrengen voor APK
Auto is weg. Kom net thuis, bevroren wangen. Maar vond het wel heerlijk om even te lopen. KwikFit is 8 minuutjes lopen van mijn huis.quote:
Klinkt goed! Het is inderdaad lekker weer.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:21 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Auto is weg. Kom net thuis, bevroren wangen. Maar vond het wel heerlijk om even te lopen. KwikFit is 8 minuutjes lopen van mijn huis.
Nu ga ik lekker uitgebreid ontbijten
Dank! Heeft me goed gedaanquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt goed! Het is inderdaad lekker weer.
Eet smakelijk!
Zó! Dat is een smak geld zegquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:21 schreef DeMolay het volgende:
[..]
Ik te laat bekeuring van 140 Euro
Heb een tip voor je om een volgende blaasontsteking te voorkomen. Cranberry-tabletjes slikken. Sinds ik die elke dag neem geen blaasontsteking meer gehad.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ik drink idd veel... HA heeft antibiotica gegeven, alleen het werkt nog niet echt, heb het idee dat het alleen maar erger wordt. Als dat vrijdag nog zo is, weer heen
Dat klinkt lekker zeg, Divquote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:39 schreef Divje het volgende:
Lekker erwtensoepje zometeen, hema rookworstje er door heen
En dan weer lekker verder met foto's bewerken
Oh dank je voor de tip! Mijn vorige blaasontsteking was toen ik tien was oid, dus gelukkig niet al te vaak last van, maar nu is het flinkquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb een tip voor je om een volgende blaasontsteking te voorkomen. Cranberry-tabletjes slikken. Sinds ik die elke dag neem geen blaasontsteking meer gehad.
Het is ook zó'n akelig iets. Dat branderige gevoel, jasses. Maar gelukkig heb je het niet vaak, maar hou mijn tip in je gedachten voor als het nog eens gebeurt. En hopelijk slaat de antibiotica snel aan.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dank je voor de tip! Mijn vorige blaasontsteking was toen ik tien was oid, dus gelukkig niet al te vaak last van, maar nu is het flink
Mijn buurman heeft me flessen cranberrysap gebracht, dus dat moet goed komen. Wanneer ik weer wat beter ben haal ik die pillen. Gewoon voor de zekerheidquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is ook zó'n akelig iets. Dat branderige gevoel, jasses. Maar gelukkig heb je het niet vaak, maar hou mijn tip in je gedachten voor als het nog eens gebeurt. En hopelijk slaat de antibiotica snel aan.
Oei oei, dat klinkt als nierbekkenontstekingquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn buurman heeft me flessen cranberrysap gebracht, dus dat moet goed komen. Wanneer ik weer wat beter ben haal ik die pillen. Gewoon voor de zekerheid
Op dit moment is het bloedplassen, buikpijn, rugpijn, koorts. Ik ben heul zielig dus
Daar is het echt weer voor he? Dit soort gerechten gaat er nu goed in.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat was het zeker
Vanavond staat Goulash op het menu
Ik hoop met je mee. Dit is echt beroerd...quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oei oei, dat klinkt als nierbekkenontsteking. Sterkte en ik hoop echt dat de medicijnen goed aanslaan en een beetje snel.
Wel met Karwijzaad hequote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat was het zeker
Vanavond staat Goulash op het menu
OMGquote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:31 schreef DeMolay het volgende:
[..]
P.S. te laat bedoelde ik met de APK daarom 140 boete en de auto is naard de sloop
Ja gaat stukken beterquote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar is het echt weer voor he? Dit soort gerechten gaat er nu goed in.
Voel je je weer beetje beter? Ik hoop het
En nu? Wat een tegenvaller zegquote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:31 schreef DeMolay het volgende:
[..]
Wel met Karwijzaad he![]()
P.S. te laat bedoelde ik met de APK daarom 140 boete en de auto is naard de sloop
Ja, wat een waardeloos hufterig smerig vies weertjequote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja gaat stukken beter
Enige minpuntje is... dat alle sneeuw verdwenen is
Hufterigquote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, wat een waardeloos hufterig smerig vies weertje![]()
Was dat de winterweer?
![]()
Leuk je nieuwe hobby en meteen al likes!
Snel nog meer mooie foto's maken dan!quote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Hufterigvolgens mij was dat het al weer ja..
Heb zelf 166 likes, op die pagina schiet ie richting de 380.. Hoop er nog wel wat van te merken in m'n volgers natuurlijk
Doe ik zeker! Heb al heel wat tripjes gepland de komende weekenden. Vandaag eerst even een open dag bezoeken voor een grafisch design opleidingquote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Snel nog meer mooie foto's maken dan!
Je gaat als een speer. Helemaal topquote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Doe ik zeker! Heb al heel wat tripjes gepland de komende weekenden. Vandaag eerst even een open dag bezoeken voor een grafisch design opleiding
Klinkt goed! Veel succesquote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Doe ik zeker! Heb al heel wat tripjes gepland de komende weekenden. Vandaag eerst even een open dag bezoeken voor een grafisch design opleiding
Ach ik heb dan niet gewonnen zondag, maar heb nog wel een vriendin.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah. De PTSS kickt in
Hou wel van je hoor
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach ik heb dan niet gewonnen zondag, maar heb nog wel een vriendin.
Hoi. Druk druk druk. Met werk en kind. Mijn dochter heeft nu een boven- en onderbeugel.quote:Op donderdag 31 januari 2019 04:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen! Hoe is het met jullie?
Oeh beugelpijn weet ik nog wel uit mijn pubertijd. Ik heb medelijden met je dochter.quote:Op donderdag 31 januari 2019 14:39 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Hoi. Druk druk druk. Met werk en kind. Mijn dochter heeft nu een boven- en onderbeugel.
Die onderbeugel was van de week niet goed afgeknipt, dus haar mond ging open van binnen. Nou moest ze weer naar de ortho. Mijn energielevel is ook niet geweldig, dus valt mij even wat zwaarder om te werken. En dan weer zoveel zieken pfff....
Vanavond weekend
Jazeker! Ga morgen vroeg mijn boodschapjes doen en zoveel mogelijk huishouden en dan ben ik klaar. Geen druk weekend gelukkigquote:Op donderdag 31 januari 2019 14:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oeh beugelpijn weet ik nog wel uit mijn pubertijd. Ik heb medelijden met je dochter.
Vervelend dat het je zwaar valt en dat er zoveel mensen ziek zijnHeb je wel een beetje een rustig weekend voor de boeg?
Klinkt goedquote:Op donderdag 31 januari 2019 15:04 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Jazeker! Ga morgen vroeg mijn boodschapjes doen en zoveel mogelijk huishouden en dan ben ik klaar. Geen druk weekend gelukkig
Hoe gaat het met jou?
Oh jeetje. Beterschap!quote:Op donderdag 31 januari 2019 15:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt goedRust lekker uit
Nog steeds ziek helaas, nierbekkenontsteking, maar tussen de oren is alles goed
Dank je welquote:Op donderdag 31 januari 2019 16:15 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Oh jeetje. Beterschap!
Als het hoofd maar werkt idd. Maar niet fijn. Hoop dat je er snel weer van af bent.
Goed! Ik heb met mijn moeder een gebakje in de stad gegeten en ik heb me aangemeld bij een koorquote:
Ohh gezellig. Enneh, een koor? Kan je goed zingen?quote:Op zondag 3 februari 2019 17:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed! Ik heb met mijn moeder een gebakje in de stad gegeten en ik heb me aangemeld bij een koor
Hoe is het met jou?
Wat vervelend van die dip (vannacht was er hier ook iemand down en wakker). Gelukkig ben je weer vrolijkquote:Op zondag 3 februari 2019 17:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh gezellig. Enneh, een koor? Kan je goed zingen?
Had vannacht even een dipje. Maar ben weer helemaal vrolijk nuHeerlijk aan het pielen met foto's.
Nouja.. goed..quote:Op zondag 3 februari 2019 17:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat vervelend van die dip (vannacht was er hier ook iemand down en wakker). Gelukkig ben je weer vrolijk! Jij bent goed met foto's! Dat is leuk
Ach, wat is goed... ik vind het leuk en ik mag bij een koor, dus goed genoeg
Heyy. Ok helemaal goed hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:19 schreef _--_ het volgende:
BNW / Yohannes Riyadi Topicje in elkaar geknutseld. Vond het jammer dat interesse beperkt bleef dus post hem maar lekker hier.
dezequote:
en dezequote:
quote:Op maandag 11 februari 2019 10:27 schreef MatthijsDJ het volgende:
ff tijdje weg geweest hier.. Ik wist dat een Antidpressiva afbouwen in mijn geval een no-go meer is.. Helaas blijkt er ook zoiets te zijn als "spiegel te laag" (Iets met roken en andere meds die gingen pesten).
Anyway terugval, kliniek in om op te hogen en nu weer thuis..
Nu nog ff wachten op het volledige effect van de medicatie en ik ben weer het mannetje :-P.
Iig bewezen dat het geen placebo effect was in mijn geval
Heyy. Beetje thuis rondhangen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Straks lekker naar het breicafé
Wat ga jij doen vandaag?
vervelend dat je ziek bent geweest!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:13 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Heyy. Beetje thuis rondhangen.
Ben net weer beter van een hevige griep, dus begin weer te genieten van alles
Hoe gaat het met jou?
Ach ja. Beetje gedwongen bedrust is soms nodigquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
vervelend dat je ziek bent geweest!
Hier gaat het wel
Dat is waarquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:42 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ach ja. Beetje gedwongen bedrust is soms nodig
Wat fijn zeg!!quote:Op zondag 3 maart 2019 02:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Perfect verjaardagsfeest gehad (was in januari jarig, maar vier het altijd later). Zoveel gelachen, zoveel spelletjes gespeeld en zo verwend
Ah hoop dat je je beter voelt. Eigenlijk ook niets te klagen. Druk gehad. Dit weekend eindelijk wat rustiger. Lekker ontspannen. Later nog even boodschappen doen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beetje ingewikkeld, maar niks te klagenen jij
Komt goed hier! Morgen even naar het museum en verder niet veelquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:46 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ah hoop dat je je beter voelt. Eigenlijk ook niets te klagen. Druk gehad. Dit weekend eindelijk wat rustiger. Lekker ontspannen. Later nog even boodschappen doen.
Ga jij nog wat leuks doen dit weekend?
Oh dat kan leuk zijn. Welk museum?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Komt goed hier! Morgen even naar het museum en verder niet veel
Ontspannen is altijd goed.
Hhahahaha, zo heet dat onderwijsprogramma ookquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:54 schreef SuperHartje het volgende:
Sorry zit enorm te kloten![]()
Niet seksueel of iets. Gewoon het weer![]()
het Groninger Museumquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:55 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Oh dat kan leuk zijn. Welk museum?
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hhahahaha, zo heet dat onderwijsprogramma ook
Hier is het te regenachtig om de lente in de bol te krijgen
Oh. Geen ideequote:
Hahahaha van mij mag het mooie weer ook wel snel aanbrekenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:59 schreef SuperHartje het volgende:
[..]Die nieuwe mobiele lay-out is erg aangenaam, alleen de edit en quote button zijn vergroot en staan naast elkaar. Je raadt het al
![]()
Ik heb echt al de lente in mijn bol, kan niet wachten
Neuh niet echt. Er was een expositie die mijn moeder aansprak en ze vroeg me mee. Dus ik laat me verrassenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:01 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Oh. Geen idee![]()
Maar kunst, leuk
Ga je inspiratie opdoen?
Oh gezellig!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha van mij mag het mooie weer ook wel snel aanbreken
En woops van die knoppen[..]
Neuh niet echt. Er was een expositie die mijn moeder aansprak en ze vroeg me mee. Dus ik laat me verrassen
Hard gewerkt. Mijn huis is lekker opgeruimd en schoon nuquote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:35 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Beetje met een joint op de bank hangen?
Nice.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vriendin op visite gehad. Was vet gezellig
Gaat het bij mij niet worden vrees ikquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik denk dat ik een paar crackers eet
Div! Wat klinkt dat goedquote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:01 schreef Divje het volgende:
Nieuw werkinstagram booming
nieuwe camera op komst..
Life's good.
Hoe is het met de menschen hier
Ah nice!!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:01 schreef Divje het volgende:
nieuwe camera op komst..
Life's good.
Wat heb je gehad?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:12 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ah nice!!![]()
Ja gaat zijn gangetje. Even lunchen nu
Nice!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:01 schreef Divje het volgende:
nieuwe camera op komst..
Life's good.
Ah simpel broodje gezondquote:
Hoe was het museum?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nice!
Hier gaat het echt super bagger, maar ja... hoort erbij of zo
Lasagnaquote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:08 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ah simpel broodje gezond
Net lasagna in de oven gedaan voor vanavond
Ja wel mee eensquote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Lasagnamiljoenmiljard keer beter dan zo'n broodje 'gezond'
Oeh ook lekker!!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmmm.... Smakelijk eten
Ik ga eens wat burgertjes maken
Dank U Damequote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:44 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Oeh ook lekker!!
Jij ook smakelijk eten!!![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
Leuk dat je BNW nog weet te vinden Div
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
Leuk dat je BNW nog weet te vinden Div
quote:
Oh jeetje. Wat naar. Gaat het een beetje?quote:Op maandag 18 maart 2019 18:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi hier is er weer eens iemand opgenomen
Jawel. Het is gewoon stomquote:Op maandag 18 maart 2019 18:34 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Oh jeetje. Wat naar. Gaat het een beetje?
Heyy. Was even een topic aan het maken. Hoe gaat het? Weet je al wanneer je naar huis mag?quote:
Oh leuk, ik ga zo lezenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:17 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Heyy. Was even een topic aan het maken. Hoe gaat het? Weet je al wanneer je naar huis mag?
Oh das minder.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh leuk, ik ga zo lezen
Hier is het een beetje moeilijk en mag voorlopig nog niet erg
Dank je welquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:40 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Oh das minder.
Hoop dat het snel beter gaat. Als ik je ergens blij mee kan maken of wat kan doen mag je mij dmen of zo hoor![]()
Wat leuk dat je het topic gaat lezen
Heyy goedemorgen Divje.quote:Op zondag 24 maart 2019 05:15 schreef Divje het volgende:
Vergeten wekker te zetten, toch wakker worden voor de tijd die je gepland had.
#winning
Zo lekker het bos in. Mist
12 km fietsen.. Mooie mist langs de weg.. Koeien met de koppen boven de mist uit.. Rij het bos in.. Geen mist. Geen zonsopkomst want bewolking dus geen harmonieuze zonneharpen. FMLquote:Op zondag 24 maart 2019 07:51 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Heyy goedemorgen Divje.
Geniet ervan!
Beetje anders dusquote:Op zondag 24 maart 2019 14:06 schreef Divje het volgende:
[..]
12 km fietsen.. Mooie mist langs de weg.. Koeien met de koppen boven de mist uit.. Rij het bos in.. Geen mist. Geen zonsopkomst want bewolking dus geen harmonieuze zonneharpen. FML
Nouja, wel een bijzonder vogelorkest gehoord
Even dat besef, ja snap ik.quote:
Jaa, heb al een dagje strand geplandquote:Op zondag 24 maart 2019 19:17 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Even dat besef, ja snap ik.![]()
Volgend week zaterdag zou het ook lekker worden, zeggen ze
HEERLIJKquote:Op maandag 1 april 2019 22:29 schreef SuperHartje het volgende:
@:Divje Hoe was het strand?
@:illusions Bates Motel nog afgekeken?
Ja heerlijk weertje, altijd lekkere kibbelingquote:
Lekker hoorquote:Op maandag 1 april 2019 23:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja heerlijk weertje, altijd lekkere kibbelingen rokjes..
Hoe is het met jou?
Hoi hoi, ja was al pleite.quote:
Ken het die drukte. Ik heb zo een verjaardag.quote:Op zondag 7 april 2019 09:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoi hoi, ja was al pleite.
Druk druk druk, Hahaha binnenkort verhuizen.
En nee niet van mijn man cave.
Wat nu opgeknapt is..
Maar met miepje een leuke eengezinswoning gevonden.
Dus ga hokken. Again!
Ja wij ook ik ga 50/50 samenwonen.quote:Op zondag 7 april 2019 09:40 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ken het die drukte. Ik heb zo een verjaardag.
Maar nice guyv! Fijn dat jullie wat hebben gevonden.
Ik ben ook van plan dit jaar te verhuizen naar wat ruimer. Heb komende vrijdag een bezichtiging. Maar gwn huur hoor.
Als dat jou plekje is... Gaat erom dat jij er nog van genietquote:Op zondag 7 april 2019 09:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja wij ook ik ga 50/50 samenwonen.
Vorige keer had ik mijn man cave aangehouden, financieel gezien was dat beter.. dat doe ik nu dus ook, plus ze hebben gek genoeg nog eens 50¤ aan huur van mijn man cave gehaald.. dus is ie nog goedkoper dan eerst, plus beste locatie in pluskut.
Mensen verklaren me voor gek dat ik m aan houd haha.
Vissenquote:Op zondag 7 april 2019 09:47 schreef SuperHartje het volgende:
Wordt lekker vandaag he.
Gaan jullie nog wat leuks doen?
quote:
Fijn te horen dat het beter gaatquote:Op donderdag 11 april 2019 08:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed. 'k Ben nu opgenomen in een fasehuis, dus die gaan me goed helpen. En dat is nu even allemaal wennen.
En met jou dan?
Jaquote:Op donderdag 11 april 2019 08:49 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Fijn te horen dat het beter gaat![]()
Ja gaat zijn gangetje wel. Heb zin in de lente die volgende week door zal breken, volgens de voorspellingen
Kan me voorstellen. Ik hoop dat jullie samen de juiste handvaten kunnen vinden en dat het steeds beter gaatquote:Op donderdag 11 april 2019 08:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jahet is echt wel goed voor me. Leuk is anders, het liefst was ik natuurlijk thuis, maar dit geeft me voldoende vrijheid
Ja en goed voor mijn humeurquote:JaLente is fijn
Lekker veel wandelen
Ja daaromquote:Op donderdag 11 april 2019 08:56 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Kan me voorstellen. Ik hoop dat jullie samen de juiste handvaten kunnen vinden en dat het steeds beter gaat
[..]
Ja en goed voor mijn humeur
Nou vind het nogal koud hier in Schiedam. Maar het zonnetje is idd fijnquote:Op donderdag 11 april 2019 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja daaromhet gaat een lang verhaal worden, maar wel een goed verhaal
Een goed humeur is altijd mooi. Maar het weer is nu toch al zonnig en lekker. Of is dat enkel voor Groningen zo
Ja de kou klopt. Maar ik draag buiten nog mijn winterjas, dus dan voelt het al snel beter aanquote:Op donderdag 11 april 2019 09:01 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Nou vind het nogal koud hier in Schiedam. Maar het zonnetje is idd fijn
Ik ook hoor!quote:Op donderdag 11 april 2019 09:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja de kou klopt. Maar ik draag buiten nog mijn winterjas, dus dan voelt het al snel beter aan
ah ja... dat gevoel ken ik idd.... We moeten nog eventjes geduld hebbenquote:Op donderdag 11 april 2019 09:05 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ik ook hoor!![]()
Maar dat is het nou juist, geen zin meer in die winterjas
Ja. Ik heb dat vaker in april. Dan ben ik het helemaal zatquote:Op donderdag 11 april 2019 09:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ah ja... dat gevoel ken ik idd.... We moeten nog eventjes geduld hebben
Dat heb ik altijd met de zomer... het "moeten" genieten van mooi weer. Ik wil gewoon knutselen en zoquote:Op donderdag 11 april 2019 09:12 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja. Ik heb dat vaker in april. Dan ben ik het helemaal zat
Zomer is idd ook nice!quote:Op donderdag 11 april 2019 09:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met de zomer... het "moeten" genieten van mooi weer. Ik wil gewoon knutselen en zo
Sjaquote:Op woensdag 17 april 2019 09:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is hier fucking still.
We hebben een heerlijk long weekend voor de boeg. Eventjes zomerquote:
hey hoquote:Op woensdag 17 april 2019 18:23 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
We hebben een heerlijk long weekend voor de boeg. Eventjes zomer
Ha echt? Waar woon je dan?quote:Op zondag 21 april 2019 10:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hoi
[..]
We zijn praktisch buren.
Noord-Oost Den Haag.quote:Op zondag 21 april 2019 13:14 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ha echt? Waar woon je dan?
Ik werk er trouwens alleen. Woon in Schiedam.
Das idd niet ver van ‘t Westlandquote:Op zondag 21 april 2019 21:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
hey ho
Vandaag voor het eerst sinds paaszondag 2018 dat ik naar de kerk ging.![]()
[..]
Noord-Oost Den Haag.
Het is wel een Congolese Evangelische kerk,dus we spelen o.a live muziek(met bijbehorende instrumenten) en eten oliebollen(het hele jaar door trouwens).quote:Op zondag 21 april 2019 21:44 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Das idd niet ver van ‘t Westland
Er zijn best wat Hagenezen die ook in ‘t Westland zijn komen wonen.
De kerk![]()
Ah dat klinkt gezelligquote:Op zondag 21 april 2019 21:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is wel een Congolese Evangelische kerk,dus we spelen o.a live muziek(met bijbehorende instrumenten) en eten oliebollen(het hele jaar door trouwens).
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 22 april 2019 11:23 schreef Piva het volgende:
[..]
Ik ben nog wel aan het bijkopen ja. Maar ik zit wel al dieper dan 1% haha![]()
Een aantal beleggings principes zijn ook al wel de deur uit gegaan inmiddels.![]()
![]()
Maar goed ik zit er zo diep in (technisch, financieel, ethisch, etc) dat ik het wel aandurf.
Maar dit gaat een beetje off topic haha.
Mag ik ook langs komen?quote:Op maandag 22 april 2019 14:04 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk![]()
Kom gerust een x langs hier
Divjequote:Op maandag 22 april 2019 18:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Mag ik ook langs komen?hihi
Oh wacht. Ben er al
quote:Op maandag 22 april 2019 18:20 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Divje![]()
Lekker zomerweekend gehad?
Heerlijk de natuur in Div. Klinkt nice allemaal!quote:Op maandag 22 april 2019 18:22 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Ja heerlijk, wezen toeren door de provincie. Koolzaadvelden, tulpenvelden, gigantisch toffe vogelkijkhut bezochtHonderden rotganzen gezien. Kibbeling gegeten. Machtig mooi.
Hoe was jouw weekend?
Ohh dat klinkt ook als een fijn weekendquote:Op maandag 22 april 2019 18:28 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Heerlijk de natuur de natuur Div. Klinkt nice allemaal!
Lekker rustig aan gedaan. Zondag naar een meertje in de buurt, beetje gebarbecued en lekker hangen. Wel leuk dat de zomerkleding er even uit kan
Donderdag krijg ik de sleutels van een nieuwe woning. En dan binnen 1 maand verhuizen, krijg het dus druk de komende weken en wilde graag nog even relaxen.
Dank jequote:Op maandag 22 april 2019 18:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh dat klinkt ook als een fijn weekend
En verhuizengefeliciteerd! Waarom, waarheen?
Ahh fijnquote:Op maandag 22 april 2019 18:35 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Dank je
Blijf in mijn eigen buurt
Maar ga wat ruimer wonen. Nu 2 slaapkamers.
Daar 3 slaapkamers, voor mijn dochter een mooie grote kamer. En de indeling van de keuken is beter. En openbaar vervoer dichterbij aangezien mijn dochter nog wel even naar school moet.
Haha dankje. Komt wel goed. Vind dat geweldig om uit te spitten, wat is gelukt, wat is mislukt, waar kan ik echt iets moois mee doenquote:Op maandag 22 april 2019 18:47 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Oh god. Lekker klusje![]()
Succes ermee
Ik ben daar niet zo goed inquote:Op maandag 22 april 2019 18:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha dankje. Komt wel goed. Vind dat geweldig om uit te spitten, wat is gelukt, wat is mislukt, waar kan ik echt iets moois mee doenwat is insta-waardig
Ohhh nicequote:Op maandag 22 april 2019 19:06 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo goed in
Mijn dochter kan mooi editen zeg! Die doet het ook voor Intsta, met name van Stranger Things enzo. Maar ook voor ons nichtje toen ze 1 werd.
Ze gebruikt dan Aftereffects en kan mooi spelen met de effecten en geluid. Erg knap wat ze maakt allemaalGaat alleen wel veel tijd inzitten
Ah nice! Zal ook een mooi effect hebbenquote:Op maandag 22 april 2019 19:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohhh niceIn dat edit-wereldje ben ik niet zo thuis haha. Al ben ik nu wel een witte kat in een rozenveld aan het proppen. Dat is hip.
![]()
En de zondagsdienst is sinds 1e zondag van het jaar 2014 tweetalig (Lingala/Frans en Nederlands).quote:Op zondag 21 april 2019 22:12 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ah dat klinkt gezellig![]()
Ik stelde me het idd anders voor
Ah nice!quote:Op maandag 22 april 2019 20:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
hey
[..]
En de zondagsdienst is sinds 1e zondag van het jaar 2014 tweetalig (Lingala/Frans en Nederlands).![]()
Ik heb wel eens gedanst in de kerkquote:Op dinsdag 23 april 2019 14:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Are you serious?Or just joking?![]()
![]()
Je weet zelf het antwoord.
Moet bij het woord miep altijd denken aan Iwanius.quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:58 schreef theguyver het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe huisje miep
quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:58 schreef theguyver het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe huisje miep
Dank jullie welquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
SuperHartje, gefeliciteerd met je nieuwe huis!
Dancie danciequote:Op dinsdag 23 april 2019 14:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Are you serious?Or just joking?![]()
![]()
Je weet zelf het antwoord.
Fijn zeg. Dus jij hebt een goede Pasen gehad BPNquote:Op maandag 22 april 2019 20:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
hey
[..]
En de zondagsdienst is sinds 1e zondag van het jaar 2014 tweetalig (Lingala/Frans en Nederlands).![]()
Hij kan weer een jaartje genieten van eredivisie voetbalquote:
Ja, erg leuk voor de club. Én voor Guyvquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Hij kan weer een jaartje genieten van eredivisie voetbal![]()
voor Guyv
Dat is meer dan dat.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gedanst in de kerk
80's party
quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fijn zeg. Dus jij hebt een goede Pasen gehad BPN
Ik miste jou ook BPN maar nu spreken we elkaar weerquote:Op woensdag 24 april 2019 21:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Mods die mij haten vanwege oneliners en co(AMV in POL),terwijl ik een verborgen Trump fan/supporter ben.![]()
[..]
Dat is meer dan dat.
[..]
[..]. I missed you btw
Oh gutjequote:Op woensdag 24 april 2019 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik miste jou ook BPN maar nu spreken we elkaar weer
Nee toch. Beetje lief zijn voor jezelfquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hoi hai
Ik haat alles aan mijzelf.
Blauw ninja pantertje van onsquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hoi hai
Ik haat alles aan mijzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |