Goed! Ik heb met mijn moeder een gebakje in de stad gegeten en ik heb me aangemeld bij een koorquote:
Ohh gezellig. Enneh, een koor? Kan je goed zingen?quote:Op zondag 3 februari 2019 17:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed! Ik heb met mijn moeder een gebakje in de stad gegeten en ik heb me aangemeld bij een koor
Hoe is het met jou?
Wat vervelend van die dip (vannacht was er hier ook iemand down en wakker). Gelukkig ben je weer vrolijkquote:Op zondag 3 februari 2019 17:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh gezellig. Enneh, een koor? Kan je goed zingen?
Had vannacht even een dipje. Maar ben weer helemaal vrolijk nuHeerlijk aan het pielen met foto's.
Nouja.. goed..quote:Op zondag 3 februari 2019 17:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat vervelend van die dip (vannacht was er hier ook iemand down en wakker). Gelukkig ben je weer vrolijk! Jij bent goed met foto's! Dat is leuk
Ach, wat is goed... ik vind het leuk en ik mag bij een koor, dus goed genoeg
Heyy. Ok helemaal goed hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:19 schreef _--_ het volgende:
BNW / Yohannes Riyadi Topicje in elkaar geknutseld. Vond het jammer dat interesse beperkt bleef dus post hem maar lekker hier.
dezequote:
en dezequote:
quote:Op maandag 11 februari 2019 10:27 schreef MatthijsDJ het volgende:
ff tijdje weg geweest hier.. Ik wist dat een Antidpressiva afbouwen in mijn geval een no-go meer is.. Helaas blijkt er ook zoiets te zijn als "spiegel te laag" (Iets met roken en andere meds die gingen pesten).
Anyway terugval, kliniek in om op te hogen en nu weer thuis..
Nu nog ff wachten op het volledige effect van de medicatie en ik ben weer het mannetje :-P.
Iig bewezen dat het geen placebo effect was in mijn geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |