Dat heb ik altijd met de zomer... het "moeten" genieten van mooi weer. Ik wil gewoon knutselen en zoquote:Op donderdag 11 april 2019 09:12 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja. Ik heb dat vaker in april. Dan ben ik het helemaal zat
Zomer is idd ook nice!quote:Op donderdag 11 april 2019 09:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met de zomer... het "moeten" genieten van mooi weer. Ik wil gewoon knutselen en zo
Sjaquote:Op woensdag 17 april 2019 09:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is hier fucking still.
We hebben een heerlijk long weekend voor de boeg. Eventjes zomerquote:
hey hoquote:Op woensdag 17 april 2019 18:23 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
We hebben een heerlijk long weekend voor de boeg. Eventjes zomer
Ha echt? Waar woon je dan?quote:Op zondag 21 april 2019 10:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hoi
[..]
We zijn praktisch buren.
Noord-Oost Den Haag.quote:Op zondag 21 april 2019 13:14 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ha echt? Waar woon je dan?
Ik werk er trouwens alleen. Woon in Schiedam.
Das idd niet ver van ‘t Westlandquote:Op zondag 21 april 2019 21:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
hey ho
Vandaag voor het eerst sinds paaszondag 2018 dat ik naar de kerk ging.![]()
[..]
Noord-Oost Den Haag.
Het is wel een Congolese Evangelische kerk,dus we spelen o.a live muziek(met bijbehorende instrumenten) en eten oliebollen(het hele jaar door trouwens).quote:Op zondag 21 april 2019 21:44 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Das idd niet ver van ‘t Westland
Er zijn best wat Hagenezen die ook in ‘t Westland zijn komen wonen.
De kerk![]()
Ah dat klinkt gezelligquote:Op zondag 21 april 2019 21:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is wel een Congolese Evangelische kerk,dus we spelen o.a live muziek(met bijbehorende instrumenten) en eten oliebollen(het hele jaar door trouwens).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |