quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
Leuk dat je BNW nog weet te vinden Div
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
Leuk dat je BNW nog weet te vinden Div
quote:
Oh jeetje. Wat naar. Gaat het een beetje?quote:Op maandag 18 maart 2019 18:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi hier is er weer eens iemand opgenomen
Jawel. Het is gewoon stomquote:Op maandag 18 maart 2019 18:34 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Oh jeetje. Wat naar. Gaat het een beetje?
Heyy. Was even een topic aan het maken. Hoe gaat het? Weet je al wanneer je naar huis mag?quote:
Oh leuk, ik ga zo lezenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:17 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Heyy. Was even een topic aan het maken. Hoe gaat het? Weet je al wanneer je naar huis mag?
Oh das minder.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh leuk, ik ga zo lezen
Hier is het een beetje moeilijk en mag voorlopig nog niet erg
Dank je welquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:40 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Oh das minder.
Hoop dat het snel beter gaat. Als ik je ergens blij mee kan maken of wat kan doen mag je mij dmen of zo hoor![]()
Wat leuk dat je het topic gaat lezen
Heyy goedemorgen Divje.quote:Op zondag 24 maart 2019 05:15 schreef Divje het volgende:
Vergeten wekker te zetten, toch wakker worden voor de tijd die je gepland had.
#winning
Zo lekker het bos in. Mist
12 km fietsen.. Mooie mist langs de weg.. Koeien met de koppen boven de mist uit.. Rij het bos in.. Geen mist. Geen zonsopkomst want bewolking dus geen harmonieuze zonneharpen. FMLquote:Op zondag 24 maart 2019 07:51 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Heyy goedemorgen Divje.
Geniet ervan!
Beetje anders dusquote:Op zondag 24 maart 2019 14:06 schreef Divje het volgende:
[..]
12 km fietsen.. Mooie mist langs de weg.. Koeien met de koppen boven de mist uit.. Rij het bos in.. Geen mist. Geen zonsopkomst want bewolking dus geen harmonieuze zonneharpen. FML
Nouja, wel een bijzonder vogelorkest gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |